ik hoop het zelfs, rather now then later...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik gok en verwacht dat hij ooit met een spuit in z'n arm in een of andere badkuip in een duur hotel ligt.
Wanneer wordt meneer 27?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:52 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
ik hoop het zelfs, rather now then later...
Hoe sneu ben je als je iemand zoiets toewenstquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:52 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Than.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:52 schreef Spooky4u het volgende:
Waarschijnlijk een 14jarig pubertje die stoer probeert te doenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:55 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hoe sneu ben je als je iemand zoiets toewenst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:02 schreef Raiment het volgende:
Ik vind die video ook wel erg slecht geschoten, met al die cameras om hem heen verwacht je toch wel een video die tenminste scherp gesteld is!
mooi scenarioquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik gok en verwacht dat hij ooit met een spuit in z'n arm in een of andere badkuip in een duur hotel ligt.
Dat!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:46 schreef Noek het volgende:
Die fotograaf hadden ze gewoon onder een dubbeldekker moeten duwen, wat een jankerd.
Vond het personeel van Bieber echt nog heel beleefd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |