Geld mijn beste, geld. Gaat allemaal om geld.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:10 schreef prefix1 het volgende:
ik begrijp 1 ding niet he waarom gooien ze niet meer servers erbij win win situatie of ben ik nou zo stom aant denken?!
Ja vast.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:13 schreef kensei het volgende:
[..]
Bedank daarvoor de mensen die 20 jaar lang games gratis hebben gedownload
DOe geen moeite, hij loopt te trollen omdat ie zijn vrijdagmiddag wil vullenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:13 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Omdat ik hem wilde hebbenKolere zeg.
Wat zal al die negatieve publiciteit kosten?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:13 schreef Scorpie het volgende:
Geld mijn beste, geld. Gaat allemaal om geld.
Die man had het niet moeten beloven, omdat hij van de ontwikkelstudio is. Dan kan hij het niet beloven, want EA is de serverbeheerder in dezen. Door het Originverhaal.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:14 schreef prefix1 het volgende:
idd sim city moet ook gewoon lekker offline te spele like sim city 4 maar als het om het geld gaat en dan? deze problemen blijven toch voorlopig wel en als sim city weer vrijkomt om weer verkocht te worde komen meer mensen bij ik begrijp dat keleto ea en maxis nie hoor... en die gozer maar zeggen thats a promise ja promise to FAIL!
Dat dus ja. Ik kan niet zeggen dat ze op hun handen zitten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ze hebben sinds dinsdag (eerste release) al 8 servers extra online gegooid, en dan praten we over server towers
Die mensen zal je altijd blijven hebben en omdat er DRM erop wordt gegooid zullen er nog meer mensen downloaden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:15 schreef kensei het volgende:
[..]
Zonder piraterij was er geen online drm nodig
Of de industrie die vasthoud aan oude verdienmodellenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:13 schreef kensei het volgende:
[..]
Bedank daarvoor de mensen die 20 jaar lang games gratis hebben gedownload
Nee, ik denk dat EA best pushy kan zijn in dingenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:15 schreef prefix1 het volgende:
@pheno yes maar ze werken wel samen bedrijven maken ze samen de keuze;)
Zonder online drm stond deze game binnen 1 Dag op piratebay staan en zou meer dan 50% van hun inkomsten weg blijvenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die mensen zal je altijd blijven hebben en omdat er DRM erop wordt gegooid zullen er nog meer mensen downloaden.
Op zich wel lullig. De piraten spelen zometeen lekker offline, in alle luxe. Terwijl de legale spelers in de rij mogen staan voor een server, en hopen dat er niet nog meer content uit het spel gehaald wordt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:15 schreef kensei het volgende:
[..]
Zonder piraterij was er geen online drm nodig
en daarna word je eruitgeflikkerdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:18 schreef Katth het volgende:
Kom er in 1 keer in, maar moet wel weer die tutorial doen
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:18 schreef Katth het volgende:
Hoe kan ik dat skippen dan?quote:
Meer dan 50% heb je daar bronnen voor dat er zoveel wordt gedownload?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:18 schreef kensei het volgende:
[..]
Zonder online drm stond deze game binnen 1 Dag op piratebay staan en zou meer dan 50% van hun inkomsten weg blijven
Het is geen liefdadigheidsinstelling zolang ze op deze manier winst kunnen maken ben je dom als je het niet doetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:16 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Of de industrie die vasthoud aan oude verdienmodellen
Zodra de tutorial geladen is (minuut of 10) kun je teruggaan naar het hoofdmenu en dan gewoon gaan spelen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:18 schreef Katth het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |