Iemand?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben dan ook begonnen met Ajax, net lekker aan de tactiek zitten sleutelen en ben tevreden met de selectie. Ik heb voor aan de rechterkant Andersen er maar gewoon in gegooid. Als het niet loopt kan ik Babel nog switchen. Mijn selectie is erg jong, maar er zit wel kwaliteit in.
Iemand nog een leuk talentje voor achter de hand? Ik heb nog 10 miljoen.
Wat zoek je? Ik heb net een game achter me gelaten van Ajax.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iemand?Ik ga nog maar eens kijken hoeveel Lyon voor Benzia wil, hij heeft wel interesse.
Wellington Nem? Adryan? Helenius? Ademilson?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iemand?Ik ga nog maar eens kijken hoeveel Lyon voor Benzia wil, hij heeft wel interesse.
Een jonge speler die van mij de ruimte krijgt zich te ontwikkelen. Een spits zou wel oké zijn. Die is nu redelijk dun bezet met Sigthorsson en Hoesen als enige spelers. Anders graag een AMR.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zoek je? Ik heb net een game achter me gelaten van Ajax.
Ah oké. Ik had nog niet zoveel dingen aangepast in de aanval. Heb alleen Markus Henriksen gehaald. Hele goede speler.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een jonge speler die van mij de ruimte krijgt zich te ontwikkelen. Een spits zou wel oké zijn. Die is nu redelijk dun bezet met Sigthorsson en Hoesen als enige spelers. Anders graag een AMR.
Aha, oké dan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah oké. Ik had nog niet zoveel dingen aangepast in de aanval. Heb alleen Markus Henriksen gehaald. Hele goede speler.
Thanks voor je hulp. Heb je het over Nicklas Helenius? De overige drie had ik al op mijn scoutingslijstje staan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wellington Nem? Adryan? Helenius? Ademilson?
Homo?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:13 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben 24 en moet tegenwoordig rekening houden met mijn wederhelft hier in huis, zij is niet zo blij als ik avonden achter elkaar op de spatiebalk zit te tikken
Destro op je shortlist zetten, deze gozer is snel transfervrij en is bij mij al een legende van de clubquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aha, oké dan.
[..]
Thanks voor je hulp. Heb je het over Nicklas Helenius? De overige drie had ik al op mijn scoutingslijstje staan.
Ja Niklas Helenius ja. Wellington Nem is sowieso een baasje. En Ademilson ook een goede spits. Krijg je wel veel Brazilianenquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aha, oké dan.
[..]
Thanks voor je hulp. Heb je het over Nicklas Helenius? De overige drie had ik al op mijn scoutingslijstje staan.
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aha, oké dan.
[..]
Nee, helaas. Bedankt voor de interessequote:
Daar moet je dan maar rekening mee houden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:13 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben 24 en moet tegenwoordig rekening houden met mijn wederhelft hier in huis, zij is niet zo blij als ik avonden achter elkaar op de spatiebalk zit te tikken
Daarom vind ik de tijd met regens ook leuker. Dan moet je echt zelf scouten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Je moet 't trouwens zelf weten hoor maar ik blijf het vragen om leuke spelers onbegrijpelijk vinden.
1 van de leukste dingen is toch zelf scouten/zoeken in de game?
Ja daarom ben ik ook zo blij dat ze vanavond avonddienst heeftquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar moet je dan maar rekening mee houden.
Zelf weleens aan gedacht om een game te starten met nepnamen, dan weet je helemaal niet hoe en wat.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom vind ik de tijd met regens ook leuker. Dan moet je echt zelf scouten.
Mattia zeker?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Destro op je shortlist zetten, deze gozer is snel transfervrij en is bij mij al een legende van de club
Ik haal ze sowieso niet allemaalquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Niklas Helenius ja. Wellington Nem is sowieso een baasje. En Ademilson ook een goede spits. Krijg je wel veel Brazilianen
Een beetje de markt leren kennen is toch niets mis mee?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Je moet 't trouwens zelf weten hoor maar ik blijf het vragen om leuke spelers onbegrijpelijk vinden.
1 van de leukste dingen is toch zelf scouten/zoeken in de game?
Misschien moet je een romantisch diner vanavond doen dan? Met Destro en al je andere talentenquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik ook zo blij dat ze vanavond avonddienst heeft![]()
![]()
Nee dat heb ik nooit gedaan. Die regens komen vanzelf welquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zelf weleens aan gedacht om een game te starten met nepnamen, dan weet je helemaal niet hoe en wat.
Dan zou ik Helenius en Wellington Nem halen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik haal ze sowieso niet allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |