Jullie zijn schatten iddquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gelukkig blijven we niet doorzeuren...
Mwa, de skinnies en de fatties hoef ik niet. Die mag jij hebbenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
"Wat zeg ik, doet u me ze maar allemaal!"
Gelukkig ga jij er omheen lullen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:10 schreef Cue_ het volgende:
Gelukkig gaat het volgende week weer vriezen
Ik zou ze in de vriezer bewaren, just in case. Je weet maar nooit wanneer de apocalyps begint...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, de skinnies en de fatties hoef ik niet. Die mag jij hebben
Wie? Wat? Waar? Waarom?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:21 schreef Cue_ het volgende:
Deze week nog wel een boek gelezen waar ze uiteindelijk aan kannibalisme gingen doen
Omdat ze anders doodgingenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Wie? Wat? Waar? Waarom?
Welk stuk vlees zou jij als eerste aansnijden?
Ik ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ze anders doodgingen
Denk dat ik zou beginnen met de bilpartij![]()
Maar dat is meer gevoelsmatig. Weet zo niet meer wat het lekkerste stukje in theorie/praktijk is.
Al lijkt het me wel heel vaag om daadwerkelijk te moeten doenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ook.Of misschien het bovenbeen.
In ieder geval zou ik het hart opeten om de krachten van het slachtoffer te krijgen.
Ah, je bent er! Het kontneukn kan beginnen!quote:
Ik vroeg me al af waarom het zo lang duurdequote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, je bent er! Het kontneukn kan beginnen!
Op handen en knieën en ontspannen, poedelewoepsie! ACT-F heeft gewonnen dus hij mag als eerste.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom het zo lang duurde
Wat heeft ie gewonnen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op handen en knieën en ontspannen, poedelewoepsie! ACT-F heeft gewonnen dus hij mag als eerste.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:26 schreef Cue_ het volgende:
Jenny Smit wil schaatsprijs van Michael Boogerd
Dat sowieso. Maar in extreme omstandigheden doe je alles om te overleven.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al lijkt het me wel heel vaag om daadwerkelijk te moeten doen
quote:
Fijn dat je aan me denkt tijdens het kontneukenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, je bent er! Het kontneukn kan beginnen!
Qquote:
Ja, even een paar dagen rust gegund. Mede omdat ik opgesloten zat in mijn zolderkamer natuurlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:38 schreef 100% Tukker het volgende:
Het levertje is klaar voor het weekend?
Gewoon, mannen onderling, afgesproken dat hij als eerste mag.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:36 schreef Cue_ het volgende:
Of nouja.. waarmee?
het wat is me duidelijk geworden
Ik gok dat als je moet overleven dat dat sausje er niet meer isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:38 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat sowieso. Maar in extreme omstandigheden doe je alles om te overleven.Tzatziki-sausje erbij... om nom nom.
Jullie vinden het niet erg om in zijn kwakkie te roeren?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon, mannen onderling, afgesproken dat hij als eerste mag.
We doen natuurlijk wel een condoom om hequote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jullie vinden het niet erg om in zijn kwakkie te roeren?
En alles weer goed geconfigureerd?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, even een paar dagen rust gegund. Mede omdat ik opgesloten zat in mijn zolderkamer natuurlijk
Je snakt ernaar?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom het zo lang duurde
Ik weet het niet.quote:
Hij perst de kwak er wel uit voordat de volgende aan de slag gaat.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jullie vinden het niet erg om in zijn kwakkie te roeren?
Voor mij welquote:
quote:Hij perst de kwak er wel uit voordat de volgende aan de slag gaat.![]()
Waarom zeg ik dat eigenlijk?
Goed hard drukken vanaf de andere kantquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor mij wel
[..]hoe perst HIJ dat er bij mij uit?
Tot in t keeltje zekerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Goed hard drukken vanaf de andere kant
Oh.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor mij wel
[..]hoe perst HIJ dat er bij mij uit?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Oh.
Ik was in de veronderstelling dat Teun in z'n bips werd geneukt, niet jij.
* 100% Tukker slaat zichzelf wakker.
Ik nam wel aan dat ik de poedelewoepsie wasquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op handen en knieën en ontspannen, poedelewoepsie! ACT-F heeft gewonnen dus hij mag als eerste.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Ik nam wel aan dat ik de poedelewoepsie was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |