Adolecens is zijn vriendin maar gaan opzoeken, wat dacht jij dan?quote:
Inderdaad en ik ga hem niet afsluiten ookquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:06 schreef Cubewood. het volgende:
Ik speel nu al een paar uurtjes op die west 4 server, tot nu toe geen problemen
96.. hij is sinds 5 maart in Amerika uitquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:09 schreef Thrilled het volgende:
Te triest voor woorden, bijna 48 uur na launch en nog steeds niet gefixed
En toch fan blijven aan je avatar te zienquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:09 schreef Thrilled het volgende:
de game blijft gruwelijk, tis alleen even dat eerste stukjequote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
En toch fan blijven aan je avatar te zien
Had hem allang weggetyftquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:10 schreef Thrilled het volgende:
[..]
de game blijft gruwelijk, tis alleen even dat eerste stukje
annuleer je bestelling. Met je principes.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:11 schreef MolFan het volgende:
[..]
Heb hem nog niet dus kan hem nog niet wegtyfen jij hebt geen principes
Heb hem niet besteld kameraad van me welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:13 schreef jogy het volgende:
[..]
annuleer je bestelling. Met je principes.
Voor mij dus ook dus 2 keys zeg maquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Heb hem niet besteld kameraad van me wel
ok. dan ben je gevrijwaardquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Heb hem niet besteld kameraad van me wel
tis ook niet dat je het even fixt...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:09 schreef Thrilled het volgende:
Mwa mwa vergeet niet dat er duizenden mensen bij EA werken etc etc zal wel meevallen allemaalquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
tis ook niet dat je het even fixt...
ik heb geen idee wat er nodig is voor zo'n server, maar die schud je vermoedelijk niet 1,2,3 uit je mouw, ook niet qua configuratie.. (uiteraard is het een kopieer klusje maar toch moet je op blijven letten
ik weet van een overheids instantie uit dat je een nieuwe (!) server niet 1,2,3 geregeld hebt (het hardware stukje dus)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mwa mwa vergeet niet dat er duizenden mensen bij EA werken etc etc zal wel meevallen allemaal
als je hem gekocht hebt kan je op het info knopje naast play drukken en daar kan je een linkje naar je handleiding vindenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:17 schreef iScripters het volgende:
[..]
In de OP staat een complete manual (PDF)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |