PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
hahah wtfquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:16 schreef Tim86 het volgende:
lol, ik heb hier net No Diggity opstaan toevallig
Dat mag jij niet luisteren.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:16 schreef Tim86 het volgende:
lol, ik heb hier net No Diggity opstaan toevallig
Ben ik te blank?quote:
Macklemore is groter iddquote:
Hele album is wel coolquote:
Llorisquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Weet iemand een speler die redelijk steady rond de 60k hangt?
Thnxquote:
Nee even wat coins zo goed als feevrij overzettenquote:
Ah okéquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee even wat coins zo goed als feevrij overzetten
Kompany?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Weet iemand een speler die redelijk steady rond de 60k hangt?
Dat is bij mij toch anders.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:59 schreef diedjuh het volgende:
Nieuwe toernooi even gewonnen, niveau was belabberd, iedere wedstrijd met 5-0 of meer gewonnen, behalve de finale, daar gaf hij het op na de 4-0.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord heeft nu ook z'n eigen Kluivert
Fernandez is geen moordenaar / verkrachter.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord heeft nu ook z'n eigen Kluivert
Nee, omdat ze het toevallig overleefd heeftquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Fernandez is geen moordenaar / verkrachter.
Kan je dat ook offline spelen? Al is het wel vanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:18 schreef poker4lifee het volgende:
Amazon verkoopt geen digitale SimCity meer
EA![]()
nee, je moet online verbonden zijn om het te kunnen spelenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan je dat ook offline spelen? Al is het wel vanEA
tyf dan maar op met dat spelquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee, je moet online verbonden zijn om het te kunnen spelen![]()
http://www.polygon.com/game/simcity-2013/2630
Die reviewsite gaf het spel eerst een 8, en heeft het nu verlaagt naar een 4. Puur omdat de versie die de mensen hebben onspeelbaar is in tegenstelling tot die pre release versie die ze eerst hadden
Dikg enaaid door EA, zoals wij EA ook kennen
Nee hoor, vind het zelf ook erg dat het is gebeurd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, omdat ze het toevallig overleefd heeft
Ik vind Fernandez gewoon een eng mannetje. Het past in mijn beeld dat ik bij hem heb.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee hoor, vind het zelf ook erg dat het is gebeurd.
Gebeurt elke dag (slechte zaak!) dat er iemand wordt aangereden en er kraait geen haan naar.
Vind het een beetje vreemd dat jij een oordeel kan vellen over iemand terwijl de situatie waar dit in gebeurde nog niet bekend is.
Als je 50 rijdt, en je rijdt een fietser aan, belandt iemand dan 10 meter verder?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:33 schreef Fuszy het volgende:
Er liegt iig iemand. Fernandez gaf aan dat hij niet te hard reed, geen alcohol op had etc.
Hij wilde contact opnemen met de familie en heeft dat ook gedaan. Excuses aangeboden.
Die willen niet met hem praten omdat voor hun duidelijk is dat hij te hard heeft gereden en hij daarom hun dochter schepte.
Het zal dus afwachten zijn wat het echte verhaal is. Sowieso verschrikkelijk voor beide partijen, maar als hij te hard reed dan mag hij flink gestraft worden. Als hij er 'niks' aan kon doen... tja wat dan? Je bent sowieso altijd in het nadeel als automobilist
Geen idee, nog nooit gedaan. Ik zal het straks een testenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je 50 rijdt, en je rijdt een fietser aan, belandt iemand dan 10 meter verder?
jbgwisselvalligquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:38 schreef ThadCastle het volgende:
Seasons slaat nergens op
Met dat pack only team van een 100chem liga bbva team winnen. Verliezen van een 23 chem team
inb4 jbgs
Ik ben eens gaan doen wat jij zei, met Silver tegen gold. Ik merk echt helemaal niet wat jij zegt. Ik win best vaak, kom ook tot de finale van dat nieuwe toernooi, met mijn silvers, maar het speelt echt bij lange na niet zo lekker als tegen andere silvers. Passing schotkracht en uberhaupt op goal schieten gaat zoveel moeizamer. De OP binnenste hoek schieten werkt ook niet, niet eens met Lukaku of Benteke, terwijl dat tegen andere Silvers wel werktquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit gedaan. Ik zal het straks een testen.
Heb je al een officieel politierapport gelezen?
Ik heb net een dikke glitch gezien waarme je makkelijk level 50 moet kunnen halen, en een andere manier om te spelen als je alleen bent waarbij je ook niet dood kan gaanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:38 schreef ThadCastle het volgende:
Seasons slaat nergens op
Met dat pack only team van een 100chem liga bbva team winnen. Verliezen van een 23 chem team
inb4 jbgs
That's cheesequote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb net een dikke glitch gezien waarme je makkelijk level 50 moet kunnen halen, en een andere manier om te spelen als je alleen bent waarbij je ook niet dood kan gaan
Naja kwamen tot ronde 29 terwijl ik en die andere gast elke ronde dood gingen omdat we niets hadden. Hij bleef lekker rondjes lopen in die zaalquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
That's cheese![]()
dit is trouwens echt een ongelofelijke kutspits:
[ afbeelding ]
Dan ligt het aan mij..ik hoop hetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben eens gaan doen wat jij zei, met Silver tegen gold. Ik merk echt helemaal niet wat jij zegt. Ik win best vaak, kom ook tot de finale van dat nieuwe toernooi, met mijn silvers, maar het speelt echt bij lange na niet zo lekker als tegen andere silvers. Passing schotkracht en uberhaupt op goal schieten gaat zoveel moeizamer. De OP binnenste hoek schieten werkt ook niet, niet eens met Lukaku of Benteke, terwijl dat tegen andere Silvers wel werkt
=splatter bonusquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
- 10 meter = zebrapad = schuldig.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja het kan ook net toeval of skill zijn ofzo. Ik moet het echt hebben van combinaties enzo dat ik net goals kan maken, want schieten heeft gewoon echt geen zin. CB's houden wel stand ja, maar zij schieten gewoon alles er bij mij in door OP korte hoek te doen, en dat werkt bij mij dus nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan ligt het aan mij..ik hoop het
Het valt mij in ieder geval echt op dat Leitner gewoon echt iedere back er met speels gemak uitloopt en mijn tank CB's Hovland en Kirchhoff de meeste sprintjes van Aguero en co wel winnen..Ik wil het zo graag rationeel verklaren met logische argumenten als "je hebt niets te verliezen en dus speel je veel vrijer" etc, maar het is echt te extreem voor mijn gevoel...En dan speel ik ook nog eens met 4-2-2-2 die ik eigenlijk met golds te kwetsbaar vond
Gold cupsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:43 schreef Jelle_96 het volgende:
Spelen jullie met jullie silverteams alleen silvercups of ook gewoon goldcups/seizoenen?
3421 FTW, al weet ik niet of dat chem wise een beetje te doen is omdat je wel echt goede flanken moet hebben voor die rolquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:48 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil weer eens een nieuw team met deze voorhoede. Formatie: 4321, 433 of 3421 Iemand?
Het geluid doet het niet, maar een beste klap met 50 km/h. Maar het feit dat hij haar "op de een of andere manier" niet gezien heeft, terwijl een zebrapad op zich opvallend genoeg is zegt genoeg. Je bent al een mongool als je niet afremt voor een zebrapad, en zeker op de Coolsingel.quote:
Iets van 15k waard geloof ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:52 schreef vandermar het volgende:
Is Wanyama nog wat waard? Net uit een pakje voor mijn packs to perfection team
Ja, hij is vast nog wel wat waardquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:52 schreef vandermar het volgende:
Is Wanyama nog wat waard? Net uit een pakje voor mijn packs to perfection team
Oké manquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uiteraard, dan ga ik brullenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oké man.
Ik veroordeel hem alleen nog nergens voor, iets wat jij wel doet. Ga niet janken als zijn straf niet hoog genoeg is he
Vandaar dat ik het hier vroeg.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3421 FTW, al weet ik niet of dat chem wise een beetje te doen is omdat je wel echt goede flanken moet hebben voor die rol
Pack only is zo weirdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, hij is vast nog wel wat waardPack only is trouwens wel leuk, ook al speel ik niet met golds. Misschien durf ik het wel aan als ik een 100 chem team heb
Je weet dat op de coolsingel veel vaker ongelukken zijn? Ongelofelijk kut daar met al die zebrapaden en al helemaal in de avond. Hij is schuldig maar hij doet het niet met opzet, hij gaat echt geen hoge straf krijgen. Op de Coolsingel stikt het van de zebrapaden en mensen steken zomaar over. Je kan het niet goedpraten maar jij wilt hem publiekelijk lynchen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het geluid doet het niet, maar een beste klap met 50 km/h. Maar het feit dat hij haar "op de een of andere manier" niet gezien heeft, terwijl een zebrapad op zich opvallend genoeg is zegt genoeg. Je bent al een mongool als je niet afremt voor een zebrapad, en zeker op de Coolsingel.
Daar heb ik toen eens iets over gelezen..wat een achterlijk ideequote:
En toch weet ik dat hij zou smaken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heb ik toen eens iets over gelezen..wat een achterlijk idee
Je praat alsof je dagelijks in Rotterdam komt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je weet dat op de coolsingel veel vaker ongelukken zijn? Ongelofelijk kut daar met al die zebrapaden en al helemaal in de avond. Hij is schuldig maar hij doet het niet met opzet, hij gaat echt geen hoge straf krijgen. Op de Coolsingel stikt het van de zebrapaden en mensen steken zomaar over. Je kan het niet goedpraten maar jij wilt hem publiekelijk lynchen.
Niet beter dan exact hetzelfde ding met de kaas tussen burger en broodquote:
Ik kom er vaker dan dat je denkt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:00 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Je praat alsof je dagelijks in Rotterdam komt.
Dat zou wel handiger eten, toch lastig als je een stuk gesmolten kaas moet vastpakken aan de bovenkant.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet beter dan exact hetzelfde ding met de kaas tussen burger en brood
Nee hoor, ik wil hem niet lynchen, daar heb ik helemaal geen zin in. Ik maakte alleen een vergelijking met Kluivert. Maar ja, Kluivert was een wereldvoetballer, dus eigenlijk was dat fout van mij.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je weet dat op de coolsingel veel vaker ongelukken zijn? Ongelofelijk kut daar met al die zebrapaden en al helemaal in de avond. Hij is schuldig maar hij doet het niet met opzet, hij gaat echt geen hoge straf krijgen. Op de Coolsingel stikt het van de zebrapaden en mensen steken zomaar over. Je kan het niet goedpraten maar jij wilt hem publiekelijk lynchen.
Wel erg aanvallende flanken denk ik, maar ik zou het gewoon proberen. Wel een erg goed team en bij silvers boeit die balans een stuk minder imoquote:
Mwa ik weet niet, Kelvin vind ik ook niet geweldig en Faurlin en Kanu hebben 7 chem. Verder wel een goed team qua spelers ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel erg aanvallende flanken denk ik, maar ik zou het gewoon proberen. Wel een erg goed team en bij silvers boeit die balans een stuk minder imo
We erg aanvallendquote:
Zeker als je naar de Kuip gaat? Als je minimaal 2x per week over de Coolsingel rijd weet je heus wel waar je op moet passen. De kans dat je zo'n ongeluk veroorzaakt is miniem en gewoon stom als het gebeurd.quote:
Je kan die keeper van Standard Liege gebruiken, heeft Kanu in ieder geval 9.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mwa ik weet niet, Kelvin vind ik ook niet geweldig en Faurlin en Kanu hebben 7 chem. Verder wel een goed team qua spelers ja.
rijdtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zeker als je naar de Kuip gaat? Als je minimaal 2x per week over de Coolsingel rijd weet je heus wel waar je op moet passen. De kans dat je zo'n ongeluk veroorzaakt is miniem en gewoon stom als het gebeurd.
De LM en RM hebben beide MED/MED. Diame heeft high defending, Faurlin medium defending.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We erg aanvallendLastig om te maken, maar ik zou wel gaan voor CM's die beiden High def workrate hebben, en de RM en LM minimaal Med.
Ik heb nu ook een 3421 team, en aanvallend is het erg relaxed, zeker met zo'n tank in de spits, maar bij counters sta je echt met 3 man achterin.
Sowieso... Je gaat eerst de bocht door.. Daarna kom je langs het hilton, de taxi standplaats, is doorgaans erg rommelig en kun je absoluut nog niet hard rijden. Wat voor een tempoversnelling moet je dan wel niet gemaakt hebben naar het bewuste zebrapad toe?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zeker als je naar de Kuip gaat? Als je minimaal 2x per week over de Coolsingel rijd weet je heus wel waar je op moet passen. De kans dat je zo'n ongeluk veroorzaakt is miniem en gewoon stom als het gebeurd.
Dit bedoel ik dus. Hij is behoorlijk onverantwoordelijk bezig geweest lijkt mij.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sowieso... Je gaat eerst de bocht door.. Daarna kom je langs het hilton, de taxi standplaats, is doorgaans erg rommelig en kun je absoluut nog niet hard rijden. Wat voor een tempoversnelling moet je dan wel niet gemaakt hebben naar het bewuste zebrapad toe?
Maar die voorhoede is juist waar ik het team om heen bouw. Heb al eerder dit jaar deze voorhoede gehad en het is speelt echtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:13 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou gewoon voor een andere RF gaan. Als je daar nou IF Nong zet (geniale shooting stats) dan kan je iets leuks bouwen denk ik.
Je hoeft maar een tel niet op te letten. In Leeuwarden is het lang niet zo druk als in Rotterdam, echter zijn er punten waar het gewoon niet overzichtelijk is, voetgangers zijn aso net als fietsers en als je net even te laat kijkt dan ben je de haas.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Maar als het niet overzichtelijk is... Wat doe je dan als automobilist? Zeker met het stadhuisplein aan je rechterhand? Juist..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hoeft maar een tel niet op te letten. In Leeuwarden is het lang niet zo druk als in Rotterdam, echter zijn er punten waar het gewoon niet overzichtelijk is, voetgangers zijn aso net als fietsers en als je net even te laat kijkt dan ben je de haas.
Dit is zo slecht nog niet:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:19 schreef Tim86 het volgende:
Oh kut, Diamé is een Senegalees..dacht dat hij uit Kameroen kwam. Nvm, dan schiet het met Nong ook niet op.
Ziet er goed uit ja, RM is perfect voor dit systeem. Hoeft echt niet zo snel te zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit is zo slecht nog niet:
[ afbeelding ]
RM gekozen vanwege zijn verdedigende kwaliteiten. http://www.futhead.com/fifa/players/7801/
Nice dan gaat ik het maken en doe ik dit in de verkoop:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit ja, RM is perfect voor dit systeem. Hoeft echt niet zo snel te zijn.
Speelde die niet goed?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nice dan gaat ik het maken en doe ik dit in de verkoop:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |