Sure!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:40 schreef Curlbrah het volgende:
Iemand interesse om een goedlopende regio op oost 2 te joinen?
De servers zitten allemaal op een plek ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Even een beginnersvraagje..
De enige server die ik kan gebruiken atm is Oceanic2. Ga ik hier nog wat van merken in de trant van alleen maar medespelers in de multicity wereld uit Australie en omstreken? Of speelt iedereen gewoon overal en nergens?
En switchen van server (en je stad meenemen dus) is natuurlijk niet mogelijk?
gewoon 's nachts aan latenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:43 schreef Pheno het volgende:
Olie pompen, alles. Ja, het is verslavend. :Laat ze maar snel servers bijzetten, want ik durf mijn pc niet eens uit te zetten omdat ik morgen dan niet meer verder kan
waarom ook nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:44 schreef dennis3d het volgende:
Wie zit er allemaal op EU west 4 en heeft zin om een regio te starten ?
Dan heb je een heroes en villains set erbij.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:47 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik heb dit spel nog niet. Morgen ga ik deze denk ik aanschaffen. Vroeger kan ik me uren vermaken met Simcity moet nu ook te doen zijn
Alleen zo te zien zijn de server problemen nog niet opgelost. Ik hoop dat ik daar niet zo veel last van hebt.
Zit er veel verschil tussen de Limited Deluxe versie van Simcity?
Dit deed ik ook, durfde hem niet af te sluiten terwijl ik zombies ging schieten maar in dat uur heeft het spel me er mooi uit gegooidquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:43 schreef Pheno het volgende:
Olie pompen, alles. Ja, het is verslavend. :Laat ze maar snel servers bijzetten, want ik durf mijn pc niet eens uit te zetten omdat ik morgen dan niet meer verder kan
Dat snapt hij ook wel...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:56 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Gast dr zitten allemaal criminelen in je stad!!!1 Dat zijn die rode poppetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |