SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De monteur?quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
De monteur?
(Dat kan ook, in die regio)
Ik schaamde me een beetjequote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:19 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Ik ben half Marokkaans half Turks. Wat is er aan de hand dan?
zie vorig topicquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:24 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Nee. Ik ben half Marokkaans. Half Nederlands. Wat is er aan de hand dan?
Gewoon het pijltje terug klikken, niet zo lui.quote:
Fijn weekend.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
Tevens ben ik nog niet weg, eerst motorpak aan doen
Das voor mij denk ik 2 maanden geledenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een dag geen pizza is een dag niet geleefd
Dan ben ik al weken dood.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een dag geen pizza is een dag niet geleefd
voor mij 2 dagenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das voor mij denk ik 2 maanden geleden
quote:
vandaag is soepdagquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook lekker
[..]
Zaterdag is soepdag
Ja home madequote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook lekker
[..]
Zaterdag is soepdag
baggervette pizza's waarvoor je niet eens de deur uit hoeftquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik krijg van pizza's die bezorgd worden pijn in mijn maag omdat ze baggervet zijn
Lekkere pizza'squote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
baggervette pizza's waarvoor je niet eens de deur uit hoeft
Buiten?quote:
Ik kan niet naar binnen, ik ben op een klein station.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan niet naar binnen, ik ben op een klein station.
Relax swa het wordt weer winter dit weekendquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik hoor allemaal vogels fluiten![]()
KAP MET DAT LAWAAI!!!
en dan vriezen ze allemaal kapotquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Relax swa het wordt weer winter dit weekend
Opbokken met je winterquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Relax swa het wordt weer winter dit weekend
Winterquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Opbokken met je winter
Het is fucking maart
Only when hell freezes overquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat je verzuipt in de sneeuw.
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Opbokken met je winter
Het is fucking maart
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad
het gaat gewoon sneeuwen zondag
Jij wilt sneeuw?quote:
Mag nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad
het gaat gewoon sneeuwen zondag
Wat dacht je van grauw weer zonder sneeuw. Dat is toch ideaal.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Faxie het volgende:
Ik heb geen zin om te bakken in de zon
Sneeuw!
Thuis laten bezorgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
Als het gesneeuwd heeft, kan ik waarschijnlijk buiten nog lastiger lopen.
Wat thuis bezorgen? Nu ik vrij weinig te doen, vind ik het altijd wel even leuk om een wandelingetje te maken.quote:
Zon thuis laten bezorgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat thuis bezorgen? Nu ik vrij weinig te doen, vind ik het altijd wel even leuk om een wandelingetje te maken.
Dat is het enige soort weer dat ik niks vindquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat dacht je van grauw weer zonder sneeuw. Dat is toch ideaal.
Oh, dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie geen sneeuw.... wel veel regen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat maakt niet uit.
Check je telefoon eens
Ach, ik voel me nu een beetje down.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het in ieder geval snel over.
Waardoor precies?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ach, ik voel me nu een beetje down.
Bij een regenbui heb je ook grauw weer.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is het enige soort weer dat ik niks vindVan die grauwe grijze dagen
![]()
Dan liever een goede regenbui ofzo. Of zon. Maar niet grauw, bleh
Ahwquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ach, ik voel me nu een beetje down.
Mag ik ook?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ahw
Ik stuur een kusje jouw kant opDan voel je je vast weer beter
Dan is m'n definitie van grauw anders denk ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Bij een regenbui heb je ook grauw weer.
Dat heb je normaal toch niet?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik had een sigaret gerookt. Word daar blijkbaar down van.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ahw
Ik stuur een kusje jouw kant opDan voel je je vast weer beter
Van wie dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil ook een kusje maar dan niet van Faxiesorry
Ik kus geen kerelsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil ook een kusje maar dan niet van Faxiesorry
2 weken geleden had ik het ook, dus toen niet meer gerookt en was ik weer vrolijk. Daarnet kreeg ik een sigaret aangeboden van de buurvrouw waardoor ik weer een beetje down werd. Nou ja, gaat vanzelf weer over.quote:
En van de dames hier.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kus geen kerels
Behalve Kaneel, Twi, Muhaha en Mur![]()
Apart wel. En een jointje?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
2 weken geleden had ik het ook, dus toen niet meer gerookt en was ik weer vrolijk. Daarnet kreeg ik een sigaret aangeboden van de buurvrouw waardoor ik weer een beetje down werd. Nou ja, gaat vanzelf weer over.
quote:
Nee er is niemand die ik momenteel op het oog heb.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Apart wel. En een jointje?
[..]!
Wie is het?
Ik heb al een tijdje niet geblowd en geen zin om naar Leiden te gaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Apart wel. En een jointje?
[..]!
Wie is het?
Als ik me down voel, neem ik wel eens een kijkje of chatrandom.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:57 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje niet geblowd en geen zin om naar Leiden te gaan.
Wat is dat?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik me down voel, neem ik wel eens een kijkje of chatrandom.
Een website waar je met random mensen contact krijgt via de webcam.quote:
Oh ja, volgens mij heb ik dat ook een keer geprobeerd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een website waar je met random mensen contact krijgt via de webcam.
Zoiets als chatroulettequote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een website waar je met random mensen contact krijgt via de webcam.
Van die rare ouwe dikke Amerikanen enzoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:03 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Oh ja, volgens mij heb ik dat ook een keer geprobeerd.
Ja.quote:
Ik hou het wel op Fok!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van die rare ouwe dikke Amerikanen enzo
[..]
Ja.
Al je games al uitgespeeld die je laatst had gekocht?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
Nu ben ik door de cola heen. Ja, ik ben verslaafd aan cola.![]()
Meh.quote:
Nee, ik heb trouwens een cdi gekocht.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al je games al uitgespeeld die je laatst had gekocht?
[..]
Meh.
Zo'n oud Sony geval? Met die point and click games?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:09 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nee, ik heb trouwens een cdi gekocht.
Dat heb ik ook steeds vaker jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al je games al uitgespeeld die je laatst had gekocht?
[..]
Meh.
De cdi is van Philips, maar het is inderdaad ook met point and click games.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n oud Sony geval? Met die point and click games?
Litil Divilquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:09 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nee, ik heb trouwens een cdi gekocht.
Daarom.quote:
Philips ja. Mijn fout.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
De cdi is van Philips, maar het is inderdaad ook met point and click games.
Dat spel met die draak onder de brug in het eerste level?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:12 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Wel Dragon's Lair.
Ookquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:12 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het is een interactieve tekenfilm.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom.
[..]
Philips ja. Mijn fout.
[..]
Dat spel met die draak onder de brug in het eerste level?
En hotel mario en die zelda en link spellen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:12 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie geen sneeuw.... wel veel regen
[ afbeelding ]
Die, ja. Ik ken het alleen van de review van de AVGN.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het is een interactieve tekenfilm.
Zelda zat er ook bij.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En hotel mario en die zelda en link spellen?
Het is wel grappig. Bij elke scene op een bepaalde knop drukken om een actie te doen zoals een monster afmaken. Doe je dat niet, dan ben je af.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die, ja. Ik ken het alleen van de review van de AVGN.
Is het leuk om te spelen?
Zijn de graphics een beetje goed?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het is wel grappig. Bij elke scene op een bepaalde knop drukken om een actie te doen zoals een monster afmaken. Doe je dat niet, dan ben je af.
Welkom terugquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:23 schreef Ishimaru het volgende:
Ik houd van mijn pc, laptop, tv, xbox360 en bed
Hallon
ja hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn de graphics een beetje goed?
Bier, iemand zei bier?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:24 schreef Samzz het volgende:
Lekker aan het bieren met twee FOK!ers. Gezellig.
Waar is er bier?quote:
Wel andere alcoholhoudende drank?quote:
Waarin wel?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nog een fles wijn ergens... en wodka in de vriezer maar geen zin in alcohol
Leukquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb al een te vette afspeellijst gemaakt
Iemand op zijn bek te rossenquote:
Ga je wel luisteren als ik moet draaien?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk
[..]
Iemand op zijn bek te rossen
Lijkt me zo fijn
genre?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ga je wel luisteren als ik moet draaien?
Waarom zo agressief?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk
[..]
Lijkt me zo fijn
Dat magquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk
[..]
Lijkt me zo fijn
Is spanken ook goed?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk
[..]
Lijkt me zo fijn
Oh is het internationale vrouwendag?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat magmaar dan sla wel terug als je jij mij slaat, zelfs op internationale vrouwendag
Blijkbaarquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh is het internationale vrouwendag?
Jij bent niet zo van de Opzij-feestjes ?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh is het internationale vrouwendag?
quote:
quote:
Die tweede, die eerste zien er beetje cheapy uit vindik...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wie helpt mij kiezen?
[ afbeelding ]
Deze Vans,
of deze?
[ afbeelding ]
Die onderstequote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wie helpt mij kiezen?
[ afbeelding ]
Deze Vans,
of deze?
[ afbeelding ]
Maar polka dots.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die tweede, die eerste zien er beetje cheapy uit vindik...
Hangt er van af waarvoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wie helpt mij kiezen?
[ afbeelding ]
Deze Vans,
of deze?
[ afbeelding ]
Witte stippe zoals ze ze bij de Zeeman ook zouden kunnen hebben....quote:
Ja, heb al zwarte All Stars, Primark gympjes, etc. Dus worden waarschijnlijk niet mijn 'primaire' schoenen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af waarvoor.
Gewoon als extra paar schoenen er bij?
Dan de tweede.
Ik heb niks tegen de Zeeman hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Witte stippe zoals ze ze bij de Zeeman ook zouden kunnen hebben....
Dan inderdaad die leuke kleurige schoenen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, heb al zwarte All Stars, Primark gympjes, etc. Dus worden waarschijnlijk niet mijn 'primaire' schoenen.
geen van beidequote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wie helpt mij kiezen?
[ afbeelding ]
Deze Vans,
of deze?
[ afbeelding ]
combo brekerquote:
Ja, ik heb het nou eenmaal niet zo op vans & all starsquote:
Wat vind je mooie schoenen dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nou eenmaal niet zo op vans & all stars![]()
Die schoenen draagt iedereen
Ik ben heel moeilijk met schoenenquote:
Net een vrouwquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben heel moeilijk met schoenen![]()
Ik ga minstens 5 winkels in, en dan heb ik plotsklaps ineens mooie schoenen die ik móet hebbenMaar ik sta bij heel veel
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Ik vind gewoon heel veel schoenen niet mooi
quote:
Vrouw dusquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben heel moeilijk met schoenen![]()
Ik ga minstens 5 winkels in, en dan heb ik plotsklaps ineens mooie schoenen die ik móet hebbenMaar ik sta bij heel veel
Alsof ik kleren aan heb.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:21 schreef AldoTheApache het volgende:
Pfft Dat jullie er allemaal bijlopen als een stelletje slonzen betekent niet dat ik dat ook doe
Je bent een fok!ker of je bent het niet!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:21 schreef AldoTheApache het volgende:
Pfft Dat jullie er allemaal bijlopen als een stelletje slonzen betekent niet dat ik dat ook doe
* hetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:21 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ach man ga toch de douche putje neuken
Broekloze Kneelquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:21 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je bent een fok!ker of je bent het niet!
Ik heb geen mooie outfit nodig ik zie er al geweldig uit van mijzelf, een mooie outfit zou de aandacht alleen maar afleidenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:21 schreef AldoTheApache het volgende:
Makkelijk. Beide.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wie helpt mij kiezen?
[ afbeelding ]
Deze Vans,
of deze?
[ afbeelding ]
quote:
Arme twi, zo ontmand te worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:13 schreef Myraela het volgende:
Ik heb klassieke Vans voor twi gekocht.![]()
[ afbeelding ]
Hij wilt het model dat ik draag niet, maar ik denk wel dat ik hier nog witte veters in prop.
Oehh, die zijn tof!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:13 schreef Myraela het volgende:
Ik heb klassieke Vans voor twi gekocht.![]()
[ afbeelding ]
Hij wilt het model dat ik draag niet, maar ik denk wel dat ik hier nog witte veters in prop.
De onderste heb ik besteld, yeuy. Maar die andere wil ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:15 schreef Myraela het volgende:
De onderste zijn wel tof.
Ik probeer zelf wel altijd die met een dikkere hiel te kopen, dan heb ik minder last van blaren.
Van mij mag het wel hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
De onderste heb ik besteld, yeuy. Maar die andere wil ik eigenlijk ook.Mag niet van mezelf.
Ik heb wel aan hem gevraagd of hij deze wilde hebben hoor.quote:
Je bent niet alleen. Je hebt Tips en Jynx.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel aan hem gevraagd of hij deze wilde hebben hoor.
Stiekem ben ik kei lief voor twi. Ik moest huilen toen hij vanmiddag vertrok voor het weekendje met zijn werk. Nooit gedacht dat ik het meisje zou worden dat al bang word van een weekendje alleen zijn.
Ja, en ze zitten beide samen bij mij op de bank.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent niet alleen. Je hebt Tips en Jynx.
Natuurlijk.quote:
Awwww.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, en ze zitten beide samen bij mij op de bank.
Geef die kleine donder maar een knuffel van me.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar ze zijn lief voor mij. Vooral als ze nog eten moeten krijgen.
Nou, doe ze even bestellen voor me dan.quote:
Een 'bedankt' op zijn minst had je gesierd als persoon...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nou, doe ze even bestellen voor me dan.Als ik ze niet hoef te betalen mag ik ze best van mezelf.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een 'bedankt' op zijn minst had je gesierd als persoon...
A, je gelooft mij gewoon niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat doe ik pas als blijkt dat het echt waar is.
Dat kost je nu mooi een paar schoenen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat klopt. FOK! has taught me not to trust easily.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kost je nu mooi een paar schoenen.
Daarom mocht ik maar één paar.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:36 schreef Myraela het volgende:
Okay, 100 euro aan Vans schoenen in het winkelmandje, terwijl ik nog iets teveel rekeningen moet betalen. Laat ik het maar niet doen.
75 tot 100 ofzo? Google.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
Hoeveel gram pasta houden ze aan per persoon?
Valt vast wel mee. Maar welterusten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slaap lekker allen. Ik ben al weer veel te lang wakker.
Website van frontrunner heeft ook vaak Vans in de sale staan. 30-40 euro voor een paar, dat zijn ook wel fijne prijzen.quote:
Oehh, ook fijn ja!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Website van frontrunner heeft ook vaak Vans in de sale staan. 30-40 euro voor een paar, dat zijn ook wel fijne prijzen.
Geen idee. In elk geval niet bij de filmmeet want 'k heb geen kaartje kunnen regelen door probleempjes met m'n emailadresquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ey sok op held.
Wanneer zie i kje weer?
Boeiequote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. In elk geval niet bij de filmmeet want 'k heb geen kaartje kunnen regelen door probleempjes met m'n emailadres-_-
Ik ben een wolf, ik meet iedere dag voor de jacht.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Kom je naar de wolvenmeet?
Staat in de OPquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben een wolf, ik meet iedere dag voor de jacht.
Waa?
Wolvenmeet?
Owja jij hebt iets met kikkers toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Leuke film hoor die Hans en Grietje.
Alleen was dat ene shot van 4 zwart/oranje kikkers vol in beeld IN 3D! totaal overbodig!
Ach, schattig toch, die huppelende kikkers?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Leuke film hoor die Hans en Grietje.
Alleen was dat ene shot van 4 zwart/oranje kikkers vol in beeld IN 3D! totaal overbodig!
Een doodsangst ja!quote:
Pas maar opquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een doodsangst ja!
Ik schrok zo hard dat ik bijna zat te hyperventileren! Was niet leuk!
Ooit eens aan gedacht daar wat aan te laten doen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een doodsangst ja!
Ik schrok zo hard dat ik bijna zat te hyperventileren! Was niet leuk!
Goedemorgen terugquote:
Hoi jij!quote:
Damn wat ben jij vroeg?!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:19 schreef Vinniiee het volgende:
Wie gaat er nog iets leuks doen van het weekend?
Tja, ritme van het werken hèquote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Damn wat ben jij vroeg?!![]()
Nee. Niet echt plannen meer, ik zie wel. Jij?
Jij blij dat je werk hebt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, ritme van het werken hè
Ik ook nog niet.. Misschien even opruimen
Nou, inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij blij dat je werk hebt.![]()
Ik ga kijken of ik nog een uurtje kan pitten.![]()
Rugby kijken, schotland - wales.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:19 schreef Vinniiee het volgende:
Wie gaat er nog iets leuks doen van het weekend?
Hoezo "meer"?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Damn wat ben jij vroeg?!![]()
Nee. Niet echt plannen meer, ik zie wel. Jij?
Verdorie ik heb weer een hoop gemist hoor ik al.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze is nog helemaal van de rel door die kikkers
Moeilijk om 24 uur per dag wakker te zijn jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verdorie ik heb weer een hoop gemist hoor ik al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |