Ze lezen alleen je bestemming, naam en paspoortnummer. De rest moet alleen jij kunnen lezen en dat is vermoedelijk lastig in het Poolsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:05 schreef LUFC het volgende:
Boardingpasses kunnen alleen worden afgedrukt in het Nederlands? Gezien het feit dat de medewerkers op Weeze en Warschau waarschijnlijk geen Nederlands spreken.
Als je had geboekt vanaf de Poolse Ryanair site dan waren de boarding passes in het Pools opgesteld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:05 schreef LUFC het volgende:
Boardingpasses kunnen alleen worden afgedrukt in het Nederlands? Gezien het feit dat de medewerkers op Weeze en Warschau waarschijnlijk geen Nederlands spreken.
En andersom ook. Barbara is Basia (Nederlanders verwachten "Barb" als afkorting) in het Pools.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:21 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook gelijk de reden dat de naam moet staan zoals in het paspoort, in Nederland begrijpt men wel dat Johannes van Vliet ook wel Jan van Vliet is, maar iemand in Polen kan dat niet begrijpen als er geen Jan in het paspoort staat. Daarom is er de regel dat de naam moet zoals in het paspoort staat vermeld.
Standaard mail. Deze week nog met Ryan Air gevlogen, meisje achter me had een iets te grote handbagage. 60 Euro direct aftikken, anders mocht ze niet mee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:17 schreef LUFC het volgende:
Kreeg net een e-mail van Ryanair. Schrok ervan en dacht dat de vlucht geannuleerd werd of zo maar is een waarschuwing over de handbagage.
Nee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:43 schreef LUFC het volgende:
Misschien weer een domme vraag, maar ik stel hem voor de zekerheid toch. In te checken bagage hoef je niets speciaals voor te doen toch? Niet dat je dat ook nog apart moet inchecken of zo
Nog nooit, maar dan ook nog nooit is het documentnummer van mij gecontroleerd. Het opgegeven ID documentnummer van mij is wel correct, maar is altijd van het paspoort, en een paspoort toon ik nooit op vluchten binnen Europa. Dus er wordt niet gecontroleerd op documentnummer door personeel van de luchtvaartmaatschappij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:51 schreef LUFC het volgende:
Ja je hoort het vaker. Ook over iemand die wel online ingecheckt had, maar geen boardingpass had uitgeprint. Kostte hem ook 50. Maargoed, als anderen die fout maken, weet je het iig. Zie nu overigens op de boardingpasses alleen de namen expliciet vermeld staan, en de nationaliteit. Over het documentnummer is niks terug te vinden. Waarschijnlijk pas bij de douane van belang.
Succes, waar vlieg je naar toe? Ik heb in het verleden best vaak met Ryanair gevlogen maar de laatste tijd alleen maar met KLM, Lufthansa & easyJet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:26 schreef LUFC het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaalVliegen met Ryanair is echt nieuws voor me
Thanks, Warschau. Vloog ervoor met LOT Airlines, maar die zijn ineens achterlijk duur geworden. Vloog vorig jaar nog voor minder dan 100, nu ben je minstens 160 kwijt, al boek je een jaar van te voren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:31 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Succes, waar vlieg je naar toe? Ik heb in het verleden best vaak met Ryanair gevlogen maar de laatste tijd alleen maar met KLM, Lufthansa & easyJet.
Tja, vorig jaar had LOT Airlines op de eigen thuismarkt opeens een low cost airliner als concurrent, toen moest men wel op prijs concurreren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 05:38 schreef LUFC het volgende:
[..]
Thanks, Warschau. Vloog ervoor met LOT Airlines, maar die zijn ineens achterlijk duur geworden. Vloog vorig jaar nog voor minder dan 100, nu ben je minstens 160 kwijt, al boek je een jaar van te voren.
Dus dan wordt Ryanair een optie. Alleen moet je wel goed opletten, afgaande op de verschillende verhalen.
Van waar en welk datum?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:31 schreef Bombshell het volgende:
100 euro voor een retourtje Marokko, prima prijs!
Vanaf Utrecht, met NS korting, +/- :quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:52 schreef o.us2.0 het volgende:
Is Charleroi Airport te doen per OV of is dat het niet waard?
En Wizzair?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:55 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Tja, vorig jaar had LOT Airlines op de eigen thuismarkt opeens een low cost airliner als concurrent, toen moest men wel op prijs concurreren.
Dat is overigens goed gegaan, want de low cost concurrent vliegt niet meer internationaal, met als gevolg dat de competitie weer is weggevallen en gezien de alliantie met Lufthansa alleen KLM als concurrent op deze routes in Polen bestaat, en blijft het prijspeil relatief hoog.
Een Ryanair is dan een prima uitkomst, ondanks dat ze op secondaire luchthavens vliegen.
Nee, als je de mogelijkheid hebt om via een andere luchthaven te vliegen, kun je dat beter doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:52 schreef o.us2.0 het volgende:
Is Charleroi Airport te doen per OV of is dat het niet waard?
Voor de terugreis moet je apart inchecken en een boardingspas uitprinten (maximaal een week van tevoren), heb je dat al gedaan?quote:Op zondag 2 juni 2013 12:05 schreef Fairytopia het volgende:
Ik heb een vraag met betrekking tot bagage inchecken van ryanair. We hebben aangegeven een 20kg koffer er bij te boeken. Nu staat er op de boardingtickets alleen een koffer van 20kg op de heenweg als vermelding maar niet op de terugweg. Klopt dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |