geef het aub de naam regio 8...quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:33 schreef Curlbrah het volgende:
fuck dit; ik ga lekker op oost spelen. Wie doet er mee?
Regio 1 Europa - Oost
FOK! username - Origin username
- Curlbrah - Piekartz
-
-
-
-
dat merk ik ja, over 20 min weer een pogingquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:34 schreef MarcP het volgende:
[..]
En Europa West 2 is beschikbaar, maar is niet in te komen..
Ik wil in 1 sta al klaar voor een regio 7 dacht ik maar ja server vol..quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:34 schreef MarcP het volgende:
[..]
En Europa West 2 is beschikbaar, maar is niet in te komen..
Ik ook. Ik sloot zowaar zelf het spel af omdat ik er even klaar mee was. De regio is nog veel te leegquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:35 schreef mschol het volgende:
ik zat net op West 1, en gamede al enige tijd zonder disconnects ofzo..
HAHAHAHAquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:20 schreef BarbaClan het volgende:
godsamme zo'n noob naastje die gewoon weg is en zo'n rattehol achterlaat was de hele cluster verpest is vervelend
Anyone?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:33 schreef Curlbrah het volgende:
fuck dit; ik ga lekker op oost spelen. Wie doet er mee?
Regio 8 Europa - Oost 2
FOK! username - Origin username
- Curlbrah - Piekartz
-
-
-
-
Waar speel jij dan? Welke server?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:37 schreef Thrilled het volgende:
de kanker en de tiefus vliegen weer lekker over het beeldscherm zie ik, spelers van niveauHoe gaat het verbinden op dit moment bij jullie? Hier nog steeds geen problemen
ik ga vanvond proberen fok regio 1 in te komen, moek wel een invite hebbenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:36 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik ook. Ik sloot zowaar zelf het spel af omdat ik er even klaar mee was. De regio is nog veel te leeg
Zal ik regelen voor je. Eerst ff eten enzo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga vanvond proberen fok regio 1 in te komen, moek wel een invite hebben
Leuk hè, die online experiencequote:Op donderdag 7 maart 2013 18:37 schreef BarbaClan het volgende:
ik heb 20 pyromanen in mijn stad door die tering leier ik dank dat ik een kern reactor opblaas naast zijn stad zodat het alle maal uitsterft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |