abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 april 2013 @ 18:39:12 #201
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_125204344
Het is toch niet chronologisch gefilmd?

De afleveringen zonder Chase zijn al geweest, had ik begrepen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:44:36 #202
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_125206680
Geniale aflevering! Misschien wel de hoogste grapdichtheid van alle afleveringen Community! _O-
  vrijdag 12 april 2013 @ 20:19:56 #203
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_125208292
De schrijvers konden blijkbaar weer niks veranderen, pleuren ze er toch gewoon een muppet aflevering in

:')_!
pi_125208457
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha ik vond 'm juist geweldig! Die liedjes horen erbij, het was een spoof op The Muppets en daarin wordt nou eenmaal ook veel gezongen. Maar de teksten vond ik juist leuk.
Dat ja.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_125209120
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een verrassing dat Pierce het toch niet met Eartha Kitt gedaan had :o
Prachtig ja _O_

Vond alleen het eerste liedje leuk eigenlijk.
pi_125211510

En wie staat er niet bij...
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:39:05 #207
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_125212107
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:28 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]

En wie staat er niet bij...
Will Ferrell.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_125213792
Die wenkbrauw op jeff zijn pop :D
pi_125222538
Vond het een stuk minder leuk dan ik verwacht had. Community heeft ervoor gezorgd dat de lat vrij hoog ligt in het verleden.
George Costanza redde het nog enigszins (had hem niet meteen door trouwens).
  zaterdag 13 april 2013 @ 12:20:01 #210
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_125228029
Ik vond het een erg vermakelijke aflevering :)
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:23:54 #211
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_125232124
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ik snap niets van de klachten, dit is niets dat Community niet eerder heeft gedaan. Het enige dat ik zou kunnen zeggen is dat de poppen eigenlijk nogal overbodig waren en dus wat gimmicky. Voor de rest vond ik de teksten uitzonderlijk scherp, en de liedjes best vermakelijk.
Dat vond ik het enorme probleem met deze aflevering. Het was veel te veel een gimmick om de gimmick (Daarom had ik ook niet zo'n heel groot probleem met de liedjes omdat die bij de gimmick horen). I.t.t. vorige seizoenen waarin ook geëxperimenteerd werd met formats, maar dat altijd voortkwam uit een diepere laag. Er zit echt een wereld van verschil tussen deze aflevering en Abed's Uncontrollable Christmas.
pi_125232897
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 01:10 schreef DUK het volgende:
Vond het een stuk minder leuk dan ik verwacht had. Community heeft ervoor gezorgd dat de lat vrij hoog ligt in het verleden.
George Costanza redde het nog enigszins (had hem niet meteen door trouwens).
aflevering midden in de nacht gekeken maar had hem helemaal niet herkent :D
heb de liedjes ook doorgespoeld, kan er ook mee te maken gehad hebben. Bagger aflevering.

Is dit trouwens 1 vd 2 afleveringen waarin Pierce ontbreekt? Hij was er nu alleen met de stem bij, maar daar kunnen ze net zo goed oude fragmenten voor gepakt hebben
pi_125234592
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:04 schreef Gorzalka het volgende:
Ik was er al bang voor, ik vond die claymationaflevering ook niks en toen was Community nog geniaal.
Dit.
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond dit toch beter dan die claymation.
Maar ook dit.

Ik vond de reference naar Duncan wel geinig, hoop echt dat die nog ns terug komt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  zaterdag 13 april 2013 @ 17:09:43 #214
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_125234855
Vinden al die mensen die Community plotseling niets meer aan of in ieder geval anders vinden, de grappen die gemaakt worden dan ook niet meer grappig?

Ik blijf die stemming hier maar opmerkelijk vinden. Ik zie dat The Office, Two and a half men, How I met your mother, The big bang theory allemaal veranderd en in mijn ogen ook veel slechter zijn geworden. Maar bij Community zie ik het gewoon niet, hoe graag ik ook wil. Die tientallen grappen in de aflevering van gisteren zijn toch geniaal? Dat was twee jaar terug zo, en nu toch ook?
pi_125234966
quote:
5s.gif Op zaterdag 13 april 2013 17:09 schreef pfaf het volgende:
Vinden al die mensen die Community plotseling niets meer aan of in ieder geval anders vinden, de grappen die gemaakt worden dan ook niet meer grappig?

Ik blijf die stemming hier maar opmerkelijk vinden. Ik zie dat The Office, Two and a half men, How I met your mother, The big bang theory allemaal veranderd en in mijn ogen ook veel slechter zijn geworden. Maar bij Community zie ik het gewoon niet, hoe graag ik ook wil. Die tientallen grappen in de aflevering van gisteren zijn toch geniaal? Dat was twee jaar terug zo, en nu toch ook?
Ik zag de grappen in deze aflevering niet hoor?
Wel prima vermaak, maar heb er niet om moeten lachen.
Grappigste was Jim Rash nog bij de aftiteling
  zaterdag 13 april 2013 @ 17:15:19 #216
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_125235067
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 april 2013 17:12 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Ik zag de grappen in deze aflevering niet hoor?
Wel prima vermaak, maar heb er niet om moeten lachen.
Grappigste was Jim Rash nog bij de aftiteling
Dat vind ik zo vreemd. Kon je in het verleden überhaupt wel lachen om Community? Of is dit typisch een geval van herrieneringsvervalsing, of wellicht zelfs cognitieve dissonantie?
pi_125235149
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 april 2013 17:15 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dat vind ik zo vreemd. Kon je in het verleden überhaupt wel lachen om Community? Of is dit typisch een geval van herrieneringsvervalsing, of wellicht zelfs cognitieve dissonantie?
Wat? :')

Ik kan altijd lachen om Community behalve als ze poppen of claymation er in stoppen :')
Daardoor komen de grappen bij mij gewoon totaaaal niet over. Maar wat waren volgens jou dan de grappen die er in deze aflevering zaten?

Natuurlijk heb ik er wel wat opgemerkt hoor, maar veel was dan in zang en dat brengt het toch anders.
pi_125235514
Ik vond het een leuke aflevering. Eén van de leukste dit seizoen juist.
  zaterdag 13 april 2013 @ 17:29:32 #219
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_125235550
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Wat? :')

Ik kan altijd lachen om Community behalve als ze poppen of claymation er in stoppen :')
Daardoor komen de grappen bij mij gewoon totaaaal niet over. Maar wat waren volgens jou dan de grappen die er in deze aflevering zaten?

Natuurlijk heb ik er wel wat opgemerkt hoor, maar veel was dan in zang en dat brengt het toch anders.
Pfff, dan moet ik m terug kijken. Zo uit m'n hoofd:
de poppen van Dean en dan vooral de borstkas van Jeff
"Jesus dont snitch"
De sneer van Britta naar Jeff over seks
De study-group-bingo leverde zeker 5-10 grappen op. "This game is gay" "square!" "Let's go study" "Square!" "Guys, stop it" "Square!" en de beste "I'm alive!" "square!"
De paniek van de Dean dat Jeff bijna dood was.
De Lost-referenties. "The others!"
De bekentenis van Troy en hoe de rest er op reageert

En er was nog veel meer. Ik heb één keer hard op gelachen, maar waarom weet ik niet meer.
pi_125235647
Van wat je opnoemt vond ik alleen die sneren van Britta en jeff tijdens seks grappig. De rest was same old same old. Die bingo was zelfs helemaal niet grappig.
In mijn opinie.

Ik kon nog wel gniffelen om: That bush sounds like Shirley :') :D
pi_125235844
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 april 2013 17:15 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik heb de eerste 4 afleveringen gezien en heb eerder dit topic verteld waarom ik het minder vind. Persoonlijk moest ik altijd hard lachen om community, dat heb ik nu minder.

Maar ik wacht even tot het hele seizoen is uitgezonden, dan kijk ik het achter elkaar en vorm mijn definitieve mening :)
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  zaterdag 13 april 2013 @ 17:39:32 #222
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_125235885
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 april 2013 17:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Van wat je opnoemt vond ik alleen die sneren van Britta en jeff tijdens seks grappig. De rest was same old same old. Die bingo was zelfs helemaal niet grappig.
In mijn opinie.
Dat kan (al vind ik "in mijn opinie" wel één van de lelijkste anglicismen die ik in tijden heb gezien. :P ). Ik zie alleen niet waarom je vorig jaar dan wel om de serie kon lachen..
pi_125235951
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 april 2013 17:39 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dat kan (al vind ik "in mijn opinie" wel één van de lelijkste anglicismen die ik in tijden heb gezien. :P ).

quote:
3s.gif Op zaterdag 13 april 2013 17:39 schreef pfaf het volgende:Ik zie alleen niet waarom je vorig jaar dan wel om de serie kon lachen..
Omdat toen de grappen die nu herhaald werden origineel waren :+
  zaterdag 13 april 2013 @ 18:07:24 #224
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_125236808
quote:
5s.gif Op zaterdag 13 april 2013 17:09 schreef pfaf het volgende:

Er zitten nog best genoeg grappen in waar ik om kan lachen. (Al had ik dat bij deze aflevering minder) Maar ik beoordeel een komedieserie op meer dan alleen simpel turven hoe vaak ik hoe hard moet lachen.
De plots, karakterontwikkeling, emotionele laag, spelen met tropes en genres enz. waren allemaal stukken beter de vorige seizoenen. Het is nog steeds een van de betere komedieseries, maar niet meer de absolute top die het vroeger was.
De claymation-aflevering raakt me echt emotioneel. Dit totaal niet.
En dat is geen herinneringsvervalsing, want ik niet lang geleden nog seizoen 1 en 2 herkeken.
  zaterdag 13 april 2013 @ 18:57:58 #225
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_125238303
Same here. Ik kijk nog regelmatig afleveringen van seizoen 1-3 terug, en daar zit gewoon meer in dan in dit seizoen totnutoe. Ik vind het behoorlijk ongeïnspireerd aandoen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')