en jij was 25 zei je..?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:37 schreef BarbaClan het volgende:
ik heb 20 pyromanen in mijn stad door die tering leier ik dank dat ik een kern reactor opblaas naast zijn stad zodat het alle maal uitsterft
Wat een kerelquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:37 schreef BarbaClan het volgende:
ik heb 20 pyromanen in mijn stad door die tering leier ik dank dat ik een kern reactor opblaas naast zijn stad zodat het alle maal uitsterft
dat eten is een goed planquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:38 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zal ik regelen voor je. Eerst ff eten enzo.
Daar was ik al bang voor inderdaad. Maar dan nog was het fijn geweest als ik 'm al in huis had.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:31 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Valt mee, je mist helemaal niks door die kloteservers. Echt helemaal niks.
Wow!!! Heel mooi!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:31 schreef VelitoX het volgende:
Overigens over files gesproken.....
[ afbeelding ]
^^
dit is overigens van eerder, voordat de servers het verklootten toen ik in een mijnstadje bezig was.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:37 schreef BarbaClan het volgende:
Doe eens een restart; ben er net alweer ingekomen.quote:
hoezo ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:38 schreef Thrilled het volgende:
[..]
en jij was 25 zei je..?
@MarcP, ik zit op EU west 1, regio 2
echt volwassen gedrag laat je niet zien.. jij bent precies de reden waarom nieuwe mensen zo huiverig zijn om een nieuwe regio te joinen met andere spelers.quote:
pfffffquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:40 schreef Thrilled het volgende:
[..]
echt volwassen gedrag laat je niet zien.. jij bent precies de reden waarom nieuwe mensen zo huiverig zijn om een nieuwe regio te joinen met andere spelers.
Heb al tig keer gerestart, ben op nog geen enkele server binnengekomen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:40 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Doe eens een restart; ben er net alweer ingekomen.
ik kan serieus doen maar als iemand naast mij zo irriteerd dan brand er iets in mijn hoofd doorquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:40 schreef Thrilled het volgende:
[..]
echt volwassen gedrag laat je niet zien.. jij bent precies de reden waarom nieuwe mensen zo huiverig zijn om een nieuwe regio te joinen met andere spelers.
Klopt ja, 't is altijd wel fijn als je hem alvast hebtquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:39 schreef Laser. het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor inderdaad. Maar dan nog was het fijn geweest als ik 'm al in huis had.Oh well, dan maar morgen!
Dat heb ik constantquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
godverdomme, kon geen verbinding maken met de server, probeer het op nieuw
Hahaha die iScriptersquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:45 schreef Thrilled het volgende:
regio 2 op t moment
[ afbeelding ]
En de rel-stad van iScripters
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |