abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123827338
Had vandaag iemand in opleiding, die kwam aanzetten met een formulier "programma introductie postbezorgers". Blijkbaar moeten er aan de hand van dat formulier 3 voortgangsgesprekken gevoerd gaan worden. Is dat wat nieuws of zo? Toen ik een paar weken terug iemand moest opleiden heeft diegene het in ieder geval niet over zo'n formulier gehad.
pi_123827691
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 14:12 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

kun je dat niet via de intranetsite doen?
emailadressen hier neerzetten mag niet
met de tijd zal alles centraal vanuit den haag geregeld worden(Hr etc..)
Er is mij nooit iets vertelt over het intranet. het is mij altijd vertelt om het via de mail doet vandaar. is het dan wel toegestaan als een gebruiker mij dan het e-mail adres stuurt door middel van een pm?
pi_123829593
Prima dag om de Kampioenen, eigen huis magazines, wederom een mailing van de glasvezel én 3x HAH te bezorgen! ^O^ als het niet regent dan Hele dag regen! Niet harder, maar ook niet zachter! Gewoon echt regen! En tja de Kampioen en Eigen Huis storten al in bij één drupje regen!

Had hier trouwens een zonnepaneel HAH mailing (klein glad kaartje). Maar dat was echt een drama door VSP gezet!! Had soms wel vijf van die kaartjes achter elkaar zitten! Samen met de C1000 en AH liep dat niet echt fijn weg. Moest soms vijf kaarten weghalen om weer een normaal setje HAH te hebben :N

En ff offtopic: maar waarom worden alle eersteklas brieven/pakjes van Royal Mail (UK) tegenwoordig door Sandd bezorgd? Dat is dus echt niet eerste klas als je minimaal anderhalf week op je brief/pakje moet wachten :( (Sandd bezorgd maar 2x per week en de aanlevertijden liggen bijna een week voor het bezorgmoment)
  zaterdag 9 maart 2013 @ 17:02:16 #54
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_123831167
Pulpbezorger. Deel van je leven.
pi_123831429
Wat een kloteweer vandaag zeg. Sinds dat ik twee wijken loop op zaterdag lijkt het wel alsof die ene regendag altijd op zaterdag valt. Ook best veel post waaronder de Kampioen, Gall & Gall en Happinez. Kampioen die inderdaad na twee druppels uit elkaar valt, wat een rotzooi zeg. Heb er behoorlijk wat moeten bezorgen waar de kaft vanaf was geschoten. Dat ze die zooi dan plastificeren (zal wel weer te duur zijn). Hopelijk valt het mee met de sneeuw die voor komende week wordt voorspelt.
pi_123831692
Dra-ma-tisch.. wat een pokkeweer. En die Kampioen had bij vlagen meer weg van een samengevouwen propje pulp inderdaad.. Kon ook een deel van de wijk niet bezorgen omdat er een lijk was gevonden. :')
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_123831753
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:52 schreef Atmosphere82 het volgende:
Gefeliciteerd Selestha! ^O^

Een TC van de vestiging Roosendaal heeft ons gemaild dat er donderdag deze keer HAH is...
Waarom denk ik dan? :{
De Allerhande Paaseditie wordt dit jaar op donderdag HAH verspreid..
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_123831787
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:17 schreef Achtentachtig het volgende:

[..]

De Allerhande Paaseditie wordt dit jaar op donderdag HAH verspreid..
Serieus? Is dat niet gewoon de AH bonus?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 17:22:50 #59
177779 GeintegreerdePool
Space... The Final Frontier
pi_123831972
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:18 schreef Selestha het volgende:

[..]

Serieus? Is dat niet gewoon de AH bonus?
Helaas de Paaseditie, staat ook zo aangegeven op mijnpostnl.nl.
Divide et impera
pi_123832006
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:22 schreef GeintegreerdePool het volgende:

[..]

Helaas de Paaseditie, staat ook zo aangegeven op mijnpostnl.nl.
Daar ben je dan mooi klaar mee :{ Ik heb hem al, en hij is leuk maar wel erg zwaar als HaH! Krijgen jullie er een bon voor?
pi_123832162
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:23 schreef Selestha het volgende:

[..]

Daar ben je dan mooi klaar mee :{ Ik heb hem al, en hij is leuk maar wel erg zwaar als HaH! Krijgen jullie er een bon voor?
Werkelijk geen idee. Wie weet is het wel een aangepaste versie in foldervorm..?
pi_123832594
Hoop dat de C1000 paasfolder ook meevalt volgende week. En hopen dat het droog is! Als het weer zoals vandaag de hele dag regent, is de lol er al snel vanaf!

En ohja: vier keer pakketjes voor átlijd dezelfde mensen (ik hoef niet eens meer te kijken, ik raad het toch altijd goed). Maar zorg dan dat je thuis bent! :+
  zaterdag 9 maart 2013 @ 17:38:00 #63
177779 GeintegreerdePool
pi_123832619
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:23 schreef Selestha het volgende:

[..]

Nee, volgens de planning voor volgende week krijg ik wel 20 minuten extra op donderdag voor die Paaseditie. Terwijl ik zeker 1 extra moet fietsen en met zo'n dik tijdschrift erbij nooit de straten "rond" kan lopen, omdat je terug naar je fiets moet om bij te laden. Dat gaat nog "leuk" worden, hopelijk wordt het niet al te koud en keuren ze de uren wel goed.
Divide et impera
pi_123832673
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:38 schreef GeintegreerdePool het volgende:

[..]

Nee, volgens de planning voor volgende week krijg ik wel 20 minuten extra op donderdag voor die Paaseditie. Terwijl ik zeker 1 extra moet fietsen en met zo'n dik tijdschrift erbij nooit de straten "rond" kan lopen, omdat je terug naar je fiets moet om bij te laden. Dat gaat nog "leuk" worden, hopelijk wordt het niet al te koud en keuren ze de uren wel goed.
Oh is het een Allerhande als paaseditie? Ja die zijn meestal wel meer dan 100 pagina's... :{w
  zaterdag 9 maart 2013 @ 17:42:44 #65
177779 GeintegreerdePool
pi_123832772
Dat is hem dan:

Divide et impera
pi_123833806
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:38 schreef GeintegreerdePool het volgende:

[..]

Dat worden weer volle schoudertassen...
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
pi_123833963
Van die kersteditie van AH had ik toen zo'n 150 te weinig :') Ben benieuwd bij de paaseditie. Hoop ook niet dat ie heel zwaar is.
Ik heb last van mijn linkerarm (waar ik de post op leg) op het moment en op donderdag is het hier meestal bizar veel in sommige straten. Dan zijn bundels van 20 cm voor een kwart straat niets bijzonders.

En wat een rampweer. Verschrikkelijk :( Had ook wat post dat pulp geworden was ongeveer. Tsja, kan ik ook niets aan doen.
Bij een collega had iemadn geklaagd dat haar pakje 'een beetje nat' was :').
pi_123834368
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:42 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Dat is hem dan:

[ afbeelding ]
Dat is geen allerhande ;) Dat is een speciale editie bonusfolder ;)
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 9 maart 2013 @ 20:07:19 #69
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_123838757
was me het dagje wel zeg :X

Stukje langer dan gepland :')
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 9 maart 2013 @ 20:18:55 #70
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_123839485
Ook hier vandaag een schitterende loopdag met volcontinu regen en bovendien een redelijke hoeveelheid sorteerfouten :7
  zaterdag 9 maart 2013 @ 20:32:14 #71
390705 peter2671
Hergebruiker
pi_123840349
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:15 schreef Achtentachtig het volgende:
Dra-ma-tisch.. wat een pokkeweer. En die Kampioen had bij vlagen meer weg van een samengevouwen propje pulp inderdaad.. Kon ook een deel van de wijk niet bezorgen omdat er een lijk was gevonden. :')
JIj doet ook alles om eerder thuis te zijn hè!? :+ ;)
Kringloper
  zaterdag 9 maart 2013 @ 20:51:02 #72
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_123841501
Heerlijk weertje. Lekker doorweekt zijn. Folders nat, kampioenen nat (altijd zijn die dingen geseald en nu niet?). Tassen doorgeslagen.

Mooiste, ik heb blauwe vingers. Als het te hard regent en de binnenkant van je wanten worden nat... Ja, dan geven ze af.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_123842196
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:15 schreef Achtentachtig het volgende:
De enige lijken die ik vandaag tegenkwam waren van de overleden kampioenen :D
Kan me niet herinneren dat die dingen altijd zo snel oplosten in de regen.

Net even op de buienradar gekeken en het regent hier al sinds 2 uur vannacht aan een stuk door. Dat heb ik lang niet meer meegemaakt. Het was sowieso al een tijd geleden dat ik mijn regenjas nodig heb gehad.

EDIT: Hoe stuur je de post dan eigenlijk terug? Met een briefje erop: onbestelbaar wegens blokkade door lijk?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 9 maart 2013 @ 21:06:35 #74
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_123842419
soms zou het trouwens best wel eens handig kunnen zijn als er een straatnaambordje hangt :+

moest vandaag bij één straat gokken welke het was. Gelukkig wel een goede gok gebleken :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_123843059
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 16:14 schreef Deezertje het volgende:
Prima dag om de Kampioenen, eigen huis magazines, wederom een mailing van de glasvezel én 3x HAH te bezorgen! ^O^ als het niet regent dan Hele dag regen! Niet harder, maar ook niet zachter! Gewoon echt regen! En tja de Kampioen en Eigen Huis storten al in bij één drupje regen!

Had hier trouwens een zonnepaneel HAH mailing (klein glad kaartje). Maar dat was echt een drama door VSP gezet!! Had soms wel vijf van die kaartjes achter elkaar zitten! Samen met de C1000 en AH liep dat niet echt fijn weg. Moest soms vijf kaarten weghalen om weer een normaal setje HAH te hebben :N

En ff offtopic: maar waarom worden alle eersteklas brieven/pakjes van Royal Mail (UK) tegenwoordig door Sandd bezorgd? Dat is dus echt niet eerste klas als je minimaal anderhalf week op je brief/pakje moet wachten :( (Sandd bezorgd maar 2x per week en de aanlevertijden liggen bijna een week voor het bezorgmoment)
bij regen gaat de ah uitzetten(per 100 heb je dan de dikte van 300stuks)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')