Ben benieuwd! Anders heb ik nog wel wat liggen voor je!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wordt nog vervolgd! Ik verwacht mijn bestelling begin volgende week.
Nice. Fijn weekend!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit helemaal in een goede flow. Nu op weg naar huis en lekker hakenweekend!!
Die vriendinnen van mij zijn lastig. Eentje wil perse alles roze, de ander absoluut geen cliché blauw... Gelukkig heb ik mn favoriete winkeltje in de straat met heel veel kleurtjes.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:49 schreef dapmar het volgende:
[..]
Ja blauw katoen gebruiken.
Sorry ben beetje melig.
kusje eropquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:12 schreef trovey het volgende:
Ik heb weer griep en dat haakt bijzonder lastig als je alle gewrichten extra zeer doen...voorlopig maar even het textielgaren laten liggen, dat is vragen om problemen.
Regenboogdeken wil nog net voor elke keer een paar minuutjes....schiet lekker op zo.
![]()
Ik vind Scheepjes softfun heel fijn voor babyslofjes!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:20 schreef HarrrrieH het volgende:
Hmm weer een vraagje. Beginner.. SorryIs het handig om de babyslofjes in katoen te doen of acryl of wol of een mix. Het gaat om pasgeborenen die voorlopig nog niet lopen.
Begon alweer lekker, niet met haken in ieder geval. Maar met een ziek konijnquote:
Kleine crosspost uit het Konijnentopic:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:41 schreef HarrrrieH het volgende:
Agossie arm konijntje. Hopelijk snel weer beter.Wat heeft hij/zij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig dus valt alarm, ze had wat diaree en gas, nu gaat het gelukkig wel[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kleine crosspost uit het Konijnentopic:Oooh wel een vervelnde dag dus! Gelukkig wel nog goed afgelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig dus valt alarm, ze had wat diaree en gas, nu gaat het gelukkig wel![]()
.: Let epsilon be smaller than zero :.
Wat heb je ingeslagen en welke deken ga je maken?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:09 schreef BrainTeaser het volgende:
Die petitfourtjes zijn leuk!
En dat beertje is goed gelukt hoor! En blijkbaar ook leerzaam geweest, dus da's ook alleen maar mooi!
Heb vanmiddag al weer nieuwe wol ingeslagen voor een nieuwe deken..
Ik-ben-niet-verslaafd, ik-ben-niet-verslaafd, ik-ben-niet-verslaafd...![]()
quote:
Ziet er leuk uit. Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:02 schreef BrainTeaser het volgende:
Vond de Ripple de vorige keer zo leuk (heb ik een babydeken van gemaakt), dat ik nog een grotere versie voor mezelf wil maken!
Met deze kleuren (komen niet helemaal goed over op de foto):
[ afbeelding ]
Geïnspireerd door deze deken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |