Correctie op mijn vorige stukje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
bij een flexibel bedrijf zou beide ook gecombineerd kunnen worden natuurlijk
Dat moet eigenlijk niet kunnen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie hier 's ochtends ook wel een chauffeur van ons binnen komen met een container aan spullen die de vorige dag niet gehaald zijn door de haalservice.
Dat klopt dat het niet hoort te kunnen maar het komt wel voor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:35 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk niet kunnen.
Al ligt het meestal aan de klant, die vergeten is door te geven dat er in plaats van een zak of bak drie containers staan.
Ik heb het bij ons nog niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat klopt dat het niet hoort te kunnen maar het komt wel voor.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 05:38 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh
Vandaag koud dus.
Dat wordt het autobedrijf op de vingers tikken dat ze die roldeur sluiten als ze binnen/buiten lopen
Volgens mij is het al bekend dat inderdaad ook de aangetekenden terugkomen voor de buitengebieden, pakketten en aangetekenden gaan nu volgens mij een beetje hand in hand. Zo belangrijk kon die bijeenkomst toch ook niet meer zijn? Dat van die pakketten was toch al bekend gemaakt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Ahh, we krijgen misschien de pakketten terug (en vrees de aangetekenden) voor de buitengebieden.
Dit ivm kostenbesparing![]()
Dat was gisterenavond de belangrijkste boodschap tijdens een "heel belangrijke" bijeenkomst op de Grote wade te Nieuwegein.
Daarom ben ik blij dat ik gisterenavond, in eigen tijd op vrije dag, niet geweest ben. Hoorde het vandaag van collegas.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:12 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Volgens mij is het al bekend dat inderdaad ook de aangetekenden terugkomen voor de buitengebieden, pakketten en aangetekenden gaan nu volgens mij een beetje hand in hand. Zo belangrijk kon die bijeenkomst toch ook niet meer zijn? Dat van die pakketten was toch al bekend gemaakt?
Laten vliegen en niet druk om makenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:17 schreef Keano het volgende:
Wij hadden vandaag de gamma en dan zo'n miniem kaartje van koning willem huppeldepup iets.. Die dingen vliegen alle kanten uit met deze wind
Die Gamma is idd best te doen, de karwei ook. Maar die kleine kut dingen van bv Veronica, wat een ondingen zijn dat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:21 schreef Keano het volgende:
Ik heb bij zeker 10 huizen alleen de Gamma bezorgd... Je moet zo secuur te werk gaan om alles goed in je hand te krijgen. Bijna onmogelijk met zo'n harde wind en het verschil qua grootte bij de folders. Dan liever twee grote eerlijk gezegd.
Hier iets soortgelijks, deel van de brieven was nat geweest en verkreukeld, wel inmiddels droog toen ik het bezorgde. Een niet waterdicht sorteercentrum ergens?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:39 schreef Herfstblad het volgende:
Ik weet niet wat ze met sommige post gedaan hadden, maar dat was nat. Sommigen kletsnat.
Ja, wie weetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:26 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Hier iets soortgelijks, deel van de brieven was nat geweest en verkreukeld, wel inmiddels droog toen ik het bezorgde. Een niet waterdicht sorteercentrum ergens?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:34 schreef Mirgeam het volgende:
ik sta volgende maand in het werkblad van mobility, misschien nog op de cover ook
Wie weet, misschien komen de pakketten ook daar te staan waar je je post op moet halen. En tijd erbij, ach, waarschijnlijk gaan ze weer uit van het principe "je komt er toch langs dus zoveel extra tijd zal het niet kosten"quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik gisterenavond, in eigen tijd op vrije dag, niet geweest ben. Hoorde het vandaag van collegas.
Eerst hadden we de aangetekenden, later is dat overgegaan naar de pakketdienst, nu voor de buitengebieden krijgen we ze wellicht weer terug.
Ook de pakketten voor de buitengebieden dus.
Nu vraag ik mij af hoe ze dat willen gaan doen.
Want nu al ben ik in mijn Renault Kangoo gewoon vol, want moet ook nog 2 depots rijden. Moeten we dan eerst naar Nieuwegein de pakketten ophalen? Daar inscannen?
Of hoe moet ik dat zien. Dat is totaal niet duidelijk gemaakt volgens mijn collega's.
En de tijd? Er zal dan fors wat tijd bij moeten, zeker 2 uur extra per dag.
Neen!!! Als ik vakantie heb dan volg ik het ook nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:05 schreef dud0r het volgende:
Natte post kan ook nog van zaterdag zijn(hier heeft het zaterdag de hele dag geregend). Post die niet bezorgd is en pas maandag na het voorbereiden terug komt.
Zit het vandaag in de bestelling.
@erwin : je had het nieuws niet gevolgd toen je in Engeland zat?
Nu ja, wat in het vat ligt verzuurd nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:15 schreef dud0r het volgende:
gelijk heb je.
Mijn vakantie is helaas nog ver weg.
Eerst mn collega op vakantie dus dan kan ik het hele kantoor alleen runnen voor een maand en 2 of 4 weken daarna ben ik pas aan de beurt.
en wat zei ze?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
En trouwens, ik heb mijn vriendin ten huwelijk gevraagd
Hier ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:05 schreef dud0r het volgende:
Natte post kan ook nog van zaterdag zijn(hier heeft het zaterdag de hele dag geregend). Post die niet bezorgd is en pas maandag na het voorbereiden terug komt.
Gefeliciteerd!quote:
Hoeven ze geen vrij voor te geven, neemt niet weg dat je TC/Planner/whatever een lul van een vent is als hij niks wil regelen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:06 schreef superkimmi het volgende:
ik heb naar alle waarschijnlijkheid zaterdag een begrafenis (weet morgen definitief), maar het is niet van familie. Weten jullie hoe dat zit met vrij krijgen?
Een goede Tc regelt dat gewoon.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:06 schreef superkimmi het volgende:
ik heb naar alle waarschijnlijkheid zaterdag een begrafenis (weet morgen definitief), maar het is niet van familie. Weten jullie hoe dat zit met vrij krijgen?
gecondoleerdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:06 schreef superkimmi het volgende:
ahhhhquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
gefeliciteerd! tof zeg!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Super gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat kan, maar dan zouden er toch herstelstickers op moeten staan? Hier is eindeloos op gehamerd om die gebruiken, dus ik zet er altijd op.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:05 schreef dud0r het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |