Op OpenNZB ook en die is gratisquote:Op woensdag 24 april 2013 17:54 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Bij arma is wel de bazenversie te vinden.
Met originele NL Subs.
Weet niet lastig te zoeken zonder degelijke searchquote:Op woensdag 24 april 2013 18:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Op OpenNZB ook en die is gratis
Daar heb je Sickbeard voor tochquote:Op woensdag 24 april 2013 18:59 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Weet niet lastig te zoeken zonder degelijke search
Maar geeft sickbeard mij de garantie dat ik hem met Originele NL subs heb of een aftreksel van bijv QoQquote:Op woensdag 24 april 2013 19:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Daar heb je Sickbeard voor toch
Oh ja dat is waarquote:Op woensdag 24 april 2013 19:02 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Maar geeft sickbeard mij de garantie dat ik hem met Originele NL subs heb of een aftreksel van bijv QoQ
De versie updaten of de films vernieuwen?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:02 schreef Beach het volgende:
Weet iemand hoe je couchpotato kan forcen om up te daten? Die update aanklikken doet het niet en blijft dan voor eeuwig op 100%cpu gebruik staan.
Versiequote:Op woensdag 24 april 2013 19:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
De versie updaten of de films vernieuwen?
Misschien kan je gewoon 'git pull' uitvoeren in de map van couchpotato?
Ik denk het niet, doet 'git' iets in cmd?quote:
Als ik met google op arma zoek, dan kom ik uit bij een spel. Heb je een linkie?quote:Op woensdag 24 april 2013 17:54 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Bij arma is wel de bazenversie te vinden.
Met originele NL Subs.
Kan met beiden geen verbinding krijgen, zowel news als news.eu. Hmm, vreemd.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:23 schreef zoz het volgende:
[..]
Als ik met google op arma zoek, dan kom ik uit bij een spel. Heb je een linkie?
DNS flush? Of downloader opnieuw opstarten?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:37 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Kan met beiden geen verbinding krijgen, zowel news als news.eu. Hmm, vreemd.
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:23 schreef zoz het volgende:
[..]
Als ik met google op arma zoek, dan kom ik uit bij een spel. Heb je een linkie?
Antwoord gegeven dus.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Armageddon. DM hem ff want hij wilt niet dat het hier gepost wordt ivm google indexering.
Dat zou ook de reden kunnen zijn dat supernews hier niet meer werkt..quote:Op donderdag 25 april 2013 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
Ziggo lijkt een netwerkaanpassing gedaan te hebben waardoor poort 119 totaal geblokkeerd is. Gelukkig hebben de meeste nieuwsservers ook poort 80 nog, waardoor de download binnen stroomt.
Heb wel een berichtje naar de webcare van Ziggo gestuurd om navraag te doen
Is dat niet alleen zo bij Giganews? (Supernews gebruikt ook Giganews)quote:Op donderdag 25 april 2013 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
Ziggo lijkt een netwerkaanpassing gedaan te hebben waardoor poort 119 totaal geblokkeerd is. Gelukkig hebben de meeste nieuwsservers ook poort 80 nog, waardoor de download binnen stroomt.
Of poort 563 met SSL. Sab heeft om kwart over 9 nog een film gedownload zonder problemen, dus die poort werkt iig nog bij Ziggo hierquote:Op donderdag 25 april 2013 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
563 is de betere optie.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
download hier gewoon nog met sunny usenet met poort 119quote:Op donderdag 25 april 2013 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
Als zijn provider de snelheid van usenet verkeer met opzet verlaagd, helpt SSL wel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:16 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Omdat SSL??
Zo prive is dat niet hoor...
Heb meerdere mensen bij Ziggo horen klagen. Dus waarschijnlijk gewoon een kleine storing.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:33 schreef Sjowhan het volgende:
Het werkt ook (weer) via poort 119; blijf het vreemd vinden dat van zowel supernews als tweaknews de connection 'timed out' waren gisteravond..
Klopt maar je met sommige (easy, sunny, ect) komen niet altijd alle headers binnen. Met losse headerservers wel na schijnt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:08 schreef µ het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet zo.
Volgens mij kan je op alle servers gewoon headeren....
Vraag armaquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt maar je met sommige (easy, sunny, ect) komen niet altijd alle headers binnen. Met losse headerservers wel na schijnt.
http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor headers dus, maar er schijnen ook enkele goede betaalde te zijnvandaar mijn vraag hier.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:29 schreef Xeor het volgende:
[..]
http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap niet waarom je zelf alle headers door wil spitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor headers dus, maar er schijnen ook enkele goede betaalde te zijnvandaar mijn vraag hier.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Omdat ik de laatste tijd geen nieuwe releases krijg te zien van SRTquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:36 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Snap niet waarom je zelf alle headers door wil spitten?
Die ga je ook met geen 1 header vinden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Omdat ik de laatste tijd geen nieuwe releases krijg te zien van SRT
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:37 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Die ga je ook met geen 1 header vinden.
Encrypted filenames.
DM a.u.b.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:39 schreef µ het volgende:
[..]
Tijd om lid te worden van een private indexer.
Alsof brein denkt dat hun gestopt zijn?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 07:58 schreef KillerBee4ever het volgende:
Xeor, houdt er rekening mee dat je straks mag betalen![]()
Je vindt geen nieuwe SRT posts in Spotnet, omdat deze releasegroup simpelweg is gestopt met posten op Spotnet (dit had iedereen trouwens kunnen weten, als je de laatste twee posts op spotnet van SRT even had doorgenomen).
SRT is elders verder gaan spotten, vanwege Big Brother Brein, lijkt het me niet verstandig dit hier te vermelden. DM'en mag uiteraard(bij mij is en blijft dit gratis, lol
)
Ik zit bij Supernews en voor een fill server kun je bij Cheapnews terecht. 500gb block voor ¤17,95. Cheapnews is een reseller van Tweaknews volgens mij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:24 schreef Trebo het volgende:
Ik maak gebruik van Eweka op dit moment.. ik ben alleen steeds minder tevreden met Eweka.. wat is op dit moment een goede en een beetje betaalbare payserver?
Net abbo afgesloten bij Supernewsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:55 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik zit bij Supernews en voor een fill server kun je bij Cheapnews terecht. 500gb block voor ¤17,95. Cheapnews is een reseller van Tweaknews volgens mij.
Geen SSL: 119 of 23 of 80quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:59 schreef Trebo het volgende:
[..]
Net abbo afgesloten bij Supernews![]()
Ik snap het nog niet helemaal.. ik moet bij newsleecher deze nieuwe server instellen. Welke poort moet ik invullen? 119?
En 30 SSL Connections.. zijn dat 30 bots in Newsleecher?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |