ik vind het heel leuk om weer eens op stap te gaan. En ik hoop dat ik kan uitslapen. Het lijkt me ook wel goed voor onze relatie (niet dat daar iets verkeerd zit trouwens). Maar het idee dat mijn kindje niet thuis slaapt, dat hoort voor mijn gevoel niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:13 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Haha, Estrys, bekend. Mijn kleuter vorige week 'ik moet nog een dagje uitzieken denk ik' hebben we maar gedaan, hihi.
Mango, als je niet wilt, waarom doe je het dan?
Hier laatst wel een avondje weg geweest, hier woont tijdelijk een vriendin bij ons in huis (wegens onhandige omstandigheden en wij gebruiken de babykamer toch niet, dus daar kon ze zo in) om 19:00 gevoed, laten zien waar zo nodig de bv in de vriezer stond en om 22:00 weer terug. Was prima gegaanMaar das gewoon luxe dan, zo iemand in huis
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:20 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik vind het heel leuk om weer eens op stap te gaan. En ik hoop dat ik kan uitslapen. Het lijkt me ook wel goed voor onze relatie (niet dat daar iets verkeerd zit trouwens). Maar het idee dat mijn kindje niet thuis slaapt, dat hoort voor mijn gevoel niet.
Maar is dat niet iets waar ik even doorheen moet?
Ik heb precies hetzelfde. Mijn ouders vonden laatst dat ze even op onze mini moesten passen zodat wij eens weg konden met zn tweeen. Wij vonden dat eigenlijk helemaal niet nodig, maar zijn maar ergens gaan lunchen of zo (het was overdag), omdat we ook hen even een plezier wilden doen. Maar vooral omdat ik wilde dat mijn moeder ook eventjes oefende zonder dat ik erbij was. Ze past nl één dag in de week op hem en was op dat moment, een paar weken voor ik ging werken, nog niet met hem geweest zonder dat ik erbij was.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:20 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik vind het heel leuk om weer eens op stap te gaan. En ik hoop dat ik kan uitslapen. Het lijkt me ook wel goed voor onze relatie (niet dat daar iets verkeerd zit trouwens). Maar het idee dat mijn kindje niet thuis slaapt, dat hoort voor mijn gevoel niet.
Maar is dat niet iets waar ik even doorheen moet?
Ja die denkt, pa en ma een leuke avond en mij parkeren ze ergensquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:31 schreef Mangostine het volgende:
Mijn hemel, ik haal net een strontchagrijnige baby uit bed.![]()
Zul je net zien, heeft ie haarfijn door dat vandaag anders dan anders is.
Ik zou acuut school voorstellen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:00 schreef Estrys het volgende:
En de (school)zieke kleuter wil graag buiten spelen. 'Of ergens naar heen'
Ja heb ik ook al gedaan. Maar dan doet mijn zwaan de befaamde sterfscene en school is om 12:30 uit.quote:
<3!!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:22 schreef __Isis__ het volgende:
Mijn baby slaapt thuis in z'n eigen bedje!![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:22 schreef __Isis__ het volgende:
Mijn baby slaapt thuis in z'n eigen bedje!![]()
Net een paar dagen ouder dan de mijnese!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:58 schreef Kyara het volgende:
broccoli? Hoe oud is jouw meisje dan al?
ik loop echt achter geloof ik.... voor mijn gevoel heeft iedereen hier pasgeboren babies of bijna dreumessen
Wat fijn!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:58 schreef __Isis__ het volgende:
Ja gaat heel goed dankzij de nexium, nutriton en het terugbrengen van regelmaat. Door het huilen had hij helemaal geen goed slaapritme meer en dat scheelt ook zo enorm. Het is echt een tevreden kereltje zonder pijn nu!
Eerder naar bed. Voordat ze te moe is. Regelmaat.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:53 schreef Omentielvo het volgende:
Isis wat fijn
Mijn CB raadt aan om pas vanaf 6 maanden te gaan bijvoeden.
SupremeEvil wat knap van je dochter.
Riley wilt 's middags niet meer slapen. Op bed huilt ze. En bij ons huilt ze ook op een moment, omdat ze zo moe is. Geen idee hoe ik dit moet oplossen. Mijn kleine eigenwijs
Dat.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:30 schreef Kleurdoos het volgende:
tussen je benen klemmen op de bank en heel erg snel zijn
Wij verzamelen nog steeds moed om met twee volwassenen en één kind te gaan... :quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat ik volgende week vrijdag eens ga proberen om te gaan zwemmen met 2 kinderen.
Echt??quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:40 schreef Mineola het volgende:
[..]
Wij verzamelen nog steeds moed om met twee volwassenen en één kind te gaan... :
Ik deed het bij de eerste en tweede ook niet. Ik zwem pas met leyla sinds een paar maanden. Ik denk een maand of 8 ofzo. Maar het is zo leuk!!! Ook hoogzwanger ging ik met 2 meiden. Geweldig. En nu weet ik dat ik het gewoon ga redden met Bram en leyla samen. Leyla met zwemvest en Bram gewoon vasthouden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:06 schreef Mineola het volgende:
Ja, dat vindt mijn kind ook denk ik, hij is dol op in bad gaan. Maar ik kom dus echt nooit in een zwembad.
Maar je hebt gelijk, we moeten echt eens gaan ja.
Och, dan kunnen ze die melding meteen achter die voor jen zetten. :pquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:47 schreef kaatjejannie het volgende:
Dat wilde ik ook wel, met 2 gaan zwemmen. Maar mijn speenvarkentje vind er echt niks aan. Denk dat er een melding amk komt als ik hem dat aan ga doen.
Daarom zwemvest! Leyla is dat ook. Maar dat vest van splashabout is echt top.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:52 schreef becky27 het volgende:
Ik vind zwemmen met Noortje fantastisch, maar alleen met Noortje en Isabel, nee, ik ben bang dat 1 van de twee het dan niet overleeft. Noortje is het onverschrokken type dat gerust tussen de baantjeszwemmers in het grote bad springt als ik niet op let.
Ah zo. Je hebt het dus wel over les. Niet vrijzwemmen. Thx !quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Kz : hier is babyzwemmen en peuterzwemmen hetzelfde. Elke leeftijdsgroep heeft wel een eigen lesje. De kleintjes eerst en dan steeds ouder. Dus als Bram is geweest is hij moe en kan hij aangekleed worden en slapen. Dan ben ik optijd voor het lesje van leyla.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Haha schommelen in zon babyschommelstoeltje die hebben ze hier in de speeltuin ook 1quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:59 schreef kleinzusje het volgende:
Fijn dat het thuis goed gaat Sam !![]()
Schommelen ? lisa ? hoe dan ?
Kan ze dat al ? Wouwh !
Even geen tips over de voeding. Geef je haar eten om 1 of 2 uur snachts ?
7 uur in de ochtend is geen nacht. Dus zo als je het beschrijft zie ik alleen een late fles en een ochtendfles toch ?
Ja loszwemmen doen we met 2 volwassenen en 3 kinderen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ah zo. Je hebt het dus wel over les. Niet vrijzwemmen. Thx !
Net even bezig met 1tje in Adam. Hou het in gedachte. Lief van je !quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:59 schreef Ticootje het volgende:
Autostoel groep 1? Die heb ik wel voor je voor weinig. Leyla krijgt een nieuwe.
Wat wil je ervoor hebben Tico (als kz echt afhaakt uiteraard)? Oh, en wat is het er voor een?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:59 schreef Ticootje het volgende:
Autostoel groep 1? Die heb ik wel voor je voor weinig. Leyla krijgt een nieuwe.
jij mag hem !quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor hebben Tico (als kz echt afhaakt uiteraard)?
Hopelijk gaat het vannacht beter! Wat rot dat hij zo'n last heeft van de tandjesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 06:30 schreef Tinuviel het volgende:
Hier was het weer prut. 2.30/ 2.45 uur drinken en dan huilen. Hij krijste iedereen wakker tijdens het verschonen en daarna tijdens het liggen en ook op de arm niet meer rustig. Uiteindelijk na paracetamol en voeding lekker gaan slapen en toen lag ik wakker. Stom tandjesleed
Fijn!quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:32 schreef Kyara het volgende:
Bloed- en urineuitslagen waren helemaal goed en ze vonden ook dat D. goed was aangekomen dus geen probleem.
Ik zei toevallig net nog tegen M, dat ik het zoooo geweldig vind als Saartje naar me lachtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:56 schreef Omentielvo het volgende:
Ik kreeg vannacht een prachtige glimlach van Riley. Dus mijn nacht was super
Hoe is het logeren gegaan, hebben jullie zelf een leuke avond gehad? En een beetje goed kunnen slapen ook?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:17 schreef Mangostine het volgende:
Vanavond gaat ie voor het eerst een nachtje alleen logeren. Wij hebben een avond met vrienden gepland.
Ik vind er niks aan.
Hyper baby'squote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:57 schreef kleinzusje het volgende:
Hier een hyper babyZe moet en zal bewegen. In dr bed, op de grond in de box.
Denk dat we heel snel de boel veilig moeten gaan maken en het bedje omlaag. Wat gaat dit snel. Vooruit kruipen lukt nog niet.
Het is spartelen, droogzwemmen, optrekken, rollen, achteruitkruipen................. wat een energie.![]()
Vannacht sliep ze opeens voor het eerst op haar buik. Nog nooit gebeurd.
Wat ontzettend fijn dat het nu zo goed gaat!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:58 schreef __Isis__ het volgende:
Ja gaat heel goed dankzij de nexium, nutriton en het terugbrengen van regelmaat. Door het huilen had hij helemaal geen goed slaapritme meer en dat scheelt ook zo enorm. Het is echt een tevreden kereltje zonder pijn nu!
Als het morgen droog is, gaan wij ook lekker wandelenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:13 schreef kleinzusje het volgende:
Vandaag heerlijke dag in het bos !![]()
Reiswieg weer op de wagen gezet en ze heeft geslapen.
Na een uur besloot mevr. dat ze toch wel moe was, vervolgens was ze na 25 min. weer klaarwakker omdat ze moest poepen.quote:
Klinkt als oorontsteking. Even HAP bellen, Misschien hebben ze er wat voor. Er bestaan verdovende druppels! Gewoon om vragen, maakt je nacht ook fijner. En plat liggen doet onwijs pijn met oorontsteking, vandaar de nachten dus... zielig!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:05 schreef Tinuviel het volgende:
Nog niet bijgelezen. Zag wel jompels, bedankt. Mijn baby zijn oor loopt en er zit ook wat bloed bij. Heeft een van jullie dat weleens gehad bij de baby? Het kan misschien van een klein wondje komen, maar ik denk ik bel toch even de hap.
Duplo!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:28 schreef Zoë23 het volgende:
voor de 10maanden
Nog 2 maand tot de verjaardag! Ik denk steeds na over het kado maar kan weinig bedenken, ze heeft al 2 dingen om mee te leren lopen omdat ze al een tijdje rond de tafel loopt enzo
Hebben jullie leuke ideeën?
Beterschap Tinu, klinkt erg naar.. Heb je de hap nog gebeld?
Ik vind het wel een beetje gek. Loopoor klinkt misschien anders dan oorontsteking, maar volgens mij is het gewoon hetzelfde... Dacht dat het middenoor ontstoken is en als de druk te hoog wordt, breekt het trommelvlies en komt er prut uitgelopen. Op zich fijn dat het prut weg kan, pijn is meestal minder dan. Maar er komt dus wel een scheurtje in het trommelvlies en er kan littekenweefsel ontstaan op die plekken met gehoorverlies als gevolg (ik kan erover meepraten helaas). Ik vind het dus gek dat de ha er zo luchtig over doetquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:32 schreef Tinuviel het volgende:
Dankje Kj voor de geruststelling. Hij is snipverkouden, maar heeft geen verhoging of koorts. Loopoor heeft hij vaker bij verkoudheid, maar niet met bloed. Vandaar dat ik onzeker was. Volgens mij heeft hij geen pijn aan zijn oor. Ik dacht eraan, dat de slechte nachten van tandjes kwamen. Ha zei juist, dat ik me bij een loopoor niet ongerust moest maken, want het lichaam gooit het er zelf uit. Klonk zo alsof het dan ook niet ontstoken zou kunnen zijn.
Ah, okquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:01 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra, wat jij zegt klopt wel, heb ik net nagelezen: http://thuisarts.nl/loopoor/mijn-kind-heeft-loopoor. Maar gezien er geen koorts is en gezien het pas sinds gisteren loopt, wacht ik nog maar even af denk ik. Als deze website betrouwbaar is, is er denk ik nog geen reden om ongerust te zijn. Ik geef hem nu neusdruppels tegen de verkoudheid en hoop dat het ook helpt tegen het loopoor.
Hij heeft het maanden geleden langer cq vaker gehad en toen kregen we ook druppels van de ha en uiteindelijk ab omdat het met druppels niet wegging.
Ik denk dat ze met dat keukentje meer kan als ze 1,5 - 2 is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:15 schreef Zoë23 het volgende:
Thanks voor de tips!
Vormenstoof heeft ze en een loopfietsje en loopkarretje ook
Keukentje en duplo en iets voor buitenleukleuk
Gaat een keukentje maken voor S, we hebben een ouderwetse houtkachel maar dat ding heeft allemaal scherpe randjes en onveilige uitsteeksels dus die wil ik weghebben, nu zit er in de vloer een stuk met tegeltjes waar de kachel op staat, en als de kachel weg is heb je dus een stuk met jaren 30 tegeltjes (hele leuke).. Daar gaat S haar keukentje komen
dus dat kan prima voor haar 1e verjaardag
Tinu
Jakkes, beterschap hoor dat het snel over gaat!
Die is standaard al een paar maanden met pap erin. omdat ze anders helemaal niet fatsoenlijk sliep. En weetje ze heeft het niet nodig ze kan zonder maar dan ben ik 1.5 uur bezig om haar zonder te huilen terug in slaap te krijgen en op een of andere manier kan ik dat niet opbrengen en geef ik dat na een half uur op.. Ik ga eens beginnen met snachts minder aan te bieden denkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:32 schreef Tinuviel het volgende:
Sam gefeliciteerd met lisa's 10e vermaandag. Succes met nachtvoeding afbouwen. Had je ook eens geprobeerd de late avondvoeding met pap te maken?
Oh schei uitquote:Op zondag 10 maart 2013 08:38 schreef Asyniur het volgende:
Pfff, mijn baby is gewoon alweer 11 maanden... 11 maanden!
quote:Op zondag 10 maart 2013 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh schei uit. Die van ons is over twee weken jarig.
Lastig hè? Het lijkt hier alsof de mini gewoon wat langer nodig heeft. Hij is niet meer echt ziek, maar hoest nog wel en wordt daar wakker van. Dan is hij veel wakkerder dan anders en een beetje in paniek. Bij ons in bed is hij dan rustiger. Langzaam gaat het wel beter.quote:Op zondag 10 maart 2013 09:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Asy gefeliciteerd!
Dramanacht hier. Uiteindelijk maar bij ons in bed genomen zodat we nog een beetje konden slapen. Maar ze is niet meer ziek. Fijn dat het voor de korte termijn hielp maar voor de langere termijn? What to do what to do ..
Jazeker. Een driewieler. En een Thomas de Trein-setquote:Op zondag 10 maart 2013 09:19 schreef Rixtje het volgende:
[..]Gaat zo snel! Hebben jullie al een cadeau?
Alleen de taart moet nog worden geregeld. Verder alles in huis en uitnodigingen de deur uitquote:Op zondag 10 maart 2013 09:26 schreef Phaidra het volgende:
Asy alweer 11 maandenGaat idd hard!
Billy bijna jarig! Feest al in voorbereiding?
Oja, dat Toet Toet is gaaf!!quote:Op zondag 10 maart 2013 09:51 schreef Rixtje het volgende:
Wij gaan voor de toet toet serie! Denk dat wij het vliegveld en wegdelen halen. Wij hebben natuurlijk ook veel speelgoed van de oudste dus iets jongensachtig is dan ook wel leuk![]()
Verder doen we niet te veel drukte het moet voor Geert ook leuk blijvenEr komt wat familie en vriendinnen van me.
lief!quote:Op zondag 10 maart 2013 09:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kwisik zag je post en hoopte dat erin zou staan dat je je beter voelde, beterschap!
Heel herkenbaar! Elin hoest veel minder en is niet echt ziek meer (drinkt ook weer goed, eet weer met smaak etc.) maar heeft ons 's nachts vaker nodig. Ze is ook idd wakkerder dan normaal, moet hoesten en wil het liefst bij ons zijn. Bij ons in bed slaapt ze ook prima en dan wordt ze niet meer wakker. Ik ben wel een beetje bang voor gewenning. We proberen dan ook wel altijd eerst haar in haar eigen bedje weer in slaap te krijgen voor we haar in ons bed nemen. Vannacht heeft ze voor de eerste keer de hele nacht in haar eigen bedje doorgebracht. We moesten er wel om 1 en 4 uit en e was om half 7 al klaarwakker maar soit. Stap 1 is gezetquote:Op zondag 10 maart 2013 09:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Lastig hè? Het lijkt hier alsof de mini gewoon wat langer nodig heeft. Hij is niet meer echt ziek, maar hoest nog wel en wordt daar wakker van. Dan is hij veel wakkerder dan anders en een beetje in paniek. Bij ons in bed is hij dan rustiger. Langzaam gaat het wel beter.
Vannacht had hij geslapen van 19 tot 0.00 en daarna tot 5. Best prima ten opzichte van eerdere nachten deze week. Wel jammer dat hij ergens in between gespuugd had en alles verschoond moest worden. Ik denk dat we pas weer rond 6.15/6.30 sliepen. Tot 8, dat dan weer wel.
Gisteren op tv kwam 16 en zwanger langs. Toen dat meisje net bevallen was, en voor de eerste keer haar kind zag, toen werden mijn ogen ook vochtigquote:Op zondag 10 maart 2013 10:37 schreef Tante_Soesa het volgende:
Een jaar geleden had ik deze week de 20-weken echo. Ik mis het zwangerzijn af en toe zo! Ik begreep nooit zo dat vrouwen met een kindje zo sentimenteel konden zijn als ze aan een jaar geleden dachten maar ik heb 't zelf ook...Ook foto's van m'n zwangere buik vind ik echt leuk om terug te zien. Ik kan nu al amper herinneren hoe het voelde
.
SPOILER: wat meer info over hoe het gaat :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh, dan heb ik nog geluk dat het ver weg isquote:Op zondag 10 maart 2013 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh schei uit. Die van ons is over twee weken jarig.
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou hij liep al overal langs af met 7 maanden en zijn broer liep voor het eerste jaar dus het zit/zat wel in de lijn der verwachting. Is niet erg hoor, maar het verbaast ons gewoon een beetjequote:Op zondag 10 maart 2013 14:41 schreef Tinuviel het volgende:
Asy, wow, een deel van wat de jouwe doet, doet de mine nog niet. Zie ik hem ook nog niet allemaal kunnen in de komende maand of twee. Los staan en loslopen voor het 1e jaar lijkt mij ook heel uitzonderlijk.
toch uiteindelijk stokke kussrns gekocht haha.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:48 schreef kleinzusje het volgende:
Kwisted, heb je al tripp trapp kussens besteld ?
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
M: "waarom is die bal nat?"
Ik: "dat zeg ik liever niet"
M: "...."
Ik: "volgens de (Duitse) verpakking was het een 'wasserbal'".
Yup. Ik stond net een -mislukte- poging te doen om een strandbal onder de kraan te vullen met water. Ik dacht dat een 'wasserbal' een speciaal soort bal was voor baby's![]()
Toen het vullen wel heel lastig ging, realiseerde ik me dat mijn fancy wasserbal verdacht veel weg had van een ordinaire strandbal...
Soms twijfel ik aan mijn verstandelijke vermogens![]()
jij ookal! F is dit weekend zooo jengelig geweest. Ik zit ook op tandjes te wachten. Of een sprongetje misschien js..quote:Op zondag 10 maart 2013 18:39 schreef Mangostine het volgende:
Coco![]()
Post-zwangerschapsdementie?
Ik lig met een zielig babytje op de bank. Hij is moe, huilerig en heeft een beetje verhoging. Tandje? 6 maanden spong? Of toch ziek?
typisch hè? Sterkte ook voor jouwes!quote:Op zondag 10 maart 2013 19:05 schreef Kwisted het volgende:
[..]
jij ookal! F is dit weekend zooo jengelig geweest. Ik zit ook op tandjes te wachten. Of een sprongetje misschien js..
Herkenbaar, soms nog even nasnikken aan de borst, dan helemaal ontspannen en na een poosje laat ze dan los waarna er nog een straaltje melk uit haar mondhoek druppelt en is ze in diepe slaap. Zoooo schattig,quote:Op zondag 10 maart 2013 18:34 schreef Omentielvo het volgende:
Haha Coco.
Soms ben ik zo blij met bv. Vanochtend een ontroostbaar kindje, want ze was moe en slapen ging niet. Toen maar aan de borst gehangen. Ze was stil en viel in slaap
Ook leuk om hier weer eens te zijn. En zelf staan, aan de box. Wat leuk zeg!quote:Op zondag 10 maart 2013 19:46 schreef Tinuviel het volgende:
Thistle, leuk weer eens van jullie te horen. Hier ook geen pap, maar bv. Verder gaat brood & fruit erg goed, groente soms beter soms slechter. Wij co-sleepen s'nachts deels nog en als hij niet lekker is.
Mijn baby stond vanmiddag zelfstandig met vasthouden aan de box!
Oei, nachtdiensten lijken me heftig met een kleintje erbij!quote:Op zondag 10 maart 2013 20:10 schreef Enfermera het volgende:
Even een egopost hoor.. nachtdienst gehad gister en 's ochtends maar een paar uurtjes kunnen slapenOndanks oordoppen werd ik wakker van het gehuil van onze meid. Mn man zorgde voor haar, maar je bent er onbewust toch mee bezig..
Vanmiddag nog wel wat kunnen slapen maar als mn aankomende nacht (laatste) voorbij is zal ik blij zijn zeg.
Nou, dat merk ik nu ook ja.. behoorlijk pittig. Nou helpt het ook niet dat ik net een nieuwe baan heb en dit zeg maar mijn 3e dienst is die ik draaiquote:Op zondag 10 maart 2013 20:21 schreef Thistleweed het volgende:
[..]
Oei, nachtdiensten lijken me heftig met een kleintje erbij!
Ik wilde dat ik het daarop kon gooien... Maar volgens mij is uit onderzoek gebleken dat echte zwangerschapsdementie niet eens bestaat. Dus daar gaat dat excuusquote:Op zondag 10 maart 2013 18:39 schreef Mangostine het volgende:
Coco![]()
Post-zwangerschapsdementie?
Ik lig met een zielig babytje op de bank. Hij is moe, huilerig en heeft een beetje verhoging. Tandje? 6 maanden spong? Of toch ziek?
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:00 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik heb zó genoten van m'n meisje dit weekend. Ze heeft goed geslapen, goed gegeten, heel lief en zelfstandig (zittend
) gespeeld, veel gelachen en énorm veel gekletst
. Keihard door de Praxis: 'TA-TA-TA-TA'
. Echt heerlijk
De zon?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Cocotrimonium op 11-03-2013 10:05:03 ]
Ja, maar vraag me dan af of het überhaupt iets te betekenen heeft! Ze is wel vrij sterk in haar beentjes. En als ze op haar rug ligt, en je pakt haar handjes vast, dan trekt ze zich op (naar zittende houding, niet staan, dat zou wel erg ver gaan alquote:Op zondag 10 maart 2013 21:05 schreef Kwisted het volgende:
Herkenbaar coco van dat willen staan. Dat wil F ook de hele tijd
Een kaartje! Dat is echt wel heel erg lief!quote:Op maandag 11 maart 2013 08:11 schreef Phaidra het volgende:
TW, beterschap voor E! Meestal neem ik vrij als de mini ziek is. Ik heb meer vakantiedagen, dus heb niet zo snel een probleem. Mijn werkgever doet er gelukkig ook niet moeilijk over. Laatst 1,5 week thuis gezeten omdat I. ziek was en toen kreeg hij een kaartje van mijn collega's en leidinggevende.
Er is een redelijke kans dat ik binnenkort een andere baan heb, maar ik ga mijn collega's zó enorm missen
Whut??quote:Op maandag 11 maart 2013 12:34 schreef Ticootje het volgende:
Maat 50
Mijn meneer draagt steeds meer 68.
Das een meisje.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Whut??![]()
Mijn mevrouw van augustus 2012 zit daar net tegen aan te hikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig kun je het broekje ook andersom dragen dus effen roze met stippeltjes omslag, misschien dat dat beter staat
ti amo più di ieri ma meno di domani
Het shirtje is basic van de Hema. Broekje is Noppies denk ik. ach het is wel een lekker warm broekje.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:00 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh Es ik vind het een super pakje wat ze aan heeft. Zoiets staat de mijne altijd heel leuk. Ik heb ook best al veel kleding uit der kast gehaald en ander spul gekocht omdat ik bepaalde dingen niet mooi vond bij der!!
rookt ze (of iemand anders in haar huishouden)?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:16 schreef SupremeEvil het volgende:
Soesa, wat klink je gelukkig
Coco, fijn dat t beter gaat. Maar ik heb even gemist hoe je lever ineens vervet is?
Aww mini's op de fotodat stipjesbroekje is misschien leuker met een wit shirtje
Zeg, morgen een afspraak met een gastouder, ze begint in april en woont hier om de hoek. Perfect, aangezien ik alleen m'n zus in de buurt heb om soms op te passen. Opa's en oma's wonen op een uur afstand. Maaarree... Wat moet ik nu vragen aan dr, haha! Ik heb echt geen idee. Uur/dagprijs, wat is inbegrepen, hoeveel dagen vantevoren aangeven dat t nodig is, hoeveel kindjes tegelijk denkt ze te hebben, uhh...
En mijn baby zegt hele tijd "PLEH"
haha ja, zat er net aan te denken. En ik heb helemaal niet zo'n rare smaak dacht ik. Jullie welquote:Op maandag 11 maart 2013 15:19 schreef Phaidra het volgende:
Arme Estrys, jij had toch laatst ook al een kledingsetje dat iedereen wel leuk vond behalve jijzelf?
![]()
Bijna nooit exact hetzelfde. Soms wel hetzelfde maar dan in een andere kleur of zo.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:37 schreef MeNicole2 het volgende:
Kyara dragen jou meiden zelfde kleding of hebben ze nooit hetzelfde aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
Mijn bedrijfs fitness abonnement staat op non actief omdat het door de zwangerschap niet meer ging. Maar eigenlijk heb ik nu geen excuus meer vrees ik. Even de administratie mailen dat ze hem weer op actief laten zetten, moet via het werk.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:38 schreef Ticootje het volgende:
Ik sport alweer een week of 3.
Morgen weer. Bah.
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:03 schreef Estrys het volgende:
Ow en soms heb je van die aankopen die in de winkel op het rek er toch leuker uitzagen dan op het kind
Ik vind het ook een leuk setjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben zelf geen fan van dat zachtroze, maar zo is het tof
Omen, blij dat je je meisje weer hebt mogen ophalen? De dag middag goed doorgekomen?Ze hadden op de ct-scan vlekjes gevonden op mijn lever. Echo wees uit dat mijn lever vervet is, op een paar stukjes na (de vlekjes op de scan). Hoe dat komt? Weten ze niet. Mijn bloedwaarden zijn in ieder geval in orde, dus ik moet het nu gewoon regelmatig laten controlerenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:16 schreef SupremeEvil het volgende:
Coco, fijn dat t beter gaat. Maar ik heb even gemist hoe je lever ineens vervet is?Hier was het precies andersomquote:Op maandag 11 maart 2013 15:33 schreef Zoë23 het volgende:
S droeg bij geboorte een Hema pakje mt 50 maar die was wat aan de krappe kant..het zou een 'kleine baby's worden maar met de geboorte 54cm ongv, met 4weken 58,5cm en 8weken 64cmSaartje zou een kleine dikke worden, maar heeft echt nog bijna twee weken maatje 50 aangehad.
Sport... Ik ben sinds een paar dagen wat aan het 'trainen' in de kelder (hangt een bokszak, en er ligt momenteel nog een springtouw en medicijnbal. Misschien moet ik de hometrainer er ook neer -laten- zetten ook. En/of de roeimachine. Voorlopig ben ik al uitgeput van 10 minuutjes wat aanklunzenGa over een tijdje wel weer sportschool proberen
Beterschap voor Luuk!
Je hebt hem zeker mijn post laten lezen en nou is hij begonnen aan een inhaalslagquote:Op zondag 10 maart 2013 19:46 schreef Tinuviel het volgende:
Mijn baby stond vanmiddag zelfstandig met vasthouden aan de box!
Dan nog heeft hij even te gaan, he. Hij staat alleen met hulp op 2 benen. Tot aan op de knieen met gestrekte bovenbenen kan hij het zelf.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:12 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je hebt hem zeker mijn post laten lezen en nou is hij begonnen aan een inhaalslag
Ik vond het vandaag niets lekker buiten. Bah!quote:
Vandaag voelde het als -10. Ik had spijt toen ik op de helft was naar de supermarkt.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Onder de vijf graden zijn de rondjes iets korter
Wat is er loos?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier een baby waar ik niks meer van snap. Maakt me onzeker. Dacht dat ik haar voort wel kende. Gelukkig is manlief ook thuis en kunnen we samen dit issue tackelen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:42 schreef Zoë23 het volgende:
Twinkle
Zie toevallig je post van gister, druk rommelig dagje.. Misschien moet ze dat even verwerken?
Heeft S na een drukke dag met bijv verjaardag met veel kindjes oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |