SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Vaseline_
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by TS:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Sow he, jullie zijn er weer vroeg bij
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Werken
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
98% hierquote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:51 schreef Impect het volgende:
[..]
80% van mijn reacties komen vanaf werk![]()
![]()
Van mij ook best veel. Vergeet thuis vaker op Fok in te loggen
Ik blowde van mijn 12e tot 18e dagelijks.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Serieus? Ik ga er toch wel vanuit dat iedereen die (regelmatig) in dit topic post blowtHet is tenslotte een stoner topic
Ik ben een beetje de Obelix van het blowen, als kind in een grote ketel wiet gevallen.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik blowde van mijn 12e tot 18e dagelijks.Ik ben een beetje de Obelix van het blowen, als kind in een grote ketel wiet gevallen.
![]()
![]()
Gister maar seizoen 6 van Doctor Who gekeken onder het genot van joints
Heerlijk
Gelukkig, mijn beeld blijft in stand.quote:Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Je zag me als een braaf meiske?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig, mijn beeld blijft in stand.![]()
![]()
Aber naturlichquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Blowers.
Ongewassen tuig dat roept dat ze de wereld gaan verbeteren.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Je verwart ze met Hippiesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:44 schreef Piye het volgende:
Blowers.
Ongewassen tuig dat roept dat ze de wereld gaan verbeteren.
(teveel geblowd?)He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Allemaal junkies.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Je verwart ze met Hippies
(teveel geblowd?)
En ik heb veel teweinig geblowd.
Junkies worden onderschatquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Allemaal junkies.
En ik heb veel teweinig geblowd.
En dan moet je gaan bouwenBende over minuutje of 5 je tekort aan het wegwerken
Ik wacht nog even tot vanavond.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Junkies worden onderschat
En dan moet je gaan bouwenBende over minuutje of 5 je tekort aan het wegwerken
Nu alleen nog dreads, al mijn schaamhaar en okselhaar laten groeien en in hippiekleding rondlopen en dan naar Indonesie.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:44 schreef Piye het volgende:
Ongewassen tuig dat roept dat ze de wereld gaan verbeteren.![]()
Zal ik ook moeten.. Mijn baas stelt het niet zo opprijs als ik hier stoned zit
Ja , en daar worden opgepakt omdat je aan het blowen bentquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu alleen nog dreads, al mijn schaamhaar en okselhaar laten groeien en in hippiekleding rondlopen en dan naar Indonesie.
Ja oke, krakerspand hier in amsterdam dan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:50 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja , en daar worden opgepakt omdat je aan het blowen bent![]()
Dreads zijn wel baas vind ik.De rest mag je weglaten.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:52 schreef Piye het volgende:
![]()
Jammer, denk ik ff back in the seventies te gaanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:52 schreef Piye het volgende:
![]()
![]()
Ik kreeg al scheve gedachtenquote:
Ik ben ook een stoner geweest, ooitquote:
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
En nu op z'n tijd?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben ook een stoner geweest, ooit![]()
![]()
quote:quote:
Jaa, kan er nu wel minder goed tegen moet ik zeggenquote:
't Is de leeftijdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jaa, kan er nu wel minder goed tegen moet ik zeggen![]()
![]()
quote:![]()
Maar nu wel liever wiet dan hasj want anders ben ik dagen erna nog half in slowmotion
slowmotion van hasj? Daar moet ik tog wel 2 of 3x zoveel van blowen als wiet wil ik wat gaar worden van hasj:Pquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Maar nu wel liever wiet dan hasj want anders ben ik dagen erna nog half in slowmotionHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik rook eigenlijk nooit hasj maar laatst op een feestje had iemand het wel, paar hijsjes en ik stond ook ff te wankelenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Maar nu wel liever wiet dan hasj want anders ben ik dagen erna nog half in slowmotionKlotespul
![]()
Mja dat was ook de reden dat ik toendertijd kapte, omdat ik er echt nog lang last van hadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:19 schreef Olment het volgende:
[..]
slowmotion van hasj? Daar moet ik tog wel 2 of 3x zoveel van blowen als wiet wil ik wat gaar worden van hasj:POok hoofdpijn enzo. Misschien ben ik wat gevoeliger daarvoor ofzo geen idee
Toen ik begon, begon ik met hasj omdat dat zachter zou zijn voor je keel (ik heb verder nooit normale sigaretten gerookt) dus daar was ik op een gegeven moment wel aan gewend. Maar toen ik ging minderen was dat wel dramaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik rook eigenlijk nooit hasj maar laatst op een feestje had iemand het wel, paar hijsjes en ik stond ook ff te wankelenKlotespul
Toen je ging minderen kwam t harder aan bedoel je?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toen ik begon, begon ik met hasj omdat dat zachter zou zijn voor je keel (ik heb verder nooit normale sigaretten gerookt) dus daar was ik op een gegeven moment wel aan gewend. Maar toen ik ging minderen was dat wel drama![]()
Yehquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen je ging minderen kwam t harder aan bedoel je?Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
nee.quote:Ik denk gewoon opbouwen in mn huiskamer, en dan kijken hoever ik hem in een hoek kan schuiven ofzo.
![]()
![]()
Whaha, kun je hem nog makkelijk in uit elkaar draaien?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee.Ik denk gewoon opbouwen in mn huiskamer, en dan kijken hoever ik hem in een hoek kan schuiven ofzo.
Je weet het niet?!![]()
Ik heb geen flauw idee.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:43 schreef Impect het volgende:
[..]
Whaha, kun je hem nog makkelijk in uit elkaar draaien?![]()
![]()
Waarschijnlijk niet, maarja mannen en hun inschattingsvermogen hequote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:43 schreef Impect het volgende:
[..]
Whaha, kun je hem nog makkelijk in uit elkaar draaien?.
![]()
jij gaat me helpenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maarja mannen en hun inschattingsvermogen he.
![]()
![]()
BROODJES SUBWAY LATEN BEZORGEN OP WERK AWWWW YEAAAAAAAAAAAAHOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Hey! Daar is niks mis metquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maarja mannen en hun inschattingsvermogen he.
Je weet het niet?!![]()
En weer een nieuw begin van een dag waarop ik niet ga smoken. Alhoewel ik het misschien vannacht met mn dronken kop niet kan laten even langs de shop te gaan onderweg naar huis.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Blijf sterk en strijden broeder. Zolang het speciaal blijft is het goedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:52 schreef Studeur het volgende:
En weer een nieuw begin van een dag waarop ik niet ga smoken. Alhoewel ik het misschien vannacht met mn dronken kop niet kan laten even langs de shop te gaan onderweg naar huis.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Echt he, ga eens een eigen topic beginnen voor jullie neppe clubje.
![]()
![]()
Ik let even niet op en we zijn zo aantal pagina's verder
Mietjes. A quitter never wins.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:14 schreef Murdera het volgende:
stonertopic overgenomen door mensen die gestopt zijn.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ik ben zo gaar van werken ook nog. In desperate need of weekend.quote:Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Iemand nog iets leuks meegemaakt?? Ik verveel me behooorlijk hier opt werk
Nog niet, maar weekendsj is bijnaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:11 schreef Olment het volgende:
Iemand nog iets leuks meegemaakt?? Ik verveel me behooorlijk hier opt werk![]()
Ik kan niet FOK!ken op mijn werkquote:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik blowde van mijn 12e tot 18e dagelijks.Ik ben een beetje de Obelix van het blowen, als kind in een grote ketel wiet gevallen.
Fuck the EBU.![]()
Jaa iddquote:Nog minder dan 2 uurtjes hier..
Verveel me zo erg dat zelfs facebook en minecraft geen oplossing bieden
Dit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Echt he, ga eens een eigen topic beginnen voor jullie neppe clubje.
Fuck the EBU.![]()
Blow jij wél?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben zo gaar van werken ook nog. In desperate need of weekend.
Fuck the EBU.![]()
Waarom staat deze reeks eigenlijk in ONZ? vind um beter in LIF passen
occasionallyquote:maar niet meer zoveel als een paar jaar terug
Moet ik nu ook weg?
Omdat stoners meer onzin lullen dan serieuze dingen, ofzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:15 schreef Olment het volgende:
Waarom staat deze reeks eigenlijk in ONZ? vind um beter in LIF passen![]()
Als we samen blowen hebben meestal wel creatieve hoogtepuntenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat stoners meer onzin lullen dan serieuze dingen, ofzo.
Of leuke onderwerpen voor schoolwerkstukken enzo xD
Maar ergens moet ik je gelijk geven.. Over het algemeen is er veel bullshit
Van hoelaat tot hoelaat moet je?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Tijd voor koffie maar weer denk ik, kak echt in als ik pas zolaat moet werken
Ik ben echt kapot, slecht geslapen en de wekker om 05:10Nu klaar gelukkig
Omdat ik 'm anders nooit had gevonden en ze mij niet willen missen op de meet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:15 schreef Olment het volgende:
Waarom staat deze reeks eigenlijk in ONZ? vind um beter in LIF passenIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
moet je nog gaan werkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik kom normaal dus niet in ONZ.. mij iets te veeel.. uhmm.. Tong80 topic kwaliteitenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Omdat ik 'm anders nooit had gevonden en ze mij niet willen missen op de meet.
Ja zelfde geldt voor mij hoor. Ik ben meer een KLB'er, maar ONZ kijk ik nog weleens LIF nooit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik kom normaal dus niet in ONZ.. mij iets te veeel.. uhmm.. Tong80 topic kwaliteitenIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
5 tot 8quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Van hoelaat tot hoelaat moet je?
Ik ben echt kapot, slecht geslapen en de wekker om 05:10Nu klaar gelukkig
Voor fucking 3 uurtjes de hele dag gaan wachten
.
![]()
Over het algemeen zit in in WGR, DIG en KLB. Rest is beetje mmeehhquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja zelfde geldt voor mij hoor. Ik ben meer een KLB'er, maar ONZ kijk ik nog weleens LIF nooit.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
World of Tanks broeder, WoTquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Jaa iddNog minder dan 2 uurtjes hier..
Verveel me zo erg dat zelfs facebook en minecraft geen oplossing bieden![]()
daar had ik zo'n hekel aan. Heb een zaterdag baantje gehad en dat was van 2 tot 5 smiddags.. heel je dag dus na de knoppen want je kunt niks ondernemen...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
5 tot 8Voor fucking 3 uurtjes de hele dag gaan wachten
.
is dat van die reclame op ts?quote:
MASSIVE 15v15 fights van 15 minuten. Waarbij 50miljoen+ Nederlanders (schijnbaar) spelen?
Ja kloptquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:31 schreef Olment het volgende:
[..]
daar had ik zo'n hekel aan. Heb een zaterdag baantje gehad en dat was van 2 tot 5 smiddags.. heel je dag dus na de knoppen want je kunt niks ondernemen...![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:32 schreef Olment het volgende:
[..]
is dat van die reclame op ts?
MASSIVE 15v15 fights van 15 minuten. Waarbij 50miljoen+ Nederlanders (schijnbaar) spelen?
Erg vermakelijk als je het mij vraagt.
![]()
Daarom de avonden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:31 schreef Olment het volgende:
[..]
daar had ik zo'n hekel aan. Heb een zaterdag baantje gehad en dat was van 2 tot 5 smiddags.. heel je dag dus na de knoppen want je kunt niks ondernemen...![]()
![]()
zal es gaan kijken.. Had Commander Keen1 gedownload ma pctje is te goedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
JaErg vermakelijk als je het mij vraagt.
Geef mij maar een werkdag van 9 tot 5 ofzo. Kun je iig je avond plannen. Want van 5 tot 8 heb je daarna ook nog weinig puf om nog veel te gaan doen.quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
first world problems.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:33 schreef Olment het volgende:
[..]
zal es gaan kijken.. Had Commander Keen1 gedownload ma pctje is te goed![]()
![]()
heb ik ook na 9 tot half 6quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:34 schreef Olment het volgende:
Want van 5 tot 8 heb je daarna ook nog weinig puf om nog veel te gaan doen.![]()
![]()
hehehequote:lekker wat eten, kop koffie, jointje.. Avond kan beginnen
Omdat ik hem geopend heb en nooit in LIF kom, en ONZ naar mijn eigen ervaringen gewoon vol gezellige mensen zit en je lekker stoned kan baggerenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:15 schreef Olment het volgende:
Waarom staat deze reeks eigenlijk in ONZ? vind um beter in LIF passenHoeft niet hoor, zolang je stonerpraat maar begrijptquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
occasionallymaar niet meer zoveel als een paar jaar terug
Moet ik nu ook weg?
Fuck the EBU.![]()
Ik voeg me hier bijquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Liever ochtend, vond ochtend altijd heul chill
Werk veel liever 's ochtends en 's middags vrij dan tot half 12 in me bed ligge stinken en van 12 tot 5 moeten werken..He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik ben allang weer klaar hihi, moest van 9 tot 1.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Jointjestijd
Fuck the EBU.![]()
Precies, en 's ochtends had ik dienst van 5 uur maar veel te doen dus de tijd vloog echt, nu lijken die 3 uurtjes 's avonds wel langer dan die 5 uur 's ochtendsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik voeg me hier bij
Werk veel liever 's ochtends en 's middags vrij dan tot half 12 in me bed ligge stinken en van 12 tot 5 moeten werken..![]()
![]()
Ik bel mijn maat ffquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:40 schreef Moira. het volgende:
Vanavond anders weer eens tijd voor een tinychat?![]()
![]()
damn,, wilde me ook hierbij wel voegen maar mijn jointjestijd moet nog ff wachten.. Denk rond uurtje of 6-7 gaat er pas 1 in de fikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben allang weer klaar hihi, moest van 9 tot 1.
Jointjestijd
Nee ik sta sowieso nooit 's middags op (of moet de dag ervoor echt heel hard gefeest hebben). Vorig jaar werkte ik altijd van 3 tot 9, dus ik herken het probleem wel, want dan stond ik 10 uur op en kon de hele dag niks gaan doen, want moest werken. Maar vond het dan wel chill om na m'n werk nog even te gaan blowen of een doordeweekse stapavond te houden met vrienden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Zeker van die lazy fucks die tot 4 uur smiddags in hun bed blijven en dan pas de dag startenIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:40 schreef Moira. het volgende:
Vanavond anders weer eens tijd voor een tinychat?![]()
![]()
Altijd leuk als ik om 4 uur snachts thuiskomquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:40 schreef Moira. het volgende:
Vanavond anders weer eens tijd voor een tinychat?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Godverquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
5 tot 8Voor fucking 3 uurtjes de hele dag gaan wachten
.
Al die mafkezen toen om 5 uur snachts.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
Altijd leuk als ik om 4 uur snachts thuiskomthe fuck.
![]()
En ik heb verrekte honger dus ik zit te twijfelen om nu mn avondeten te eten of erna, of een beetje nu en een beetje ernaquote:![]()
![]()
wat eet jequote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En ik heb verrekte honger dus ik zit te twijfelen om nu mn avondeten te eten of erna, of een beetje nu en een beetje erna![]()
en wat voor werk ofc.. Bij zwaar fysiek inspannend werk zou ik nu iets van fruit oid eten en later pas je avondetenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En ik heb verrekte honger dus ik zit te twijfelen om nu mn avondeten te eten of erna, of een beetje nu en een beetje ernaHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat ik hem geopend heb en nooit in LIF kom, en ONZ naar mijn eigen ervaringen gewoon vol gezellige mensen zit en je lekker stoned kan baggeren
[..]
Hoeft niet hoor, zolang je stonerpraat maar begrijpt
Dat laatste. Of desnoods een broodje nu ofzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En ik heb verrekte honger dus ik zit te twijfelen om nu mn avondeten te eten of erna, of een beetje nu en een beetje ernaOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Lekker eten voor je gaat iig.
Op een lege maag werken is kut, en de tijd gaat veel langzamer voor je gevoel.![]()
quote:Ja het vuur staat opquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat laatste. Of desnoods een broodje nu ofzo.Stoofpotje met aardappels en sperziebonuhquote:![]()
Hebben jullie nog wat leuks gedaan voor internationale vrouwendag?If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Braaf zo wijfie.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ja het vuur staat op
[..]
Stoofpotje met aardappels en sperziebonuhOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ik heb niet gemasturbeerd. Vanavond eens kijken of ik een vrouw blij kan maken met vers zaadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:55 schreef Piye het volgende:
Hebben jullie nog wat leuks gedaan voor internationale vrouwendag?![]()
![]()
Ja.. zelf koffie moeten halenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:55 schreef Piye het volgende:
Hebben jullie nog wat leuks gedaan voor internationale vrouwendag?
Receptioniste vind dat het vandaag niet hoeft....He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:Mijn jointje is gemachtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:42 schreef Olment het volgende:
[..]
damn,, wilde me ook hierbij wel voegen maar mijn jointjestijd moet nog ff wachten.. Denk rond uurtje of 6-7 gaat er pas 1 in de fikRook nu paar trekjes en de rest later op de avond denk ik
Nicequote:Moeten we het niet te laat maken, hoor. Moet morgen weer werken
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
Altijd leuk als ik om 4 uur snachts thuiskom
Fuck the EBU.![]()
Onthoud wel dat als ze nee zegt, je d'r vandaag niet voor hoer uit moet schelden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb niet gemasturbeerd. Vanavond eens kijken of ik een vrouw blij kan maken met vers zaadHaha serieus?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:56 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja.. zelf koffie moeten halen
Receptioniste vind dat het vandaag niet hoeft....Wel een bazin.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Onthoud wel dat als ze nee zegt, je d'r vandaag niet voor hoer uit moet schelden.![]()
![]()
![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Onthoud wel dat als ze nee zegt, je d'r vandaag niet voor hoer uit moet schelden.![]()
![]()
lekker lekkerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:07 schreef Impect het volgende:
Weekend-joint is aan, het weekend is begonnen
nog een klein uurtje hieroBegin steeds meer zin te krijgen erin
Ik weet niet waar dit over gaat dus eh?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:26 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch gewoon prachtig?Hulde voor deze man
![]()
![]()
Wie is de mol?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat dus eh?
Fuck the EBU.![]()
Gelukkig is die hele hype aan mij voorbij gegaanquote:Wat een gezeur overal erover xD
Was echt fokking mooi seizoenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Gelukkig is die hele hype aan mij voorbij gegaanWat een gezeur overal erover xD
Heb nog nooit een seizoen zo intensief gevolgd omdat ze me verder niet zo boeiden, maar dit was echt prachtig
Fak jou manquote:Fuck the EBU.![]()
Volgens mij moet je wel Pam skaffa zijn geweest toen je dit aan het kijken was.. Heb ooit 1 aflevering gezien maar vond er serieus geen bal aan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was echt fokking mooi seizoenHeb nog nooit een seizoen zo intensief gevolgd omdat ze me verder niet zo boeiden, maar dit was echt prachtig
[..]
Fak jou manHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Succesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Love you 2En nu werken, lataaaaaaah
Gelukkig bijna klaar hiero
Eigenlijk was ik elke keer wel stoned ja, maar nuchter is 't ook leuk als je 't gewoon volgtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Volgens mij moet je wel Pam skaffa zijn geweest toen je dit aan het kijken was.. Heb ooit 1 aflevering gezien maar vond er serieus geen bal aan.De laatste aflevering is altijd het beste
Zit soms gewoon ontknopingen te kijken van seizoenen die ik helemaal niet gezien heb
Werkzequote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Love you 2En nu werken, lataaaaaaah
![]()
Fuck the EBU.![]()
tbh ben ik niet zo van die series op tv.. vergeet altijd wanneer het erop komt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik elke keer wel stoned ja, maar nuchter is 't ook leuk als je 't gewoon volgtDe laatste aflevering is altijd het beste
Zit soms gewoon ontknopingen te kijken van seizoenen die ik helemaal niet gezien heb
[..]
Werkze![]()
Geef mij maar een goeje serie die ik op mijn lappie kan kijken
Ik heb 't ook niet op tv gekeken (heb geen tv)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:40 schreef Olment het volgende:
[..]
tbh ben ik niet zo van die series op tv.. vergeet altijd wanneer het erop komt.
Geef mij maar een goeje serie die ik op mijn lappie kan kijkenElke keer via de laptop haha, maar op een gegeven moment zit je er zo in dat je gewoon wácht op donderdagavond
Fuck the EBU.![]()
Moljunkyquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb 't ook niet op tv gekekenElke keer via de laptop haha, maar op een gegeven moment zit je er zo in dat je gewoon wácht op donderdagavond
![]()
![]()
Valt heel erg mee want heb van geen enkel seizoen alle afleveringen gevolgd (en ook niet via internet enzo), en van veel seizoenen helemaal niks, maar dit seizoen was gewoon zo vet, werd er echt ingezogenquote:
Fuck the EBU.![]()
Geef mij maar een goede syfy seriequote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Valt heel erg mee want heb van geen enkel seizoen alle afleveringen gevolgd (en ook niet via internet enzo), en van veel seizoenen helemaal niks, maar dit seizoen was gewoon zo vet, werd er echt ingezogen
Doctor Who, stargate, oid.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Neh.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:49 schreef Olment het volgende:
[..]
Geef mij maar een goede syfy serie
Doctor Who, stargate, oid.Fuck the EBU.![]()
Werk zit er weer op.. Op na huis![]()
j-j-j-j-jonko time![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:58 schreef Olment het volgende:
Werk zit er weer op.. Op na huis![]()
j-j-j-j-jonko time![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik ga ook maar eens op de stad aan en lekker blowen. Smoke ze iedereen.
have funquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:20 schreef Piye het volgende:
Ik ga ook maar eens op de stad aan en lekker blowen. Smoke ze iedereen.![]()
Fuck the EBU.![]()
gaan jullie wel eens spaced uit ? ik zoek een club waar ze alleen maar mr polska/bob Marley space muziek draaien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wat zijn eigenschappen van een FOK!mama dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:27 schreef Monopoly het volgende:
Moira. is de FOK!mama van de Stoner reeks
Fuck the EBU.![]()
Je bent vast een lekker milfje.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat zijn eigenschappen van een FOK!mama dan?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lief, nobel leider, zorgzaamquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat zijn eigenschappen van een FOK!mama dan?![]()
Mr Polskaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
gaan jullie wel eens spaced uit ? ik zoek een club waar ze alleen maar mr polska/bob Marley space muziek draaien.
Je weet het niet?!![]()
Denk dat dit heel erg ligt aan waar je ergens woont.. Althans,, ik woon zelf in Limburg (LIMBOOOquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
gaan jullie wel eens spaced uit ? ik zoek een club waar ze alleen maar mr polska/bob Marley space muziek draaien.) en zou niet naar Groningen ofzo gaan voor een café met space muziek
Mits blijve pitten ergens want de terugweg is meestal het probleem xDHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja daarom veel drank en wiet bij ons heb je alleen Attak das een alternative tent die er wel eens Polska of Jeugd van Tegenwoordig door wil gooien maar dan moet je wel door alle Nickelbacks , Good Charlotte en Nirvana heen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mits compleet naar de klote nog wel oké.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Bang La Decks. Grieks duo dat elektro produceert sinds 2012 pas ofzo, meteen een lekker nummer en clip.
![]()
![]()
Vind het beetje Tarpan turkse stijl xDquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:36 schreef VMSDKR het volgende:
Bang La Decks. Grieks duo dat elektro produceert sinds 2012 pas ofzo, meteen een lekker nummer en clip.
Nog effe werken en om 22.00 piepe timeMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
voor wiet te gaan halen Oke,, maar om niet meer terug te komen....quote:
Yo bro, heb je dat ding al in elkaar gezet?quote:
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Vanaf 22.00 ga ik live op de radio.
Liefhebbers van early rave, hardstyle, jump, tek, hardcore, u bent aan het goede adres.
Tevens biershow met lomp geouwehoer enzo![]()
![]()
Wollah mattie doe rustug :squote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:05 schreef Olment het volgende:
[..]
voor wiet te gaan halen Oke,, maar om niet meer terug te komen....![]()
Ik wil alleen jouw zwoele stem horen praten, de rest hoef ik niet te horenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:08 schreef Monopoly het volgende:
Vanaf 22.00 ga ik live op de radio.
Liefhebbers van early rave, hardstyle, jump, tek, hardcore, u bent aan het goede adres.
Tevens biershow met lomp geouwehoer enzo![]()
Daarna TC?
Fuck the EBU.![]()
Ik kom ondertussen gewoon op TC.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wil alleen jouw zwoele stem horen praten, de rest hoef ik niet te horen![]()
Daarna TC?Multitasken, geen probleem
![]()
![]()
Oh lawd tc sletjequote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wil alleen jouw zwoele stem horen praten, de rest hoef ik niet te horen![]()
Daarna TC?![]()
![]()
resepctquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kom ondertussen gewoon op TC.Multitasken, geen probleem
Fuck the EBU.![]()
Ik heb het nu net mijn trappen opgedragenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Yo bro, heb je dat ding al in elkaar gezet?In dozen nog.
Ik ben helemaal kapot
![]()
![]()
Nou nou ik heb even vaak al dan niet minder op tc gezeten als/dan jij hoorquote:![]()
Maar voorspel dat dit een saai avondje wordt (verveel me de hele dag al) en dan is een tc met gekke fokkerts een leuke invulling
Fuck the EBU.![]()
tinychat
Gewoon hendig in een privé chat chatten en cam aan en kloten enzeuEn alleen linkje dm'en naar toffe mensen
Fuck the EBU.![]()
Thanksquote:![]()
(ma zegt me nog niks to be honest)
zie edit hihiquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Thanks![]()
(ma zegt me nog niks to be honest)
Dit was linkje maar zit nu niemand (behalve ik)
http://tinychat.com/FOKnachtbagger
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 08-03-2013 21:25:37 ]Fuck the EBU.![]()
Er kwam urine uit mijn plassertje in de pot en dat heb ik doorgespoeldquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We verwachten een uitgebreid verslag op ons bureau zometeen.Fuck the EBU.![]()
Ok.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er kwam urine uit mijn plassertje in de pot en dat heb ik doorgespoeld![]()
Nou heb de tc nu toch nog open staan dus waarom komt er dan niet even iemand een kijkje nemenquote:
Fuck the EBU.![]()
niet afgeveegd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er kwam urine uit mijn plassertje in de pot en dat heb ik doorgespoeld![]()
![]()
ff kijkje nemenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou heb de tc nu toch nog open staan dus waarom komt er dan niet even iemand een kijkje nemen
te lui voor DM.. hier is quotequote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
zie edit hihi
Dit was linkje maar zit nu niemand (behalve ik)
http://tinychat.com/FOKnachtbagger
Mur gaat gewoon fiddy worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb het nu net mijn trappen opgedragenIn dozen nog.
Ik ben helemaal kapot
How about you?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mur gaat gewoon fiddy worden.
[ afbeelding ]![]()
Noo. Mijn broer is meer van het 'droog' worden. Ik wil biggie blijven maar wel gezond.quote:My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Heb je hem er zelf ingezet?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
M'n kunst staat niet eens in de OP![]()
of is hier de echte chat ?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
hahahah xDquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:21 schreef Moira. het volgende:
Kay kay, dm me maar weer als de tc wat rustiger isof als ik minder stoned ben ofzo
ist zo erg dan al
Haha ben jij er ook uitquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:21 schreef Moira. het volgende:
Kay kay, dm me maar weer als de tc wat rustiger isof als ik minder stoned ben ofzo
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
tja, ik moet zeggen dat ik met meerdere dingen bezig was.. maar daar gaat de chat toch echt te snel voor xDquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
bohh gaat me allemaal veel te snel jongHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Kutzooi, internet flikkerde er uitMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Moira, waarom laat me me achter no.. Nu ben ik stoned en dan ben jij weg.
doenquote:is 't al wat chiller dan? want dan kom ik wel weer ff terugquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:42 schreef E.B.A.H. het volgende:
Moira, waarom laat me me achter no.. Nu ben ik stoned en dan ben jij weg.Fuck the EBU.![]()
Hoor net dat de modem kapot is en ik af en toe internet heb
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
juist doen, kun je lekker slapenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hmm, omdat de wekker weer rond 6 uur gaat
Fuck the EBU.![]()
Het is nog steeds chaosquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
doen
[..]
is 't al wat chiller dan? want dan kom ik wel weer ff terugMy nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
naarquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:46 schreef smitjew het volgende:
Hoor net dat de modem kapot is en ik af en toe internet heb
Fuck the EBU.![]()
Heb alleen 3gquote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Tips in overvloei hierquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
oei, ik moet nieuw tipboekje halen wil ik het nog overleven dit weekend
Krijg bij de shop bij 2 gram altijd vloei en tip.. vloei slijt te hard
Bij ons kost het 1 euroquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:15 schreef Olment het volgende:
[..]
Tips in overvloei hier
Krijg bij de shop bij 2 gram altijd vloei en tip.. vloei slijt te hard![]()
woohoo heb weer internetMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
als je los koopt bij ons ook. 1 euro vloei, 50 cent tip. Ma ik kom er te vaakquote:aan mij maken ze genoeg winst qua wiet xD
Haha, ja tochquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:21 schreef Olment het volgende:
[..]
als je los koopt bij ons ook. 1 euro vloei, 50 cent tip. Ma ik kom er te vaakaan mij maken ze genoeg winst qua wiet xD
![]()
iedereen weg
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
ik wil de lapo
0906-090SEX
Forum Opties Forumhop: Hop naar: