Zit afgelegen ja. Het is een prachtig landgoed, werk midden in de bossen waar ons kantoor staat, maar dat heeft ook zijn nadelen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:01 schreef LompeHork het volgende:
"Radio is kut, wie gebruikt er nu nog radio"
"Altijd dezelfde nummers, radio"
"3FM is echt toppie hoor, vooral met Serious Request!"
"538 was vroeger veel beter"
Zo, hebben we dat alvast gehad. Maar zit je in zo'n afgelegen gebied TS? Is het dan geen optie om een versterker o.i.d. aan te schaffen?
Dat lijkt me echt vrolijke muziek. Maar streamen mag officieel niet. Zit dan wel op de ICT-afdeling en mag alles natuurlijk, maar doe het toch maar niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:06 schreef maartend het volgende:
Internet radio.
Ik weet nog wel iets voor in die rustige bossen ; http://www.antyscena.pl/radio
Dat... goed te doen. Of anders Sublime FM voor een iets rustiger geluid. Geen DJs, geen gehypte kutmuziek.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:10 schreef maily het volgende:
arrow classic rock... daar zit alleen af en toe reclame tussen en het nieuws....
Jammer dat je niet mag streamen. Voor mij de beste zender die er is.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:10 schreef valek het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt vrolijke muziek. Maar streamen mag officieel niet. Zit dan wel op de ICT-afdeling en mag alles natuurlijk, maar doe het toch maar niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |