Heb je echt chocolade zitten eten?quote:
ja, het is een schande.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kom, gaan we worstelen. Ik heb ook teveel choco in mn hoofd gepropt namelijk. Buh
Mental imagequote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:17 schreef douche-eendje het volgende:
Kom, gaan we worstelen. Ik heb ook teveel choco in mn hoofd gepropt namelijk. Buh
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
2 hete wijven in een modderbad?
Nog beterquote:
geen wonder dat je nu op dieet moetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:35 schreef Cuppiecake het volgende:
Die heeft een vriendin van mij laatst gemaakt!
Ah, er is nog plaats voor mij zie ik. Ik heb ook chocola...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
zoiets?
[ afbeelding ]
pigs in the mud-pie
Hahaha, neequote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen wonder dat je nu op dieet moet
je kan ze spoileren?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:36 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Hahaha, neeDie had ze helaas niet voor mij gemaakt. Ik maak zulke dingen normaal zelf, mijn familie wilt niet anders meer als mijn taarten en cupcakes. Maar ik zal jullie maar niet gaan kwellen met foto's ervan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:42 schreef Cuppiecake het volgende:
De oorzaak van mijn overgewicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |