Enlighten usquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:21 schreef Craptacular het volgende:
Ik lees trouwens best veel negatieve dingen over Badoo op internet.
Het is zo onoverzichtelijk, waardeloze navigatiequote:Op donderdag 7 maart 2013 19:21 schreef Craptacular het volgende:
Ik lees trouwens best veel negatieve dingen over Badoo op internet.
it's not me, it's you?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:46 schreef DaFan het volgende:
Als iemand ineens niet meer reageert op berichtjes mag je dan vragen wat je fout hebt gedaan als feedback?
Je hebt toch al "verloren" dus misschien leer je er nog iets van voor de volgende keer.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:46 schreef DaFan het volgende:
Als iemand ineens niet meer reageert op berichtjes mag je dan vragen wat je fout hebt gedaan als feedback?
Dat sowiesoquote:
Hehe zit wel wat in. Maar ik had gewoon gereageerd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je hebt toch al "verloren" dus misschien leer je er nog iets van voor de volgende keer.
het zou mijn eer te na zijn, maar goed, das ieder voor zich natuurlijk.
Moet kunnen wat mij betreft.quote:Jij bent best veel online. Al wat gezien of ben je enorm kieskeurig?
Speeddaten want als je op matches moet wachten...die ook nog s online zijn af en toe. Kan je lang wachten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:00 schreef _nick91 het volgende:
is paiq een leuke site? en hebben jullie nog tips voor mij op paiq net een account aangemaakt.
vind ie niet veel bij mij?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:04 schreef DaFan het volgende:
[..]
Speeddaten want als je op matches moet wachten...die ook nog s online zijn af en toe. Kan je lang wachten.
Dan zijn er gewoon niet zoveel mensen vrouwen online. Die zin hebben in een speeddate. Of je moet wachten tot je links een 'aanbieding' krijgt om te speeddaten met iemand. Dat is dan iemand die op zoek is dus sowieso raak.quote:
oke alvast bedankt voor deze tipquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:06 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dan zijn er gewoon niet zoveel mensen vrouwen online. Die zin hebben in een speeddate. Of je moet wachten tot je links een 'aanbieding' krijgt om te speeddaten met iemand. Dat is dan iemand die op zoek is dus sowieso raak.
It could happen....quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:59 schreef Swaytje het volgende:
Ik had een speeddate 2 uur geleden op paiq, leuke meid, toen ging ze 1 minuut voor het einde weg, ging sporten..
Kan ik nu gewoon geen nieuwe speeddate doen totdat zij terugkomt en me accepteert
Daar ga je toch niet op wachten? Klik haar gewoon weg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:59 schreef Swaytje het volgende:
Ik had een speeddate 2 uur geleden op paiq, leuke meid, toen ging ze 1 minuut voor het einde weg, ging sporten..
Kan ik nu gewoon geen nieuwe speeddate doen totdat zij terugkomt en me accepteert
Het zou wel s de liefde van zn leven kunnen zijn, niet zo agressiefquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet op wachten? Klik haar gewoon weg.
Keuzes keuzes! Lastig!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:09 schreef DaFan het volgende:
[..]
Het zou wel s de liefde van zn leven kunnen zijn, niet zo agressief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |