Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!
Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!
En weer verder!
FMT MEET 23 MAART!!!
HONDT
Bedankt voor deze wijsheid oude man.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:36 schreef Beardy het volgende:
[ afbeelding ]
Over Dion valt toch niet veel te zeggen?
[ afbeelding ]
Over Barbie valt toch niet veel te zeggen?
Cocaïne ... iets opsnuiven wat door een loser in doorgeslikte condooms het land binnen gesmokkeld is. Smakelijk hoor! Nee, dan liever een gezond Nederlands plantaardig product.
Sommige dingetjes vond ik wat minder, maar over het algemeen vond ik het een erg goede filmquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sommige dingetjes vond ik wat minder, maar over het algemeen vond ik het een erg goede film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:53 schreef ArtistA het volgende:
[..]Yep, dat was inderdaad leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Yep, dat was inderdaad leuk
Uhmm... kan ik me ff niet voor de geest halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:57 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Uhmm... kan ik me ff niet voor de geest halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Cage in die film? Kan ik me niet herinneren.
26/42quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Heb je al die Denzel films nou al ingehaald Sands?
Toen was het 25 dacht ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat was het borige keer ook altoch?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Toen was het 25 dacht ikFlight nog gekeken...maar ik ben nu al weer eentje aan het binnenhalen.
Als je het wel snel zou raden, hebben ze het slecht gemaaktquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Wie is de mol is een leuk programma om te kijken.. ik ben er alleen zo slecht in
Ik heb de Denzel lijst wel bij mijn favoriete lijstjes staan op ICMquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
True, ik had alleen verwacht dat die al in het gezien lijstje stond
En ik heb het geraden zonder ooit te kijken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Wie is de mol is een leuk programma om te kijken.. ik ben er alleen zo slecht in
Ja, maar ik ben zo slecht dat ik elke aflevering dacht: Ja, die is het... en dan kreeg hij/zij aan het eind het rode scherm...quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als je het wel snel zou raden, hebben ze het slecht gemaakt
Had ik maar nog 35 Denzel films te kijkenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben zo slecht dat ik elke aflevering dacht: Ja, die is het... en dan kreeg hij/zij aan het eind het rode scherm...![]()
Ik heb trouwens pas 7 Denzel films gezien volgens ICM
Buiten dat je een Fan bent... is Wie is de mol natuurlijk geen reisprogramma...quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:34 schreef Lemans24 het volgende:
Ik ben een groot van van reizen en reisprogramma's, maar ik vind Wie is de Mol zó oninteressant, ongelooflijk...
hey spellingnazi, verbeter die fout dan ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:35 schreef wyccie het volgende:
Dat is toch helemaal geen reisprogramma?
Ik heb nog zoveel te kijken van mijn favoriete acteurs en regisseursquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Had ik maar nog 35 Denzil films te kijken
Dat is geen foute spelling.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:36 schreef dyonvbaal het volgende:
hey spellingnazi, verbeter die fout dan ook
Huh? Jij bent een Van ergens van?quote:
Oh, zo heb ik het wel altijd gezien: een reisprogramma met spelletjes. Zoals ook 70 graden noord en expeditie poolcirkel, maar ook The Amazing Race.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:35 schreef wyccie het volgende:
Dat is toch helemaal geen reisprogramma?
Ik dacht, wat bedoel je nu toch. Maar van van is blijven staan ja..quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Buiten dat je een Fan bent... is Wie is de mol natuurlijk geen reisprogramma...
Die van jou zijn dan ook gemiddeld gezien volgens mij wat ouder dan die van mij, dus dan heb je meer te kijkenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb nog zoveel te kijken van mijn favoriete acteurs en regisseursSlecht van mezelf
Sowieso moet je niet die bagger kijken van de Nederlandse tv.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:39 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Oh, zo heb ik het wel altijd gezien: een reisprogramma met spelletjes. Zoals ook 70 graden noord en expeditie poolcirkel, maar ook The Amazing Race.
Nu biedt Sawadee ook Wie is de Mol reizen aan, dus de connectie is er wel degelijk.
In Nederland heb je voor rond de 28 euro een dagkaart.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:38 schreef Lemans24 het volgende:
ArtistA, in welke hoek van het land woon jij trouwens? Omdat je nu niet op 12 maart naar Oz: the Grat and Powerfull kan. Een treinkaartje van 50 euro is nogal wat! Ik kom (vanuit Utrecht) onmogelijk boven de 30 euro retour uit, waar ik ook heen ga. Met korting dan.
Oh, haha. Ik had niet eens door dat dat is wat er stond. Ik dacht gewoon dat hij per ongeluk twee keer van had getypt. De zin zelf heb ik niet eens gelezen.quote:
Wie is de mol! is dan ook geen bagger! 1 Van de betere programma's op de publieke zendersquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Sowieso moet je niet die bagger kijken van de Nederlandse tv.
Ja dat is ook weer waar, Denzel kan nog wel 10/20 films doen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die van jou zijn dan ook gemiddeld gezien volgens mij wat ouder dan die van mij, dus dan heb je meer te kijken
klopt ook, per ongeluk twee keer van en het zelfstandig naamwoord vergeten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, haha. Ik had niet eens door dat dat is wat er stond. Ik dacht gewoon dat hij per ongeluk twee keer van had getypt. De zin zelf heb ik niet eens gelezen.
Het is geen bagger, ik vind het gewoon niet boeiend. Behalve een keer in Sevilla, waar ik toen net geweest was. De leukste programma's op de NL tv zijn Keuringsdienst van Waarde en De Wilde Keuken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie is de mol! is dan ook geen bagger! 1 Van de betere programma's op de publieke zenders
Ik vind al die programma's afschuwelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie is de mol! is dan ook geen bagger! 1 Van de betere programma's op de publieke zenders
Dat tweede ken ik niet, die eerste ook weinig gezien.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef Lemans24 het volgende:
Het is geen bagger, ik vind het gewoon niet boeiend. Behalve een keer in Sevilla, waar ik toen net geweest was. De leukste programma's op de NL tv zijn Keuringsdienst van Waarde en De Wilde Keuken.
Dan liever aan wie is de mol... Het lijkt me maar niks om ik weet niet hoelang op een onbewoond eiland te zitten...quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat tweede ken ik niet, die eerste ook weinig gezien.
De Rekenkamer zie ik ook heel sporadisch voorbij komen en dat vind ik wel grappig.
Overigens lijkt het me wel heel leuk om mee te doen aan programma's zoals Expeditie Robinson.
Het gaat mij juist om het niet back to basic te gaanquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:51 schreef wyccie het volgende:
Ach ja, even back to basics kan geen kwaad. Maar inderdaad, Wie is de mol is natuurlijk leuker, meer reizen.
Ik moet toegeven dat ik niet zovaak in de tropen ben... en dus ook niet weet hoe het is om daar back to basic te gaan...quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:54 schreef Lemans24 het volgende:
Back to basics is alleen leuk als je thuis in een prettig klimaat bent. In de tropen heb ik er altijd al na twee dagen genoeg van...
In het regenwoud of moeras: muggen, bloedzuigers, vocht en hitte.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik niet zovaak in de tropen ben... en dus ook niet weet hoe het is om daar back to basic te gaan...
quote:
Niks voor mij.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
In het regenwoud of moeras: muggen, bloedzuigers, vocht en hitte.
Je ziet mooie dingen, dat wel.
In de bergen is het net als in Europa.
Daar hoef ik in de zomer mijn huis niet voor uit...quote:
Het laatste deel van Ricochet...leek wel Denzel McClanequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
True, ik had alleen verwacht dat die al in het gezien lijstje stond
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Het laatste deel van Ricochet...leek wel Denzel McClane![]()
Tv films staan er niet bij, maar A Soldier's Story heb ik wel gezien jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
wilma, a soldier's story en george mckenna story heb je wel alledrie al gezien?
BinnenkortVolgende week verschijnt Roman Holidayquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:09 schreef Desunoto het volgende:
Op 3 december verschijnt The Ghost and Mrs. Muir op blu-ray lees ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |