zijn we ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat is dit, ik dacht dat we vrienden waren
Ik kan echt wel zwemmen!quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet zwemmen, anders was je er niet bang voor
Nou dan, waarom wil je me dan doodquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
zijn we ook
tenzij met heppie en zo
Glijbanen zijn leuk he.quote:
somsquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou dan, waarom wil je me dan dood![]()
*
Als je met heppie bent geloof je in geesten ja? Misschien is heppie bezeten
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Glijbanen zijn leuk he.
Ik weet nog dat ik in het kamp zat, ik zat in groep 8 zat, en we gingen op kamp, en zwemmen, en er was een waterglijbaan, en het zou sneller gaan als je met blote billen van de glijbaan afging, en toen verloor iemand zijn zwembroek bijna want diegene had m tever uitgedaan.
True story.
quote:
hahahahahaquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Glijbanen zijn leuk he.
Ik weet nog dat ik in het kamp zat, ik zat in groep 8 zat, en we gingen op kamp, en zwemmen, en er was een waterglijbaan, en het zou sneller gaan als je met blote billen van de glijbaan afging, en toen verloor iemand zijn zwembroek bijna want diegene had m tever uitgedaan.
True story.
Wat is ditquote:
Waarom nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahahaha
ik vind glijbanen niet leukin sommige kan ik geen adem meer halen
![]()
hoogtes, achtbanen die over de kop gaan, vieze insecten, zoietsquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:15 schreef Hypocriet het volgende: [..] pxe heb jij ook een angstenlijstje?
![]()
omdat je lief bentttquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat is ditwaarom dan
Als je horror kijkt ben je niet bang voor heppie door relativering ja?
Oke ga je mee in de Goliath, die gaat niet over de kop en is leukquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoogtes, achtbanen die over de kop gaan, vieze insecten, zoiets
oh dat valt wel mee. Jammer.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoogtes, achtbanen die over de kop gaan, vieze insecten, zoiets
gewoon. ik kreeg geen ademquote:
goliath ga ik inderdaad te vaak in omdat ik die over de kop dingen doodeng vindquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke ga je mee in de Goliath, die gaat niet over de kop en is leuk
Afgelopen jaar een keer 6x achterelkaar ingeweest want studiedag vrij dus lekkar rustig in park enzo.
Nice, maar daar gaat alles over sprookjes enzo toch en bijna geen coole achtbanen...quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
22 maart naar de Efteling met school
ik ben niet snel bang voor ietsquote:
Ik wil ook naar de Eftelingquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
22 maart naar de Efteling met school
Xpress is geweldig ook hoor, die schiet af. Daar ben ik een keer 4x achter elkaar ingeweest.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goliath ga ik inderdaad te vaak in omdat ik die over de kop dingen doodeng vind
Je moet gvd gewoon mee in achtbaan over de kopquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goliath ga ik inderdaad te vaak in omdat ik die over de kop dingen doodeng vind
Goliath is geweldig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je moet gvd gewoon mee in achtbaan over de kop.
Die goliath vinden de meeste juist eng door die eerste bocht (half over de kop) en de hoogte
Weet nietquote:
als ik over jou heen mag kotsen bestquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je moet gvd gewoon mee in achtbaan over de kop.
Die goliath vinden de meeste juist eng door die eerste bocht (half over de kop) en de hoogte
Omdat ik ging verhuizen door studie enzo. En nieuwe team zou zeer kut zijnquote:
Dat heb ik dan maar voor liefquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik over jou heen mag kotsen best
weetwel, ik heb al sinds groep 7 een seizoenspas ofzo.quote:
ging je verhuizen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik ging verhuizen door studie enzo. En nieuwe team zou zeer kut zijn
Klopt... Xpress is ook geniaal maar mijn favo blijft toch echt de rock "n'roller coaster in disney's studio'squote:Op donderdag 7 maart 2013 21:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Goliath is geweldig.
Saaiste achtbaan in Walibi is wel Speed Of Sound, wat een kutding..
Oh dat is jammerquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik ging verhuizen door studie enzo. En nieuwe team zou zeer kut zijn
ik ben alleen in disneyland geweest toen heel klein was...quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt... Xpress is ook geniaal maar mijn favo blijft toch echt de rock "n'roller coaster in disney's studio's
Zelfde lay-out als xpress maar dan met lichteffecten en goede muziek
Klopt stomme kut achtbaanquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:25 schreef promisionxexposed het volgende:
Bij Joris en de draak wint die blauwe steeds gvd
Je gaat maar, angsten moet je overwinnenquote:
Die is idd epischquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt... Xpress is ook geniaal maar mijn favo blijft toch echt de rock "n'roller coaster in disney's studio's
Zelfde lay-out als xpress maar dan met lichteffecten en goede muziek
ik ook, ik wil nu ook een keerquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik ben alleen in disneyland geweest toen heel klein was...
Met bloed hopelijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:25 schreef Hypocriet het volgende:
natuurfilm kijken en zebrababybeest gaat dooodneeeeee
Ja de vliegende hollander en je hebt ook een nieuwe achtbaan dacht ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nice, maar daar gaat alles over sprookjes enzo toch en bijna geen coole achtbanen...
Alleen de vogelrock toch en de python ofzo toch?
Ik toen ik 10 was ofzo en toen ik 12/13 wasquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mooizo, gezelligquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
goed morgen chillen in het stadspark in maastricht met vrienden
Ik ga wel niet meer met jou naar een pretpark danquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt stomme kut achtbaan!!
[..]
Je gaat maar, angsten moet je overwinnen
Dit jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Doe je toch welquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ga wel niet meer met jou naar een pretpark dan
ik zag alleen dat de leeuw hem pakte en zoquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Met bloed hopelijkkut dieren
Ik heb drie maanden bij mij opa en oma gewoond die vlakbij Utrecht wonen. Vandaar.quote:
gezellugquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb drie maanden bij mij opa en oma gewoond die vlakbij Utrecht wonen. Vandaar.
Ik vind mezelf wel goed jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dat is jammerWas je goed?
Waarom zou het kut zijn, slecht team?
alleen als ik niet over de kop hoef anders ga ik niet mee omdat jij dat wil en dan wil ik niet en dat is zieligquote:
ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wie gaat er mij mee naar Disneyland deze zomer?
jezus, ik heb het al twee keer gezegdquote:
Dus je weet niet eens of hij echt dood isquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik zag alleen dat de leeuw hem pakte en zo
en mijn moeder en ik zaten allebei hysterisch met onze handen voor onze ogen 'NEEEE' te doen
![]()
Nee hoor, als je niet wilt hoef je niet van mijquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alleen als ik niet over de kop hoef anders ga ik niet mee omdat jij dat wil en dan wil ik niet en dat is zielig
ja maar dat was toch je vermoedenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
jezus, ik heb het al twee keer gezegd
Ja, ik mis mijn omaquote:
toch vind ik het zieligquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee hoor, als je niet wilt hoef je niet van mij![]()
was een grapje ditdat
hij was wel dootquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je weet niet eens of hij echt dood is
Waarom kijken jullie dan ook een natuurfilm
ik heb al twee keer gezegd dat Kees het isquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar dat was toch je vermoedenen het is toch nu pas afgelopen
sorry
Ben je ook zo'n zoveelste wielquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel goed ja![]()
Vind best dat ik dat mag zeggen
Iedereen van ons team stopte dus dan zou ik en nog een ander meisje naar een team gaan die al 6 jaar bij elkaar waren ofzo
Ja maar ik dacht dat jouw vermoeden was, dat ik jouw gedachten had veranderd enzo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb al twee keer gezegd dat Kees het is
Neequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat jouw vermoeden was, dat ik jouw gedachten had veranderd enzo.
gelukkig maarquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hij was wel doot
omdat de babyvleermuisjes lief waren
babyzebra's zijn niet zo vlezigquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gelukkig maarvlees
maar is zo saaaai
alsnog is niet zielig, het gaat mij er om dat het gezellig isquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar ik maar ik weenieeee
ik vind je eng als je die smiley gebruikt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
alsnog is niet zielig, het gaat mij er om dat het gezellig is
Jonge dieren zijn kennelijk lekkerder volgens mijn geschiedenisleraarquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
babyzebra's zijn niet zo vlezig
ik FOK! toch?
hij heeft het uitgeprobeerd ja?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jonge dieren zijn kennelijk lekkerder volgens mijn geschiedenisleraar
Ja FOK! en kijkt tegelijk
mijn opa's en oma'squote:Op donderdag 7 maart 2013 21:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, oma's
Nu kun je wel deze luisteren:
Het is een vrouw, had lerares moeten zijnquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hij heeft het uitgeprobeerd ja?
doe ik
Jahequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn opa's en oma's
hij is wel leuk ja
zomaar is ":)" eng als ik hem gebruikquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind je eng als je die smiley gebruikt.
Oke ik geef me over
Nee juist lekkerderquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
Jonge dieren zijn juist droger
quote:
Sla haar ofzoquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is een vrouw, had lerares moeten zijnNee ze heeft een hele les over koken gepraat en over dat minder doorbloedt vlees lekkerder is
Hardcore verslaving ditdat
bahquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is een vrouw, had lerares moeten zijnNee ze heeft een hele les over koken gepraat en over dat minder doorbloedt vlees lekkerder is
Hardcore verslaving ditdat
ja ik weenie je posts komen dan opeens heel anders overquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
zomaar is ":)" eng als ik hem gebruik
hmm oke vaagquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik weenie je posts komen dan opeens heel anders over
Waarom eten mensen dan liever jonge dierenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kalfsvlees is droger dan rund vriend
Jij en sof, lovetrip ik gun het julliequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gaat er verder niemand mee naar disney?
Hoe lullig het ook klinkt, zo een duur geintje doe ik liever met degene die ik echt ken etcquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gaat er verder niemand mee naar disney?
Nee was leuke lesquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij en sof, lovetrip ik gun het jullie
weetikveel, ik vind jonge dieren goorquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom eten mensen dan liever jonge dierenkalf is duurder dan rund, lam is duurder dan schaap, jonge katten zijn duurder dan oude katten
ah lief hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij en sof, lovetrip ik gun het jullie
Tax is jongerquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weetikveel, ik vind jonge dieren goorheb liever wat ouder vlees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2013 21:43:10 ]
Jij ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom wist ik dat deze opmerking ging komen
Jullie worden voorspelbaar
hij is je toyboy dusquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sof betaalt wel, zij is rijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja het is pittig duur ja dat disney
ik wou zelf al geen opmerking maken dit keerquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij was toch Aziaatquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef Angel-Joy het volgende:
KLB / Onbereikbare Chinezen
Voel me aangesproken
Ze bedoelen de eckte eckte chinese chicks, met die taal enzoquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Voel me aangesproken
herkenbaar topic.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Voel me aangesproken
Ben je onbereikbaar ja?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Voel me aangesproken
Yup, en ik ben zo als ik ga dan ga ik gelijk wel een avond daar slapen ivm benzine kosten en bendequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja het is pittig duur ja dat disney
Go fuck yourselfquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik wou zelf al geen opmerking maken dit keer
Ja ik dan uit van een nacht blijven slapen. Heb nog niet eens over vervoer gedachtquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup, en ik ben zo als ik ga dan ga ik gelijk wel een avond daar slapen ivm benzine kosten en bende
En dat is gewoon fking leuk
Alle Aziaten zijn hetzelfde toch XDquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ze bedoelen de eckte eckte chinese chicks, met die taal enzo
Jij bent niet onbereikbaar gewoon je abs showen tochquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Voel me aangesproken
Indo's en russen zijn toch iets andersquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alle Aziaten zijn hetzelfde toch XD
Mijn hoofdpijn is al weg srryquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zeg toch niks, en nee dankjefuck liever ... oke laat maar anders klef ditdat
VA is rijker though.quote:
idd, lkkr hoertjequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent niet onbereikbaar gewoon je abs showen toch
Hihi ja 0(-_-)0quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alle Aziaten zijn hetzelfde toch XD
Vervoer kost rond de 120-150 euro aan benzine voor mij.. naja dan nog rond de 400-500 bij rekenen voor de 2 nachten..quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik dan uit van een nacht blijven slapen. Heb nog niet eens over vervoer gedacht
Jij gaat meer geld verdienen de komende tijd hoorquote:
het leven is oneerlijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja
En andersom zijn de andere ook onbereikbaar voor mij.
Gelukkig is die weg, maar dat betekend niksquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn hoofdpijn is al weg srry
Welke abs?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent niet onbereikbaar gewoon je abs showen toch
Ja okequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij gaat meer geld verdienen de komende tijd hoor
iel lkkre dunne teefquote:
Benzine, doe er voor mij ook nog maar een auto en een chauffeur bijquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vervoer kost rond de 120-150 euro aan benzine voor mij.. naja dan nog rond de 400-500 bij rekenen voor de 2 nachten..
totaal voor 2 pers voor een weekend disney mag je al aan de 600-700 denken
lebberquote:
Dat is ook vrij prijzig of nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:49 schreef supersof het volgende:
Je moet gewoon niet met de auto gaan johpak gewoon die thalys
Toe aan weekendquote:
het betekent allesquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gelukkig is die weg, maar dat betekend niks
Gewoon fyra ditdatquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:49 schreef supersof het volgende:
EVEN DE WAAIFAAI IS BEAUTIFUL.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:49 schreef supersof het volgende:
Rond de 5-60 euro volgens mijquote:
ehm watquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
EVEN DE WAAIFAAI IS BEAUTIFUL.
No thanks
Ik ben de 0 vergetenquote:
KOM VECHTEN DANquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Goed hoor, maar het kan niet snel genoeg vrijdag rond 19:00 zijn
[..]
Daar ben ik het mee eensquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Goed hoor, maar het kan niet snel genoeg vrijdag rond 19:00 zijn
Oh ken ik nietquote:
yes een hartje van stuquote:
Wat is pvb eigenlijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
toe aan weekend net als jij
Maar heb wel mijn pvb gehaald
Ben je trouwens minimaal 70 euro per persoon kwijt voor een enkeltje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:49 schreef supersof het volgende:
I love youquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil een hartje
proeve van bekwaamheidquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is pvb eigenlijkGefeliciteerd hoe dan ook
Goed bezig ouwequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
proeve van bekwaamheidsoort praktijkexamen zegmaar
Oh niet goed uitgezocht sorry.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben je trouwens minimaal 70 euro per persoon kwijt voor een enkeltje.
Auto is goedkoper
*laat jou gewoon rijdenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:52 schreef promisionxexposed het volgende:
In de auto is chiller want dan kan ik slapen
lekker voor jequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil een hartje
Naja denk dat 90% van de mensen zonder auto dit niet kunnen betalen of het is gewoon slimmer om iemand met een auto te zoeken etcquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh niet goed uitgezocht sorry.
Maar als je geen auto hebt wel handig
ja true truequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja denk dat 90% van de mensen zonder auto dit niet kunnen betalen of het is gewoon slimmer om iemand met een auto te zoeken etc
Achquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zou ik niet doen helemaal niet in frankrijk
Dan gaan we met zijn vieren, springen we wel achterin. Kosten delen ditdatquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja denk dat 90% van de mensen zonder auto dit niet kunnen betalen of het is gewoon slimmer om iemand met een auto te zoeken etc
ja ach ik ook niet maar vrouwen en autorijden jeweetquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Achik vind lange afstanden juist heerlijk
14 uur altijd in de auto naar Italie, had er nooit problemen mee
Vind ik ook leuk jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Achik vind lange afstanden juist heerlijk
14 uur altijd in de auto naar Italie, had er nooit problemen mee
Ja lekker radio luisteren in de autoquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind ik ook leuk ja
Ik vind files ook leuk
nietquote:
mijn vader wilt alleen maar radio tweequote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach ik ook niet maar vrouwen en autorijden jeweet
Files ga je haten zodra je zelf rijdquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind ik ook leuk ja
Ik vind files ook leuk
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind ik ook leuk ja
Ik vind files ook leuk
mijn pa wil alleen maar q of skyquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn vader wilt alleen maar radio twee![]()
en mijn moeder skyradio
![]()
Ja zal vast vervelend zijn als bestuurderquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Files ga je haten zodra je zelf rijdheb er echt een hekel aan
is heel irritant.. gas geven, koppeling erbij remmen, stomme pleb die je afsnijd dus dan moet je weer boos kijken naar hem.. ditdat
Daarom ook vantevoren je MP3/mobiel volladen met muziek.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn vader wilt alleen maar radio twee![]()
en mijn moeder skyradio
![]()
qmusicquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
mijn pa wil alleen maar q of sky
ik ook.
komt goed uit.
Ik haat heulmaal niemandquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haten op de Bingo Players
als we naar disney gaan een keer moet in ieder geval mijn bass weer gemaakt zijn want we moeten wel lekkah muziek kunnen luisterenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:58 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb altijd doodse stilte in de auto![]()
Of gewoon met zn allen zingen, we zijn er bijnaquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom ook vantevoren je MP3/mobiel volladen met muziek.
Vroeger een diskman
Of super vals meezingen of er iets anders doorheen zingenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom ook vantevoren je MP3/mobiel volladen met muziek.
Vroeger een diskman
jij weet ook wel dat ik altijd radio heb ik in de autoquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
als we naar disney gaan een keer moet in ieder geval mijn bass weer gemaakt zijn want we moeten wel lekkah muziek kunnen luisteren
binnenkort even kijken of stiefbroer samen met mij ernaar wilt kijken
Nee dat juist nietquote:
Ja dat ken ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Of super vals meezingen of er iets anders doorheen zingengeirriteerde moeder
Ja dat weet ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij weet ook wel dat ik altijd radio heb ik in de auto
Maar dan moet je losse tickets erbij en parijs & omgeving is ook al duurquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:01 schreef supersof het volgende:
Oh je moet trouwens gewoon een hotel ergens in parijs boeken volgens mij. Veel goedkoper dan disney zelf lijkt me
I DONT UNDERSTAND JOEquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:01 schreef supersof het volgende:
Oh je moet trouwens gewoon een hotel ergens in parijs boeken volgens mij. Veel goedkoper dan disney zelf lijkt me
Kinderen naar hun opa en oma brengenquote:
ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:02 schreef AppelCake het volgende:
Ik ga morgen naar Den Haag, wie woont daar?
Oh ik dacht dat hotel in Parijs juist goedkoper wasquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar dan moet je losse tickets erbij en parijs & omgeving is ook al duur
Geloof me je bespaard er weinig tot niks op en dan moet je nog eens vervoer naar het park regelen
Ik raad hotel Santa Fé aan
Ben ik vroeger ook geweest, prima hotelquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar dan moet je losse tickets erbij en parijs & omgeving is ook al duur
Geloof me je bespaard er weinig tot niks op en dan moet je nog eens vervoer naar het park regelen
Ik raad hotel Santa Fé aan
DOE JIJ EENS EVEN NORMAAL JOH!!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
I DONT UNDERSTAND JOEWHAT DID JOE SEEY?
Een of ander paranoia meisje die je insanity-level op max zetquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:02 schreef AppelCake het volgende:
Mhaw gaat je zwaar tegenvallenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hotel in Parijs juist goedkoper was
ik ken daar mensen. wat ga je daar doen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:02 schreef AppelCake het volgende:
Yup, lekker een bus shuttle en prima parkeerplek enzoquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben ik vroeger ook geweest, prima hotel
Ik heb al iemandquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een of ander paranoia meisje die je insanity-level op max zet
Naar een of ander regeringsgebouw.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik ken daar mensen. wat ga je daar doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |