IK WILDE LAPOquote:
oke ik dm jequote:Op donderdag 7 maart 2013 16:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil ook wel voor je kijken
quote:
ZIE DM DANquote:
Dat is er maar één, ik dacht dat je tussen foto's twijfeldequote:
Er staat ook first second and third boven hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is er maar één, ik dacht dat je tussen foto's twijfelde
Vind het wel een mooie foto, denk dat je wel kans maakt
2e.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er staat ook first second and third boven hoorMoet je op klikken
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wel komisch dat je dan de Tora ziet en een Joods jongetje.
hebben jullie uberhaupt de tekst gelezenquote:
jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
hebben jullie uberhaupt de tekst gelezen
Ja ze mogen pas seks hebben als ze al kinderen hebben hihaho dat kan niet iksdeequote:Op donderdag 7 maart 2013 16:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
hebben jullie uberhaupt de tekst gelezen
kunstmatig toch gewoonquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ze mogen pas seks hebben als ze al kinderen hebben hihaho dat kan niet iksdee
lacheuhquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ze mogen pas seks hebben als ze al kinderen hebben hihaho dat kan niet iksdee
adopteren, kunstmatige inseminatie etc etcquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JAAAquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb een 7.3 voor mijn stageverslag gehaald
nertquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee je had een tien moeten halen
Ik vergeef het jequote:Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik zag het voorbijkomen maar was druk druk met van alles en nog wat sorr.
dit jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Rihanna ging in Nederland naar school?
Nee in Barbados.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Rihanna ging in Nederland naar school?
quote:Rihanna is geboren en opgegroeid in Barbados. Ze zat op het gymnasium en in 2004, toen RiRi 16 jaar was, won ze een schoonheidswedstrijd. In datzelfde jaar zong ze tijdens een talentenjacht op haar school het nummer ‘Hero’ van Mariah Carey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |