Je moet volgens mij van hele goede huize komen om Heintje te laten zweten.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:28 schreef wimderon het volgende:
Verbruggen blijft hier met gemak overeind. Niet verrassend ook met Gio
Maar waar gat Puerto over? 90% wielrennen en 10% andere sporten, terwijl toch 3/4 van de zakken van niet-wielrenners zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:28 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Die verdwenen zakken bloed bij Puerto, vond ik toch aardig voorpagina nieuws en stukken interessanter dan zo'n dopingbekentenis van Boogerd. Maarja zo'n kop met Boogerd voorop verkoopt natuurlijk wel beter.
Gio bedrijft hier hoogstaande schoolkrantjournalistiek hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:31 schreef marcodej het volgende:
Als ze nu eens hier naar vragen: "Armstrong has never used doping. Never, never, never. And I say this not because I am a friend of his, because that is not true"
Sneed net wel een aardig puntje aan, als je sport wil vermarkten wil je geen schandalen, en toen had Hein het wel gelijk wat moeilijker.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gio bedrijft hier hoogstaande schoolkrantjournalistiek hoor.
Daarom ook, het wielrennen is ziek maar de andere sporten ook. Moet veel meer aandacht naar het dopinggebruik in de andere sporten, zoals tennis en voetbal. Met die dopingcontroles is tennis ben je dom als je geen doping gebruikt als prof.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar waar gat Puerto over? 90% wielrennen en 10% andere sporten, terwijl toch 3/4 van de zakken van niet-wielrenners zijn.
quote:Lance Armstrong tested positive for corticoids during the 1999 Tour de France. The small amounts of corticoids in a urine sample were explained by the prescription for skin cream (saddle sores / boil / allergy) that he subsequently presented to the UCI, thus he was cleared of any offence. He later admitted that saddle sores were a cover story for actually doping.[176]
Dione vraagt het wel wat luider de 2e keerquote:Op zondag 10 maart 2013 17:49 schreef wimderon het volgende:
Hoe vaak hebben ze al dezelfde vraag nogmaals gesteld, waar dan weer hetzelfde antwoord op kwam?
das bij de politie ook, vragen 10x hetzelfde op andere manierenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:49 schreef wimderon het volgende:
Hoe vaak hebben ze al dezelfde vraag nogmaals gesteld, waar dan weer hetzelfde antwoord op kwam?
je trapt in zijn rookgordijnquote:Op zondag 10 maart 2013 17:50 schreef marcodej het volgende:
Op twitter wordt ie afgemaakt, maar ben ik nou de enige die Hein souverein vindt?
Hij ownt dit gesprek met vervequote:Op zondag 10 maart 2013 17:50 schreef marcodej het volgende:
Op twitter wordt ie afgemaakt, maar ben ik nou de enige die Hein souverein vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |