Tja, welkom in 2013, waar DLC gemeengoed is. je kunt nog wel dromen over je twilightceedeetjes van vroeger, maar een spel wordt tegenwoordig verder uitgebreid, al op disc of nietquote:
Twilight cd'squote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, welkom in 2013, waar DLC gemeengoed is. je kunt nog wel dromen over je twilightceedeetjes van vroeger, maar een spel wordt tegenwoordig verder uitgebreid op disc of niet
Daarom doen ze dit. Content weghalen omdat ze weten dat men het toch wel koopt voor een extra prijs.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, welkom in 2013, waar DLC gemeengoed is. je kunt nog wel dromen over je twilightceedeetjes van vroeger, maar een spel wordt tegenwoordig verder uitgebreid op disc of niet
Vroegah was alles beterquote:
Twilight? Vroeger?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lekker dokkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:13 schreef 2Happy4U het volgende:
Sowieso kan je een hoop dingen terugzien in DLC de komende maanden. Denk aan treinen, trammen, grotere steden(!)
In dit geval is die content er niet. En boeien, drink je een biertje minder.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom doen ze dit. Content weghalen omdat ze weten dat men het toch wel koopt voor een extra prijs.
Ging meer om het feit dat ie ondertussen al 18x voorbij is gekomenquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
In dit geval is die content er niet. En boeien, speel je een weekje minder.
Nee al uur of 4 bezig ofzo....Ben er doorheen gekomen. Halve stad zijn ze nu aan het herbouwen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
net begonnen of zo?
screenshits bitte
Volgens mij gaat dat alleen geld besparen als je WoW speelt. Oh nee, dat is per maand betalenquote:
daar gaat je stadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:15 schreef mschol het volgende:
OEPS
note to self: nooit de simulatie laten door lopen:
[ afbeelding ]
dat kloptquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:22 schreef EDkataantje het volgende:
Snap ik dat cloud gebeuren nou verkeerd? Op west 1 heb ik m'n stadje weer, bij andere servers niet?!
Je hebt je stad op 1 server, als je op een andere gaat spelen moet je 'm opnieuw bouwen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:22 schreef EDkataantje het volgende:
Snap ik dat cloud gebeuren nou verkeerd? Op west 1 heb ik m'n stadje weer, bij andere servers niet?!
De stad is serverafhankelijk. Als je hem maakt op W1, kan je hem alelen daar bereikenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:22 schreef EDkataantje het volgende:
Gewoon 2 weken de game laten runnen, tegen die tijd kan je vast wel saven.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:22 schreef _NZT_ het volgende:
Godverdomme... servers zijn weer down... hoop dat dat niet zo blijft anders doe ik alles voor niets
het is niet echt cloud, dan zou je stad wel overal te zien zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:22 schreef EDkataantje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |