SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat daarna geen molbiecht is gedaan, maar is er dan helemaal niets gemold bij die laser opdracht? Of die bij opdracht waar ze die puzzel moesten maken en daarna de safari...
Maar dat zijn wel juist de slinkse manieren om de boel te saboteren. Dat is ook wel het jammere aan de populariteit van WIDM, dat het allemaal maar spectaculairder moet. Spannend is het niet, maar dat zijn wel degelijk Mollenstreken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:27 schreef F_JD het volgende:
Was in moltalk te zien. Laseropdracht laat hij zich raken, terwijl hij wat jokers uit het spel haalt. Bij de puzzel lag door zijn toedoen een stuk verkeerd. Weinig spannends dus daar.
Dit wilde ik eigenlijk net gaan posten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dat zijn wel juist de slinkse manieren om de boel te saboteren. Dat is ook wel het jammere aan de populariteit van WIDM, dat het allemaal maar spectaculairder moet. Spannend is het niet, maar dat zijn wel degelijk Mollenstreken.
Jaaaa die was geweldig inderdaadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:51 schreef Pino112 het volgende:
Ook nog even eenvoor Kees' reactie na zijn groene scherm die ene keer. Geniaal
@ 2.50quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:10 schreef Smeich het volgende:
[..]
Jaaaa die was geweldig inderdaadEn Tania's reactie complementeerde dat leuk.
Nou ja, interview, interviewquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:11 schreef Beaudelaire het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)3-aflevering-10.html
De aller-laatste special, inclusief interview met... de Mol.
quote:Wekelijks met veel plezier de special, jullie verdenkingen, de hints en al het denkbare wat met WIDM te maken had op de FP gelezen. Erg leuk!
Ik sluit me aan bij de algemene tendens die bij jullie heerst. Het was echt een prima seizoen, maar het had misschien allemaal wat beter gekund. Kees vond ik een geweldige Mol. Had 'm van het begin in het vizier, door de '82 aanwijzing en de woorden van de priester, maar gaandeweg sloeg de twijfel toe. Zou het Daniël, die ook al vanaf moment één op de radar verscheen, dan toch niet zijn? Waarom pakt Kees opzichtig geld, waar hij dat niet had hoeven doen? Maar Kees deed andere slinkse dingen. Schitterend altijd om terug te zien. Al was het wel een hoge pot...
De locatie was mooi, maar net als liesje verlang ik ook weer naar de stad. Had het op den duur wel gehad met de Big 5. Het geheel rond het wegvallen van Janine en de improvisatie die daar op volgde duurde me ook net even te lang. Werd er per aflevering anderhalve opdracht gespeeld waar ook nog eens amper geld verdiend kon worden. Geef mij maar gewoon drie opdrachten waar geld bij te verdienen is, een test en een executie waarbij iemand afvalt per aflevering.
Kees had meer geld uit de pot kunnen houden. Hij had het er ook uit kunnen halen als penningmeester. Gister werd tijdens Moltalk echter pijnlijk duidelijk dat de programmaleiding een behoorlijke hand in het spel heeft. De ladder waarmee Paulien bij de ontwikkeling opdracht ineens mee op de proppen kwam, had ze blijkbaar helemaal niet gevonden. Deze werd haar gewoon aangereikt. Ik kan me voorstellen dat de leiding Kees heeft verboden te veel met het geld van de pot te doen. Het is een insinuatie, ik weet het, maar zo'n toevallige bekentenis van Paulien zet je wel aan het denken. En hopelijk was het een schijnhint van de makers richting Paulien, want anders waren de spelfouten wel erg slordig...
Sommige opdrachten vielen tegen. Weerwolven bij het kampvuur. Tsja. Vrij cliché. Lasergamen. Zien we elk jaar, al maakte Daniel deze opdracht natuurlijk goud. En als gezegd, de Big 5 had ik op den duur ook wel gezien. Maar sommige opdrachten waren tof. Hoewel lichtelijk saai, was de opdracht met het gedicht mooi gedaan. En in de trein was prachtig. Overall gezien gewoon een top jaar. Tien keer beter dan de vorige editie. Met een tien keer betere Mol ook. Op naar volgend jaar!
Snap ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:39 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het waren een aantal korte vragen, wat ook een interview is.
dit is echt ( met de kennis van nuquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:10 schreef Smeich het volgende:
[..]
Jaaaa die was geweldig inderdaadEn Tania's reactie complementeerde dat leuk.
Ook Daniël die zei: "Ja, maar er zijn wel regels." op de vraag waarom hij niet naar dat orgel is gesprint.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:37 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is geweldig toch
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:33 schreef MolFan het volgende:
Dat hij zelf op dat idee kwam in die trein met dat geld dat was werkelijk geniaal
Hij heeft het zelf gezegd dus waarom niet? Jij denkt werkelijk dat niets van een mol af kan komen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |