IK WILDE LAPOquote:
oke ik dm jequote:Op donderdag 7 maart 2013 16:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil ook wel voor je kijken
quote:
ZIE DM DANquote:
Dat is er maar één, ik dacht dat je tussen foto's twijfeldequote:
Er staat ook first second and third boven hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is er maar één, ik dacht dat je tussen foto's twijfelde
Vind het wel een mooie foto, denk dat je wel kans maakt
2e.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er staat ook first second and third boven hoorMoet je op klikken
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wel komisch dat je dan de Tora ziet en een Joods jongetje.
hebben jullie uberhaupt de tekst gelezenquote:
jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
hebben jullie uberhaupt de tekst gelezen
Ja ze mogen pas seks hebben als ze al kinderen hebben hihaho dat kan niet iksdeequote:Op donderdag 7 maart 2013 16:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
hebben jullie uberhaupt de tekst gelezen
kunstmatig toch gewoonquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ze mogen pas seks hebben als ze al kinderen hebben hihaho dat kan niet iksdee
lacheuhquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ze mogen pas seks hebben als ze al kinderen hebben hihaho dat kan niet iksdee
adopteren, kunstmatige inseminatie etc etcquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JAAAquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb een 7.3 voor mijn stageverslag gehaald
nertquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee je had een tien moeten halen
Ik vergeef het jequote:Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik zag het voorbijkomen maar was druk druk met van alles en nog wat sorr.
dit jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Rihanna ging in Nederland naar school?
Nee in Barbados.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Rihanna ging in Nederland naar school?
quote:Rihanna is geboren en opgegroeid in Barbados. Ze zat op het gymnasium en in 2004, toen RiRi 16 jaar was, won ze een schoonheidswedstrijd. In datzelfde jaar zong ze tijdens een talentenjacht op haar school het nummer ‘Hero’ van Mariah Carey.
moest egt vet hrad lage xdquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het antwoord was niet bevredigendquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.ishetalvrijdag.nl/
Tsja hopelijk voor je leer je er nu wel vanquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:40 schreef Taexon het volgende:
Middag
Weer een boete erbij![]()
![]()
126 euro dit keer
Nu maar eens echt op mijn snelheid letten in plaats van het wel zeggen maar tegelijk alsnog snachts te hard rijden
Gelijk maar alle post en bende betalen is dat ook weer gedaan
moet ik je slaan gvdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet ik je slaan gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar dan sla ik gewoon terugquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat dat heb ik sof beloofd niet haten
Ik moet het ook filmen
ja dat maakt niet uitquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar dan sla ik gewoon terug
En je moet helemaal niks!
ow okequote:Op donderdag 7 maart 2013 18:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat maakt niet uit
Wel
Eet smakelijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
ow oke
Kut peter
"Schumacher eten!"
Oke brb
Bah arme jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2013 18:54:07 ]
quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bah arme jij
Ik help je er morgen wel af
ik wil sjokolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
sinds wanneer heb jij pleh in je ondertitel of had je dat al?quote:
Heb dat al een paar wekenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij pleh in je ondertitel of had je dat al?
Maar morgen is goed
oh dacht dat er eerst wat anders stondquote:
Oh god inderdaadquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh dacht dat er eerst wat anders stond
Maarrrrrrr dan moeten we kiezen welke sjokola
aaargh waar hou jij van?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oh god inderdaadgodsamme keuzes !!!
Bah teveel keuzes op deze planeet!!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Of we doen geen sjokola maar een flurry...
Maar sjokola...
Keuzes
gewoon 1 reepje dan en een flurryquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bah teveel keuzes op deze planeet!!!
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:02 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik moet nu steeds lachen om het woord sjokola
Ja denk hetquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon 1 reepje dan en een flurry
oke doen we eerst flurry en dan sjokolaquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja denk het![]()
Heb er nu teveel trek in al
Hoi dienquote:
Sjokola eten we savonds wel opquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oke doen we eerst flurry en dan sjokola
Verveling, zo maar even xbox en dan kijken of er mensen vanavond TC komen ofzoquote:
sjokola met crackito'squote:Op donderdag 7 maart 2013 19:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoi dien
[..]
Sjokola eten we savonds wel opeens wat anders dan crackito's
Godsamme is het al vrijdag avond?
vanavond kom ik maar wel pas rond 10 uur half 11quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Verveling, zo maar even xbox en dan kijken of er mensen vanavond TC komen ofzo
Hoe is het met jou?
Naw alleen sjokolaquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sjokola met crackito'snee garpje is goed
Www.ishetalvrijdag.nl
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vanavond kom ik maar wel pas rond 10 uur half 11
Ja, das wel waarquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij verdiend een aparte post tog
Ja weet ik tochquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jahaaaa ik zei toch garpje
Ah, chilling dus..quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Verveling, zo maar even xbox en dan kijken of er mensen vanavond TC komen ofzo
Hoe is het met jou?
ik zal je vanaf nu altijd quoten danquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, das wel waar
Maar wat als er stiekem een quote count is
Jij kiest, jouw ideequote:Op donderdag 7 maart 2013 19:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maarrrr
Welke sjokolamijn autisme wil het nu weten
Is goed hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
godverdomme
Dann gewoon melk
Je bent de bestequote:Op donderdag 7 maart 2013 19:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zal je vanaf nu altijd quoten dan
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
YES IK HEB GEKOZEN, DAT MOET IN DE KRANT
quote:
ja echt eenquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:25 schreef JRRY het volgende:
mensen die op donderdagavond een leven hebben
Dat is je dekmantel jwzquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja je weet, ik ben zo homo dat ik met jou ga![]()
Ik ook van jouquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
WAT EMOGIF JIJ MIJ
Ik hou van je
Daar meen ik toch niks vanquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ook van jou
Maar je zegt dat ik je maar als dekmantel gebruik
okquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naw, dat gaan jullie tussen ons niet meemaken
Ach weet ik tochquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daar meen ik toch niks van
Dat zei die zoon hoor
oh jij bent geen meisje?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij bent zooooo homo *handje*
Blijft geweldig![]()
Echt heel erg was dat jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij bent zooooo homo *handje*
Blijft geweldig![]()
ik wilde wat zeggen maar dat laat ik maar zittenquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Echt heel erg was dat ja
Morgen weer even zorgen dat die me gaat vervelen, kunnen we weer lachen
Ooh oké.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haram is slecht
Halal is goed
Hoop dat je erin stiktquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]ik ga in een hoekje huilen
*VoornaamAchternaam vindt dit leuk*quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:28 schreef bjanaan het volgende:
Net terug van stage nu kapot en lekker me bedje in en laatste stukje Steau - Chelsea kijken
*like*quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:28 schreef bjanaan het volgende:
Net terug van stage nu kapot en lekker me bedje in en laatste stukje Steau - Chelsea kijken
dat doe ik al gvdquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga huilen in je gvd hoekje dan
wat is er gebeurd met je UIquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
huilebalk, watje, loser.
sorry frustraties
widm finalequote:
ik mag huilen want meisjequote:Op donderdag 7 maart 2013 20:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
huilebalk, watje, loser.
sorry frustraties
Denk je Kees ja? Nehquote:
O en jongens niet? Seksismequote:Op donderdag 7 maart 2013 20:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik mag huilen want meisje
Ohja. lijkt net een lollyquote:
seks wanneer?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O en jongens niet? Seksisme
Neequote:
Oja even vergeten 1x met me mama mee gekeken en dacht dat het Kees was laat je me weten wie 'de mol' was?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ja hoor is goedquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:32 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Oja even vergeten 1x met me mama mee gekeken en dacht dat het Kees was laat je me weten wie 'de mol' was?
jaquote:
Dat is makkelijk geld verdienenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
jawas heel snel klaar, op een gegeven moment zat ik met meisje van deli in de kantine omdat we klaar waren
jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is makkelijk geld verdienen
Goed bezigquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja![]()
Toen ff afscannen en karren naar voren en klaar
Ook werkend bij de AH?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja![]()
Toen ff afscannen en karren naar voren en klaar
jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goed bezig
Heb je ook altijd zo'n vet cool mutsje?
ja zekerquote:
macklemorequote:
ja haiquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
AH medewerkers verzameltopic
VAquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
AH medewerkers verzameltopic
Deze hoorde ik een paar weken terug in Amsterdam ik en een vriend gingen naar Ajax - Twente. Deze draaide ze bij de Teasers ooit weleens geweest?quote:
Nee :Squote:Op donderdag 7 maart 2013 20:48 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Deze hoorde ik een paar weken terug in Amsterdam ik en een vriend gingen naar Ajax - Twente. Deze draaide ze bij de Teasers ooit weleens geweest?
Alleen fokit houdt van voetbalquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:48 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Deze hoorde ik een paar weken terug in Amsterdam ik en een vriend gingen naar Ajax - Twente. Deze draaide ze bij de Teasers ooit weleens geweest?
Oké komt ie lekkere wijven in de bediening bierpul krijgen.quote:
het is kees. heb ik al gepostquote:
quote:
voetbalquote:
nounou valt nou ook wel weer mee hoor, rugbi en volleybal zijn kutterquote:
Hockeymeisjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
nounou valt nou ook wel weer mee hoor, rugbi en volleybal zijn kutter
hockey, basketbal en zwemmen en korfbal
Volleybalquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
nounou valt nou ook wel weer mee hoor, rugbi en volleybal zijn kutter
hockey, basketbal en zwemmen en korfbal
ik kijk widmquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:09 schreef JRRY het volgende:
Sof wat vind je van JLo's Jenny From The Block?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
VolleybalMensen kunnen het gewoon niet en gaan dan zeggen dat het kut is. Voetbal kan iedereen wel.
Zwemmen
Volleybal ben ik idd niet zo goed in.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
VolleybalMensen kunnen het gewoon niet en gaan dan zeggen dat het kut is. Voetbal kan iedereen wel.
Zwemmen
Ik kan wel zwemmen. Maar ik vind dieptes engquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]wedden dat jij gewoon niet kan zwemmen
ik ken geen titels van liedjes. ik moet het horenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar als het goed is ken je hem wel en kan je nu al je mening geven.
zwemmen is leuk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan wel zwemmen. Maar ik vind dieptes eng
'zwemmen', maar hoezo, je blijft toch drijvenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ben jij zo iemand die altijd dacht dat Empire State of mind 'New York' heettequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ken geen titels van liedjes. ik moet het horen
dus; water, vuur, geesten, donker, sommige dieren, en nieuw: dieptes?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zag hetquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:11 schreef Taexon het volgende:
Heb stiekem de harlem shake op TC gedaan met SV![]()
Wij zijn slecht
Ik ben bang voor de roze elfjes in mijn achtertuinquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dus; water, vuur, geesten, donker, sommige dieren, en nieuw: dieptes?
Alleen als ik de bodem kan voelenquote:
ja tochquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben bang voor de roze elfjes in mijn achtertuin
Ja ik bedoel, als ik de bodem niet kan voelenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
'zwemmen', maar hoezo, je blijft toch drijven
Volleybal je ja?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Zwemmen
nopequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
ben jij zo iemand die altijd dacht dat Empire State of mind 'New York' heette
Ze willen me vermoordenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja toch![]()
Ik ben niet bang voor geesten. Maar wel voor horrorfilmstelt dat ook?
Nah, ik heb niet echt hoogtevrees (ook soort diepte), maar meer bij zwemmen en bodem niet voelenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet zwemmen, anders was je er niet bang voorquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik bedoel, als ik de bodem niet kan voelen
yayquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ze willen me vermoorden
Geloof je in geesten
gvd hypoquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dus dat hoort bij water?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah, ik heb niet echt hoogtevrees (ook soort diepte), maar meer bij zwemmen en bodem niet voelen
Volleybaldequote:
somsquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ben je daar blij mee dan
Gelukkig maar![]()
Wat is dit, ik dacht dat we vrienden warenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
soms
maar tijdens of na horrorfilms tijdelijk wel een beetje
niet leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |