download hier gewoon nog met sunny usenet met poort 119quote:Op donderdag 25 april 2013 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
Ziggo lijkt een netwerkaanpassing gedaan te hebben waardoor poort 119 totaal geblokkeerd is. Gelukkig hebben de meeste nieuwsservers ook poort 80 nog, waardoor de download binnen stroomt.
Heb wel een berichtje naar de webcare van Ziggo gestuurd om navraag te doen
Als zijn provider de snelheid van usenet verkeer met opzet verlaagd, helpt SSL wel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:16 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Omdat SSL??
Zo prive is dat niet hoor...
Heb meerdere mensen bij Ziggo horen klagen. Dus waarschijnlijk gewoon een kleine storing.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:33 schreef Sjowhan het volgende:
Het werkt ook (weer) via poort 119; blijf het vreemd vinden dat van zowel supernews als tweaknews de connection 'timed out' waren gisteravond..
Klopt maar je met sommige (easy, sunny, ect) komen niet altijd alle headers binnen. Met losse headerservers wel na schijnt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:08 schreef µ het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet zo.
Volgens mij kan je op alle servers gewoon headeren....
Vraag armaquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt maar je met sommige (easy, sunny, ect) komen niet altijd alle headers binnen. Met losse headerservers wel na schijnt.
http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor headers dus, maar er schijnen ook enkele goede betaalde te zijnvandaar mijn vraag hier.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:29 schreef Xeor het volgende:
[..]
http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap niet waarom je zelf alle headers door wil spitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor headers dus, maar er schijnen ook enkele goede betaalde te zijnvandaar mijn vraag hier.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Omdat ik de laatste tijd geen nieuwe releases krijg te zien van SRTquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:36 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Snap niet waarom je zelf alle headers door wil spitten?
Die ga je ook met geen 1 header vinden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Omdat ik de laatste tijd geen nieuwe releases krijg te zien van SRT
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:37 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Die ga je ook met geen 1 header vinden.
Encrypted filenames.
DM a.u.b.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:39 schreef µ het volgende:
[..]
Tijd om lid te worden van een private indexer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |