"Hello boooooys!"quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:53 schreef SillyWalks het volgende:
Of mensen die een paar borsten 'boys' noemen!
"Hello booooys!" als je ineens geconfronteerd wordt met een mooi stel bouncing betty's! Schandalig!
Hehe nee, in mijn hoofd zeg ik het met de stem van Jon Lovitzquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"Hello boooooys!"
Zit jij op een middelbare school in Roosendaal? (Of heb je daar gezeten toevallig) De uitspraak komt me namelijk bekend voor.
whehequote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:44 schreef NightH4wk het volgende:
Omdat de vrouwen het waarschijnlijk toch niet begrepen hebben.
Ik had dus ooit een gymleraar die die uitspraak gebruikte om de les mee te beginnen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:56 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Hehe nee, in mijn hoofd zeg ik het met de stem van Jon Lovitz
OK JONGENS, EVEN DE AANDACHT ERBIJ HOUDEN!!!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:08 schreef BezigAapje het volgende:
Oke jongens even centraal
* Wat maakt het uit?
Oke jongens kappen nou!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:11 schreef Stoeprand het volgende:
Oké gasten zo'n grap is middels wel gemaakt
Ik lachte.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:44 schreef NightH4wk het volgende:
Omdat de vrouwen het waarschijnlijk toch niet begrepen hebben.
Ga eens een maand logeren bij een typisch Twents boerengezin, dan zeg je na twee weken hij in plaats van zij en hem in plaats van haar ..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:43 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Dan zit je in een gemengde groep met vrouwen en mannen, en dan zegt iemand: Ok jongens, hebben we het begrepen? Sinds wanneer zijn die vrouwen opeens in mannen veranderd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |