abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 maart 2013 @ 16:41:20 #101
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_124488861
quote:
2s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:40 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Waarom zou ik zeggen dat iets minder is terwijl het niet zo is?
Het is niet meer hetzelfde als vroeger dus is het slechter. Simpel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_124488943
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:41 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Feit: het is anders
Mening: het is minder
Feit: het grootste gedeelte van de trouwe fans ervaart de verandering als een verslechtering en draagt daar voldoende argumentatie voor aan
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_124489113
quote:
10s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:37 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Kom op, iedereen kon dit toch al van mijlenver aan zien komen? Uitstel op uitstel, Harmon vertrekt, nieuwe schrijvers etc.

Natuurlijk gaat iedereen dan zeggen dat het 'minder' is :').
Uitstel en nieuwe schrijvers zouden er juist voor zorgen dat het beter word lijkt me veel series kakken na een paar seizoenen toch in omdat ze alleen maar hetzelfde blijven doen. Verder ken ik die Harmon alleen van Community dus dat zal ook geen ramp zijn om die te missen
pi_124489884
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:41 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het is Community dus goed. Wel simpel als je zo denkt.
  maandag 25 maart 2013 @ 18:26:26 #105
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_124492251
Ik vraag me af welke plek Harmon nu juist invulde binnen Community. Ja, showrunnner, maar wat wil dat zeggen? Uiteindelijk heeft hij zelf maar aan een handvol afleveringen echt mee geschreven en dat waren niet meteen de beste afleveringen, zoals de pilot en die stop-motion aflevering van Abed. Hij heeft het concept en de personages bedacht, maar de invulling gebeurde door anderen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 25 maart 2013 @ 21:28:06 #106
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 25 maart 2013 @ 21:32:02 #107
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_124502484
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:28 schreef pfaf het volgende:

[..]

Kun je dat feit ook onderbouwen?
Ik heb zelf het idee dat het bijv. aan de gebruikte camerastandpunten ligt. Het is in mijn beleving allemaal veel statischer, meer standaard sitcom, zeker in groepsdialogen.

Geen idee of het klopt, maar dat meen ik te merken :P
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_124511377
quote:
3s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:32 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ik heb zelf het idee dat het bijv. aan de gebruikte camerastandpunten ligt. Het is in mijn beleving allemaal veel statischer, meer standaard sitcom, zeker in groepsdialogen.

Geen idee of het klopt, maar dat meen ik te merken :P
Het is versimpeld, een stuk meer "mainstream" geworden qua grappen maar de storylines "have jumped the shark". Iedere week word de groep opgesplitst in meerdere groepjes, en er zijn steeds nieuwe personages bij die eerder karikaturen lijken dan echt geacteerde mensen. Sowieso heb ik het idee dat ze de hoofdpersonages echt gewoon tot karikaturen van wat ze ooit waren aan het maken zijn.

Maar bovenal: Het gevoel, de kleine details en de kleine vreemde dingetjes. Alles wat Community tot de serie maakte die ik ooit zo enorm gaaf vond (sommige afleveringen zijn voor de standaard van moderne tv bijna kunst) lijkt gewoon verdwenen.

Ik werd nieuwschierig, dus ging toch even op zoek. Want kan het alleen aan de showrunners liggen? Ik lees zojuist dat behalve Harmon ook een deel van de schrijvers is vertrokken. Onder meer zoals de site zegt "the highest-ranking writer" Chris McKenna en 2 van Harmon's "Lieutenants"(Neil Goldman en Garrett Donovan). Ik begin het al meer te snappen. Ook zijn de nieuwe showrunners mensen die nooit wat met de serie te maken hebben gehad.

Of zoals die site zegt:

quote:
"Community" under Port and Guarascio may turn out to be a proficient sitcom (and could, in Sony's wildest dreams, run for several more years the way that "West Wing" and "NYPD Blue" did without their original voices), but it won't be... that. And while Harmon's creative lunacy didn't help "Community" find a larger audience, it made the handful of people who do watch mad with devotion for a version of the show that may have just ceased to exist.
http://www.hitfix.com/blo(...)k-without-dan-harmon

They've killed it. Laat die seizoenen en die film maar zitten. Ik heb de laatste aflevering niet eens afgekeken. Niet dat het zo heel slecht is, maar ik erger me er gewoon helemaal de pleuris aan dat er geen "ziel" meer in zit.

Ik voel me net Abed, toen hij die Engelse show ging volgen die vervolgens na een paar afleveringen af was.

;(
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  dinsdag 26 maart 2013 @ 01:04:57 #109
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_124511652
Ja, de belangrijkste schrijvers zijn weggegaan. Megan Ganz was volgensmij nog wel gebleven, maar er waren zoveel mensen weg dat het wel duidelijk te merken is.
Daarnaast verwisselt NBC de episodes gewoon, die van laatste vrijdag hoorde eigenlijk vóór die van vorige week. NBC, brak.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_124512828
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 01:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, de belangrijkste schrijvers zijn weggegaan. Megan Ganz was volgensmij nog wel gebleven, maar er waren zoveel mensen weg dat het wel duidelijk te merken is.
Daarnaast verwisselt NBC de episodes gewoon, die van laatste vrijdag hoorde eigenlijk vóór die van vorige week. NBC, brak.
ik heb het even opgezocht McKenna is verantwoordelijk voor de volgende afleveringen

"Communication Studies" Season One February 11, 2010
"The Art of Discourse' Season One April 29, 2010
"Anthropology 101" Season Two September 23, 2010
"Conspiracy Theories and Interior Design" Season Two
"Paradigms of Human Memory" Season Two April 21, 2010
"Remedial Chaos Theory" Season Three October 13, 2011
"Digital Exploration of Interior Design" Season Three March 29, 2012

Vooral die twee dikgedrukte horen zeker bij mijn favoriete afleveringen. Remedial Chaos Theory is sowieso de best geschreven aflevering IMO. Ik lees net ook dat de nieuwe showrunners vooral bekend zijn om hun werk bij het dramatisch slechte "Just Shoot Me".

Dat zegt genoeg dacht ik :')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_124513434
Conspiracy theories is ook geniaal met professor professorson en die shoot out op het einde _O_
Dat waren wel echte parels inderdaad :Y
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_124552853
'Community' video: Joel McHale talks about Chevy Chase with Larry King

http://blog.zap2it.com/fr(...)with-larry-king.html
  woensdag 27 maart 2013 @ 08:23:10 #113
67640 SaintOfKillers
pi_124556131
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 03:02 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik lees net ook dat de nieuwe showrunners vooral bekend zijn om hun werk bij het dramatisch slechte "Just Shoot Me".

Dat zegt genoeg dacht ik :')
En Harmon was schrijver bij :') Sarah :') Silverman :'), "ongrappigste figuur ooit ©" dus zoveel betekent dat niet.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_124556273
quote:
2s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me af welke plek Harmon nu juist invulde binnen Community. Ja, showrunnner, maar wat wil dat zeggen? Uiteindelijk heeft hij zelf maar aan een handvol afleveringen echt mee geschreven en dat waren niet meteen de beste afleveringen, zoals de pilot en die stop-motion aflevering van Abed. Hij heeft het concept en de personages bedacht, maar de invulling gebeurde door anderen.
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2013 08:23 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

En Harmon was schrijver bij :') Sarah :') Silverman :'), "ongrappigste figuur ooit ©" dus zoveel betekent dat niet.
Not sure if trolling. Harmon was het hart en de ziel van deze serie, neem bijvoorbeeld een karakter als Abed: die is grotendeels gebaseerd op Harmon zelf en is een afspiegeling van zijn wezen.
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:28 schreef pfaf het volgende:

[..]

Kun je dat feit ook onderbouwen?
Triptamine heeft het uitstekend verwoord. Niet alleen Harmon is weg, maar ook de harde kern van schrijvers die sinds dag één het verloop van deze serie hebben bepaald zijn verdwenen.
  woensdag 27 maart 2013 @ 13:20:31 #115
67640 SaintOfKillers
pi_124563433
Whedon en Sorkin zijn hard en ziel van hun series, Harmon vind ik minder nadrukkelijk aanwezig.

Ik blijf erbij dat 80% van de klagers niet had gemerkt dat Harmon weg was als ze 't niet hadden geweten en dat ze na het horen van zijn vertrek al hadden beslist om het minder te vinden.
pi_124563680
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Whedon en Sorkin zijn hard en ziel van hun series, Harmon vind ik minder nadrukkelijk aanwezig.

Ik blijf erbij dat 80% van de klagers niet had gemerkt dat Harmon weg was als ze 't niet hadden geweten en dat ze na het horen van zijn vertrek al hadden beslist om het minder te vinden.
eens. Community wordt hier toch al neergezet als de beste serie ooit, vind het altijd vermakelijk en op een aantal afleveringen na niet meer dan dat. Met Arrested Development, dat ik pas later ontdekt heb, heb ik harder gelachen dan toen ik Community S1 en 2 achter elkaar keek
pi_124567979
Gezien het totale onvermogen om solide argumentatie te accepteren moet ik helaas concluderen dat jullie nooit het intellectuele vermogen hebben gehad om Community in zijn volledigheid te kunnen waarderen :).
pi_124568068
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:19 schreef Gorzalka het volgende:
Gezien het totale onvermogen om solide argumentatie te accepteren moet ik helaas concluderen dat jullie nooit het intellectuele vermogen hebben gehad om Community in zijn volledigheid te kunnen waarderen :).
Ik trek meer de conclusie dat jouw argumentatie alles behalve solide is :')
pi_124568120
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:20 schreef SaintOfKillers het volgende:

Ik ben het met je eens dat de meeste mensen waaronder ik niet zouden weten dat Harmon weg is als het geen nieuws was geweest.
Maar ik denk ook dat 99% van de klagers het ook zonder deze informatie een slechter seizoen zouden vinden.
pi_124568235
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat de meeste mensen waaronder ik niet zouden weten dat Harmon weg is als het geen nieuws was geweest.
Maar ik denk ook dat 99% van de klagers het ook zonder deze informatie een slechter seizoen zouden vinden.
Ja dat denk ik ook, maar vooral dus omdat het schrijfwerk heel anders is dan voorheen en het acteerwerk er ook niet op vooruit is gegaan.
pi_124568303
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

100% eensch.
pi_124568332
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:26 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook, maar vooral dus omdat het schrijfwerk heel anders is dan voorheen en het acteerwerk er ook niet op vooruit is gegaan.
Uhm, dat is toch het hele punt? De harde kern van schrijvers is weg en er zijn mindere schrijvers voor in de plaats gekomen, waardoor er een daling van de kwaliteit is.
pi_124568740
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:29 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Uhm, dat is toch het hele punt? De harde kern van schrijvers is weg en er zijn mindere schrijvers voor in de plaats gekomen, waardoor er een daling van de kwaliteit is.
Dat bevestig ik toch ook alleen maar?
pi_124570143
quote:
5s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:40 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Dat bevestig ik toch ook alleen maar?
Oh, ik dacht dat je het oneens met me was gezien je kritiek op mijn argumentatie :'(.
  woensdag 27 maart 2013 @ 17:22:17 #125
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_124572622
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de eerste 3 seizoenen echt fenomenaal vond. Ik had dan ook hoge verwachtingen van dit 4e seizoen. Maar het valt me inderdaad behoorlijk tegen.
En als echte fan is het heel moeilijk uit te leggen waarom, maar, zoals hierboven ook al eens genoemd is, zit het hem in het gevoel dat je erbij krijgt; de kleine dingen. Al met al hoop ik dat er na dit 4e seizoen drastische maatregelen komen, maar ik vrees (zeker aangezien Pierce weg is) dat het hierna over is.
Hoe graag ik het ook gezien zou hebben voor het begin van dit seizoen, ik denk niet dat Six Seasons and a Movie werkelijkheid gaat worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')