Het is niet meer hetzelfde als vroeger dus is het slechter. Simpel.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom zou ik zeggen dat iets minder is terwijl het niet zo is?
Feit: het is andersquote:Op maandag 25 maart 2013 16:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is niet meer hetzelfde als vroeger dus is het slechter. Simpel.
Uitstel en nieuwe schrijvers zouden er juist voor zorgen dat het beter word lijkt me veel series kakken na een paar seizoenen toch in omdat ze alleen maar hetzelfde blijven doen. Verder ken ik die Harmon alleen van Community dus dat zal ook geen ramp zijn om die te missenquote:Op maandag 25 maart 2013 16:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kom op, iedereen kon dit toch al van mijlenver aan zien komen? Uitstel op uitstel, Harmon vertrekt, nieuwe schrijvers etc.
Natuurlijk gaat iedereen dan zeggen dat het 'minder' is.
Het is Community dus goed. Wel simpel als je zo denkt.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is niet meer hetzelfde als vroeger dus is het slechter. Simpel.
Ik heb zelf het idee dat het bijv. aan de gebruikte camerastandpunten ligt. Het is in mijn beleving allemaal veel statischer, meer standaard sitcom, zeker in groepsdialogen.quote:
Het is versimpeld, een stuk meer "mainstream" geworden qua grappen maar de storylines "have jumped the shark". Iedere week word de groep opgesplitst in meerdere groepjes, en er zijn steeds nieuwe personages bij die eerder karikaturen lijken dan echt geacteerde mensen. Sowieso heb ik het idee dat ze de hoofdpersonages echt gewoon tot karikaturen van wat ze ooit waren aan het maken zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb zelf het idee dat het bijv. aan de gebruikte camerastandpunten ligt. Het is in mijn beleving allemaal veel statischer, meer standaard sitcom, zeker in groepsdialogen.
Geen idee of het klopt, maar dat meen ik te merken
http://www.hitfix.com/blo(...)k-without-dan-harmonquote:"Community" under Port and Guarascio may turn out to be a proficient sitcom (and could, in Sony's wildest dreams, run for several more years the way that "West Wing" and "NYPD Blue" did without their original voices), but it won't be... that. And while Harmon's creative lunacy didn't help "Community" find a larger audience, it made the handful of people who do watch mad with devotion for a version of the show that may have just ceased to exist.
ik heb het even opgezocht McKenna is verantwoordelijk voor de volgende afleveringenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, de belangrijkste schrijvers zijn weggegaan. Megan Ganz was volgensmij nog wel gebleven, maar er waren zoveel mensen weg dat het wel duidelijk te merken is.
Daarnaast verwisselt NBC de episodes gewoon, die van laatste vrijdag hoorde eigenlijk vóór die van vorige week. NBC, brak.
En Harmon was schrijver bijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 03:02 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik lees net ook dat de nieuwe showrunners vooral bekend zijn om hun werk bij het dramatisch slechte "Just Shoot Me".
Dat zegt genoeg dacht ik
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me af welke plek Harmon nu juist invulde binnen Community. Ja, showrunnner, maar wat wil dat zeggen? Uiteindelijk heeft hij zelf maar aan een handvol afleveringen echt mee geschreven en dat waren niet meteen de beste afleveringen, zoals de pilot en die stop-motion aflevering van Abed. Hij heeft het concept en de personages bedacht, maar de invulling gebeurde door anderen.
Not sure if trolling. Harmon was het hart en de ziel van deze serie, neem bijvoorbeeld een karakter als Abed: die is grotendeels gebaseerd op Harmon zelf en is een afspiegeling van zijn wezen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En Harmon was schrijver bijSarah
Silverman
, "ongrappigste figuur ooit ©" dus zoveel betekent dat niet.
Triptamine heeft het uitstekend verwoord. Niet alleen Harmon is weg, maar ook de harde kern van schrijvers die sinds dag één het verloop van deze serie hebben bepaald zijn verdwenen.quote:
eens. Community wordt hier toch al neergezet als de beste serie ooit, vind het altijd vermakelijk en op een aantal afleveringen na niet meer dan dat. Met Arrested Development, dat ik pas later ontdekt heb, heb ik harder gelachen dan toen ik Community S1 en 2 achter elkaar keekquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Whedon en Sorkin zijn hard en ziel van hun series, Harmon vind ik minder nadrukkelijk aanwezig.
Ik blijf erbij dat 80% van de klagers niet had gemerkt dat Harmon weg was als ze 't niet hadden geweten en dat ze na het horen van zijn vertrek al hadden beslist om het minder te vinden.
Ik trek meer de conclusie dat jouw argumentatie alles behalve solide isquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:19 schreef Gorzalka het volgende:
Gezien het totale onvermogen om solide argumentatie te accepteren moet ik helaas concluderen dat jullie nooit het intellectuele vermogen hebben gehad om Community in zijn volledigheid te kunnen waarderen.
Ik ben het met je eens dat de meeste mensen waaronder ik niet zouden weten dat Harmon weg is als het geen nieuws was geweest.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Whedon en Sorkin zijn hard en ziel van hun series, Harmon vind ik minder nadrukkelijk aanwezig.
Ik blijf erbij dat 80% van de klagers niet had gemerkt dat Harmon weg was als ze 't niet hadden geweten en dat ze na het horen van zijn vertrek al hadden beslist om het minder te vinden.
Ja dat denk ik ook, maar vooral dus omdat het schrijfwerk heel anders is dan voorheen en het acteerwerk er ook niet op vooruit is gegaan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat de meeste mensen waaronder ik niet zouden weten dat Harmon weg is als het geen nieuws was geweest.
Maar ik denk ook dat 99% van de klagers het ook zonder deze informatie een slechter seizoen zouden vinden.
100% eensch.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat de meeste mensen waaronder ik niet zouden weten dat Harmon weg is als het geen nieuws was geweest.
Maar ik denk ook dat 99% van de klagers het ook zonder deze informatie een slechter seizoen zouden vinden.
Uhm, dat is toch het hele punt? De harde kern van schrijvers is weg en er zijn mindere schrijvers voor in de plaats gekomen, waardoor er een daling van de kwaliteit is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, maar vooral dus omdat het schrijfwerk heel anders is dan voorheen en het acteerwerk er ook niet op vooruit is gegaan.
Dat bevestig ik toch ook alleen maar?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Uhm, dat is toch het hele punt? De harde kern van schrijvers is weg en er zijn mindere schrijvers voor in de plaats gekomen, waardoor er een daling van de kwaliteit is.
Oh, ik dacht dat je het oneens met me was gezien je kritiek op mijn argumentatiequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat bevestig ik toch ook alleen maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |