Doeiquote:
quote:
#moodswingsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bij mij zeg je vrolijk doei en bij hem ga je zowat huilen, wazmizmemij
Morningquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:35 schreef promisionxexposed het volgende:
Mogge
www.ishetalvrijdag.nl
Ok nu weer verder slapen
luisterde je net qmusic?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:15 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb je niet anders gekend dan zooo
Ja had ik wel verwachtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee maar ik ken het lied wel ofcstraks op de brommer gaat qmusic weer op
haha okequote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja had ik wel verwacht, maar hij was daar net op
Boxen in je brommer ingebouwdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee maar ik ken het lied wel ofcstraks op de brommer gaat qmusic weer op
mag dat eigenlijk op de brommer?quote:
Volgens mij eigenlijk niet maar heb er nog nooit gezeik mee gehad, zelfs niet toen een agent me aanhield en ik mijn dopjes uitdeedquote:
oh oke mooiquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Volgens mij eigenlijk niet maar heb er nog nooit gezeik mee gehad, zelfs niet toen een agent me aanhield en ik mijn dopjes uitdeed
dat is mooi klote jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:25 schreef supersof het volgende:
Mensen die niet reageren als je ze nodig hebt![]()
en ik heb dubbele afspraken gemaakt
![]()
ja nogalquote:
haha handigquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja nogalvolgens mij slaapt de ene nog en de ander zit op school
Dan zal het inderdaad geen problemen opleverenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoor alles om me heen nog
Wakker bellenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja nogalvolgens mij slaapt de ene nog en de ander zit op school
Ja ach, heb al berichten gestuurd naar de tweede afspraak. Dus die ziet het wel als ze wakker isquote:
jepquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ach, heb al berichten gestuurd naar de tweede afspraak. Dus die ziet het wel als ze wakker is
Nah dat is zielig vind ikquote:
jawel, want ze sliep pas rond half twee, kan ik zien bij whatsapp.quote:
Ook wel terecht op zich, als je hem heel hard hebt staan. Maar als prom zegt dat ze de omgeving nog kan horen dan is het geen probleem lijkt mequote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee als je een zeikagent heb dan heb je een boete
soms als ik half 2 pas slaap ben ik al 7 uur wakker, dat is zieliger dan half 11quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:33 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel, want ze sliep pas rond half twee, kan ik zien bij whatsapp.
Dat is een keuze. Als ze een afspraak met jou had moet ze er zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:33 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel, want ze sliep pas rond half twee, kan ik zien bij whatsapp.
Ja, maar de afspraak gaat niet door..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is een keuze. Als ze een afspraak met jou had moet ze er zijn
Ja oke, maar zij is dan altijd heel chaggiequote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
soms als ik half 2 pas slaap ben ik al 7 uur wakker, dat is zieliger dan half 11
Okayquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar de afspraak gaat niet door..ik bel dr wel nu
quote:
quote:
haiquote:
Samequote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
www.ishetalvrijdag.nl
Goed dus
Met jou?
Lekker hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Prima, geen school vandaag
quote:
Daar wil ik ook graag een keer naartoequote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:30 schreef supersof het volgende:
Een vriendin van me is nu in Australië, ik wil oooook
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:30 schreef supersof het volgende:
Een vriendin van me is nu in Australië, ik wil oooook
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar wil ik ook graag een keer naartoe![]()
ik wil overal naar toequote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar wil ik ook graag een keer naartoe![]()
Ik hoef eigenlijk niet naar Afrika of Zuid Amerikaquote:
Zuid Afrika welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef eigenlijk niet naar Afrika of Zuid Amerika![]()
Ook maar een eng corrupt lang vind ik dat eigenlijk al zal Kaapstad best tof zijn. Maar Johannesburg lijkt me gewoon engquote:
Oke ik wil niet overal heen. Middenoosten en Azie trekt me totaal nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef eigenlijk niet naar Afrika of Zuid Amerika![]()
Veel te koud joh en pinguins leven alleen op de zuidpool toch?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke ik wil niet overal heen. Middenoosten en Azie trekt me totaal nietAfrika wel, en sommige landen in Zuid-Amerika ook wel.
Ik wil naar de Noordpool omg
Waarom wil je naar de Noordpool eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke ik wil niet overal heen. Middenoosten en Azie trekt me totaal nietAfrika wel, en sommige landen in Zuid-Amerika ook wel.
Ik wil naar de Noordpool omg
Nee joh, gewoon veel kleren aan doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Veel te koud joh en pinguins leven alleen op de zuidpool toch?
Pinguins
Lijkt me vetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom wil je naar de Noordpool eigenlijk?
Dat droogt toch zo opquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:43 schreef supersof het volgende:
ik kan niet eens ontbijten, want de vloer in de keuken is net gedweild
Weet niet. Duurt wel een tijdjequote:
Dan lust je alles wel tochquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik lust geeneens biernja misschien wel als ik al half bezopen ben ofzo
doei stuquote:
ja preciesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan lust je alles wel toch
Waar gaat ie heen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vriend van me is dit weekend in London, gaat ook naar The Book of Mormon
Net aangekomen op Heathrow whappte die
The Book of Mormon. Musical gemaakt door de makers van South Park. Schijnt erg goed te zijnquote:
Apartquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
The Book of Mormon. Musical gemaakt door de makers van South Park. Schijnt erg goed te zijn
Nee blijft er het hele weekend hoor, maar is we het hoogtepuntjequote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Apartgaat ie alleen daarom naar Londen dan?
oooh okequote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee blijft er het hele weekend hoor, maar is we het hoogtepuntje
echt als je zoiets doetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Internetverhaaltje:
Man vraagt vriendin ten huwelijk door de vraag op zijn been te tattoeeren.
[ afbeelding ]
Het antwoord was nee
Je weet iig de rest van je leven hoe dom je bentquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
echt als je zoiets doetnee gewoon nee
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Internetverhaaltje:
Man vraagt vriendin ten huwelijk door de vraag op zijn been te tattoeeren.
[ afbeelding ]
Het antwoord was nee
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En als je Facebook en Google door elkaar haalt krijg je dit:
[ afbeelding ]
omg echt soms schaam ik me dood voor de mensheidquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En als je Facebook en Google door elkaar haalt krijg je dit:
[ afbeelding ]
quote:
Als ik naar iemands profiel zoek dubbelcheck ik wel of ik in het goede vakje sta hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omg echt soms schaam ik me dood voor de mensheid
I don't want to live on this planet anymore
hahahaha ja preciesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Als ik naar iemands profiel zoek dubbelcheck ik wel of ik in het goede vakje sta hoor.
Anders staat er in een keer ''Tobias'' ofzo op iedereens scherm. En dat is dan geeneens een worst-case-scenario
ach, je kunt de status gelijk verwijderen tochquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Als ik naar iemands profiel zoek dubbelcheck ik wel of ik in het goede vakje sta hoor.
Anders staat er in een keer ''Tobias'' ofzo op iedereens scherm. En dat is dan geeneens een worst-case-scenario
Mensen zien het eigenlijk altijd wel. Helemaal als het een meisjesnaam is ben je flink de lulquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ach, je kunt de status gelijk verwijderen toch
Ik vind per ongeluk dingen liken omdat je scrollt pas beschamend
hehe ja okequote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen zien het eigenlijk altijd wel. Helemaal als het een meisjesnaam is ben je flink de lul
hahaha ja dan is verwijderen te laatquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen zien het eigenlijk altijd wel. Helemaal als het een meisjesnaam is ben je flink de lul
Ik ken die laatste twee niet maar iets met Azealia is altijd geweldigquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Azealia Banks has announced she's performing with The Prodigy and Paul Oakenfold''
Ik kreeg een hartaanval
quote:
Ik ga alleen in de meivakantie met mn ouders meequote:
rot op met je azelisaisdakhiefnwfquote:
Ahleuk. Welke zee? Welke zeestad?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:33 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ik ga alleen in de meivakantie met mn ouders meeNaar de zee volgens mij
Ik weet nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ken die laatste twee niet maar iets met Azealia is altijd geweldig![]()
Okkie. Maar je vind Azealia niet zo leuk?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat je Paul Oakenfold niet kent is niet gek hoor.
Neem een populair nummer en dan gaat Azealia er een paar generieke lyrics overheen gooien en klaarquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Okkie. Maar je vind Azealia niet zo leuk?
''wie is supersof?''quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga er niet op zetten dat ik haar niet stom vind want dan krijg ik aparte reacties van familieleden gok ik
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:34 schreef JRRY het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik vind haar leuk leuker dan Nicki Minajquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neem een populair nummer en dan gaat Azealia er een paar generieke lyrics overheen gooien en klaar
Ik kan haar ook gewoon taggen maar dat lijkt me al helemaal geen goed ideequote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
''wie is supersof?''
''je nieuwe vriendinnetje?''
''aparte naam wel''
hehehequote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan haar ook gewoon taggen maar dat lijkt me al helemaal geen goed idee
Ik ook, maar dat zegt vrij weinig aangezien Nicki bovenaan mijn hitlist staatquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind haar leuk leuker dan Nicki Minaj
Dan kunnen haar vriendinnen het ook zien en dan gaat iedereen haar pesten dat ze met jou heeft hihiquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan haar ook gewoon taggen maar dat lijkt me al helemaal geen goed idee
bovenaan, zo hoog? :Squote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat zegt vrij weinig aangezien Nicki bovenaan mijn hitlist staat
Gedeeld met Justin Bieber en Pitbullquote:
Maar, dat betekent toch juist dat je ze goed vind, dat als ze bovenaan jouw lijstje staan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gedeeld met Justin Bieber en Pitbull
Hitlist: A list of would-be victims in contract killingquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar, dat betekent toch juist dat je ze goed vind, dat als ze bovenaan jouw lijstje staan.
Bij mij staat Pitbull heulmaal onderaan ja.
Rihanna bovenaan
Qua liedjes die ik leuk vind dan :S
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan kunnen haar vriendinnen het ook zien en dan gaat iedereen haar pesten dat ze met jou heeft hihi
ik kan niet engels maar dus iets in de zin van dat je ze juist niet leuk vind lijkt me.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hitlist: A list of would-be victims in contract killing
Mensen die je dood wilt hebbenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik kan niet engels maar dus iets in de zin van dat je ze juist niet leuk vind lijkt me.
Ze zouden jaloers zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan kunnen haar vriendinnen het ook zien en dan gaat iedereen haar pesten dat ze met jou heeft hihi
maar dat is ook zo lullig, je kan ze ook gewoon een appel in de bek vastzetten zodat ze nooit meer kunnen zingenquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar dat is ook zo lullig, je kan ze ook gewoon een appel in de bek vastzetten zodat ze nooit meer kunnen zingen
mond houden over jloquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:43 schreef JRRY het volgende:
JLo's laatste muziek mag dan ook wel op dat lijstje van VA.____
Maar deze van JLo is goud
''the needs of the many outweigh the needs of the few''quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar dat is ook zo lullig, je kan ze ook gewoon een appel in de bek vastzetten zodat ze nooit meer kunnen zingen
Ja maar wel overduidelijk een betere actrice dan zangeres.quote:
ik weet echt niet wat je daar nou precies mee bedoelt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''the needs of the many outweigh the needs of the few''
hoezo kan jlo niet zingenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar wel overduidelijk een betere actrice dan zangeres.
Net als Beyonce een betere zangeres dan actrice is.
Ze kunnen beide even goed dansen dat dan weer wel.
50/50 dan maar.
Dat het belang van meerdere mensen belangrijker is dat die van weinig mensenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik weet echt niet wat je daar nou precies mee bedoelt.
vond het er grappiger uitzien toen je die eerste twee had, het was net of die ander een emogif blikte naar de ander.quote:
Tough luck brahquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
vond het er grappiger uitzien toen je die eerste twee had, het was net of die ander een emogif blikte naar de ander.
![]()
![]()
Ze is geen goede vocalist moet je toegeven.quote:
Hm okequote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze is geen goede vocalist moet je toegeven.
Ze is gewoon een goede actrice die zingen en dansen ook kan net als bv. Beyonce die heel goed kan zingen en ook acteert maar daar niet in uitblinkt.
Ik wilde net ontbijten, maar zag in de kast chocolade liggen dus dat was mijn ontbijtquote:
hahaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wilde net ontbijten, maar zag in de kast chocolade liggen dus dat was mijn ontbijten nu zit ik weer in bed
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wilde net ontbijten, maar zag in de kast chocolade liggen dus dat was mijn ontbijten nu zit ik weer in bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
badgurlll ditdatquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:49 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Nee kwart voor twee ben ik bij haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan skaten en dan gaan we naar de lidl om eten te halen, want ik wil niet de ah in met skeelers aan
woensdag had ik ze wel uit gedaan, maar ik wil juist met skeelers in een winkel
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ja seker well.quote:
Waarom niet dan? Omdat je er werkt?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee kwart voor twee ben ik bij haarEn dan skaten en dan gaan we naar de lidl om eten te halen, want ik wil niet de ah in met skeelers aan
woensdag had ik ze wel uit gedaan, maar ik wil juist met skeelers in een winkel
jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Omdat je er werkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Wat een schande zegquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:53 schreef supersof het volgende:
woow al twee dagen geen jake miller geluisterd
snel aangezet
Jaquote:
jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hebt kwart voor 2 afgesproken en ligt er nu nog in?
oh haha dat scheeltquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:58 schreef supersof het volgende:
[..]
jaheb nog drie kwartier, en is twee minuten skaten naar haar.
Oh dan maakt het neit zoveel uitquote:
Waar heb ik dit aan verdiend?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:07 schreef promisionxexposed het volgende:
VA ik heb je zo gemist die 10 minuten dat je weg was
hoiquote:
ja hoor en met jou?quote:
he jer!quote:
Primaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja hoor en met jou?
Met zo werken
making money enshitquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Prima
Ik moet vanavond ook weer
caisserequote:
5 uur langquote:
Nopequote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:22 schreef JRRY het volgende:
fünf Stunden zeggen we dan maar om het duidelijker te maken.
dat is niksquote:
quote:
10 uur werken van 7-17 is voor de echte doorzettersquote:
VOOR MIJ WEL JA, LAAT MEquote:
ja iddquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
10 uur werken van 7-17 is voor de echte doorzetters
n00bquote:
quote:
Je werkt sowieso bij de AH, genoeg redenen om je te respecterenquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je werkt sowieso bij de AH, genoeg redenen om je te respecteren
IK STEL ME HEUL NIET AAN. IK VIND HET NIET EENS ERG.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ALS JE TOEGEEFT DAT JE JE AANSTELT
liefquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:25 schreef supersof het volgende:
Ik kocht dit stokbrood woensdagIk voer het wel aan de eendjes straks ofzo
ja hequote:
Doe de groeten aan de eendjesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:27 schreef supersof het volgende:
oke ff normaal ontbijten/middag eten en dan weg. kusje
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe de groeten aan de eendjes
okequote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe de groeten aan de eendjes
oke is toegestaanquote:
HIERBIJ ZEG IK ONZE NOG NIET GEPLANDE DATE AFquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IK STEL ME HEUL NIET AAN. IK VIND HET NIET EENS ERG.
PP in heb je zo gemist die 13 uur dat je weg wasquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
PP ik heb je zo gemist die 13 uur dat je weg was
Ik jou ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
PP in heb je zo gemist die 13 uur dat je weg was
wat een kakmeisjequote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:42 schreef JRRY het volgende:
ik ga niet dronken worden vind mijn vriendin niet leuk hhiihiao
Heb geen drank.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ga je vanavond weer dronken worden?
Zit je lekker meequote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:42 schreef JRRY het volgende:
ik ga niet dronken worden vind mijn vriendin niet leuk hhiihiao
HAAAT als dit echt de tracklist is van Bs nieuwe albumquote:01. Ratchet (feat. Lady Gaga & Azealia Banks)
02. Back 2 Business (feat. Jay-Z)
03. Roller Coaster (feat. Justin Timberlake)
04. Visions (feat. Sia)
05. Dance (I’m Soon Over) (feat. Rihanna)
06. More Than Sex (feat. Ne-Yo)
07. Better Than Ever Before (feat. Solange Knowles)
08. Runway
09. Sensations
10.12 Roses
11. It’s All Over
Als ze je allemaal dingen gaat verbieden zit je goed onder de plakquote:
ze verbiedt het me niet hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ze je allemaal dingen gaat verbieden zit je goed onder de plak
oh jammerquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh jammerhet is grappig om dronken mensen te zien typen etc als je zelf nog nuchter bent
kloptquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar ze vindt het niet leuk
weet ik niet ze vindt het niet fijn als ik dronken ben, nu ben ik nog maar 1x dronken geweest in haar bijzijn dus ze heeft eigenlijk geen recht van sprekenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom vindt ze het niet leuk
Moet er om 6 uur uit morgenochtend, nee dusquote:
is ze dan bang dat je zo dronken bent dat ie niet overeind komt ofzo?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
weet ik niet ze vindt het niet fijn als ik dronken ben, nu ben ik nog maar 1x dronken geweest in haar bijzijn dus ze heeft eigenlijk geen recht van spreken![]()
maarja.
ohquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet er om 6 uur uit morgenochtend, nee dus
Ja ik denk het ofzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is ze dan bang dat je zo dronken bent dat ie niet overeind komt ofzo?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach je kan beter seks hebben dan dronken zijn idd
vink ookquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach je kan beter seks hebben dan dronken zijn idd
hihi warum danquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik word wel zenuwachtig nu![]()
![]()
Het idee van seks is gewoon spannendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |