Ik ookquote:
*boks*quote:
Ik tel er maar 3quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:52 schreef the85mc het volgende:
Ja hoi hier! Wat hebben veel mensen een slechte bui vandaag..
Ik heb een bijzonder goede bui. Gister tot diep in de nacht aan een stuk met B. gepraat over van alles en nog wat. Ik ben nog steeds zo verliefdquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:52 schreef the85mc het volgende:
Ja hoi hier! Wat hebben veel mensen een slechte bui vandaag..
Goed nieuws Xennia! En ik dacht dat "we talked all nightquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb een bijzonder goede bui. Gister tot diep in de nacht aan een stuk met B. gepraat over van alles en nog wat. Ik ben nog steeds zo verliefd![]()
En we krijgen dinsdag een kijker voor zijn huis!
Ben jij stiekem een vrouw?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:49 schreef the85mc het volgende:
Coco![]()
Is ook niet zo raar dat je er met je hoofd af en toe niet bij bent, je hebt heel wat te verwerken. Ook alles is nieuw met de mini erbij en ook dit er nog bij..
Ik meende iets te hebben onthouden over dat je leververvetting door medicijnen kwam? En kan dat proces ook omkeren?
Iets heel anders: twijfel om de stad nog in te gaan. Zou met wat mensen gaan eten maar iedereen had weinig tijd. Dus eten ging niet door. Maar we gaan zo nog wel drankje doen, alleen eigenlijk heb ik zin om zo in mn bed te gaan liggen. /Firstworldproblems
Eigenlijk moet ik ook gewoon niet zeuren en gaan. Toen ik dit typte dacht ik wat loop je nou te miepen. Dus
Ik wou het niet zeggen! Eigenlijk wel, uit wraak voor de Fiat.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik las "shag" is wel weer weg en dacht: "maar jij bent toch gestopt!!!!"
JA!quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:05 schreef Novem het volgende:
Je kan het v1z! Even door de eerste paar lastige maanden heen bijten...
Er is weinig zo dom en onaantrekkelijk als roken, je mist er niets aan
Verkouden rennen, baaschquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ben benieuwd Maria!
Ik zit te snotteren en te janken van verkoudheid. Altijd leuk. Morgen maar eens kijken of ik dat eruit kan schrijven en rennen.
Nu slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door kwakz0r op 08-03-2013 00:21:21 ]Kwak
Geen idee hoe of wat je dieet. Hier is het gangbaar om te focussen op een gezond eetpatroon met voldoende beweging en niet meer dan een pond per week gewichtsverlies. Drie weken lang crackers en slablaadjes is bv geen gezond eetpatroon.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:55 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik ben nu 10 dagen serieus bezig met diëten en ben nog niets afgevallen (de weegschaal geeft zelfs 0,1 KG meer aan). Ik ga natuurlijk stug door, maar echt bemoedigend is het niet. Iemand enig idee hoe dat kan?
Dat is/was ook de insteek en daar ben ik ook al een poosje mee bezig - maar dat had ook al het omgekeerde effect. Vandaar dat ik 't uit lichte frustratie een beetje opgevoerd heb de laatste tijd. Ik snap al niet hoe je aan kan komen als je van een vrij ongezond naar een gezond eetpatroon gaat, maar dat je zelfs geen gram kwijtraakt op een, haast, crash dieet is helemaal verbijsterendquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee hoe of wat je dieet. Hier is het gangbaar om te focussen op een gezond eetpatroon met voldoende beweging en niet meer dan een pond per week gewichtsverlies. Drie weken lang crackers en slablaadjes is bv geen gezond eetpatroon.
Ik weet dat spieren kweken een goed idee is, maar gewichtheffen is écht niet mijn ding, laat mij me maar lekker op de crosstrainer of loopband uitleven.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:28 schreef loveli het volgende:
Tien dagen is niks, slecht voorbeeld, maar in een concentratiekamp waren geen dikke mensen. Dus als je het lang genoeg volhoudt zul je op een gegeven moment afvallen. Alleen wil je liefst je spieren houden en je vet kwijt, dus crashen is dom.
Aan je profiel te zien ben je man, ga ijzer tillen en een beetje voetballen, dan ben je binnen no time wat kwijt. En skip cola en andere suikers.
Op den duur zal je op dat dieet wel afvallen, maar je komt het net zo hard weer aan als je normaal gaat eten daarna (en dat ga je niet heel je leven volhouden namelijk). Gezond eten en geduld hebben is denk ik toch een betere optiequote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:39 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik weet dat spieren kweken een goed idee is, maar gewichtheffen is écht niet mijn ding, laat mij me maar lekker op de crosstrainer of loopband uitleven.
Ben nu een paar maandjes bezig met gezond eten en de calorieën in de gaten houden, maar ben daar gewoon pakweg 4KG op aangekomenVandaar dat ik de laatste tien dagen op rijstwafels en water leef. Beetje uit frustratie, maar zoals je zegt is crashen inderdaad dom, dus ik stop daar ook mee - het gewenste resultaat heeft het ook niet gehad.
Is dit topic overigens alleen voor de dames?
noes! koffietent met wifi in de buurt?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:41 schreef _aurum_ het volgende:
Ola!
Er zijn hier mannen en vrouwen
Ik ben mijn toegangspas vergeten *voor de deur staat*
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:13 schreef kwakz0r het volgende:
Oh ik ben zo gelukkig, de eerste uitvoering van de schoolmusical was ZO gaaf, ik heb een adrenalinerush van hier tot Tokio en morgen moet ik om 6 uur op en om 8 uur weer lesgeven....
kijk! ik on stage!! (en wat sfeerplaatjes)Les Miserables! Wie was jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
wauw, zie net dude lopen met zonnebril, mouwloos shirt en driekwartsbroek o.O Zomer, begin bij jezelf ofzo?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
wauw, zie net dude lopen met zonnebril, mouwloos shirt en driekwartsbroek o.O Zomer, begin bij jezelf ofzo?
Je bent gewoon van ongezond naar ongezond gegaan hoor, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:25 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Dat is/was ook de insteek en daar ben ik ook al een poosje mee bezig - maar dat had ook al het omgekeerde effect. Vandaar dat ik 't uit lichte frustratie een beetje opgevoerd heb de laatste tijd. Ik snap al niet hoe je aan kan komen als je van een vrij ongezond naar een gezond eetpatroon gaat, maar dat je zelfs geen gram kwijtraakt op een, haast, crash dieet is helemaal verbijsterend
wat is er mis met je spiegelbeeld?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben nog steeds voornemens een eindje te gaan rennen vandaag. Maar mijn hoofd denkt daar anders over, mijn spiegelbeeld al helemaal![]()
dámn. En het is ook nog eens saai druilweer hier....
ik ben binnenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
noes! koffietent met wifi in de buurt?
Gelukkig kan je nog postenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:33 schreef Perruche het volgende:
Aurum zijn je baksels gelukt?
mo; beterschap!
Gisteren uiteindelijk fataal lijstje met fatale gevolgen en vandaag en komende dagen geen beweging dus meh.
En vanavond weer een fataal lijstjequote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:33 schreef Perruche het volgende:
mo; beterschap!
Gisteren uiteindelijk fataal lijstje met fatale gevolgen en vandaag en komende dagen geen beweging dus meh.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
The Rabbit of Caerbannog![]()
Ik heb deze!
[ afbeelding ]
Tuurlijk! Desinfecterend enzoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:39 schreef Novem het volgende:
[..]
En vanavond weer een fataal lijstje
Ik ben super verkouden en heb keelpijnZou alcohol dat op kunnen lossen?
half, de smaak is goed maar ik vind het deeg te hard. Ik ga het zo mijn collega's voorschuiven ff kijken of ze het wat vindenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:33 schreef Perruche het volgende:
mo; beterschap!
Hoezo, heb je iemand gemept? Of zwanger gemaakt?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:44 schreef the85mc het volgende:
Morgen!
Zo, dat liep gister ook behoorlijk uit de hand..
Al langquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:33 schreef _aurum_ het volgende:
Ik kreeg bij de traktatie de vraag of ik nog wat heugelijks te vertellen had over 9 maanden![]()
zomaar trakteren kan schijnbaar niet
Had je cinnamon buns met blauwe en roze muisjes dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:33 schreef _aurum_ het volgende:
Ik kreeg bij de traktatie de vraag of ik nog wat heugelijks te vertellen had over 9 maanden![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:33 schreef _aurum_ het volgende:
Heb je wat heugelijks te vertellen over 9 maanden?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga straks ook maar iets bakken. Brood denk ik, voor morgenochtend. Heb een 'country grain' mix gehaald, eens zien wat dat doet
18 maart begint de serie Bread van Paul Hollywood op de BBC.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga straks ook maar iets bakken. Brood denk ik, voor morgenochtend. Heb een 'country grain' mix gehaald, eens zien wat dat doet
Ja, dat ik ben afgestudeerd!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb je wat heugelijks te vertellen over 9 maanden?
Thanks! Kan ik ook mooi iPlayeren in de verloren momentenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
18 maart begint de serie Bread van Paul Hollywood op de BBC.
Wordt vast tof!
HEMA!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:55 schreef Phaidra het volgende:
nsloze opmerking aurum .
Ik moet dit weekend ook taarten bakken, maar ik heb even geen inspiratie. Vorige week al een heerlijke cake met perzikvulling en italiaans schuim gemaakt voor verjaardag deel 1. Dit weekend dus deel 2 en eigenlijk heb ik geen zin om heel lang in de keuken te staan (hij moet eerst grondig worden opgeruimd voor er uberhaupt iets in gemaakt kan worden ). Suggesties?
Lol. Nee, tradities moeten niet verbroken wordenquote:
quote:2 bekers (1/4 lt) slagroom
1 kopje advocaat ( natuurlijk kan het ook zonder)
2 pakken bokkepootjes
taartbodem ( kant en klaar)
Halveer alle bokkepootjes, bewaar de kruimels, klop de slagroom stijf met suiker, roer er de advocaat door, en dan maar stapelen in de taartbodem: laagjes slagroom, laagje bokkepootjes, laagje slagroom enz. Garneren met de kruimels.
Laat de taart een nacht opstijven in de koelkasten dan begint het grote genieten
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:57 schreef V1z0R het volgende:
Limburgia?
Oeh! Die bokkepootjestaart van laatst was zo simpel als maar kan!
[..]
je haalt een taart bij de hema, bij voorkeur een zonder slagroom. Zet de oven laag aan, en zet de taart erin. Voila, taart uit eigen keuken. Niks aan gelogen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:57 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Lol. Nee, tradities moeten niet verbroken worden. Maar ze mogen best wat minder tijd kosten dan een halve dag
Of je zet hem in de koelkast en haalt hem daaruit --> ook uit eigen keuken en scheelt weer een proces-stap.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:11 schreef the85mc het volgende:
[..]
je haalt een taart bij de hema, bij voorkeur een zonder slagroom. Zet de oven laag aan, en zet de taart erin. Voila, taart uit eigen keuken. Niks aan gelogen.
quote:
Ziet er idd lekker en makkelijk uitquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Carrotcakereceptje van de AH is easypeasy. Kan zelfs ik!
Nee, van de interwebs gepiktquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:09 schreef the85mc het volgende:
[..]werd jij na vannacht wakker als huisvrouw?
Vandaar dat ze dit de dag van de vrouw noemen, zelfs wij mannen laten onze vrouwelijke kant zien
CUL / Het grote Baktopic (koekjes,cakes, muffins en meer) #5quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ziet er idd lekker en makkelijk uit. Grazie!
Hehheehe, ik heb al 2 verjaardagen, dus ik vrees dat het niet gaat lukken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Henk, al plannen morgen?![]()
![]()
Verder ga ik even het carrotcakerecept opzoeken.
Hell Yeahquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:27 schreef V1z0R het volgende:
020-crew gaat de binnenstad weer terroriseren?
Da's best druk. Als je zondag nog taart wil komen eten, ben je ook welkom hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehheehe, ik heb al 2 verjaardagen, dus ik vrees dat het niet gaat lukken.
Anders was ik taarten komen bakken, no worries.
Hmmmm... verleidelijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Da's best druk. Als je zondag nog taart wil komen eten, ben je ook welkom hoor.
Hij ging hier zaterdag als een treinquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ziet er idd lekker en makkelijk uit. Grazie!
Ja dat is echt raarquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:16 schreef the85mc het volgende:
Oh misschien beetje raar, maar ik vind de choco varianten van B&J en die banaan smaak echt niet lekker. Er zit gewoon teveel smaak aan. Mijn smaakpapillen trekken dat niet ofzo
Hmm niet echt, alleen bij echt hele chemische snoepjes ofzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:20 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha ja he. Smaak overkill ofzo. Heb je dat nooit?
Ik kom niet meer zo vaak in Groningenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:14 schreef loveli het volgende:
Respect voor de thuiswerkdag van Nallie.
Anna, hebben Groningse fietsenmakers goedkope tweedehandsjes? Kan me voorstellen dat bij jou in de stad de verhouding tussen vraag en aanbod iets anders ligt dan in een dorpje (mijn tweedehands Gazelle was 75 euro).
haha ah stom is dat! maar wel goed dat je je deadline hebt gehaald!!!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
nou sorry hoor
deadline from hell gehaaldalleen verder niks gedaan gekregen bijna, pffrt
verkeerde maat vloppen (dus terug naar winkel), vloppen zonder plakrandjes (dus plakband), onverwachts dure artikelen (dus andere oplossing), printerweigering, i hadz it aaall
Een keertje preventief bij de schoonouders langs met het nuttige combineren, dacht ik. De NS stuurde een mail dat het papieren kortingskaartje blijft, ik moest meteen aan jou denkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik kom niet meer zo vaak in Groningenhelaas!
danku danku! ^^quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:58 schreef Probability het volgende:
[..]
haha ah stom is dat! maar wel goed dat je je deadline hebt gehaald!!!
gister in de mediamarkt stond een groepje jongens die Beats by Dre "de ekte shit" vond. ik twijfelde of ik ze zou vertellen dat er in 'echte' geen k zit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het gaat over vaatwassers in studentenhuizen, kamerhuur inclusief bier en chill is het stopwoord.
Mn beeiwerkje is wel mooi trouwens.
De broek van Justin Bieber is ook hip.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Overigens is breien, net als haken, erg hip.
luierbipsje!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:19 schreef loveli het volgende:
[..]
De broek van Justin Bieber is ook hip.
[ afbeelding ]
vierkantjes van 15x15 waar ik een deken van ga maken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
gister in de mediamarkt stond een groepje jongens die Beats by Dre "de ekte shit" vond. ik twijfelde of ik ze zou vertellen dat er in 'echte' geen k zit.
wat brei jij?
Geniet ervanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:42 schreef Novem het volgende:
Goedemiddag!
Hongerrrrrr, heb vandaag nog niet zoveel kcals op, want ik denk dat ik met de wodka limes en cocktailtjes net de 2000 kcals aan ga tikken en dan kom ik niet aan gelukkig
......./zalhettumzegguhquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:41 schreef V1z0R het volgende:
Als 'ie dan toch bezig is... /lustookwelpizza
Nope. Dat zie je foutquote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je bent gewoon van ongezond naar ongezond gegaan hoor, maak je geen zorgen.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Bananenijs
Slagroomijs
Slagroom
Lange vingers met slagroom en vanilleijs
bastognekoeken, krakelingen, slagroomtaart, schuimgebak met slagroom, cake met slagroom, oranjekoek met slagroom, koffie met baileys en slagroom, slagroomvla met slagroom, slagroomsuikerhoorn, parijse soes met slagroom...
* uniekhoorn heeft geen slagroom
Niet met slagroom doen iig.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:47 schreef Probability het volgende:
Ik wil een extra groente gerechtje maken met aubergine - iemand tips?
Ik heb altijd slagroom in huis, gebruik het ook ipv koffieroom.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Bananenijs
Slagroomijs
Slagroom
Lange vingers met slagroom en vanilleijs
bastognekoeken, krakelingen, slagroomtaart, schuimgebak met slagroom, cake met slagroom, oranjekoek met slagroom, koffie met baileys en slagroom, slagroomvla met slagroom, slagroomsuikerhoorn, parijse soes met slagroom...
* uniekhoorn heeft geen slagroom
Op het werk heb ik altijd slagroom.. dat maak ik vaak even voor collega's. Stellen ze op prijs.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb altijd slagroom in huis, gebruik het ook ipv koffieroom.
Eet smakelijk!quote:
We maken altijd een halve Annie/ Freudmans pizza: ik veel groenten en kaas, Freudmans veel vleesch en kaasquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker An! Eet smakelijk.. (wat hebben jullie erop?)
In de hoop dat ik nog op tijd ben: http://nombelina.com/chocolade-truffeltaart/. Kost misschien een halfuurtje.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:57 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Lol. Nee, tradities moeten niet verbroken worden. Maar ze mogen best wat minder tijd kosten dan een halve dag
Klinkt lekker! Maar taart 2 wordt een cheesecake (wel met dezelfde bodemquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In de hoop dat ik nog op tijd ben: http://nombelina.com/chocolade-truffeltaart/. Kost misschien een halfuurtje.
Zo. Grote evenement dat ik organiseerde is geweest, leuk feestje achteraf en vandaag vooral brak op de bank gelegen en genoten van het idee dat de rust terug gaat keren. En een beetje katerig, werd al misselijk van het bakken van een ei met spinazie en kaas. Ontopic was het gister dus wat eten naar binnen proppen in pauzes, bier en vandaag 2 harde broodjes en 2 twixen
.
Hmm wil eens iets anders zo'n groenteprutje maak ik wel vaker..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet met slagroom doen iig.
roerbakken met tomaten uit blik, knoflook, kruiden, citroen, courgette, paprika, rode ui, pepers
http://foodgawker.com/?s=Eggplantquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmm wil eens iets anders zo'n groenteprutje maak ik wel vaker..
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:39 schreef anna82 het volgende:
Ha en ik was vergeten dat ik geen fiets meer had dus heb ik best lang lopen zoeken /zeefje
En dit moet dus jouw motivatie voorstellen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:39 schreef anna82 het volgende:
Wat een suck dagje! Zat tot half negen op kantoor en ipv een gezellig etentje had ik NY Pizza met collega'sen nu voel ik me vadsig omdat ik chocola heb gekocht en alles heb opgegeten, plus een bak straciatella yoghurt.
[..]
Het was maar een grapje, omdat cots zoiets ook een keer had gezegd nadat ze 10 whisky shotjes ophadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geniet ervan
je eet wel vrij vaak weinig kcal
Zo maar kwark/vla/druiven eten en dan slapen... werkweek begint
Als iedereen net zo chubby wordt als Anna, is de wereld een stuk mooier.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En dit moet dus jouw motivatie voorstellen.Heb je allemaal zelf in de hand, pop. Sommige mensen blijven altijd chubby.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:10 schreef Novem het volgende:
[..]
Het was maar een grapje, omdat cots zoiets ook een keer had gezegd nadat ze 10 whisky shotjes ophad
En hoe weet jij of ik weinig eet of niet? Ik post namelijk nooit lijstjes![]()
Iemand met een taille van 62 dik noemen is een beetje domquote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:46 schreef Panzermaus het volgende:
Oh god, volgens mij ben ik weer in het "Fruit 4 President" en "mooi dik is niet lelijk" kamp beland. De groeten LIF, houdoe!
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:46 schreef Panzermaus het volgende:
Oh god, volgens mij ben ik weer in het "Fruit 4 President" en "mooi dik is niet lelijk" kamp beland. De groeten LIF, houdoe!
The word is "voel" Panzerpop.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En dit moet dus jouw motivatie voorstellen.Heb je allemaal zelf in de hand, pop. Sommige mensen blijven altijd chubby.
64 in de winterquote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Iemand met een taille van 62 dik noemen is een beetje dom
Omdat dit jouw rol in het leven is leg ik hem even uit: Nee, ik eet meer en beweeg minder in de winter!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zwellen of slinken mensen tegenwoordig bij kou of warmte?
Hoeveel bf% zitten de meesten hier eigenlijk? En hebben jullie een verklaarsel voor dit verschijnsel?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:59 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens, vanochtend weer. Gisteravond compleet rondgegeten in een Turkse tent, kebabschotel alles. Vervolgens nog langs de AH voor twee pakken volle melk en kwark, ook nog soldaat gemaakt. Ik leek wel een chubby Ethiopiër.
Slapen. En dan word je 's ochtends wakker en kruimel je de douche in. Wat ziet je oog in de spiegel? Juist! Ripped abs en obliques. WTF?
Hoe kan dit zo snel?
We, we hebben een rol in het leven?!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Omdat dit jouw rol in het leven is leg ik hem even uit: Nee, ik eet meer en beweeg minder in de winter!
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
We, we hebben een rol in het leven?!
Waar kan ik een nieuwe krijgen want volgens mij heb ik die bijeenkomst gemist
Krijg je die per post?
^^quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Nee, sommige mensen begrijpen het idee sarcasme gewoon niet zo goed
Oh... ik ben zelf ook altijd beter geweest met ironiequote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Nee, sommige mensen begrijpen het idee sarcasme gewoon niet zo goed
Ja dat idee heb ik ook ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:59 schreef V1z0R het volgende:
Denk niet dat het ineens is...
Sinds ik zelf meer en meer verse producten en zo gebruik is m'n smaak veranderd volgens mij
Oh jammer, dan maar paaseitjesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:51 schreef Ml-etje het volgende:
Rolo's, gister gedachteloos naar binnen zitten knagen, niet lekker Marmar. Smaakt heel goedkoop en prefab ineens![]()
Zo werkt het volgens mijquote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:59 schreef V1z0R het volgende:
Denk niet dat het ineens is...
Sinds ik zelf meer en meer verse producten en zo gebruik is m'n smaak veranderdniet meer verpest volgens mij
Rolo'squote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:14 schreef MarMar het volgende:
* MarMar geeft Viz een rolletje pepermunt
En doe mij maar een rol rolo's.
Oh men, die heb ik lang niet gehad, zou ik ze nog net zo lekker vinden als vroeger? Maar eens testen
Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met een banaan en een beetje vla
T: 2 beschuitjes kaas
L: soepje, wrap met zalm en roomkaas en sla
T: appel, plakje ontbijtkoek
D: gehaktballetjes, pond broccoli, kaassaus, paar ovenfrietjes
T: warme amandelgriesmeelpap
C1000 volgens mijquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dr Pepper makes the wooorld taaaste better!![]()
Vroeger dronk ik Dr FootzGrote paarse blikken van de ehhh Lidl geloof ik
Mocht er 1 per week
![]()
En goeiemorgenmiddag! Aso uitgeslapen
quote:
Beterschaapswolf! Ik schor-kuch met je meequote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks vaais!
Ik word altijd ziek als stressvolle periodes erop zitten..fijn.
Stem was ook helemaal weg vanochtend, maar die is gelukkig weer terug! Straks ook maar sinaasappeltjes persen enzo!
Girona, gaan we naar de spaanse pyreneeenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Waarheen?
[..]
Beterschaapswolf! Ik schor-kuch met je mee
Oeh naaisquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Girona, gaan we naar de spaanse pyreneeen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Girona, gaan we naar de spaanse pyreneeen
uh, nee hoor. afgelopen twee weken volgens mij niet?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr, jij eet de laatste tijd wel vaak soep als D he? Moet je vrij veel eten..
Novem... let altijd heel goed op welke mensen welke lijstjes posten ;')
Oja, salade en wat brood.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
uh, nee hoor. afgelopen twee weken volgens mij niet?
Een heerlijk lijstje weer.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:40 schreef Nallie het volgende:
Je eet wel vaak wat minder grote D's volgens mij Perr, deze week veel salade toch?
Ik heb havermoutkoekjes gebakken! Ene helft met kokos, andere met maanzaad en citroen.
Mijn lijst
O: banaan, havermout, kokos, cacao
T: 1,5 koekje en koffie verkeerd
L: bak kwark met twee pruimen, flink wat bosbessen, muesli en lijnzaad
D: zelfgemaakte visburger op een broodje met pompoenfrietjes en spinaziesalade
T: koekjes
S: uurtje op de stepper
Opgeslagen. Ziet er goed uit, dus dank!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:45 schreef Nallie het volgende:
Ja die koekjes zijn echt zo makkelijk en lekker!
Dit recept als basis en je kan de venkel en maanzaad met van alles vervangen. Doe er ook altijd wat minder suiker in, want is zoet genoeg!
^^quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Met uniek dan.
Ik ben benieuwd of de foto's smakelijk zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik eet vandaag voor het eerst uit mn Jeruzalem-kookboek, kip met gecarameliseerde ui en kardemomrijst en verse kruiden
Mij kennende waarschijnlijk niet, maak meestal geen foodie-foto's en heb alleen mn fooncameraquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de foto's smakelijk zijn
Ik bedoelde het eigenlijk anders...maar foto's zijn altijd goedquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mij kennende waarschijnlijk niet, maak meestal geen foodie-foto's en heb alleen mn fooncamera
Maar als foto's op prijs gesteld worden zal ik eens kieken
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik eet vandaag voor het eerst uit mn Jeruzalem-kookboek, kip met gecarameliseerde ui en kardemomrijst en verse kruiden
Eigenlijk niet goed genoeg. Ben niet fit en ik wil nog zoooveel doen...quote:
Pics?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Eigenlijk niet goed genoeg. Ben niet fit en ik wil nog zoooveel doen...
Hoor wel geluiden waaruit ik opmaak dat wat ik doe het gewenste effect heeft
o.O Interessant recept.....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:45 schreef MarMar het volgende:
*huil* ik zie nu al voor de 2e keer binnen een dikke week een plaatje op facebook voorbij komen van mensen die spaghetti door worst prikken en dan koken en dat dan avondeten noemen als het gekookt is.
En ze kennen elkaar niet eens.
Het lijkt wel of het brood wat luchtiger was van zichzelf, maar dat kon ook het broodmeel zijn... was wel lekker, dát welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:14 schreef An24 het volgende:
Lastig is dat he Mo! Hier is de oven aan het opgeven....hij wordt niet heet meer, dus alles heeft een dubbele baktijd nodigmorgen eens kijken of de hartige muffins gaan lukken.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het lijkt wel of het brood wat luchtiger was van zichzelf, maar dat kon ook het broodmeel zijn... was wel lekker, dát wel
Snap niet wat ze dan precies doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:45 schreef MarMar het volgende:
*huil* ik zie nu al voor de 2e keer binnen een dikke week een plaatje op facebook voorbij komen van mensen die spaghetti door worst prikken en dan koken en dat dan avondeten noemen als het gekookt is.
En ze kennen elkaar niet eens.
Oh...!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eigenlijk anders...maar foto's zijn altijd goed
[..]
Brrrrrrrquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:17 schreef MarMar het volgende:
Nou, je doet dit in een pan met water
[ afbeelding ]
En dan wordt het dit als het is gekookt
[ afbeelding ]
En dan noem je dat avondeten..
Ik heb op facebook de variant met knakworstjes en met rookworst voorbij zien komen.
*huilt nog harder*
Ehm?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoor wel geluiden waaruit ik opmaak dat wat ik doe het gewenste effect heeft
Behalve dat het groente mist ben ik wel benieuwd wat je er zo verkeerd aan vind?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:17 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb op facebook de variant met knakworstjes en met rookworst voorbij zien komen.
*huilt nog harder*
Als je er tomatensaus bij maakt ziet het eruit als een geslaagde studentenmaaltijdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:17 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*huilt nog harder*
Voor iemand die ook veel eet ben ik wel benieuwd naar dit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Spaghetti met worst
Klinkt heelrijk Maria!
Heb weer veel te veel gegeten... Varkensfiletlapjes gegrild waren echt heerlijk mals en sappig.. varkenshaas waardig gewoon
Maar aangezien ik zoveel vreet moet ik vannacht 4 x uit te urineren
En het ijzelt
En weer om 5 uur de snelweg op
ijzel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |