quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:14 schreef Speedo-drager het volgende:
Oh dat is zoiets dat je binnen die maand moet opzeggen en anders automatisch een contract krijgt. Je kan via papyal een geschil beginnen en geld terug krijgen.
Ja maar in die mail van hun staat dit (toen ik die proefperiode gratis kreeg)quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:14 schreef Speedo-drager het volgende:
Oh dat is zoiets dat je binnen die maand moet opzeggen en anders automatisch een contract krijgt. Je kan via papyal een geschil beginnen en geld terug krijgen.
Dus er staat wel dat het automatisch wordt verlengt..quote:Geniet van uw gratis proefperiode
Uitstekend! U kunt het beste van Skype nu een maand lang gratis proberen. We hopen dat u veel plezier beleeft aan het op nog meer manieren zien, horen en in contact blijven met vrienden en dierbaren ver weg of dichtbij. Maak u geen zorgen over de gespreksduur1, te weinig belminuten of wat het kost – de komende maand is dit voor onze rekening.
Smaakt deze proefperiode naar meer? Mooi, dan hoeft u verder niets te doen. Aan het einde van de maand stellen we automatisch een periodieke betaling op, zodat u ervan kunt blijven genieten zolang u wilt.
Wilt u annuleren? Geen probleem. Ga naar uw account binnen de eerste 27 dagen van de proefperiode.
Die maand dat ik het gratis "kreeg", helemaal niet gebruikt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:16 schreef zovty het volgende:
Is het wat, dat premium? Lukt het dan wel om random chickies te hosselen?
Ja je kan via paypal een geschil geproberen of gewoon dit jaar contract want je zult er wel een jaar aan vastzitten afmaken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja maar in die mail van hun staat dit (toen ik die proefperiode gratis kreeg)
[..]
Dus er staat wel dat het automatisch wordt verlengt..
Nee gelukkig "maar een maand"..quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:19 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja je kan via paypal een geschil geproberen of gewoon dit jaar contract want je zult er wel een jaar aan vastzitten afmaken.
Ach ja is maar 10 euro. Gewoon annuleren en lekker bellen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee gelukkig "maar een maand"..
En wat zal ik dan bij het geschil zetten, "ja ik heb niet goed gelezen"
Ja ik zie het nu maar als "leergeld".. Niks is gratis dusquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:22 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ach ja is maar 10 euro. Gewoon annuleren en lekker bellen.
Ja zo ben ik ook de boot in gegaan voor iets waar je een jaar aan vast zat. 93 euro.... Gelukkig terug kunnen vorderen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu maar als "leergeld".. Niks is gratis dus![]()
Ik vond het al zo verdacht dat ze mijn Paypal nodig hadden om mij GRATIS iets te geven.._!
Dit kan ik dus helaas niet terug krijgen..quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:24 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja zo ben ik ook de boot in gegaan voor iets waar je een jaar aan vast zat. 93 euro.... Gelukkig terug kunnen vorderen.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dit kan ik dus helaas niet terug krijgen..
Mja geld is geld in deze tijden van crisisquote:
Klopt, prijzen gaan enkel omhoog. En de hoeren zijn niet gedropped in prijs, weet je hoe oneerlijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mja geld is geld in deze tijden van crisis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |