is toch ook?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:44 schreef vigen98 het volgende:
chinezen lijken best lekkerder dan nederlanders? ;o
Nou nee, de Chinese modellen die TS uit heeft gezocht zijn lekkerder dan de middelmatige Nederlandse meisjes (die hij daarom gekozen heeft).quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:44 schreef vigen98 het volgende:
chinezen lijken best lekkerder dan nederlanders? ;o
bakkesquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:47 schreef Aldo-MC het volgende:
Chinezen worden veel sneller oud.
Daarbij hebben ze geen tieten zijn ze gewoon minder lekker dan NL of westerse vrouwen.
Ze zijn klein en je ziet hun ogen niet.
Ze doen zelfs extreme operaties om op westerse dames te lijken
nederlandse/westerse vrouwen zijn niet mooi!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:47 schreef Aldo-MC het volgende:
Daarbij hebben ze geen tieten zijn ze gewoon minder lekker dan NL of westerse vrouwen.
dit inderdaad. Ik vind nederlandse meiden er snel boers uitzienquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nederlandse/westerse vrouwen zijn niet mooi!
Libanese vrouwen zijn het mooist! daarna egyptische, daarna perzische, daarna marokkaanse arabieren, daarna mexicanen etc.
Zou je dat gek vinden?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Vind jij Chinese meisjes echt mooier dan Nederlandse, over het algemeen?
Ja man.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Libanese vrouwen zijn het mooist! daarna egyptische, daarna perzische, daarna marokkaanse arabieren, daarna mexicanen etc.
lul niet manquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Schattig deze stereotypenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:47 schreef Aldo-MC het volgende:
nee dan kan je beter naar meisjes uit de scandinavische landen gaan kijkenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
dit inderdaad. Ik vind nederlandse meiden er snel boers uitzien
Wat ik wel echt mooi vind bij Nederlandse meiden is blond haar en bruine ogen
ik vind ze inderdaad nogal vormeloos en van een a-cupje gemiddeld krijg ik ook geen stijve plasserquote:
hahaahahah ben je nu serieus???quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
lul niet man![]()
nederlandse dames gelden wereldwijd als de mooiste
we hebben het mooie blonde van scandinavie en het vurige van spanje
niks mis met onze dames
Dat vurige van Spanje? Ben jij wel eens in Zuid- Europa geweest? Die vrouwen daar hebben niks gemeen met de vrouwen hier. Wat overigens voor beide partijen niets negatiefs hoeft te betekenen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
lul niet man![]()
nederlandse dames gelden wereldwijd als de mooiste
we hebben het mooie blonde van scandinavie en het vurige van spanje
niks mis met onze dames
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |