Bij mij staat er gewoon 'heteroseksueel'in m'n FoBo hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
oh even downloaden, wist niet wat het was maar jij vond het leuk dus dacht dat wel iets voor gayhomo's zou zijn
ontkenningsfasequote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bij mij staat er gewoon 'heteroseksueel'in m'n FoBo hoor.
IK WIL OOK!!quote:
hoezo?quote:
quote:
SPANJUHquote:
Waar smaakt dat naar?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
Ik pak nog maar een Strongbow erbij kinders
Vakantiequote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
SPANJUH
met mn ouders hoop ik. in mei
je krijgt dan vrij en je kunt paaseitjes etenquote:
jaquote:
Vrij zijn is tof ja. En paaseitjes ook. Maar die liggen nu al in de winkel toch?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
je krijgt dan vrij en je kunt paaseitjes eten
Ja al vijf wekenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Vrij zijn is tof ja. En paaseitjes ook. Maar die liggen nu al in de winkel toch?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ben ook al 5 weken paaseitjes aan het eten
ja maar twee weken vrijquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nja oké dan
pasen is niet zo heel erg.
Kerst![]()
![]()
ik niet eigenlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ben ook al 5 weken paaseitjes aan het eten
Hier 4 en 3quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
5 en 3
ik schaam me voor deze rondeik wilde te snel drukken ik wist die 1e
![]()
dat welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar twee weken vrijen oud en nieuw
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
heb je nog een leuk liedje of zo? Ik heb geen inspiratie
kerstquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nja oké dan
pasen is niet zo heel erg.
Kerst![]()
![]()
Even luisterenquote:
Nee ik hou van kerstquote:
hee, was leuk in de tc tochquote:
GVD BEN JE NOU SARCASTISCH OF NIET? JE LIJKT SOF WEL.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik hou van kersthet is donker, er staat een kerstboom, en ik ga lekker eten dan.PRachtfeest dan toch
Ja ik weet niet, ik zat in een maar weet niet of jullie daar zatenquote:
ik was erquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik zat in een maar weet niet of jullie daar zaten![]()
nee. maar wie was ik dan?quote:
Nou, om en om zeg maar. Dan Stella, dan Strongbow etc.quote:
NEE IK VIND HET VERDOMME EEN LEUK FEEST, IK KRIJG VAKANTIE EN LEKKER ETEN, WAT VALT ERAAN TE HATENquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
GVD BEN JE NOU SARCASTISCH OF NIET? JE LIJKT SOF WEL.
HOE KAN JE KERST LEUK VINDEN?
Mmm.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, om en om zeg maar. Dan Stella, dan Strongbow etc.
nee paard en paardjuhquote:
Nee, dat is normaalquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:51 schreef Hypocriet het volgende:
Ben ik overbezorgd als ik ergens met een vriendin heen ga en dan wil dat ze als ze thuis is gekomen sms't dat ze nog leeft en zo omdat donker en alleen en alles?Heppie zegt van wel.
quote:
Ja, vind ik ook. Leuk dat je het kentquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mmm.
Stella is wel prima bier trouwens.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh rip
vancouver is best goed though :S
nee dit keer niet, anders zou lb me misschien herkennenquote:
happy is ziek in zijn hoofd want hij wil seks met mannen dus luister maar nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:51 schreef Hypocriet het volgende:
Ben ik overbezorgd als ik ergens met een vriendin heen ga en dan wil dat ze als ze thuis is gekomen sms't dat ze nog leeft en zo omdat donker en alleen en alles?Heppie zegt van wel.
lekker trolle hihaho. U MAD LE MEME HERPDERPquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dit keer niet, anders zou lb me misschien herkennen
Nee, er gebeuren rare dingen in deze wereld. Laatst nog verhaal dat een 6-jarig meisje hier een kilometer vandaan op klaarlichte dag door een jongen van ongeveer 18 de bosjes in in gesleurd en verkracht.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:51 schreef Hypocriet het volgende:
maar maar Heppie heeft geen seks met mannen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
happy is ziek in zijn hoofd want hij wil seks met mannen dus luister maar niet
Dat blijkt want je bent er goed inquote:
jij ookquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
happy is ziek in zijn hoofd want hij wil seks met mannen dus luister maar niet
Ja dat denk je.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar maar Heppie heeft geen seks met mannen.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
lekker trolle hihaho. U MAD LE MEME HERPDERP
Stewquote:
Collateral bedoel je? Al zovaak gezienquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kijk jij niet naar de zwarteneger film?
quote:
Prima want het is weekendquote:
Faka G tog helemaal skeer op het moment. maar no biggiequote:
Goed hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Prima want het is weekend
En hoe is het met jou?
ja tog ja tog, gewoon alles op rolletjeszquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Faka G tog helemaal skeer op het moment. maar no biggie
fawaka terug dang?
Goed goed, met jou ook?quote:
jij negeert mij ook alquote:
nee end of daysquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stewalles goed?
[..]
Collateral bedoel je? Al zovaak gezien
Moet je flink naar voren bukken met je hoofd, schijnt het mee weg te gaanquote:
aaawhquote:
sowiesoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zet good kid, m.a.a.d city weer eens op, te lang geleden
Arnold Schwarzeneggerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jij negeert mij ook al
[..]
nee end of days
Heb die band de afgelopen 2 dagen 130x geluisterdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Tof. Vooral de laatste 2 minuten of zo
Je kan em nog kijken trouwens, over 2 minuten begint tie. aanrader hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jij negeert mij ook al
[..]
nee end of days
wel terecht en zo waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb die band de afgelopen 2 dagen 130x geluisterd![]()
![]()
Nee dat is voor homo's.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arnold Schwarzenegger__ Gast had Collateral gekeken. Bazenfilm
Te laat afgelopen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan em nog kijken trouwens, over 2 minuten begint tie. aanrader hoor
Dan vraag je je moeder of ze het laatste kwartiertje voor je wil opnemen.quote:
dan is hij toch juist voor jou?quote:
Hypo is wel goed in andere mensen negerenquote:
Rot op.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je flink naar voren bukken met je hoofd, schijnt het mee weg te gaan
FOK-IT SCHATJE HOE GAAT HET OMG ZO LANG NIET GESPROKEN HOI IK HEB JE GEMIST.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hypo is wel goed in andere mensen negeren
Je probeerde het hequote:
lekker geforceerd pff. ik zou het niet pikken fokitquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
FOK-IT SCHATJE HOE GAAT HET OMG ZO LANG NIET GESPROKEN HOI IK HEB JE GEMIST.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Daar gaat het niet om, wil nog gaan gamen rond 01:00quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan vraag je je moeder of ze het laatste kwartiertje voor je wil opnemen.
HYPO DUSHI LIEVERD LIEFJON SCHATJUH HYPO DE HIPPOquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
FOK-IT SCHATJE HOE GAAT HET OMG ZO LANG NIET GESPROKEN HOI IK HEB JE GEMIST.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon jaloers dat ik elke week hypo pak en jij nietquote:
Hoofdpijn kan erg vervelend zijn thoughquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa verkouden en hoofdpijn.
Voel mij niet ziek ofzo.
hetzelfde. Met u?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HYPO DUSHI LIEVERD LIEFJON SCHATJUH HYPO DE HIPPO![]()
O+
alles goed?![]()
Even stomen wil wel helpen trouwens.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gewoon jaloers dat ik elke week hypo pak en jij niet
Ik pak mezelf iedere week, jaloers?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
pizza is dikmakendquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik pak mezelf iedere week, jaloers?
datquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik weet niet, voel niet zoveel op dit moment
jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
Ook wel. Maar ik had bericht gekregen van wat mensjes, en vanaf volgende maand wordt ik geholpenquote:
subtielquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
luister het dan nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik word hier verdrietig van...
subtiliteit is mijn tweede naamquote:
Fijn wel toch?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook wel. Maar ik had bericht gekregen van wat mensjes, en vanaf volgende maand wordt ik geholpenhoop ik
ajbquote:
Ene kant wel. Maar ik moest een vragenlijst voor hun invullen en op dat moment voelde ik me echt een psychisch verknipt wezenquote:
heb ej tax al te grazen genormenquote:
iedereen is verknipt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene kant wel. Maar ik moest een vragenlijst voor hun invullen en op dat moment voelde ik me echt een psychisch verknipt wezen
niet zeuren danquote:
DOE HET!!!quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
datvoel heel weinig/veel leegte.
maarja, kan wel helder nadenken, dus dat is iets goeds. Hoop ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
Baas boven baasquote:
Ik zeur ook niet, ik noemde gewoon een feitquote:
oke okequote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zeur ook niet, ik noemde gewoon een feit
Pizza is de verkniptheid zelvequote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee. Jij bent gewoon een heel nieuw niveau van verkniptheidübergod der verkniptheid
heb hem wel met een stokbrood geslagen en met een verpakking van croissantjesquote:
Ben zo verknipt dat het normaal isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee. Jij bent gewoon een heel nieuw niveau van verkniptheidübergod der verkniptheid
Ze hadden jou ook wel een Skins-rolletje kunnen aanbiedenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ben zo verknipt dat het normaal is
nee gewoon nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ben zo verknipt dat het normaal is
niet goed genoegquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb hem wel met een stokbrood geslagen en met een verpakking van croissantjes
Nee want ik krijg geen stijfje van taxquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij zou het ook niet kunnen
dit lijkt me trouwens een geweldige toevoeging aan die serie ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden jou ook wel een Skins-rolletje kunnen aanbieden
JIJ HEBT ME GODVERDOMME HELEMAAL NIET GEDAG GEZEGD HE LIMBURGSE KUT HOMOOOOquote:
Als gay-vriendje van Maxxiequote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dit lijkt me trouwens een geweldige toevoeging aan die serie ja.
Sid 2.0quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden jou ook wel een Skins-rolletje kunnen aanbieden
Je bent gewoon jaloers dat ik zo verknipt ben dat ik normaal functioneerquote:
NENENENNNNEEEEENNENENENequote:
k dnquote:
IK REAGEER NIET OP IRRITANTE MONGOLENquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JIJ HEBT ME GODVERDOMME HELEMAAL NIET GEDAG GEZEGD HE LIMBURGSE KUT HOMOOOO
Ik zou Michelle hebben gedaan dan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dit lijkt me trouwens een geweldige toevoeging aan die serie ja.
kan toch nietquote:
GOEDZO!! GOOI HET ERUITquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
IK REAGEER NIET OP IRRITANTE MONGOLEN
*Mompelt iets over een missie*quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
IK REAGEER NIET OP IRRITANTE MONGOLEN
quote:
quote:
niet? Wat jammer nouquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee want ik krijg geen stijfje van tax
Wil je ook aandacht?quote:
Hahah ik vind je niet raar hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Weet je Fok-it, ik durf jou nou niets meer te vertellen als je me nu al raar vindt.
je moet fokit niet vertrouwen joo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Weet je Fok-it, ik durf jou nou niets meer te vertellen als je me nu al raar vindt.
wat is deezeeequote:
als ik jou heeeeeel raar vind houd je dan helemaal op met praten?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
oke, als ik het durf. hij is wel een beveiliger hequote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je hem ooit gaat meeten wel
Ooh, dan durf ik je niets te vertellen omdat ik bang voor je benquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah ik vind je niet raar hoorIk ben zelf ook niet helemaal 100 dus
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh, dan durf ik je niets te vertellen omdat ik bang voor je ben
quote:
Doe eens niet die haat.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als ik jou heeeeeel raar vind houd je dan helemaal op met praten?
wat is de zee?quote:
Gnagngnagnaquote:
ik haat nietquote:
Kaolo boelerquote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is de zee?
die is blauw. en golvend
quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als ik jou heeeeeel raar vind houd je dan helemaal op met praten?
da's niet hatenquote:
ja dan beveiligd hij je tochquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
oke, als ik het durf. hij is wel een beveiliger he
Ik niet. Sof haat me.quote:
beveiligt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dan beveiligd hij je toch
where`s the rum!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:16 schreef jordyqwerty het volgende:
het gaat me te snel hier, en het is me allemaal te vaag
-----------------------------------------------------------------------------
einconclusie: bier
Ik bespreek alleen dingen over FOK! met mijn psychiater gr grquote:
nee want als ik hem sla dan doet hij dat niet meerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dan beveiligd hij je toch
ja man. feestjuhquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu zijn de laatste 40 minuten van de dag sowieso goed!
ben ik stiekem ookquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bespreek alleen dingen over FOK! met mijn psychiater gr gr
Tax is een zacht ei jwzquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
nee want als ik hem sla dan doet hij dat niet meer
ja haat en nijd hierquote:
Dat is altijd goedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:16 schreef jordyqwerty het volgende:
het gaat me te snel hier, en het is me allemaal te vaag
-----------------------------------------------------------------------------
einconclusie: bier
ja alleen bij jou dan tochquote:
'... Ik vul mijn keel met gif, in de robinson wildernis, vertel de nation waar je nichtje ligt..'quote:
ohnee!! doe ik zo okequote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
Sof moet het binnen 42 minuten nog goed maken met mij anders is mijn weekend verpest.
Waar ligt haar nichtje?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
'... Ik vul mijn keel met gif, in de robinson wildernis, vertel de nation waar je nichtje ligt..'
Taxquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:19 schreef Taexon het volgende:
Ik slaap even 5 minuten en het gaat hier over mij slaan
Om 0:01 gaat jouw kaolohoofd de gracht in XDXDquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zou het niet doen, en dan 0:01 uur zeggen dat het je spijt.
Er zijn hier geen grachten man.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om 0:01 gaat jouw kaolohoofd de gracht in XDXD
PRESIDENT POLSKKAAquote:
Ik ga morgenavond maar eens aan de boozequote:
HALLO SPREEK IK MET DE BRANDWEER DIT IS DE POLITIE HAHAHAHAquote:
Disco polo polo discoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
IK SLAAP IN DE CLUB WANT MEN SLEUTELS LIGGEN THUISS
Vinger op de klitter blijft baasquote:
doeiquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga van FOK! afDikke liefde ditdat
Welterusten manquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
IN JOUW DROOMSTAND OFZOquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:28 schreef bjanaan het volgende:
[..]
IK GOOI HEM RICHTING JOU KANT MEISJE STA ..
Begint net gezellig te wordenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sterrenstofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |