Jullie zijn schatten iddquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gelukkig blijven we niet doorzeuren...
Mwa, de skinnies en de fatties hoef ik niet. Die mag jij hebbenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
"Wat zeg ik, doet u me ze maar allemaal!"
Gelukkig ga jij er omheen lullen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:10 schreef Cue_ het volgende:
Gelukkig gaat het volgende week weer vriezen
Ik zou ze in de vriezer bewaren, just in case. Je weet maar nooit wanneer de apocalyps begint...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, de skinnies en de fatties hoef ik niet. Die mag jij hebben
Wie? Wat? Waar? Waarom?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:21 schreef Cue_ het volgende:
Deze week nog wel een boek gelezen waar ze uiteindelijk aan kannibalisme gingen doen
Omdat ze anders doodgingenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Wie? Wat? Waar? Waarom?
Welk stuk vlees zou jij als eerste aansnijden?
Ik ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ze anders doodgingen
Denk dat ik zou beginnen met de bilpartij![]()
Maar dat is meer gevoelsmatig. Weet zo niet meer wat het lekkerste stukje in theorie/praktijk is.
Al lijkt het me wel heel vaag om daadwerkelijk te moeten doenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ook.Of misschien het bovenbeen.
In ieder geval zou ik het hart opeten om de krachten van het slachtoffer te krijgen.
Ah, je bent er! Het kontneukn kan beginnen!quote:
Ik vroeg me al af waarom het zo lang duurdequote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, je bent er! Het kontneukn kan beginnen!
Op handen en knieën en ontspannen, poedelewoepsie! ACT-F heeft gewonnen dus hij mag als eerste.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom het zo lang duurde
Wat heeft ie gewonnen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op handen en knieën en ontspannen, poedelewoepsie! ACT-F heeft gewonnen dus hij mag als eerste.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:26 schreef Cue_ het volgende:
Jenny Smit wil schaatsprijs van Michael Boogerd
Dat sowieso. Maar in extreme omstandigheden doe je alles om te overleven.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al lijkt het me wel heel vaag om daadwerkelijk te moeten doen
quote:
Fijn dat je aan me denkt tijdens het kontneukenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, je bent er! Het kontneukn kan beginnen!
Qquote:
Ja, even een paar dagen rust gegund. Mede omdat ik opgesloten zat in mijn zolderkamer natuurlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:38 schreef 100% Tukker het volgende:
Het levertje is klaar voor het weekend?
Gewoon, mannen onderling, afgesproken dat hij als eerste mag.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:36 schreef Cue_ het volgende:
Of nouja.. waarmee?
het wat is me duidelijk geworden
Ik gok dat als je moet overleven dat dat sausje er niet meer isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:38 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat sowieso. Maar in extreme omstandigheden doe je alles om te overleven.Tzatziki-sausje erbij... om nom nom.
Jullie vinden het niet erg om in zijn kwakkie te roeren?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon, mannen onderling, afgesproken dat hij als eerste mag.
We doen natuurlijk wel een condoom om hequote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jullie vinden het niet erg om in zijn kwakkie te roeren?
En alles weer goed geconfigureerd?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, even een paar dagen rust gegund. Mede omdat ik opgesloten zat in mijn zolderkamer natuurlijk
Je snakt ernaar?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom het zo lang duurde
Ik weet het niet.quote:
Hij perst de kwak er wel uit voordat de volgende aan de slag gaat.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jullie vinden het niet erg om in zijn kwakkie te roeren?
Voor mij welquote:
quote:Hij perst de kwak er wel uit voordat de volgende aan de slag gaat.![]()
Waarom zeg ik dat eigenlijk?
Goed hard drukken vanaf de andere kantquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor mij wel
[..]hoe perst HIJ dat er bij mij uit?
Tot in t keeltje zekerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Goed hard drukken vanaf de andere kant
Oh.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor mij wel
[..]hoe perst HIJ dat er bij mij uit?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Oh.
Ik was in de veronderstelling dat Teun in z'n bips werd geneukt, niet jij.
* 100% Tukker slaat zichzelf wakker.
Ik nam wel aan dat ik de poedelewoepsie wasquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op handen en knieën en ontspannen, poedelewoepsie! ACT-F heeft gewonnen dus hij mag als eerste.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Ik nam wel aan dat ik de poedelewoepsie was
Of jullie moeten echt een mannen onderonsje willen.. dan gluur ik wel door een gaatje in de muurquote:
Misschien ben je wel zo verschrikkelijk lelijk dat niemand m omhoog krijgt van je... J misschien door zn tekortenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of jullie moeten echt een mannen onderonsje willen.. dan gluur ik wel door een gaatje in de muur![]()
Die kans is zeker aanwezigquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:10 schreef Redbaron het volgende:
Misschien ben je wel zo verschrikkelijk lelijk dat niemand m omhoog krijgt van je... J misschien door zn tekorten
Ik krijg idd bijna zin om een half weggerot pandalijk te neuken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Misschien ben je wel zo verschrikkelijk lelijk dat niemand m omhoog krijgt van je... J misschien door zn tekorten
Riep je?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg idd bijna zin om een half weggerot pandalijk te neuken.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben jij niet kaal dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar... Q is echt een ander
Kaal enzo
Ik ben wel een lekkerdingquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:15 schreef Cue_ het volgende:
Maar in mijn fantasie zijn jullie allemaal lekkere dingen dus ik hopelijk ook die van jullie
Kunnen we losgaan enzo
Vooruit, omdat je zo lief bent en er zo graag een stuk in wil hebben.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Ik nam wel aan dat ik de poedelewoepsie was
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van onder toch wel?quote:
quote:
Dank jequote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Vooruit, omdat je zo lief bent en er zo graag een stuk in wil hebben.
Zoveel zit er nu ook weer nietquote:
Ik kan niet tegen dat gekriebel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Weet je hoe sexy zo'n mini streepje kan zijn, of net een plukje
Ik zou haast zo'n 'pubic hair comparisson' plaatje zoeken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Zoveel zit er nu ook weer niet
Je weet dat je er niets mee opschiet hequote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zou haast zo'n 'pubic hair comparisson' plaatje zoeken.
Alleen als ik niet zo'n vatsige zeug was toch?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Binnenkort dus met z'n allen Cue pakken?
Ik kijk niet op een kilootje meer of minder, zolang je maar niet aan het Amerikaanse stereotype voldoetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen als ik niet zo'n vatsige zeug was toch?
Als je eruitziet als Hen doe ik je, anders nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen als ik niet zo'n vatsige zeug was toch?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als je eruitziet als Hen doe ik je, anders niet
Nice.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Binnenkort dus met z'n allen Cue pakken?
De aanhouder wint.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als je eruitziet als Hen doe ik je, anders niet
Jij bent ookquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:58 schreef Cue_ het volgende:
Een 'nieuwe' vrouw in het topic en je wordt gelijk vergeten
Hen du geile puppequote:
Topickill.quote:
Dat krijg je met een harige vagina.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:58 schreef Cue_ het volgende:
Een 'nieuwe' vrouw in het topic en je wordt gelijk vergeten
Niks mis met wat haar op de poes, het moet geen klein meisje lijken he.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat krijg je met een harige vagina.
Bij 100% wel..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niks mis met wat haar op de poes, het moet geen klein meisje lijken he.
Juist wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niks mis met wat haar op de poes, het moet geen klein meisje lijken he.
quote:
quote:
Waarom hoor ik meteen die "scheer ze! scheer ze! scheer ze!"-scene uit Band of Brothers?quote:
Als er geen gras op de mat ligt...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:14 schreef Daywalk3r het volgende:
100% Tukker's motto is "Wat kan schommel'n, kan ook wipp'n"
Die serie moet ik nog steeds eens kijken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom hoor ik meteen die "scheer ze! scheer ze! scheer ze!"-scene uit Band of Brothers?Dat stuk waar Eindhoven bevrijd is en de moffensletjes geschoren worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |