Waarom doen mensen dat? Ik bedoel. ten eerste wat bereik je ermee? ten tweede. Denken ze dat iedereen hier volledig intrapt?. ten 3de. Waarom zitten er altijd luxe/dure artikelen in verwerkt en of vooral mooie dames of mannen waar de TS teveel aandacht van krijgt?
en het zou ook best veel lemmings... zijn er dan echt zoveel mensen die ontevreden zijn over hun leven en maar mooie fantasieverhalen gaan zitten bedenken en ernog zelf in gaan geloven ook?
Niet alleen op fok ofzo. Vooral vaak in de kroeg of op mijn studie kom ik dat soort mensen tegen. Die willen dan vaak binnen een groep even indruk maken door een mooi verhaal te plaatsen. Maar je ziet gewoon dat het bullshit is en ze hunzelf eigenlijk alleen maar moeilijk voor lul zetten dan dat ze er beter van worden.. nog erger vind ik het als ze over de rug van anderen beter proberen te worden..
laat ik is eerlijk zijn. ik ben niet onzeker ofzo. behalve als ik ergens met een meisje in aanraking kom. dan word TS best onzeker of die wel goed overkomt. Heel stom maar waar
Maar dan zeg ik toch ook niet dat ik een halve meter lul in me broek heb hangen

lieve mensen. Luister naar TS. Doe gewoon normaal. Dan ben je leuk genoeg
Klacht: mensen die zich beter voordoen dan ze zijn..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.