zodat je geen plakhanden krijgt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom zou ik rubbers over mijn handen dragen?
schoonmaken met rubber is niet het echte gevoelquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
zodat je geen plakhanden krijgt.
Zodat ze niet gaan plakken?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom zou ik rubbers over mijn handen dragen?
okee, maar dan loop je dus wel het risico plakzooi en schurft.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
schoonmaken met rubber is niet het echte gevoel
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:27 schreef superdrufus het volgende:
Verzonnen topics, studenten maken nooit hun huis schoon
Ik durf niet te kijken.quote:
Een lemming?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is dit toevallig een lemming over een dame die plakkende vingers krijgt na het soppen - het vingeren dus? Dat gevoel heb ik namelijk.
wat, waar?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is dit toevallig een lemming over een dame die plakkende vingers krijgt na het soppen - het vingeren dus? Dat gevoel heb ik namelijk.
Nee, dat weet ik niet zeker maar dat dacht ik eerst, omdat 'soppen' er zo dik bovenop ligt. Mwah, misschien ben ik wel gewoon een vies mannetje dat ik dat meteen met vingeren associeer.quote:
Ik heb het gewoon over de keuken schoonmaken en alle smerige, natte gevolgen van dienquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet zeker maar dat dacht ik eerst, omdat 'soppen' er zo dik bovenop ligt. Mwah, misschien ben ik wel gewoon een vies mannetje dat ik dat meteen met vingeren associeer.
Oké dan heb ik niets gezegd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over de keuken schoonmaken en alle smerige, natte gevolgen van dien
Als je de keuken eens goed schoonmaakt, en lekker gaat soppen en glibberen, dan snap je waarom je geen rubber om je handen wil. Je wil gewoon alles goed voelen en je eigen sop over de vuile plekken kledderen.quote:
Ja, dat probleem ken ik niet, daar heb ik mevr. Drebin voor. Die regelt dat soort dingen allemaal.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je de keuken een goed schoonmaakt, en lekker gaat soppen en glibberen, dan snap je waarom je geen rubber om je handen wil. Je wil gewoon alles goed voelen en je eigen sop over de vuile plekken kledderen.
En ja, dan is die plakhand collateral damage, maar wel klachtwaardig
Kun je aan haar vragen of ze ook altijd een plakhand krijgt na het soppen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat probleem ken ik niet, daar heb ik mevr. Drebin voor. Die regelt dat soort dingen allemaal.
Ik gebruikte het in een hele andere contextquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:46 schreef Fascination het volgende:
Een lemming neemt op humoristische wijze het "originele verhaal" met een korreltje zout.
Lijkt me ook prikken, zoutquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Al gevonden
[..]
Ik gebruikte het in een hele andere context
Zal het eens vragen als ze uit haar werk komt en ik herinner het me nog.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kun je aan haar vragen of ze ook altijd een plakhand krijgt na het soppen?
Wie weet heeft zij tips
Bedanktquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zal het eens vragen als ze uit haar werk komt en ik herinner het me nog.
Ja doe ik, maar veel dames hebben zo hun eigen soptechniekenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar even serieus Aldo, beter vraag je het aan de dames, dat zijn ten slotte de masters van het grote sopwerk
Dan zit er niks op om alle technieken uit te gaan proberen. Beste zou zijn als je wat vrijwilligsters kan vinden die aan je kunnen laten zien hoe je echt moet soppenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja doe ik, maar veel dames hebben zo hun eigen soptechnieken
Dat zou helemaal top zijn, en als ze dan even mijn handen kunnen pakken en op de goede plek leggen en de bewegingen simuleren ben ik een tevreden man. En dat alles zonder plakhandquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan zit er niks op om alle technieken uit te gaan proberen. Beste zou zijn als je wat vrijwilligsters kan vinden die aan je kunnen laten zien hoe je echt moet soppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |