Die zijn altijd ruk,quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:37 schreef Toverheks het volgende:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 21:36 schreef Jian het volgende:
quote:
Spleet in het ijs ofzoquote:
Kijk jij geen darten?quote:
Ohh godquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar wie wat en hoe, is dat ook een kloon
Nee, die van jouw zijn altijd Top. Dat nog eens bevestigen zou gewoon niet sjiek zijn, ik ben altijd met stomheid geslagen als ik zie hoe jij ze uit je mouw schudtquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]Dat zeg je nou nooit tegen mij he
Toevallig net even nietquote:
Premier League of Darts 2013quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar wie wat en hoe, is dat ook een kloon
Als je dat te vaak kijkt krijg je ook een raar beeld van het mannelijke deel van de bevolking.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die van jouw zijn altijd Top. Dat nog eens bevestigen zou gewoon niet sjiek zijn, ik ben altijd met stomheid geslagen als ik zie hoe jij ze uit je mouw schudt![]()
Ik zit trouwens naar Inter te kijken en die hebben het tot nu toe slecht hoor tegen Tottenham
zit ook te kijken, gelukkig ietsje meer sfeer ook in het stadion, en Leo driesen een beter kommentatorquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die van jouw zijn altijd Top. Dat nog eens bevestigen zou gewoon niet sjiek zijn, ik ben altijd met stomheid geslagen als ik zie hoe jij ze uit je mouw schudt![]()
Ik zit trouwens naar Inter te kijken en die hebben het tot nu toe slecht hoor tegen Tottenham
Ah ik zie je nu, vet kort kapsel, biertjuuhhh, Bingo was net afgelopen in zaal 3quote:
god is geen kloon hequote:
Johoooo Barney, top manquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Premier League of Darts 2013
Barney heeft net zijn partij met 7-5 gewonnen.
Ik wens hem een hartverzakkingquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
god is geen kloon heen die heeft het nu razend druk om een nieuwe sinterklaas te laten kiezen
Barney maakte trouwens een tamme indruk. Hij heeft diabetes en mag dus zijn krachtvoerdieet van shoarmaschotels en bacootjes niet meer gebruiken..quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Johoooo Barney, top man(ik vind het eigenlijk een lul, maar Oop vindt 'm top en ik ben in een aimabele bui )
Ik schat in dat deze aflevering met Gert Jan Verbeek ook wel aardig isquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:53 schreef Toverheks het volgende:
Zondagavond GertJan Verbeek bij Derksen, heb ze nu tot nu toe allemaal gezien en moet zeggen leuk prog.
vind ze allemaal wel lekker veel vertellen, met Ronald vond ik de leukste afleveringquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik schat in dat deze aflevering met Gert Jan Verbeek ook wel aardig is
Kon je alleen niet terug zien bij gemistquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ze allemaal wel lekker veel vertellen, met Ronald vond ik de leukste aflevering
Gejank achteraf, neem het dan opquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kon je alleen niet terug zien bij gemist
Heb geen video meer, aan kleinkids gegeven!quote:
Ik wist dat ik antwoord kreegquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb geen video meer, aan kleinkids gegeven!
Die afleveringen niet, heb er naar gezocht!quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Die afleveringen staan toch gewoon op RTL Gemist? Of hoe dat dan ook heet tegenwoordig.
Ik ben bang van nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Die afleveringen staan toch gewoon op RTL Gemist? Of hoe dat dan ook heet tegenwoordig.
http://www.rtl.nl/sport/derksenen/quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die afleveringen niet, heb er naar gezocht!
Nog even doorzoeken danquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Bij favo's gezetquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/sport/derksenen/
Je hebt met je neus gekekenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:10 schreef Copycat het volgende:
Je kijkt met je neus, zou mijn oma zaliger zeggen.
Oma!!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt met je neus gekeken
http://www.rtl.nl/xl/#/u/e6afbac3-38fc-4d73-bfa1-593e61a04735
Ben jij de dode oma van Cc ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt met je neus gekeken
http://www.rtl.nl/xl/#/u/e6afbac3-38fc-4d73-bfa1-593e61a04735
Oma Dolly!quote:
Best lastig soms hoorquote:
Ik heb hier zo'n gaaf boek van Satchmo liggen:quote:
Mooie kerel, top-entertainer en een geweldige trompettist.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb hier zo'n gaaf boek van Satchmo liggen:
http://www.mediabistro.com/unbeige/satchmo-the-scrapbooker_b6551
Misschien moet je het eens gaan lezenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb hier zo'n gaaf boek van Satchmo liggen:
http://www.mediabistro.com/unbeige/satchmo-the-scrapbooker_b6551
quote:
Die mag dan liggenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:26 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Misschien heb ik dat al lang gedaan.
Maar wat een creatief heerschap. In diverse disciplines.
Ik vond hem als entertainer sterker dan als trompetist. Hij mistte naar mijn bescheiden mening toch de finesse van bijvoorbeeld een Harry "Sweets" Edison.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooie kerel, top-entertainer en een geweldige trompettist.
Die eerste noten van zijn solo in het geposte filmpje alleen al, zijn geniaal. Edison is gewoon een ander soort trompettist. Bij Louis blijf je altijd horen dat hij uit New Orleans kwam.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond hem als entertainer sterker dan als trompetist. Hij mistte naar mijn bescheiden mening toch de finesse van bijvoorbeeld een Harry "Sweets" Edison.
Sandoval is een high-blower. Dat zou ik haast een andere tak van sport noemen. Bovendien is hij van een half eeuw later.quote:Hij speelde wel met enorm veel force, daarin denk ik alleen geëvenaard (en waarschijnlijk ook overtroffen) door Arturo Sandoval.
Dat klopt wel ja. in orkestformatie rendeerde hij vooral in de jaren 20 en 30, maar de aansluiting met de toentertijd opkomende moderne soorten van jazz, zoals de bop, mistte hij. Hij heeft later trouwens nog wel een geweldig album met Ellington opgenomen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die eerste noten van zijn solo in het geposte filmpje alleen al, zijn geniaal. Edison is gewoon een ander soort trompettist. Bij Louis blijf je altijd horen dat hij uit New Orleans kwam.
[..]
Dat tijdsverschil zegt mij niet zo heel veel. Er zijn genoeg musici geweest die bleven vernieuwen.quote:Sandoval is een high-blower. Dat zou ik haast een andere tak van sport noemen. Bovendien is hij van een half eeuw later.
Chemische oorlogvoering?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:20 schreef BendeBielzen het volgende:
T moet niet erger worden... Wildpoepende militairen
Als je je carrière 50 jaar later start heb je wel de mogelijkheid gehad om al die voorgangers van je te bestuderen, dan heb je al een enorme voorsprong op hen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat tijdsverschil zegt mij niet zo heel veel. Er zijn genoeg musici geweest die bleven vernieuwen.
Dan zou de muziekwereld vandaag de dag moeten uitpuilen van de perfecte jazzmusici. Het tegendeel is helaas het geval.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je je carrière 50 jaar later start heb je wel de mogelijkheid gehad om al die voorgangers van je te bestuderen, dan heb je al een enorme voorsprong op hen.
In de muziekwereld is jazz is al lang niet meer toonaangevend. Technisch zijn de muzikanten die zich nog wel met jazz bezighouden gemiddeld gezien beter dan vroeger maar er gaat lang niet meer zoveel innovatiefs vanuit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zou de muziekwereld vandaag de dag moeten uitpuilen van de perfecte jazzmusici. Het tegendeel is helaas het geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koop eens een schildpad in een zak
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:40 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen
Ow Poezewoes wat zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koop eens een schildpad in een zak
Honesty is the best policy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:46 schreef Poezewoes het volgende:
Nog even leuk berichtje!Ja idd een leuker berichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mo had anders wel een klompvoet en dat is best wel grappig .....quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:28 schreef tonja het volgende:
Heb net een stukje van 'Marathon' zitten kijken... Ik vond het best wel erg, deed me aan Bassie en Adriaan denken![]()
damn wat slecht
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:40 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen
Goeie handel Poezenwoest, doe mij maar zo eentje met een salamander, ik kan wel wat geluk gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koop eens een schildpad in een zak![]()
zit te kijken ned.1quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft Cohen z'n open deuren al ingetrapt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Het is een beetje als paaseitjes zoeken of het vol verwachting openen van de Bueno kindersurpriseeitjes voor de verrassing.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:11 schreef Gert het volgende:
Ja.. waarom worden (links naar) nieuwsberichten in spoilers gestopt eigenlijk.![]()
En wat betreft de open deuren van Cohen: het valt me een beetje van die ouwe theeleut tegen dat hij niet met iets verrassenders komt. Het broeikaseffect, marsmannetjes, de gaswinning in Groningen. Mogelijkheden zat om het journaille en de kijkbuiskindertjens met de oren te doen klapperen.
Vol verwachting klopt je hart , zoiets ??quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een beetje als paaseitjes zoeken of het vol verwachting openen van de Bueno kindersurpriseeitjes voor de verrassing.![]()
Hij had geen kopje thee voor zich staanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een beetje als paaseitjes zoeken of het vol verwachting openen van de Bueno kindersurpriseeitjes voor de verrassing.![]()
Cohen heeft deze keer zich beperkt tot het aanwijzen van de usual suspects: De burgemeester en de politie, en dat zonder spoilers![]()
Gevoel voor drama is hem altijd vreemd geweest helaas.
Ferrero is hetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Cohen heeft deze keer zich beperkt tot het aanwijzen van de usual suspects: De burgemeester en de politie, en dat zonder spoilers![]()
Gevoel voor drama is hem altijd vreemd geweest helaas.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:06 schreef pullup het volgende:
Ik doe even een poezewoesje tussen al dat meningengeweld rond Cohen in.Zou hij dan ook doping hebben gebruikt tijdens het schaatsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Dat is ook een wat uitgekauwd verzinsel natuurlijk. Cohen is een espresso man!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hij had geen kopje thee voor zich staan
Wat is Ferreroquote:
Ach het aandachtsmoppie pakt ook haar extra 15 minuutjes lekker over de rug van Michaelquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:29 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zou hij dan ook doping hebben gebruikt tijdens het schaatsen?
"Surprise-eierenquote:
Valt niet tegen espresso'tje voor Cohenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is ook een wat uitgekauwd verzinsel natuurlijk. Cohen is een espresso man!
Hmm ok, ik heb die dingen nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
"Surprise-eieren
Op een totale markt voor surprise-eieren van 5,2 miljoen euro is Ferrero marktleider. Voor Kinder Surprise bedraagt het marktaandeel in waarde 85%."
Dan heb je waarschijnlijk geen kinderenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm ok, ik heb die dingen nog nooit gezien.
Zijn wel overal te koop, zitten kleine knutseldingen in.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm ok, ik heb die dingen nog nooit gezien.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:34 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk geen kinderen![]()
Heerlijke chocola
Jaja, maar ik dacht dat Bueno het bekendste merk wasquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zijn wel overal te koop, zitten kleine knutseldingen in.
Die van mij zijn zo mager als een lat, geen grammetje vet aanquote:
quote:
Zal wel een pot nat zijn, denk ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaja, maar ik dacht dat Bueno het bekendste merk was
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Die van mij zijn zo mager als een lat, geen grammetje vet aanDie doen dan ook aan fitness
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:37 schreef pullup het volgende:
[..]Goed voor ze
ik ga nu het nog geen vriesdagje is nog maar even een rondje Zandvoort fietsen
Echt nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:39 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie hebben allebij gelijk!
Veel plezierquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:37 schreef pullup het volgende:
[..]Goed voor ze
ik ga nu het nog geen vriesdagje is nog maar even een rondje Zandvoort fietsen
Jammiequote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:44 schreef selam het volgende:
[ afbeelding ]
Ook dit is ferrero , en echt heel lekker
Ben meer vd hartige met af en toe een chocolade tic, dan mogen ze mij wel zo'n doosje voorzetten jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:44 schreef selam het volgende:
[ afbeelding ]
Ook dit is ferrero , en echt heel lekker
Hartig ben ik ook meer van , maar een echt bon bons gaat er ook wel inquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ben meer vd hartige met af en toe een chocolade tic, dan mogen ze mij wel zo'n doosje voorzetten ja
Heerlijk, krijg er trek van, ik ga maar ff een uitsmijter kaas makenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:49 schreef Poezewoes het volgende:
Lekker allerlij soorten kaas, kan ook niet anders van een kaaskop!
Kaas bovenop de dooier en mee laten smeltenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heerlijk, krijg er trek van, ik ga maar ff een uitsmijter kaas maken
Wij hebben net warm gegetenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heerlijk, krijg er trek van, ik ga maar ff een uitsmijter kaas maken
Wij vanavond kabeljauw, zelf gebakkenquote:
Big deal, als je ze nou zelf gevangen had ...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wij vanavond kabeljauw, zelf gebakken![]()
Heej nr 47quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:47 schreef BendeBielzen het volgende:
Hmmm een broodje Bakkeljauw... Dat zou er wel ingaan nu!
Nou, ik ben niet jarig, dus dat moet bijna dan wel Tonja zijn. Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:25 schreef BendeBielzen het volgende:
Gefeliciteerd lieverd!
[ afbeelding ]
Nog vele jaren!
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zijn wel overal te koop, zitten kleine knutseldingen in.
Gefeliciteerd, denk dat jullie nu één jaar samen zijn?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:25 schreef BendeBielzen het volgende:
Gefeliciteerd lieverd!
[ afbeelding ]
Nog vele jaren!
lol we zijn alweer bijna 3 jaar bij elkaarquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, denk dat jullie nu één jaar samen zijn?
Hoop dat er nog vele jaren zullen volgen.
3 tot 400 per maand?quote:
je moet maar een hobby hebbenquote:
Gefeliciteerd Tonja !quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:20 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dank je maar je moet t0nja feliciterenDie is jarig
zag je toch aan mijn post boven die van Dotteke dat Tonja Jarig isquote:
Ja zat ik me net te bedenken ha ha ha ha was op de terug weg om aan te passen maar te laat je had het al gezien ha ha ha.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:17 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
lol we zijn alweer bijna 3 jaar bij elkaar
was het lekker fietsen naar Zandvoortquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:22 schreef pullup het volgende:
Ik rijd nog best hard gelukkig na zo'n wintertje niks doen
Ik sla die post van je af en toe overquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zag je toch aan mijn post boven die van Dotteke dat Tonja Jarig iseerst lezen alles dan pas posten
Ja en ook Ben gefeliciteerd met je vrouwtje,quote:
Heen welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was het lekker fietsen naar Zandvoort
quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Heen welmaar het is best een harde oostenwind dus het was wel stoempen op de terugweg.
Maar toch 68 km in ongeveer twee uur
Dank je welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ook Ben gefeliciteerd met je vrouwtje,
heb je die ring met die diamanten nu gekocht, en die mooie robijn rode bloedkoraale kettingquote:
Ja zo 1 uit een ei lol Lijkt sprekend!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je die ring met die diamanten nu gekocht, en die mooie robijn rode bloedkoraale ketting
wat zeg je nouquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:30 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja zo 1 uit een ei lol Lijkt sprekend!
Uhm... waar kom jij uit denk je?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat zeg je nouTonja komt helemaal niet uit een ei
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Uhm... waar kom jij uit denk je?
Heb geen bootquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Big deal, als je ze nou zelf gevangen had ...
En de ei-cel dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]niet uit een ei, maar uit een zaadje zo een visje
ken je het je eigenlijk voorstellen dat we allemaal zo zijn begonnen
Nou laat ik toch al die tijd gedacht hebben, dat een kindje van de ooievaar kwamquote:
Ow zijn we de baas vandaag?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:47 schreef BendeBielzen het volgende:
Tis nog internationale vrouwendag ook vandaag!
quote:Politie houdt Matthijs van Nieuwkerk aan
van onze redactie
AMSTERDAM -
De Wered Draait Door-ster Matthijs van Nieuwkerk is donderdag in Amsterdam staande gehouden.
Matthijs liep donderdag nietsvermoedend door de Jordaan toen een motoragent hem toeschreeuwde dat hij moest blijven staan.
De agent zag Matthijs aan voor een messentrekker die net als de presentator een felblauwe jas droeg en kort daarvoor iemand met de dood had bedreigd, meldt AT5.
Volgens ooggetuigen reageerde Matthijs chagrijnig op de onterechte staandehouding. De politie heeft excuses aangeboden.
Telegraaf
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:51 schreef pullup het volgende:
Dames van dit topic, vanwege internationale vrouwendag help ik jullie vandaag graag om allerlei probleempjes op te lossen!!
Is er hulp nodig bij het inparkeren, moet ik een kritische blik werpen op de hoeveelheid kleding die je hebt ingepakt voor een vakantie? Wil je graag dat iemand zegt dat je geen dikke kont krijgt in deze broek?
Ik sta tot jullie beschikking en kan nog veel meer hoor, graag gedaan
Dat is nou weer lief, maar ik heb wel dikke kontquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:51 schreef pullup het volgende:
Dames van dit topic, vanwege internationale vrouwendag help ik jullie vandaag graag om allerlei probleempjes op te lossen!!
Is er hulp nodig bij het inparkeren, moet ik een kritische blik werpen op de hoeveelheid kleding die je hebt ingepakt voor een vakantie? Wil je graag dat iemand zegt dat je geen dikke kont krijgt in deze broek?
En hem inparkeren kun je zeker ook zelf ?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is nou weer lief, maar ik heb wel dikke kont
Als het een grote plek isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:56 schreef pullup het volgende:
[..]
En hem inparkeren kun je zeker ook zelf ?
Wat aardig van je pullupquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:51 schreef pullup het volgende:
Je hebt een geweldig lijf waar niets aan hoeft te veranderenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik parkeer als een malle, dus zeg maar even dat ik echt geen 10 kilo hoef af te vallen.
Als die 10 kilo verdwenen is.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt een geweldig lijf waar niets aan hoeft te veranderen
En je zou nog steeds wat posten
Is het spannend, het begin van een nieuw seizoen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:03 schreef pullup het volgende:
Zo, en nu ga ik de volgende stelletje achten de laatste training geven voor de start van dit roeiseizoen dit weekeinde.
Zin in !!
Wat roepen die mannen eigenlijk als ze op de fiets. langs het water, met die toeter aan aan de gang zijn?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:03 schreef pullup het volgende:
Zo, en nu ga ik de volgende stelletje achten de laatste training geven voor de start van dit roeiseizoen dit weekeinde.
Zin in !!
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:25 schreef MichieldeR het volgende:
Vandaag maar eens broodjes bokworst maken. We hebben er trek in.Smakelijk.
Wat is bokworstquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:25 schreef MichieldeR het volgende:
Smakelijk !quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:25 schreef MichieldeR het volgende:
Dank je wel!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:39 schreef beequeen het volgende:
Van harte t0nja en Ben ook.
Oh, beterschap dan ook maar.
Wow! Dat is inderdaad ruim stoer genoeg om hier te vermelden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Heen welmaar het is best een harde oostenwind dus het was wel stoempen op de terugweg.
Maar toch 68 km in ongeveer twee uur
Ik doe het niet na , klassequote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Wow! Dat is inderdaad ruim stoer genoeg om hier te vermelden.
Hellup!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal naar de verjaardag van Tonja.
Ships, en dat laten ze niet even weten aan ons gggrrrrquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal naar de verjaardag van Tonja.
quote:
Wordt drukke bedoeling bij jou Tonjaquote:
Ja, gaat wel weer, net ff wat gegeten dat helpt ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt drukke bedoeling bij jou Tonja
, Hoe is het met je migrainne, al iets minder?
Ellende die migrainne, jij hebt het echt heel vaak hé.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, gaat wel weer, net ff wat gegeten dat helpt ook.
Ja, veel te vaak weer de laatste tijd. Ga mijn neuroloog maar weer eens lastig vallen binnenkort.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende die migrainne, jij hebt het echt heel vaak hé.
Hoe jong ben je geworden vandaag??
Mooie leeftijd nog 2 jaar en bende kan met Sara naar bedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, veel te vaak weer de laatste tijd. Ga mijn neuroloog maar weer eens lastig vallen binnenkort.
48
Geen enkele vent kijkt daar naar uit ....quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie leeftijd nog 2 jaar en bende kan met Sara naar bed
Ja zou ik ook maar doen als ik jou was.
Ben wel benieuwd hoe een 50 jarige in bed is, jammer dat er mensen zijn die voor anderen praten...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie leeftijd nog 2 jaar en bende kan met Sara naar bed
Ja zou ik ook maar doen als ik jou was.
Soms zit het mee soms zit het tegen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:15 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe een 50 jarige in bed is, jammer dat er mensen zijn die voor anderen praten...
Dan moet je toch nog ffkes 2 jaar wachten Benquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:15 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe een 50 jarige in bed is, jammer dat er mensen zijn die voor anderen praten...
Gelukkig dan maar dat niet alle mannen zoals jij zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:05 schreef ZOA het volgende:
[..]
Geen enkele vent kijkt daar naar uit ....
Seks beter tegen hoofdpijn dan pijnstillerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, veel te vaak weer de laatste tijd. Ga mijn neuroloog maar weer eens lastig vallen binnenkort.
48
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Goed zo !!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Priesters ingewijd in de wereld van seks!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honesty is the best policy.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:22 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen
Ja Ja en ze wisten van niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Priesters ingewijd in de wereld van seks!
Vieze rukkentuffers zijn het!quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:32 schreef selam het volgende:
Mooi gezegt van youpieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Ik vond 'm wel heel aardigquote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zero Dark Thirty is in 720p te downloaden, mogguh
Het is volkomen natuurlijk en essentieel voor het voortbestaan van de mensheid dat mannen er niet naar uitkijken om hun voortplantingsdrift bot te gaan vieren op vrouwen van 50+.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat niet alle mannen zoals jij zijn.
Zouden alle vrouwen er wel naar uitkijken om met een Abraham naar bed te gaan dan, stel je toch eens voor dat niemand dat wilde dan had zeker jij een groot probleem als je 50 was
Sommige 'driften' hebben niets met voortplanting te makenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:34 schreef ZOA het volgende:
[..]
Het is volkomen natuurlijk en essentieel voor het voortbestaan van de mensheid dat mannen er niet naar uitkijken om hun voortplantingsdrift bot te gaan vieren op vrouwen van 50+.
Er zijn natuurlijk altijd tegennatuurlijke uitzonderingen die de regel bevestigen.
Interessante film!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zero Dark Thirty is in 720p te downloaden, mogguh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Interessante film!
Heb Oscarwinnaar Argo 'op de plank', ook benieuwd naar.Hoera .. ik heb de spoiler gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
[..]
Interessante film!
Heb Oscarwinnaar Argo 'op de plank', ook benieuwd naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Interessante film!
Heb Oscarwinnaar Argo 'op de plank', ook benieuwd naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
[..]Sommigen die het niet lezen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Regen, hoeren en spoilersquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:43 schreef BendeBielzen het volgende:
Middag FOK
Wat gaat deze regenachtige dag weer brengen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Wat Lavenderr zegt. Ik ben blij dat ik de boodschappen binnen heb. Wan kutweer.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:43 schreef BendeBielzen het volgende:
Middag FOK
Wat gaat deze regenachtige dag weer brengen?
:S dat moet ik nog gaan doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat Lavenderr zegt. Ik ben blij dat ik de boodschappen binnen heb. Wan kutweer.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]Nee, ken hem helemaal niet ha ha ha haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hummmmm heb wat moois voor jou neergezet Bende,quote:
Waar??quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hummmmm heb wat moois voor jou neergezet Bende,
Dezequote:Op zaterdag 9 maart 2013 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Seks beter tegen hoofdpijn dan pijnstiller
Een stomende vrijpartij is een efficiëntere behandeling tegen hoofdpijn dan het nemen van pijnstillers. Dat blijkt uit een nieuwe studie.
De onderzoekers ontdekten dat meer dan de helft van de mensen met een aanval van migraine die seks hadden achteraf met minder pijn kampten. Bij een op de vijf verdween de hoofdpijn zelfs helemaal.
Werk aan de winkel voor Bende
Vergeet je plu niet.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:42 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
Een Droste-spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brunchen. Shoppen. En nu met een boek en een kop thee op de bank.
Goeie zaterdag vooralsnog.Curiosity cultured the cat
Moet toch een onsje meer zijn denk ik, Tonja heeft te vaak hoofdpijnquote:
M'n arme heupenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet toch een onsje meer zijn denk ik, Tonja heeft te vaak hoofdpijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet nog naar de groenteboer
Space groentes of échte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet nog naar de groenteboer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]Daar is vast ook wel weer een onderzoek voor waarvan de uitkomst bevredigend is
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]Is alleen goedkoperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stop een Spaanse peper in je holquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Witte kool en Spaanse peper. Kun je daar op spacen?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Stop een Spaanse peper in je holMisschien stijg je op
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Lijkt me niks, hoewel nog altijd beter dan een witte kool in je hol.
Of zoals de krant van wakker Nederland kernachtig samenvat:quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:29 schreef Toverheks het volgende:
Cafés Valkenburg zaterdag dicht VALKENBURG - De meeste cafés en andere horecagelegenheden in Valkenburg houden zaterdag de deuren dicht. De horeca besloot hiertoe uit angst voor ongeregeldheden rond de wedstrijd zondag tussen Roda JC en Feyenoord, maakte een woordvoerder van de Valkenburgse uitgaansgelegenheden bekend.
ja, maar zeg nu eerlijk, dan kopen ze drank in de supermarkt etc. blijft toch allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Of zoals de krant van wakker Nederland kernachtig samenvat:
[ afbeelding ]
Lijkt me heet hoor zo peperquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Lijkt me niks, hoewel nog altijd beter dan een witte kool in je hol.
Zoete Chili Sausquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt me heet hoor zo peper
Heb gisteren zo met een half oog naar zo programma gekeken waarin een van de partners betrapt wordt met vreemdgaan,
Ha ha ha een vent kwam er achter dat zijn vrouw seksfilmpjes stuurde naar een man die ik dacht een chinees restaurant had, ze gingen er samen eten halen en hij bestelde extra hete saus.
Zijn vrouw vond dat raar want dat bestelde hij nooit. Hij smeerde op een avond dat hij weg moest de vibator van zijn vrouw in met die hete saus. Hij wachten buiten op wat ging gebeuren. En ja hoor moederlief ging naar boven en bracht de vibrator, ingesmeerd met de hete saus in.
Ik hoorde haar gillen, maar moest het afzetten want me kleinkinderen kwamen van boven ha ha ha
De zoete wraak hete die aflevering, nou wat je zoet noemt.
Je moet er maar op komen ha ha ha ha
Zo'n scripted reality-serie zeker? Ik kan maar niet wennen aan dat genre.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt me heet hoor zo peper
Heb gisteren zo met een half oog naar zo programma gekeken waarin een van de partners betrapt wordt met vreemdgaan,
Ha ha ha een vent kwam er achter dat zijn vrouw seksfilmpjes stuurde naar een man die ik dacht een chinees restaurant had, ze gingen er samen eten halen en hij bestelde extra hete saus.
Zijn vrouw vond dat raar want dat bestelde hij nooit. Hij smeerde op een avond dat hij weg moest de vibator van zijn vrouw in met die hete saus. Hij wachten buiten op wat ging gebeuren. En ja hoor moederlief ging naar boven en bracht de vibrator, ingesmeerd met de hete saus in.
Ik hoorde haar gillen, maar moest het afzetten want me kleinkinderen kwamen van boven ha ha ha
De zoete wraak hete die aflevering, nou wat je zoet noemt.
Je moet er maar op komen ha ha ha ha
Of ff in je ogen wrijft, kan ook vervelend zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo'n scripted reality-serie zeker? Ik kan maar niet wennen aan dat genre.
Ik moet vanavond ook even opletten dat ik niet na het snijden van de peper even snel ga plassen zonder eerst m'n handen te wassen.
Sowieso valt het de laatste jaren reuze mee hoor, rond de wedstrijden van Feyenoord. Ik volg dat, en ga er soms ook heen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, maar zeg nu eerlijk, dan kopen ze drank in de supermarkt etc. blijft toch allemaal hetzelfde
Ik gebruik meestal wat zout. Dat werkt ook prima na het snijden van uien.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:44 schreef Toverheks het volgende:
waar een mens niet allemaal naar kijkt op tv, en Schrutz handen wassen met Dettol
vind het zo opgeblazen, is geen Ado Den Haag, daar heb ik eens een doc. van gezien, die wil ik niet eens overdag tegen komenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Sowieso valt het de laatste jaren reuze mee hoor, rond de wedstrijden van Feyenoord. Ik volg dat, en ga er soms ook heen.
Alleen schijnt het in Kerkrade en omstreken de afgelopen jaren steeds hommeles geweest te zijn. Maar ja, het zijn daar ook praktisch Duitsers natuurlijk.
had ik nooit van gehoord, denk je neemt me in de zeik maar is echt zo, goeie tip ff onthoudenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal wat zout. Dat werkt ook prima na het snijden van uien.
Zou maar zo kunnen Scrutz echt geen idee. Heb zelf bijna geen tv aan, kleinkids zaten tv te kijken en gingen naar boven. Dus ik ging ffkes zappen en kwam het tegen, was vroeg in de avond, GTST moest nog beginnen ( weet ik omdat kleinzoon dat wilde kijken)quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo'n scripted reality-serie zeker? Ik kan maar niet wennen aan dat genre.
Ik moet vanavond ook even opletten dat ik niet na het snijden van de peper even snel ga plassen zonder eerst m'n handen te wassen.
Dat was ook mijn gedachten CC, zoiets voel je toch!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:41 schreef Copycat het volgende:
Alsof je niet merkt dat zo'n vibrator onder de derrie zit.
Ook rond ADO gebeurt eigenlijk vrij weinig meer. Er wordt nog weleens geknokt tussen harde kernen onderling hoor, maar dat er een halve binnenstad wordt verbouwd of iemand op een weiland doodgeslagen met een hamer, dat hoor je niet meer.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het zo opgeblazen, is geen Ado Den Haag, daar heb ik eens een doc. van gezien, die wil ik niet eens overdag tegen komen
half Limburg wordt verbouwdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook rond ADO gebeurt eigenlijk vrij weinig meer. Er wordt nog weleens geknokt tussen harde kernen onderling hoor, maar dat er een halve binnenstad wordt verbouwd of iemand op een weiland doodgeslagen met een hamer, dat hoor je niet meer.
Maar goed, nu zul je net zien dat er vanavond een café in Zuid-Limburg in de hens gaat.
Jippiequote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:05 schreef Jian het volgende:
IJZEL EN SNEEUW!
Van onze weerman
SOEST -
De verschillen in het weer zijn groot boven ons land. In het noordoosten is het kwik gedaald tot plus 1 graad, in het zuiden wordt het vanmiddag nog 10 graden.
it giet weer oan
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:05 schreef Jian het volgende:
IJZEL EN SNEEUW!
Van onze weerman
SOEST -
De verschillen in het weer zijn groot boven ons land. In het noordoosten is het kwik gedaald tot plus 1 graad, in het zuiden wordt het vanmiddag nog 10 graden.
it giet weer oan
Vond er ook echt geen bal aan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees net dat de finale van het schansspringen met 'sterren' een behoorlijke flop is geworden met maar 560.000 kijkers.
Hoi Heks bender weerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het zo opgeblazen, is geen Ado Den Haag, daar heb ik eens een doc. van gezien, die wil ik niet eens overdag tegen komen
Maar die duikplankshow was ook zoiets waardeloos maar dat scoorde enorm. Of was dit veel slechter?quote:
zijn de ijsmeesters al gebeld in Frieslandquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:05 schreef Jian het volgende:
IJZEL EN SNEEUW!
Van onze weerman
SOEST -
it giet weer oan
Nah weer die sneeuw, wordt um niequote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn de ijsmeesters al gebeld in Friesland![]()
Ja best wel alleen die vervelende regen!quote:
hier al hele dag, geloof echt niet dat er nog sneeuw komt, koud is het ook niet hier in Amsterdamquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja best wel alleen die vervelende regen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |