Test je hem vooraf,hier zakte hij altijd naar links afquote:Op donderdag 4 april 2013 19:19 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Wat een leukerd !
Hier is vandaag een jasje met de post gekomen, dus wij zijn alvast weer klaar voor de winter
[ afbeelding ]
Das zonde zeg !quote:Op donderdag 4 april 2013 21:05 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Test je hem vooraf,hier zakte hij altijd naar links af![]()
[ afbeelding ]
Het zit in die band over de rug ,het is niet symmetrischquote:Op donderdag 4 april 2013 21:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Das zonde zeg !
foutje in het model ofzo ? Ik zal ze morgen eens een klein rondje laten lopen met jas kijken of ie hier ook zakt haha
Ah ! thanks voor de tip !quote:Op donderdag 4 april 2013 21:16 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Het zit in die band over de rug ,het is niet symmetrisch
Hier opgelost door het elastiek t.b.v de rechterachterpoot iets in te korten
Ik heb hem ook!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Das zonde zeg !
foutje in het model ofzo ? Ik zal ze morgen eens een klein rondje laten lopen met jas kijken of ie hier ook zakt haha
Stokhaar ,langhaar ?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook!
Ik denk dat hij bij kleinere honden het fijnst zit. Hier zat hij gegoten, maar net te kort, en nu (grotere maat) iets wijder en lang genoeg. Schuiven, mwah, niet echt. Als ze zich heel erg uit gaat schudden.Heb hem nu 3 winters denk ik.
Kortharig.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:22 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Stokhaar ,langhaar ?
Kan misschien ook nog verschil maken ?
Ze moeten het zelf ook nog maar willen ,quote:Op donderdag 4 april 2013 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kortharig.
Ik vind die flappen een beetje wijd, maar ja het is maar in een paar maten te koop, alle honden moeten hem passen, dus ook dikkere en met langere vacht.
Ik vind het materiaal echt geweldig, zo wind- en waterdicht.![]()
leeftijd?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:16 schreef Soulagement het volgende:
Nog een vraag trouwens, loont het om een hondenverzekering aan te gaan of kan ik het geld beter maandelijks opzij zetten voor als er een keer iets gebeurt?
Wow zij lijkt als puppy zijnde heel erg op mijn mini maltezerquote:Nog een vraag trouwens, loont het om een hondenverzekering aan te gaan of kan ik het geld beter maandelijks opzij zetten voor als er een keer iets gebeurt?
Hij is 6 maanden nu, nog nooit iets gebeurd. Kruising maltezer/chihuahua (vandaar lijkt 'ie er dus ook op!). Ik ga die link eens lezen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:52 schreef JerryLee het volgende:
[..]
leeftijd?
ras?
aantal ongelukjes (als in hechtingen etc) voor het ingaan van verzekering ?
Net als bij mensen valt er steeds meer buiten het pakket en word niet alles vergoed.
Maak ik liever zelf die beslissing dan na 30 dagen te horen te krijgen dat het niet of deels uitgekeerd word .
Ik zou momenteel rond de 300,- euro uitkomen basisdekking .(jaarbasis)
Zet ik het liever geld apart weet ik waar ik aan toe ben ,en valt het mee gaat het mee naar het volgende jaar .
Hier nog een aardig stuk over tussentijdse wijzigingen :
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?f=16&t=258019
Waarin je dus betaald voor iets wat niet word geleverd als je er aanspraak op doet
Hoe eerder je begint hoe goedkoper het is ,quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:18 schreef Soulagement het volgende:
[..]
Hij is 6 maanden nu, nog nooit iets gebeurd. Kruising maltezer/chihuahua (vandaar lijkt 'ie er dus ook op!). Ik ga die link eens lezen.
Daarom zit ik er nu over na te denken idd, twijfel alleen een beetje of ik niet beter zelf gewoon wat geld opzij moet zetten voor áls er een keer iets gebeurt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:21 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Hoe eerder je begint hoe goedkoper het is ,
en het is geen risicoras volgens mij
Dat is persoonlijk,ik zet liever opzij dat is zeker .quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:32 schreef Soulagement het volgende:
[..]
Daarom zit ik er nu over na te denken idd, twijfel alleen een beetje of ik niet beter zelf gewoon wat geld opzij moet zetten voor áls er een keer iets gebeurt.
Sheltie ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:45 schreef Messina het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes en liefs van Alfa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |