SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
OMG. Deze ga ik in mijn fobo zetten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:26 schreef Royco1 het volgende:
Ik zie thug life staan en dan denk ik aan rap
Tamashii schut ze zo uit haar mouw
En ja dat is met een d maar wat geeft dat nou
Als je kunt rijmen hoef je niet te kunnen spellen
En heb je problemen met UPC moet je Tamashii bellen
Ja, dat kloptquote:
Ik kom in een fobo in plaats van in een slipjequote:Op donderdag 7 maart 2013 19:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OMG. Deze ga ik in mijn fobo zetten.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kom in een fobo in plaats van in een slipje
Fuck my life, ik zit weer in een dipje
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:26 schreef Royco1 het volgende:
Dachten ze al toch?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:28 schreef Tamashii het volgende:
hahaha ik moet zo lachen om dat gedicht. Mensen denken hier dat ik gek ben geloof ik.
Daar doe ik het voorquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:28 schreef Tamashii het volgende:
hahaha ik moet zo lachen om dat gedicht. Mensen denken hier dat ik gek ben geloof ik.
Jij gaat toch niet zeggen dat het niet zo is toch?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:28 schreef Tamashii het volgende:
Die royco dat is me toch een baasquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:26 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kom in een fobo in plaats van in een slipje
Fuck my life, ik zit weer in een dipje
Was het maar weer sinterklaas hequote:Op donderdag 7 maart 2013 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die royco dat is me toch een baas
En rijmen kan niet iedereen helaas
Nog even volhouden Tammie je kunt het wel
Anders trekt royco wel even aan de bel
Sint zat te denken,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maakt geld toch al nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sint zat te denken,
wat hij Royco eens zou schenken
Hij dacht aan een schoen
maar had helaas geen poen
Nee eerder;quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die royco dat is me toch een baas
En rijmen kan niet iedereen helaas
Nog even volhouden Tammie je kunt het wel
Anders trekt royco wel even aan de bel
Ik ben heel niet gek.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet zeggen dat het niet zo is toch?
OMG. deze!!! hahahahahahahahaquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gelukkig maakt geld toch al niet
En heel spanje is helaas failliet
Ook sint moet besparen
en gaat volgend jaar hybride varen
electrisch vind de sint een beetje gay
en ook is er geen oplaadpunt op zee
Die belediging is geen kattenpisquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee eerder;
Die Royco is een wannabe baas.
Rijmen kan toch iedereen, helaas!
Nee hoor grapje Royco!!!
Iedereen is gek behalve jijquote:
Jij moet gewoon je mond houden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die belediging is geen kattenpis
En dit vraagt om een keiharde diss
Dus nu ga ik Hit em up herschrijven
om in dit topic wel de baas te blijven
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen is gek behalve jij![]()
En dat maakt jou vast blij?
Zo niet.
Dat eet je maar patjefriet.
Ja rijmen kan niet. Dichten ook niet.
Dat is dan alleen in je dromenquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je mond houden.
Mij ga je niet weerhouden.
Bazen doen dit de hele dag.
Ik diss je nog, terwijl ik lach!
Probleem is dat mensen de schuld altijd bij een ander leggen. Wat wij soms voor vragen krijgen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:43 schreef Tamashii het volgende:
Achja klantenservice is nooit perfect. Klanten zijn nooit tevreden en het is allemaal de schuld van het bedrijf.
Ik ook niet. Maar belde wel eens om zooi te activeren of abo aan te passen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig nog nooit storing gehad hier.
* Vinniiee klopt af.
Je denkt nu dat je me beet hebt,quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is dan alleen in je dromen
Je zult echt met iets beters moeten komen.
Een battle met jou lijkt me wel leuk.
Dat doet me niks, ik geef geen neuk
Sowieso die mensen, dan haat ik dat ik op aarde woon, vast ergens anders in het heelal zijn ze slimmer.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Probleem is dat mensen de schuld altijd bij een ander leggen. Wat wij soms voor vragen krijgen.
"Ja wat was de melding dan?"
"JA NOU DAT WEET IK NIET HOOR, DIE HEB IK WEG GEKLIKT. LOS HET MAAR OP"
Sterf, please
[..]
Ik ook niet. Maar belde wel eens om zooi te activeren of abo aan te passen.
Daarom zijn er ook nog geen Aliens gesignaleerd op aarde, die zijn op zoek naar een intelligente levensvorm.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowieso die mensen, dan haat ik dat ik op aarde woon, vast ergens anders in het heelal zijn ze slimmer.
Je zult versteld zijn over wat ik kan met mijn mondquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je denkt nu dat je me beet hebt,
Eerlijk gezegd vind ik dat je opschept.
Grote mond, maar allemaal bluf.
Ben je soms een kleuterschooljuf?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook nog geen Aliens gesignaleerd op aarde, die zijn op zoek naar een intelligentere levensvorm.
Nu moet je echt je bek eens houdenquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je denkt nu dat je me beet hebt,
Eerlijk gezegd vind ik dat je opschept.
Grote mond, maar allemaal bluf.
Ben je soms een kleuterschooljuf?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu moet je echt je bek eens houden
Hoe zou jij het vinden als we jou steeds plagen zouden
Ik ben je echt zat
Heb het met je gehad
Je bent echt moeilijk te weerhouden
Dit wordt echt het vetste topic ooitquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:55 schreef Tamashii het volgende:
Omg dit topic wordt het vetste topic ooit.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu moet je echt je bek eens houden
Hoe zou jij het vinden als we jou steeds plagen zouden
Ik ben je echt zat
Heb het met je gehad
Je bent echt moeilijk te weerhouden
Dit is pas ongelofelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zult versteld zijn over wat ik kan met mijn mond
Je zou niet de eerste zijn die met zijn mond vol tanden stond
Ik ben geen juf maar mag mensen graag wat leren
Ga nu niet verder, je gaat je bezeren
Had ik dit eerder gelezenquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[..]
Dit is pas ongelofelijk.
Jullie begrijpen dan ook wel, dit gevecht is onoverkomelijk.
Het zou een regel moeten zijn dat jullie je mond houden.
Er is hier net zoveel lawaai als in de oerwouden.
Jullie rappen, of die woorden zijn ridicuul.
De rest is maar minuscuul.
Dit is voor mij geen uitdaging,
Dit ga ik niet aan, wat een verlaging.
Tegen een Mod durf ik niet in te gaanquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[..]
Dit is pas ongelofelijk.
Jullie begrijpen dan ook wel, dit gevecht is onoverkomelijk.
Het zou een regel moeten zijn dat jullie je mond houden.
Er is hier net zoveel lawaai als in de oerwouden.
Jullie rappen, of die woorden zijn ridicuul.
De rest is maar minuscuul.
Dit is voor mij geen uitdaging,
Dit ga ik niet aan, wat een verlaging.
Ik zie je toch zo stommerd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had ik dit eerder gelezen
Was ik naar je werk komen sjezen.
Nu is het te laat
En kan het geen kwaad
Maar nu wel uit het topic wegwezen
Liefde is erg overratedquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegen een Mod durf ik niet in te gaan
Ze zal me met notes om mijn oren slaan.
Ook moeten we nog samen weerwolven
dus vanaf nu word je gewoon weer met liefde bedolven
Hihihih wat een plezier.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegen een Mod durf ik niet in te gaan
Ze zal me met notes om mijn oren slaan.
Ook moeten we nog samen weerwolven
dus vanaf nu word je gewoon weer met liefde bedolven
Die laatste rijmt nergens op sukkol!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Liefde is erg overrated
Je moet d'r gewoon slaan en je weet 't
Wees maar niet bang
Ik hou haar in bedwang
We zetten haar wel even voor schut
Waarom doe jij zo tegen mijquote:
overratedquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die laatste rijmt nergens op sukkol!
Ik denk dat je niet begrijpt hoe boos ik ben.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:02 schreef BobbyB het volgende:
Tamashii dat is best een schat
Ook al neemt ze voor haar mond geen blad
Ze moet toch wel weten
Dat ik d'r op kan eten
Al was het alleen voor d'r woordenschat
Hahahahaha jij bent leuk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
overrated
't -> ut
schut
Dichtelijke vrijheid. Come at me
Dan laten we het nu maar bezinkenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hihihih wat een plezier.
Ik denk dat ik dat zo met wat alcohol vier.
Ohnee ik moet nog werken en rijden.
Dan moet ik drugs maar vermijden.
Dat je boos bent boeit me nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet begrijpt hoe boos ik ben.
Met je op eten en bladeren.
Dit flikt niemand anders die ik ken.
Ik heb geen zin meer om jou te benaderen.
Weet ik. Jij ookquote:
Wat is dezequote:Op donderdag 7 maart 2013 20:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vertel ons meer, gij aantrekkelijk Orakel
Wellicht, ik ben zo weg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Na de storm komt de stilte?
Hé, ben je nu alleen nog maar Mod / PR? Ik dacht dat er nóg iets stond.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zocht een binnenkomer, maar klaarblijkelijk faal ik
Hoi.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zocht een binnenkomer, maar klaarblijkelijk faal ik
Zwaait soort van terugquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:48 schreef fietsie het volgende:
Navond!
Zwaait even naar een ieder die er nog min of meer of sort of is
![]()
Helicopterenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met je piemol zeker .. soort van
dat heet swaffelen
quote:
Nou ik zou het niet kunnen hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:52 schreef fietsie het volgende:
Mijn dames zijn klaar met inpakken, de auto staat klaar, de veerboot tickets zijn in de tas.
Jeeeeeeej bijna een hele week het hok voor mij alleen!
Al je maten uitnodigen, bier, strippers, kampvuren en de week vergeten?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:52 schreef fietsie het volgende:
Mijn dames zijn klaar met inpakken, de auto staat klaar, de veerboot tickets zijn in de tas.
Jeeeeeeej bijna een hele week het hok voor mij alleen!
Wat dacht je van 2 dagen in de tuin aan het werk en dan 5 werkdagen van 8:00 - 22:00 maken?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Al je maten uitnodigen, bier, strippers, kampvuren en de week vergeten?
Dat kan ook, maar dan heb je wat minder profijt van het feit dat ze hem nu geboekt zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat dacht je van 2 dagen in de tuin aan het werk en dan 5 werkdagen van 8:00 - 22:00 maken?
Dat is dan wel weer jammerquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat dacht je van 2 dagen in de tuin aan het werk en dan 5 werkdagen van 8:00 - 22:00 maken?
Ik zie nooit voorspellingen, slechts verwachtingen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:58 schreef fietsie het volgende:
Hebben jullie de weersvoorspelling ook gezien ?
Ik heb zaterdag 4 man om te helpen straten... geven ze regen op bij een graad of 4 ....
Voorspellingen zijn voor kampers in kermiswagens.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie nooit voorspellingen, slechts verwachtingen.
Gezien de kosten die wij met zijn allen aan het KNMI spenderen verwacht ik contractuele zekerheidquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie nooit voorspellingen, slechts verwachtingen.
En hoeveel is dat dan wel?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gezien de kosten die wij met zijn allen aan het KNMI spenderen verwacht ik contractuele zekerheid
.quote:
Publiek geld dus.quote:De eerste geldstroom is de financiering door het Ministerie van Verkeer en Waterstaat voorzover het betreft de begrotingsgelden die op het KNMI betrekking hebben. Hieraan zullen een op te stellen meerjarig onderzoeksprogramma en een jaarlijks op te stellen onderzoeksplan ten grondslag liggen.
De tweede geldstroom is de financiering van projecten door programma's door andere instellingen vastgesteld, zoals het Nationaal Onderzoeksprogramma mondiale luchtverontreiniging en klimaatverandering, het EU Kaderprogramma, en programma's van de Beleidscommissie Remote Sensing en de Nederlandse organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek.
Ja en? Wat is nu precies het punt dat jij probeert te maken?quote:
Dat wij daarvoor wel iets meer mogen eisen dan vage verwachtingen waarop geen controle achteraf is, en waarbij ook geen consequenties worden gekoppeld aan grove afwijkingen...quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Wat is nu precies het punt dat jij probeert te maken?
Hoe vaak lees jij in de krant dat het KNMI miljoenen heeft teruggestort in de staatskas omdat hun weeralarm 1 sneeuwvlok heeft opgeleverd?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:22 schreef Watertornado het volgende:
Maar hoezo is er geen controle achteraf dan?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat wij daarvoor wel iets meer mogen eisen dan vage verwachtingen waarop geen controle achteraf is, en waarbij ook geen consequenties worden gekoppeld aan grove afwijkingen...
Niet, maar daar is dan ook geen reden toe, zolang ze het braaf een verwachting noemen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe vaak lees jij in de krant dat het KNMI miljoenen heeft teruggestort in de staatskas omdat hun weeralarm 1 sneeuwvlok heeft opgeleverd?
Heyquote:
Wat?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ja zeg.. we zijn er allemaal maar we verspelen lekker verstoppertje
Gaat goed, er wordt weinig gefoeterd de laatste tijdquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
Hallon. Hoe is het met je motorlessen?
Hehe, mooi zoquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat goed, er wordt weinig gefoeterd de laatste tijd. 2 April mag ik mijn AVB gaan doen
.
Yep, eigen pak is wel zwaar relaxed. Hij zit als gegotenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, mooi zoNog een maandje de tijd om de puntjes op de i te zetten
Soms is het verstandig om mijn mond te houden....quote:
verveeld geirriteerd en de hele godganse dag botergeilquote:
Jouw denkwijze he?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Yep, eigen pak is wel zwaar relaxed. Hij zit als gegoten. De helm is wel even wennen, die zit echt ontzettend strak
. Als een maagdenkutje.
Mooi manquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Yep, eigen pak is wel zwaar relaxed. Hij zit als gegoten. De helm is wel even wennen, die zit echt ontzettend strak
. Als een maagdenkutje.
Nou, doe er wat aanquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms is het verstandig om mijn mond te houden....
soms
[..]
verveeld geirriteerd en de hele godganse dag botergeil
Ik weet niet hoe goed hoe ik op zo'n opmerking moet reagerenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
. Als een maagdenkutje.
Wat doe je hier dan? Bespring Cryothicquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms is het verstandig om mijn mond te houden....
soms
[..]
verveeld geirriteerd en de hele godganse dag botergeil
Wat is daarmeequote:Op donderdag 7 maart 2013 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jouw denkwijze he?![]()
en toch moet ik er enorm om lachen
Ja, hij moet zich nog aan mijn hoofd aanpassen. Alleen het oortje en de bril zijn lastig in combi met deze helm.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
Mooi manDa's vaak wel zo ja
Komt vanzelf goed
Dan negeer je toch de laatste toevoeging, is niet zo moeilijk hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
Ik weet niet hoe goed hoe ik op zo'n opmerking moet reageren
Ben de hele dag al bezugquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi manDa's vaak wel zo ja
Komt vanzelf goed
[..]
Nou, doe er wat aan
Die laatste toevoeging is juist het probleemquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is daarmee.
[..]
Ja, hij moet zich nog aan mijn hoofd aanpassen. Alleen het oortje en de bril zijn lastig in combi met deze helm.
[..]
Dan negeer je toch de laatste toevoeging, is niet zo moeilijk hoor.
Ik hoop alleen voor je dat hij niet té strak zitquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, hij moet zich nog aan mijn hoofd aanpassen. Alleen het oortje en de bril zijn lastig in combi met deze helm.
Hele dag al aan het soppen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben de hele dag al bezug
straks nog ff douchen
Dat je je afvraagt waarom Muhahaha weet hoe een maagdenkutje aanvoelt om zijn hoofd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die laatste toevoeging is juist het probleemIk wil een gevatte opmerking maken maar weet niets
'Sup?quote:
Lola!quote:
Ja joh zere arm dit datquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop alleen voor je dat hij niet té strak zitMaar dat komt vast goed.
[..]
Hele dag al aan het soppen?
Hai Vin.quote:
Ik kreeg een M ook nog wel over mijn hoofd, bewust voor de L gegaanquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
Ik hoop alleen voor je dat hij niet té strak zitMaar dat komt vast goed.
Dikkop.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kreeg een M ook nog wel over mijn hoofd, bewust voor de L gegaan. Zal wel goedkomen
.
Lief.quote:
Oh, dan zal het wel los lopen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kreeg een M ook nog wel over mijn hoofd, bewust voor de L gegaan. Zal wel goedkomen
.
Ja de neiging om iets letterlijk te nemen in combinatie met beelddenken geeft soms rare ideeënquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat je je afvraagt waarom Muhahaha weet hoe een maagdenkutje aanvoelt om zijn hoofd.
Zoiets
Goed.quote:
I know. Ik vind ze leuk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja soms heb je van die dagen he?
[..]
een dikkopje
Huppel ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
I know. Ik vind ze leuk.Maar ik vind kikkers sowieso leuk.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huppel ook![]()
Dat vroeg naar bed gaan bevalt me wel.. Ik ga even lekker douchen en naar me bedje toe
truste allen en fijne avond
Ooit ga ik haar hele huis volgooien met kikkers.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huppel ook![]()
Dat vroeg naar bed gaan bevalt me wel.. Ik ga even lekker douchen en naar me bedje toe
Arme kikkers.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ooit ga ik haar hele huis volgooien met kikkers.
Slaap lekker Lola![]()
Wat heb je allemaal gekocht?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed.Geshopt vandaag, haren nu in de verf en morgen is het weer vrijdag.
Met jou?
Dat is overkill.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Slaap lekker Lola![]()
Nicequote:Op donderdag 7 maart 2013 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed.Geshopt vandaag, haren nu in de verf en morgen is het weer vrijdag.
Met jou?
Dagen? Ik heb er de hele week al last vanquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja soms heb je van die dagen he?
Douche en slaap lekkerquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huppel ook![]()
Oninteressante drogisterij meuk (wel lekkere gezichtsmaskersquote:
1 is al genoeg hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Slaap lekker Lola![]()
Tof om te horen!quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NiceInderdaad, weekend
Ik ben er aan toe
Ja, gaat goedNieuwe job is awesome en kapot van het voetballen
[..]
Dagen? Ik heb er de hele week al last van
Rolgordijnquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Oninteressante drogisterij meuk (wel lekkere gezichtsmaskers), een rolgordijn voor op m'n slaapkamer, een speeltje voor Bliksem (vanwege z'n castratie) en spullen voor mijn chins.
Nee, inderdaadquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat hoeft niet eens een echte te zijn
Een jaar of 4 geleden gestopt, vandaag weer eerste training en gelijk volle bakquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Tof om te horen!
Deed je altijd al voetballen, of heb je dat recentelijk (weer) opgepakt?
Nee, morgen is het snip-snip. Dus een hengel met zo'n pluizige staart en veertjes gekocht. Als hij zich dan beter voelt kan ik eens actief met 'm spelen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rolgordijn
Ahh, is ie gecastreerd? Arm beest.
Lekker veel spierpijn.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, inderdaad
[..]
Een jaar of 4 geleden gestopt, vandaag weer eerste training en gelijk volle bak
Trappen lopen wordt zwaar morgen
Geef hem maar een knuffel van me.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, morgen is het snip-snip. Dus een hengel met zo'n pluizige staart en veertjes gekocht. Als hij zich dan beter voelt kan ik eens actief met 'm spelen.
Ja, heb er nu al last vanquote:
Hallonquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:25 schreef Ishimaru het volgende:
Hallon
Moe, eten douchen en dan slapen
Will do.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef hem maar een knuffel van me.
huis is helemaal klaar. Ik heb weer wat geldquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, heb er nu al last van
[..]
Hallon
Goed plan
Arme beestenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Will do.Bogie mag ook binnenkort, anders wordt het nogal lastig op de training straks.
Lekker toch. Mijn conditie sinds het werk is wel verbetert, ik loop elke dag tientallen trappen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, heb er nu al last van
[..]
Hallon
Goed plan
Nice jobquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
huis is helemaal klaar. Ik heb weer wat geld
Redelijk. Bogie wil vooral spelen en Bliksem wil vooral met rust gelaten worden. Maar de laatste keer kwamen ze bijna neus aan neus, toch wel nieuwsgierig richting elkaar.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme beesten
Kunnen ze het een beetje met elkaar vinden eigenlijk?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker toch. Mijn conditie sinds het werk is wel verbeterd, ik loop elke dag tientallen trappen.
Wat is lekker? Die spierpijn? Nee dank je, ik loop best veel trappen op een dagquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker toch. Mijn conditie sinds het werk is wel verbetert, ik loop elke dag tientallen trappen.
Godver, quote knop ipv edit.quote:
Spierpijn betekent groei en vooruitgang.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is lekker? Die spierpijn? Nee dank je, ik loop best veel trappen op een dag
Ik ben net klaar met douchenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:32 schreef Fera het volgende:
Ik ga even m'n haar uitspoelen en douchen.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met douchen. Jammer dat we elkaar hebben misgelopen
.
Dan had je mijn dikke kop kunnen betasten.
Ja, i know... maar dat is niet zo prettig als je trap moet lopenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Spierpijn betekent groei en vooruitgang.
Ik duik zo mijn bed in, ben de laatste tijd zelden zo moe geweestquote:
Uhu, ik had een schunnige opmerking geplaatstquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:40 schreef Faxie het volgende:
Heb ik nog sappige verhalen of rellen gemist?
Ow vertel me allesquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, ik had een schunnige opmerking geplaatst.
Heb een beetje een baaldag vandaag, spijtig wel. Hopelijk morgen beter.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed man, lekker gesport net. Hoe is het met jou?
Hoe komt het?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb een beetje een baaldag vandaag, spijtig wel. Hopelijk morgen beter.
Goed dat je aan het sporten bent.
Waarom een baaldag?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb een beetje een baaldag vandaag, spijtig wel. Hopelijk morgen beter.
Goed dat je aan het sporten bent.
quote:
Pijn aan mijn armen, knieën, rug.quote:
Waar komt die pijn door en wat mis je?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pijn aan mijn armen, knieën, rug.
Daarnaast besef ik me hoeveel ik bepaalde dingen mis. Is beiden vast tijdelijk.
Mijn haarverf lijkt op bloed als je het uitspoelt. Hele douche donkerrood.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn haarverf lijkt op bloed als je het uitspoelt. Hele douche donkerrood.
Als het zo erg is ga ik dood, denk ik.quote:
Dat kunnen we niet hebben he?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het zo erg is ga ik dood, denk ik.
Weet ik niet. Soms vraag ik me wel af hoe mensen zouden reageren als ik dood ben.quote:
Denk dat iedereen wel zoiets heeft gedacht ooit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik niet. Soms vraag ik me wel af hoe mensen zouden reageren als ik dood ben.
Misschien kan ik het ook wel zien. Geen idee wat er is na de dood.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel zoiets heeft gedacht ooit.
Lijkt me wel apart, zeg maar je eigen begrafenis kunne zien.
Dan nog de vraag of je het wilt zien.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien kan ik het ook wel zien. Geen idee wat er is na de dood.
Hmmm. Daar ben ik nog niet over uit. Maar ik weet niet hoe nieuwsgierig ik nog ben als teer zieltje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan nog de vraag of je het wilt zien.
Ben wel benieuwd wie er op mijn begrafenis zouden komen, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Daar ben ik nog niet over uit. Maar ik weet niet hoe nieuwsgierig ik nog ben als teer zieltje.
Ik zou wel op je begrafenis komen hihiquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie er op mijn begrafenis zouden komen, dat dan weer wel.
En wie er zou praten, wat ze zouden zeggen.
Ik zou komen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie er op mijn begrafenis zouden komen, dat dan weer wel.
En wie er zou praten, wat ze zouden zeggen.
Vuilakquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou wel op je begrafenis komen hihi.
Allemaal FOK!kers op mijn begrafenis.quote:
Nou ja, ik kom als vriendin, niet als FOK!ker.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vuilak
[..]
Allemaal FOK!kers op mijn begrafenis.
FIPO!
En als ik als naar beneden getakeld wordt: Lapo!
Wie opent er een nieuwe?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, ik kom als vriendin, niet als FOK!ker.
Klopt. Ik hoop dat leeftijdsgenoot betekent ergens in de 70, 80. Maar ik ben ergens bang van niet. Niet met al die nare ziektes.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje bang voor de eerste begrafenis van een leeftijdsgenoot waar ik heen ga.
Dat is toch anders dan een oma, oom of tante.
2 van mijn oud klasgenoten zijn al de pijp uit. Zelfmoord weliswaar, maar toch.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Ik hoop dat leeftijdsgenoot betekent ergens in de 70, 80. Maar ik ben ergens bang van niet. Niet met al die nare ziektes.
Klote manquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 van mijn oud klasgenoten zijn al de pijp uit. Zelfmoord weliswaar, maar toch.
Nouja, ik had geen band met ze. Daarom ook niet op de begrafenis en crematie geweest.quote:
Gitaar heeft dat ook meegemaakt, twee vrienden van hem, broers notabene. Dat in de leeftijd van 14-15 geloof ik.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 van mijn oud klasgenoten zijn al de pijp uit. Zelfmoord weliswaar, maar toch.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:41 schreef AldoTheApache het volgende:
de hockeykleren zijn al aan hoorhalf 9 training
Thanksquote:
Jij kan dat op afstandquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet ik ff een pc in Alkmaar saboteren.
Evil youquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Like duh, gewoon pc uit het domein flikkeren.
Ach, alles voor een ritjequote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
Evil you
Nog leuke plannen van het weekend?
Zaterdag lunch met vriendinnetje, zondag koffie drinken in Utrechtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, alles voor een ritje.
Vanavond feestje, verder niks eigenlijk. Jij plannen?
Waarom is mijn eerste vraag of ze nog vrijgezel isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zaterdag lunch met vriendinnetje, zondag koffie drinken in Utrecht
Nee ze is getrouwdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom is mijn eerste vraag of ze nog vrijgezel is.
Klinkt leuk.
Naar binnen toch?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sochtends laten we je weer naar buiten.
Heeft*.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:13 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik ben er maar de rest is werken of heb een leven
Sorryquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:17 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik doe het gewoon omdat het kan![]()
Helaas is het overdag dood hier
Dat zeg ik ook altijd en toch haten haten hatenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:17 schreef Ishimaru het volgende:
ik doe het gewoon omdat het kan![]()
Helaas is het overdag dood hier
Ik haat jou nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd en toch haten haten haten.
Mirnequote:
Wel traplopen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup. Vandaag niet wandelen, tempo is mij te hoog
hele dag in je blote reetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben het hele weekend alleen thuis. Dus ik ben niet zo blij.
Trek je die jurk vanavond aan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:32 schreef Tamashii het volgende:
Goeeeeeedemiddag.
Ik heb zoooo'n mooie jurk gekocht. En een hoed. En turnpakje. En shirtjes. En omg.
Jij in je blote reet, alleen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet alleen te zijn.
Turnpakje? Wtfquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:32 schreef Tamashii het volgende:
Goeeeeeedemiddag.
Ik heb zoooo'n mooie jurk gekocht. En een hoed. En turnpakje. En shirtjes. En omg.
Zal ik jou gezelschap komen houden?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben het hele weekend alleen thuis. Dus ik ben niet zo blij.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:32 schreef Tamashii het volgende:
Goeeeeeedemiddag.
Dit dusquote:
Eh, het is nog eerder een soort van trouwjurk/ galajurk dan zomaar.quote:
Spontane meetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet alleen te zijn.
Ja, jij weet niet wat turnen is ?quote:
Moet je wel broekloos komenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij in je blote reet, alleen?
Tot vanavond.
Ik ben "gelukkig" het grootste gedeelte van de tijd gewoon op mijn werk.quote:
Nee, dat is een beetje bloot.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pics van jezelf in je nieuwe turnpakje.
Ben ik ooit niet broekloos dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je wel broekloos komen
Hihi, ik zei "komen"
Is ook makkelijk voor yoga / dansoefeningen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wist niet dat je daaraan deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |