Ik zou het eerst proberen als je ergens alleen bent, zonder andere mensen/honden. Zo kun je in elk geval proberen of ie bij je blijft.. Meestal houden pups hun baas goed in de gaten.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:33 schreef Soulagement het volgende:
oh-oh, jouw foto's altijd!![]()
Haha en die foto van die briard, precies mijn pup als ik z'n haar zou laten groeien denk ikZal eens een foto opzoeken als ik bij m'n pc in de buurt kom.
In de tussentijd een vraagje, ik wil m'n pup graag los leren lopen, niet op straat (dat lijkt me vooralsnog een te grote uitdaging hier in de drukke stad) maar vooral in het park en op grote velden, zijn daar nog tips voor?
Hij is nu 6 maanden maar ik durf niet zo goed, hij is zo enthousiast, hij wil overal en naar iedereen toe en ik ben bang dat 'ie dan niet meer terugkomt (luisteren doet 'ie ook alleen als 'ie daar zin in heeft, monster).
Maar als ik dan zie hoe heerlijk al die beestjes het vinden om zo los door een veld te rennen..
quote:Op maandag 25 maart 2013 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Haha lekker ding
![]()
Leuk huis heb je volgens mij
Ik heb onze hond gewoon ''het vertrouwen'' gegeven, al toen die een maand of 4-5 was liep die in het park los. Ik neem aan dat je een reutje hebt, aangezien je hij zegt, dus er is wel een kans dat die zijn neus (eerder zijn piemel in dit geval) volgt als er een loopse teef in de buurt is.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:33 schreef Soulagement het volgende:
oh-oh, jouw foto's altijd!![]()
Haha en die foto van die briard, precies mijn pup als ik z'n haar zou laten groeien denk ikZal eens een foto opzoeken als ik bij m'n pc in de buurt kom.
In de tussentijd een vraagje, ik wil m'n pup graag los leren lopen, niet op straat (dat lijkt me vooralsnog een te grote uitdaging hier in de drukke stad) maar vooral in het park en op grote velden, zijn daar nog tips voor?
Hij is nu 6 maanden maar ik durf niet zo goed, hij is zo enthousiast, hij wil overal en naar iedereen toe en ik ben bang dat 'ie dan niet meer terugkomt (luisteren doet 'ie ook alleen als 'ie daar zin in heeft, monster).
Maar als ik dan zie hoe heerlijk al die beestjes het vinden om zo los door een veld te rennen..
Om 06.30 valt het best mee .quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:27 schreef Soulagement het volgende:
Ik moet het maar gewoon eens proberen denk ik! Het is alleen lastig omdat hier niet echt plekken in de buurt zijn waar het rustig is, er zijn altijd wel andere honden. Nou ja, wie niet waagt..
Problemen niet echt, hij is heel sociaal en doet geen vlieg kwaad, wil alleen maar spelen en snuffelen. Maar bij teefjes wilt 'ie erbovenop.quote:
Sjon ligt er echt zo bij van : "pfff stom wijf met je camera"quote:
Still going strongquote:
Ik vind die na foto's juist zo leuk haha.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gisteren 'n rondje gemaakt, Puck wilde koste wat kost ook zwemmen. Hier 'n before foto
[ afbeelding ]
Is een foto dat hij in de camera kijkt dan niet mooier?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Denk dat ik deze foto op canvas laat zetten voor mijn moeders verjaardag, ze zat laatst nogal overduidelijk hints uit te delen dat ze de woonkamer een beetje leeg vond.
[ afbeelding ]
Die had ik ook, een hele mooie (ik vond hem persoonlijk mooier dan deze), en toen ik die vanmiddag liet zien zei mijn moeder ''áls ik ooit zo'n foto op canvas laat zetten, dan wil ik die andere (die wat ik dus al gepost heb) heel graag''.quote:Op maandag 1 april 2013 18:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is een foto dat hij in de camera kijkt dan niet mooier?
Nou, vooruit danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind die na foto's juist zo leuk haha.
gaat gelukkig naar omstandigheden goed met hemquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:44 schreef CesarMilan het volgende:
Deel em hier ook maar want wie weet herkend iemand het hondje....en kan de h*fter die dit op z'n geweten heeft gepakt worden.
http://www.at5.nl/artikel(...)_campaign=at5+nieuws
Laten we hopen dat ik die eigenaar nooit tegenkom, denk dat ik hem of haar dan zelf aan een boom ophang.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:44 schreef CesarMilan het volgende:
Deel em hier ook maar want wie weet herkend iemand het hondje....en kan de h*fter die dit op z'n geweten heeft gepakt worden.
http://www.at5.nl/artikel(...)_campaign=at5+nieuws
Is dat NAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
In die stijl heb ik weleens gedacht om vier katten op de flank van een DH aan te brengen met blondeerpoeder.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ging gisteren met zijn lompe poten op de chiwallie staan![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:49 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Is dat NA![]()
Dit is NA
Oh, da's bij de onze ook geen uitzondering. Maar dit keer was 't gewoon schoon waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puck loopt niet langs 'n plas/sloot/modderpoel af als ze er ook gewoon doorheen kan
"If you're not a manc, you're a wank"
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:26 schreef saaw het volgende:
Oud fototje maar zo ziet Schnaps er ook regelmatig uit 'na'
[ afbeelding ]
En ik maar denken dat ik de enige was met zo'n dombo!quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:31 schreef saaw het volgende:
Het mooie is dat hij diep zuchtend op zn tenen langs plassen op straat loopt en het vertikt überhaupt naar buiten te gaan als het regent, maar vervolgens iedere mogelijkheid aanpakt om in de smerigste modder die hij kan vinden te gaan liggen
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:31 schreef saaw het volgende:
Het mooie is dat hij diep zuchtend op zn tenen langs plassen op straat loopt en het vertikt überhaupt naar buiten te gaan als het regent, maar vervolgens iedere mogelijkheid aanpakt om in de smerigste modder die hij kan vinden te gaan liggen
Wat een leukerd !quote:Op donderdag 4 april 2013 19:11 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ventjeEven poseren met zijn nieuwe tuigje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |