Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!
Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!
En weer verder!
FMT MEET 23 MAART!!!
HONDT
Bedankt voor deze wijsheid oude man.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:36 schreef Beardy het volgende:
[ afbeelding ]
Over Dion valt toch niet veel te zeggen?
[ afbeelding ]
Over Barbie valt toch niet veel te zeggen?
Cocaïne ... iets opsnuiven wat door een loser in doorgeslikte condooms het land binnen gesmokkeld is. Smakelijk hoor! Nee, dan liever een gezond Nederlands plantaardig product.
Sommige dingetjes vond ik wat minder, maar over het algemeen vond ik het een erg goede filmquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sommige dingetjes vond ik wat minder, maar over het algemeen vond ik het een erg goede film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:53 schreef ArtistA het volgende:
[..]Yep, dat was inderdaad leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Yep, dat was inderdaad leuk
Uhmm... kan ik me ff niet voor de geest halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:57 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Uhmm... kan ik me ff niet voor de geest halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Cage in die film? Kan ik me niet herinneren.
26/42quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Heb je al die Denzel films nou al ingehaald Sands?
Toen was het 25 dacht ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat was het borige keer ook altoch?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Toen was het 25 dacht ikFlight nog gekeken...maar ik ben nu al weer eentje aan het binnenhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |