Beste Fokkertjes en kijkbuisvriendjes.
Gezien fok bekend staat om zelfs de meest onmogelijke dingen van eigenaar te laten verwisselen wil ik het ook eens proberen met iets unieks.
Jimbo heeft weer eens iets leuks in de aanbieding:
Een grote opslagruimte rond Rotterdam, langs de a20. Het gaat hier niet om een citybox of iets, maar om een volle 48.96m˛ (lengte 10.00 mtr x breedte 4.80 mtr x 3.55 mtr hoogte, 170.4m3) die te gebruiken is voor alles wat je maar wilt. Motor opslag, geen probleem! Caravan / auto ? Ook geen probleem! Misschien dat je wel teveel troep in huis hebt.. Dan gooi je het toch gewoon in je eigen opslag!
Wat moet dit allemaal kosten? Voor
350eur in de maand (incl service kosten, excl elektriciteit) mag je deze opslag gebruiken. Het pand is gewoon 24 uur per dag, 7 dagen in de week toegankelijk.
De opslagunit is op de middelste verdieping en zit in een pand met een eigen auto/caravan lift, een goed hekwerk eromheen en 24/7 camera bewaking, ook is het mogelijk om er post te ontvangen gezien er een eigen brievenbus aanwezig zijn in het pand. Verder is er stromend water in de unit zelf en sanitaire voorzieningen in het pand
Vandaag heb ik m'n eigen spullen uit de unit gehaald, dus hij staat van af vandaag leeg.
Even wat plaatjes:
![2eCEZ]()
![2eCQ2]()
Uiteraard als er vragen zijn (wbt de huurvoorwaarden e.d.) zal ik deze uiteraard beantwoorden. Dit kan zowel via PM als DM (of als je perse wilt mailen kan je daar ook mn mail adres vragen) en uiteraard ook dit topic.
De Unit is eventueel ook direct over te kopen van me. Dit graag via de PM

-
Jimbo.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:@:Jimbo voor mod, yeah *O*