PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
lolquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:20 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boefjes, jullie klikken.
Na zo'n comeback is dat echt dubbel zo kutquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:48 schreef over_hedge het volgende:
EA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Speelde een wedstrijd, stond 0-2 achter. scoor de 1-2 in de 81 min. 85 min de 2-2 de 90e min de 3-2
Wedstrijd allang afgelopen. zit te wachten tot hij doorklikt. Stopt de server er mee. Heb ik als nog verloren en geen 3 punten![]()
Jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na zo'n comeback is dat echt dubbel zo kut
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik word echt strontziek van die zogenaamd grappige spoilersecht hoe oud ben je man.
Ik word echt strontziek van die zogenaamd grappige spoilersecht hoe oud ben je man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo? Jij bent de enige die het consequent doet. Hou is op man kleuterquote:
Ok man.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hoezo? Jij bent de enige die het consequent doet. Hou is op man kleuter
Alleen Chantal jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:13 schreef Baje het volgende:
Chantal en lieke in EEN programmade mooiste vrouwen die er zijn
Alleen Wellington Silva nog van de 'grote vijf'?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk heb ik hem ook in een pack gehad[ afbeelding ]
Ik speel pack only. Is leuk die lage divisiesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Jezus wat is het saai in divisie 2,3,4 en 5.Ben er wel bijna doorheen met immidels een Dortmund-Duits team. Kan bijna Reus betalen die zometeen de plek van Klose gaat innemen. Klose heeft mij wel positief verrast, maakt veel kopgoals.
[..]
Alleen Wellington Silva nog van de 'grote vijf'?
Die heb ik al gehad maar James en Trundle nog niet maar die zitten volgens mij niet in die 'grote vijf' (exclusief UPs dan, van de UPs heb ik ook een aantal nog niet gehadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Jezus wat is het saai in divisie 2,3,4 en 5.Ben er wel bijna doorheen met immidels een Dortmund-Duits team. Kan bijna Reus betalen die zometeen de plek van Klose gaat innemen. Klose heeft mij wel positief verrast, maakt veel kopgoals.
[..]
Alleen Wellington Silva nog van de 'grote vijf'?
Al goede spelers gepulled?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik speel pack only. Is leuk die lage divisies
Hou je ook bij welke spelers je allemaal uit packs hebt gekregen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad maar James en Trundle nog niet maar die zitten volgens mij niet in die 'grote vijf' (exclusief UPs dan, van de UPs heb ik ook een aantal nog niet gehad)
Het was niet eens bedoelt als een grap in eerste instantie.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:39 schreef vandermar het volgende:
Tim, iemand heeft je grap gejat over Douglas uit de selectie zetten
Ik moest ook wel even gniffelen hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het was niet eens bedoelt als een grap in eerste instantie.Ik hem mij echt vanmiddag rot gelachen
Tijd om ze aan te klagen danquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:39 schreef vandermar het volgende:
Tim, iemand heeft je grap gejat over Douglas uit de selectie zetten
Je mag het ook direct aan mij geven hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:50 schreef Ajacied7 het volgende:
50k bij elkaar ge-trade om aan packs uit te geven. 2x 25000 of 6x7500?
Jij hebt geen tekort aan coins.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je mag het ook direct aan mij geven hoor.
eensquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:55 schreef vandermar het volgende:
Van mij mogen keepers wel rood krijgen in FUT.
Continue is er zo'n turbokeeper die het goal uitvliegt, mij neerhaalt buiten de 16 en gewoon in goal mag blijven staanquote:
Of een keeper die hands maakt buiten zijn 16.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Continue is er zo'n turbokeeper die het goal uitvliegt, mij neerhaalt buiten de 16 en gewoon in goal mag blijven staanZit je dan met een vrije trap van 25 a 30 meter en zet hij spelers op de lijn.
10K denk ik wel op PS3quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:59 schreef Ajacied7 het volgende:
Pak 1:
[ afbeelding ]
Niet slecht, al zal Lavezzi waarschijnlijk niets meer waard zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |