Das in elk geval 1 meer dan gisterochtend.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:03 schreef Babela het volgende:
[..]
Omdat ik er een heb ontvangenZo wanhopig ben ik nou ook weer niet hoor!
Ff offtopic trouwens, kom je uit friesland?
Me too. Inderdaad mooie provinciequote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:26 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Das in elk geval 1 meer dan gisterochtend.
Offtopic: Ja, daar woon ik. Mooie provincie
Toen was ik jong. Nog in de tijd van verkering vragen. Hij kwam naar me toe met een vriend en ik nam altijd een vriendin mee. Zij zeggen jullie moeten met elkaar gaaaaan!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:33 schreef madeliefff het volgende:
maar hoe ging dat dan met je ex? tegen hem durfde je wel te praten toch?
Ben ik morgen ook zeker van plan. Hopelijk brokkelt die rottige muur binnenkort wat af, ik wil vooruitgang!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:52 schreef fathank het volgende:
Gewoon shinen in de club. Sexy jurkje aan, een paar mooie hakken en je moet de kerels van je afslaan, mits je in de goeie tent en komt. Egoboost en van daaruit gaat het allemaal vanzelf.
Toevallig. ik ga ook in de buurt uit. Ik betaal de drankjes!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:45 schreef Babela het volgende:
[..]
Een club in de buurtHopelijk word t wat leuk
Gezellig!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:47 schreef bizzle het volgende:
[..]
Toevallig. ik ga ook in de buurt uit. Ik betaal de drankjes!
PM!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:58 schreef Babela het volgende:
[..]
Me too. Inderdaad mooie provincie
[..]
Godver. Wilde nog serieus reageren maar dit lukt me niet meer. Moest lachen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |