quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Sex in the air i don't care i love the smell of it
De geur is wel het laatste waar ik dan aan moet denkenquote:
seks ruikt best lekkerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De geur is wel het laatste waar ik dan aan moet denken
ik ben gefrustreerdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
pxe bah viespeuk altijd over seks praten.
Seks is leuk en ik denk dat je dat maar al te goed weetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
pxe bah viespeuk altijd over seks praten.
nee joh. Ik ben heilige maagd Hypo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Seks is leuk en ik denk dat je dat maar al te goed weet
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nee joh. Ik ben heilige maagd Hypo.
serieus?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nee joh. Ik ben heilige maagd Hypo.
oh nou dank je welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kon het me al niet voorstellen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kon het me al niet voorstellen
Wat is erg aan dat we denken dat je seks hebt?quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat is erg aan dat we denken dat je seks hebt?
ik wil heilige maagd hypo zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat is erg aan dat we denken dat je seks hebt?
Ik heb door dat ik iets te serieus ben nuquote:
als je seks hebt kan je voor de buitenwereld nog steeds onschuldig zijn hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
onschuld
mja AJ zegt dat maagden in horrorfilms wel altijd vermoord worden dus ja
nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je seks hebt kan je voor de buitenwereld nog steeds onschuldig zijn hoor
Ja en dat ook
aan je uiterlijk verandert niks na seks dus je blijft onschuldigquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
omdat omdat omdat
nee maar maakt me ook niet uit verder
in feite verandert er natuurlijk wel iets aan je uiterlijk danquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aan je uiterlijk verandert niks na seks dus je blijft onschuldig![]()
Behalve voor heppie dan
daar word je zo misselijk van danquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:48 schreef LETMEIN het volgende:
Iemand ooit wel eens te veel Red Band Drop Duo's gegeten?
jij laat iedereen op straat naar je kut kijken?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
in feite verandert er natuurlijk wel iets aan je uiterlijk dan
jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij laat iedereen op straat naar je kut kijken?
hoi stuquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
HEY KIJK MENSEN IK BEN HEILIGE MAAGD HYPO KIJK MAAR NAAR MIJN KUT
Rij voorzichtigquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:58 schreef promisionxexposed het volgende:
Stewie
Berightback even naar huis rijden
Gelukkig maarquote:
zonnigquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Hier regent het trouwens al de hele dag. Hoe is het bij jou
Ik moet helaas nog een uur of 5 voordat het zover isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa goed begin van het weekend
ach als je er maar van kan genieten daarnaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet helaas nog een uur of 5 voordat het zover is
Dat gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach als je er maar van kan genieten daarna
Byequote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:46 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:46 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond![]()
Ik vind er niet zo veel aanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jill van Oh Oh Europa
[ afbeelding ]
http://www.rtl.nl/reality/ohoheuropa/home/
Jill is gewoon heel leuk, niet alleeen uiterlijk maar allesssquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind er niet zo veel aan
We zijn er voor je manquote:
Ze lijkt vrij arrogantquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jill is gewoon heel leuk, niet alleeen uiterlijk maar allesss
Ja die rechter ja, Kelly, maar Jill is echt heel liefquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We zijn er voor je man
[..]
Ze lijkt vrij arrogant
Dankjequote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We zijn er voor je man
[..]
Ze lijkt vrij arrogant
Dan ben ik geen baasquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zou gaan zingen, schijnt dat alle grote bazen dat doen.
goeden garp xDquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt ook een leuke tijd hebben zonder alcohol
Dan heb jij andere ervaringenquote:
kloptquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt ook een leuke tijd hebben zonder alcohol
Dan zeg ik wat ik van mensen vindt, en mensen wat ze van mij vindenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan heb jij andere ervaringen
Meestal kunnen ze mijn aardige dingen niet waarderenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan zeg ik wat ik van mensen vindt, en mensen wat ze van mij vinden
Mensen die mij uitschelden
Hoezo niet dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meestal kunnen ze mijn aardige dingen niet waarderen
Als ik meisjes vertel dat ze leuk zijn praten ze vervolgens nooit meer met mequote:
Ooh dat is kut zeg, ken het gevoel welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik meisjes vertel dat ze leuk zijn praten ze vervolgens nooit meer met me![]()
Ik praat toch nog met je?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik meisjes vertel dat ze leuk zijn praten ze vervolgens nooit meer met me![]()
Vet, welk model en pics?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zeker, heb net een nieuwe telefoon gekocht
Ik had allemaal vragen als; 'als teken je eigen sterrenbeeld', like wtf, dat hoefde ik niet te lerenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:25 schreef Hypocriet het volgende:
Pizza hoezo ANW verneukt? Het was zo makkelijk
Maar ik heb geen seieuze gevoelens voor je.quote:
Vet een vriend van me heeft die ook, hij schijnt geweldig te zijnquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had allemaal vragen als; 'als teken je eigen sterrenbeeld', like wtf, dat hoefde ik niet te leren
Ja ik ben er al een uurtje mee aan het spelenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vet een vriend van me heeft die ook, hij schijnt geweldig te zijnheb je 'm al gebruikt?
Ohquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik heb geen seieuze gevoelens voor je.
Ja mijn ANW leraar is zo'n aparte manquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
![]()
Welk sterrenbeeld ben je eigenlijk?
Leugens, elk meisje dat ik ken zal dat juist fijn vindenquote:
Is die snelquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja ik ben er al een uurtje mee aan het speleneerste bevindingen zijn erg positief
wtfquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja mijn ANW leraar is zo'n aparte manstond ook in zo'n vraag: 'een jongen en zijn bloedmooie jonge blonde vriendin, met wie hij nu al 4 maanden en 3 dagen heeft ...' en dan de vraag, en allemaal totaal irrelevante dingen
_!
Ik ben een kreeft![]()
jij?
Oké opnieuw:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
L
[..]
Leugens, elk meisje dat ik ken zal dat juist fijn vinden
Nu doe je jezelf tekort man.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
L
[..]
Leugens, elk meisje dat ik ken zal dat juist fijn vinden
Vorig jaar had hij kennelijk een vraag hoeveel sperma er nodig was om 15 vrouwen te bevruchten, maar ik weet niet of dat ook echt is gebeurd of heel erg overdreven isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wtf![]()
Maagd.
Heilige maagd hypo.![]()
de ironie..
Ja bloedjesnelquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is die snel? Ziet er trouwens wel erg groot uit.
hoeveel sperma is er nodig om 15 vrouwen te bevruchten?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vorig jaar had hij kennelijk een vraag hoeveel sperma er nodig was om 15 vrouwen te bevruchten, maar ik weet niet of dat ook echt is gebeurd of heel erg overdreven is![]()
Sancta hypoa
Iets van 5 ml hoorde ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hoeveel sperma is er nodig om 15 vrouwen te bevruchten?
Jaaaa
Ja als je het zo zegt klinkt het zo simpel. Ach we zien wel weerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je ziet er normaal uit, doet normaal, en je bent een DJ-iets
Zal je vast wel lukkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja als je het zo zegt klinkt het zo simpel. Ach we zien wel weer
zelfs jij ja?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zal je vast wel lukken![]()
Ik bedoel: zelfs ik heb er af en toe wel eens moeite mee, dus iedereen heeft dat wel
jaquote:
ja om half drie mag dat welquote:
Ik was 1 uur uit bedquote:
koude pizza als ontbijtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Patat of pizza of hamburgers als ontbijt
doei, werksequote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga maar eens richting werk. Spreek jullie nog wel, dnek dat het 10 uur wordt ofzo:Y
dan komt het er 3x zo hard weer uit, kan daar niet tegen 's ochtendsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Patat of pizza of hamburgers als ontbijt
nee ik neem een shake als ontbijtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doe je dat nooit?
Of dat je een hele dag echt niets anders dan pizza eet
jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
's ochtends leftover pizza uit de koelkast trekken
Een breakfast shake?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik neem een shake als ontbijt
nee het is juist om af te vallenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is dat wel goed voor je, word je dan niet mannelijk gespierd
Ooh oke.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee het is juist om af te vallen
quote:
een vriend voert z'n kat vaak ben en jerryquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:45 schreef supersof het volgende:
Onze gekke kat ging chips van mn broertje etennu wilt ie niet meer daarvan eten
Dit is echt heel slechtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorry die lag wel erg voor de hand
Of in de hand hihi
wheheh pluto eet ook vaak ijsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
een vriend voert z'n kat vaak ben en jerry
leg hem eens uit dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Niemand die ik ken vindt mijn grappen leuk
Die man heette 'Rodney King', van de LA riots http://en.wikipedia.org/wiki/1992_Los_Angeles_riotsquote:
ik moet best vaak om je lachen hoor promquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
i knowik maak nooit leuke grappen
Aha..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die man heette 'Rodney King', van de LA riots http://en.wikipedia.org/wiki/1992_Los_Angeles_riots
En dan dat muziekje, ik wilde eerst een kindergraf doen, en dan 'too old too die young', maar dat was iets te.
Nee, sorryquote:
awh dat vind ik liefquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet best vaak om je lachen hoor prom
thnx, aangevraagdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ONZ / [PASEN] Vraag hier je PaasUI aan
Nee ook nietquote:
Ik vond het niet grappig dat je net deed alsof ik seksuele handelingen aan het verrichten was bij Fok-itquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh dat vind ik liefdankjewel
ja echtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh dat vind ik liefdankjewel
hm best vreemd ja, heb je al een harde reset geprobeerd?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Er is iets mis met me, zit hier te huilen van het lachen dankzij promi, en zo grappig is het niet.
MOET IK NU WEER EEN JAAR WACHTEN?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
GVD DAT WAREN AL MIJN GRAPPEN
watquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hm best vreemd ja, heb je al een harde reset geprobeerd?
Nee sommige grappen zijn gewoon oud en helemaal uitgemolken, echt door Jan en alleman gebruikt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Hier moest ik om lachen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hm best vreemd ja, heb je al een harde reset geprobeerd?
En paar dagen vrijquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar paashazen zijn toch lief en paaseieren zijn van chocola
CHOCOLAAA
CHOCOOOLAAAA
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee sommige grappen zijn gewoon oud en helemaal uitgemolken, echt door Jan en alleman gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Leuk maar wel beetje uitgekauwd aangezien je het de hele dag al over mijn moeder hebtquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee sommige grappen zijn gewoon oud en helemaal uitgemolken, echt door Jan en alleman gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou op, ik ga stuk in mijn eentje![]()
wat :|, waarom is dat pizza?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk maar wel beetje uitgekauwd aangezien je het de hele dag al over mijn moeder hebt
Ja komt door school, het schijnt erg grappig te zijn als je overal een 'je moeder' grapje van maakt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk maar wel beetje uitgekauwd aangezien je het de hele dag al over mijn moeder hebt
Oh draag je ook een Nickelson-jas voor deze speciale gelegenheid?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja komt door school, het schijnt erg grappig te zijn als je overal een 'je moeder' grapje van maakt.
uabjegjakequote:
Nee ik doe niet aan vuilniszakken, vies plasticquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh draag je ook een Nickselon-jas voor deze speciale gelegenheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan vuilniszakken, vies plasticSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan vuilniszakken, vies plasticSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik heb net twee uur geskatequote:
stiekem ben ik jaloers en wil ik dat zelfquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vond het niet grappig dat je net deed alsof ik seksuele handelingen aan het verrichten was bij Fok-it
Nu kon ik wel komenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stiekem ben ik jaloers en wil ik dat zelf
wdefgthegerequote:
waar jij woontquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar ik ga verhuizenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet waarik woon in Noord-Holland
Niet alvast met die andere pook beginnen hequote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ow okeik kom straks met de auto naar je toe
haha neehoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alvast met die andere pook beginnen he
Zo zeg. wil je nu een sticker?quote:
dhhiw equote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wdefgthegereureiwfweqewfuiw
![]()
rufnfiedoiue
uifqwuidqdhu
!! fiuwefewjdhuei
uifdiwdfqidwduiwqd
fuiwhfeduiqhdhqwdqwd
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee uur is lang hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Heerlijkquote:
Woerdenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar even serieus, zo ver weg woon je toch niet van mij?
naw ik doe maar wat, ik win toch nooit watquote:
Waar?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht almijn rijschool zat daar dichtbij
Dat wijf op die foto's is wel lelijk zeg pffquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naw ik doe maar wat, ik win toch nooit watdaarbij krijg je me never nooit in een bikini
hahaha ik probeer altijd domme dingen te winnen puur omdat ik echt NOOIT wat winquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat wijf op die foto's is wel lelijk zeg pffHoezo wil je dan een bikini winnen
Dat is echt heel dichtbij jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Woerdense Verlaathet was in elk geval wel die richting op
soms wel eens jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:19 schreef Fok-it het volgende:
Ben jij in de zomer ook weleens bij de Vinkeveense plassen te vinden?
vroeger had ik iets van de super de boer gewonnen met een kleurplaatquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ik probeer altijd domme dingen te winnen puur omdat ik echt NOOIT wat win
quote:
ik heb echt serieus in die bijna 20 jaar nog nooit wat gewonnenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
vroeger had ik iets van de super de boer gewonnen met een kleurplaat
En laatst concertkaartjesdat was wel vet!
maar verder ook nooit iets
aawhquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb echt serieus in die bijna 20 jaar nog nooit wat gewonnenja een keer wat op de kermis
Ohja vanavond zijn Buurman en buurman in aalsmeer![]()
weet ik ook niet precies maar op die poster vond ik die poppetjes grappigquote:
Elke week bijna wel als het lekker weer isquote:
je bedoelt echt die klei poppetjes? Ga je dat live zien?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet ik ook niet precies maar op die poster vond ik die poppetjes grappig
Iets met A je te O ofzo
haha nicequote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke week bijna wel als het lekker weer isga daar regelmatig met men broertje en me ma heen. Is chill daar
En lekker water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |