Dat veel mensen zo links uitkomen terwijl ze zichzelf als rechts zien, komt ws. omdat we Nederlanders zijn en de politieke schaal hier bv erg links ligt tov. landen als de USA en de UK.
quote:Ben ik eigenlijk de enige die overal een getalletje boven de 0 eruit krijgt?
Op woensdag 30 oktober 2002 13:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Economic Left/Right: 0.62
Authoritarian/Libertarian: 4.72Hoe krijg je dat plaatje hier geplaatst?
[Dit bericht is gewijzigd door Logician op 30-10-2002 14:34]
quote:De vraagstelling is wel erg suggestief op sommige punten ja.
Op zaterdag 7 september 2002 01:33 schreef Kordotium het volgende:
Deze test is gemaakt door een stelletje anti-rascisten dat graag zieltjes wint voor het links-extremisme. Deze test klopt dus absoluut niet.
Economic Left/Right: 5.25
Authoritarian/Libertarian: -6.26
Ik ben dus right wing libertarian. Liberaal, zoals ik mezelf zie, klopt wel redelijk:)
Wel veel linkse anarchistische rakkers hiero zeg.
quote:Alt-printscreen, uitsnijden en ergens hosten
Op woensdag 30 oktober 2002 13:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Economic Left/Right: 0.62
Authoritarian/Libertarian: 4.72Hoe krijg je dat plaatje hier geplaatst?
quote:Jij bent idd wel erg authoritair.
Op woensdag 30 oktober 2002 13:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ben ik eigenlijk de enige die overal een getalletje boven de 0 eruit krijgt?
Economic Left/Right: -9.62
Libertarian/Authoritarian: -8.46
een IQ dat hoger isquote:Op maandag 12 april 2004 00:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik ben een kopie van George W. Bush. Alleen heb ik wel een IQ die hoger is dan die van een aap.
Om en nabij hetzelfde hier, ik geloof dat ik -3.00 en -3,85 had. (Vergeten te copy-pasten.quote:Op maandag 12 april 2004 01:50 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Economic Left/Right: -3.00
Social Libertarian/Authoritarian: -4.10
IQ word gemeten aan de hand wiskundige berekeningen en je mogelijkheid tot het herkennen van vormen + een beetje algemene kennisquote:Op maandag 12 april 2004 03:11 schreef Flurry het volgende:
[..]
een IQ dat hoger is![]()
Of je doet hem nog een keer, met dezelfde antwoorden, en je krijgt:quote:Op maandag 12 april 2004 12:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Om en nabij hetzelfde hier, ik geloof dat ik -3.00 en -3,85 had. (Vergeten te copy-pasten.)
Nee, ik sta op gelijke voet met George W Bush. Overal een getalletje boven de 0 dusquote:Op woensdag 30 oktober 2002 13:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je IQ? allicht dat mag ik toch hopen.quote:Op maandag 12 april 2004 12:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, ik sta op gelijke voet met George W Bush. Overal een getalletje boven de 0 dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |