Ow dan hebben ze hem nog bij onze kruidvat danquote:
+1quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal er wel iets aan verschil in zitten, maar niet merkbaar zonder foto's naast elkaar te gaan leggen.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ow dan hebben ze hem nog bij onze kruidvat dan
Overigens: WAJAAA GALAXY LEGGINGS
Collega: "Is het alweer carnaval?"![]()
Nicequote:
Zou een stuk prettiger zijn.quote:
Shhhhquote:
Nope ! Romwe.com want velen malen goeikoperquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Had je bij Black Milk besteld Priem?
afreed wif colleaguequote:Op donderdag 7 maart 2013 13:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Shhhh![]()
Denk aan het jurkje die ik gekocht heb voor je bruiloft
Die smaak waardeer je ook
Overigens zei m'n collega ook nog: Priem heeft qua mode 2 kanten: De ene keer erg modieus waar ik me volledig kan in vinden; en de andere kant is 'dit' *wijst naar leggings*![]()
Dankkkkkquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope ! Romwe.com want velen malen goeikoper![]()
Dank mandy maarquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dankkkkkik moest al zo huilen van de prijzen van BM
Whut? Nog niet gedaan dan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
zal ik morgen mijn holopants naar kantoor dragen?
Is dat een legging of wat ruimere broek?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
zal ik morgen mijn holopants naar kantoor dragen?
Is broekquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Is dat een legging of wat ruimere broek?
nee, een spijkerbroek. Is eigenlijk meer multichromequote:Op donderdag 7 maart 2013 13:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Is dat een legging of wat ruimere broek?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel mezelf echt een koe met een opvallende legging
Ermahgerd dat klinkt echt episch!quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, een spijkerbroek. Is eigenlijk meer multichrome
Dirxquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bourjois hebben ze niet bij kruidvat toch? Waar wel behalve etos
Ik hoop het niet voor je! Dit is een nare griep die nu rondwaartquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Net bloedheet, nu ijskoud. Zou ik ziek aan het worden zijn?
quote:
NIEMAND WORDT HIER ZIEK!quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Net bloedheet, nu ijskoud. Zou ik ziek aan het worden zijn?
Daarom net ! Is toch gewoon een broekquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, een spijkerbroek. Is eigenlijk meer multichrome
Ik vind dat het morgen gewoon weer normaal is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je! Dit is een nare griep die nu rondwaart
Ik ook !quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind dat het morgen gewoon weer normaal is.
KutDirx!quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik woon toch in brabant, volgens mij zit die nergens in brabantstommen dirx
Bij mij is ie nog steeds meer roze dan groenquote:
Is m'n lievelingsbroek. Zou em serieus elke dag aan willenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ERMAHGERD WAT EEN GAVE!
Ik zou daar in gaan wonen jonge! Hup aandoen naar je werk
givenchy, is de enige die echt exact mijn huidskleur heeftquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welk merk (vloeibare) foundation gebruiken jullie??
Oh, geen idee, ik kom er nooit voor makeup.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die is DUURnaja kijk wel eerst bij kruidvat, vind ik daar niks kjijk ik verder
Naja ik ook niet maar tampons ed zijn zeker 1 euro per doosje duurder dan ergens andersquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, geen idee, ik kom er nooit voor makeup.
Tampons -> supermarkt of op is op. Haarmeuk -> internet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik ook niet maar tampons ed zijn zeker 1 euro per doosje duurder dan ergens andershaarspul ook
GA ALVAST OEFENEN MET MET JE ARMEN ZWAAIEN!quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd! Krijgen net onze vereisten door van minimum skill test: http://wftda.com/rules/wftda-minimum-skill-requirements.pdf
Pittiggggg![]()
Omdat ik 31 ben en bij een vrij stoffig bedrijf werk met 10000 werknemers?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daarom net ! Is toch gewoon een broekWaarom zou je hem niet naar het werk aandoen?
Omdat ie te veel opvalt; of?
Opvallende leggings
/carequote:Op donderdag 7 maart 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat ik 31 ben en bij een vrij stoffig bedrijf werk met 10000 werknemers?
neeeeennnn niet ! Net nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
GA ALVAST OEFENEN MET MET JE ARMEN ZWAAIEN!
Mag je geen holo pants op je 31ste ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De 25 in 5 is me nog niet gelukt.... beste was 23,75 in 5 en toen was ik echt KAPOTquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Holy fock wat moet je een hoop kunnen!
Als je boven de 30 komt moet je netjes en degelijk gaan doenquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
neeeeennnn niet ! Net niet![]()
![]()
[..]
Mag je geen holo pants op je 31ste ?Echt wel joh ! Is zo'n toffe broek
![]()
je moet snel naar links en rechts kunnen kijkenquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Holy fock wat moet je een hoop kunnen!
Dat zeg ik niet, maar ik wil ook niet als de lokale dorpsgek gezien worden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je boven de 30 komt moet je netjes en degelijk gaan doen
zero fucks!quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je gewoon serieus je werk doet geen probleem tochquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik wil ook niet als de lokale dorpsgek gezien worden.
Het is wel een kantoor, geen kinderspeelplaats.
als je de rest neutraal houdt kan het prima toch?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nouja, ik vind een space-legging meer kinderspeelplaats (echt, no offence naar Priem en Mandy enzo want ze zijn tof) dan een broek die de vorm heeft van een paar jeans met wat meer hysterische kleurenquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Non takenquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nouja, ik vind een space-legging meer kinderspeelplaats (echt, no offence naar Priem en Mandy enzo want ze zijn tof) dan een broek die de vorm heeft van een paar jeans met wat meer hysterische kleuren
ja, precies, net zwart jasje erboven ofzo, I see no problems only epicnessquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Non takenIk snap je idee
En ik denk ook niet dat ik em naar het werk zal aandoen
maar mijn holopants doe ik dus wél aan.
Ja uiteraard ook met een colbertje ofzo... of een deftige trui.. en ook met hakken; want dat toont chicer
Brum zegt al 2 weken dat ik vlekken in mn gezicht hebquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
maar spees, jij ehbt toch geen foundation nodig?
Ik zou heel hard in zijn gezicht stompen, daar krijg je pas vlekken van.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum zegt al 2 weken dat ik vlekken in mn gezicht heb
lichte poeder niet genoeg?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum zegt al 2 weken dat ik vlekken in mn gezicht heb
Hij slaat harder.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou heel hard in zijn gezicht stompen, daar krijg je pas vlekken van.
Maar ik ben ook niet echt bang voor kleding met wat edge, ik draag gerust mijn kanariegele broek met korenblauwe schoenen befobbeld. Maar die holobroek is een rare mentale drempel op de een of andere manierquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb nu mijn primark jurkje aan zelfs (met vlinders en doodshoofden!!)
Met zwarte panty onder. Hakken en zwart colbert erover en mn baas vond dat ik er 'chic' uitzagVlg mij heeft ie nog niet eens gezien wat er precies opstaat
Het gaat om het hele plaatje vaak
Je bent gewoon een beetje raar.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar ik ben ook niet echt bang voor kleding met wat edge, ik draag gerust mijn kanariegele broek met korenblauwe schoenen befobbeld. Maar die holobroek is een rare mentale drempel op de een of andere manier
Omg echt ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar ik ben ook niet echt bang voor kleding met wat edge, ik draag gerust mijn kanariegele broek met korenblauwe schoenen befobbeld. Maar die holobroek is een rare mentale drempel op de een of andere manier
maar jou staat ook alles!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omg echt ?Pehehehe gek wijf
naja ik heb ook slangenprint broek aan naar het werk; dus wellicht ligt m'n derpel al wat hoger daardoor![]()
Wijf.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik was vanmorgen vastbesloten een jurk te dragen. Had de outfit al twee dagen in mijn hoofd.
Dus ik trek de jurk aan, zit er een grote vlek recht op mijn tiet.Kut, iets anders bedenken.
Rokje gepakt, maar niks meer in de kast wat er op kon.
Vila jurk aan ... voelde me niet relaxed.
Andere rok aan... meh.
Weer een andere rok... voelde me net zwanger... uiteindelijk ligt er nu een halve kledingkast op mijn bed en zit ik hier in een fucking beige wollen trui en een spijkerbroek zonder rits.!
Die holopants staat je écht wel goed hoorquote:
bijtenquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die holopants staat je écht wel goed hoor![]()
![]()
En arrrrghhhh serieus ! Vraagt collega net vanalles; ik netjes antwoorden zodat ie weet wat ie aan de klant moet zeggen.. Belt ie de klant; vergeet ie de helft door te geven "ja maar ik luister eik ook nooit naar jou" Haha grappig.
Fuck you![]()
Zo. Dat was m'n frustratiemomentje van de dag weer
Geef m patsenquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die holopants staat je écht wel goed hoor![]()
![]()
En arrrrghhhh serieus ! Vraagt collega net vanalles; ik netjes antwoorden zodat ie weet wat ie aan de klant moet zeggen.. Belt ie de klant; vergeet ie de helft door te geven "ja maar ik luister eik ook nooit naar jou" Haha grappig.
Fuck you![]()
Zo. Dat was m'n frustratiemomentje van de dag weer
Weet je wat het is... Als je hem 1x aanhebt naar het werk en uiteindelijk geeft er toch iemand commentaar op (omdat die duidelijk geen gevoel voor mode heeft; of kledij of smaak of whatsoever....); enige wat je gaat doen is em niet meer aandoen naar het werkquote:
Godver.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/P93 0157976 004 97 0780 0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
godverdomme
True, true. Meestal hebben ze toch alleen opmerkingen over mijn schoenen. En meestal zie ik aan hun ogen dat het vooral geilheid is die ze dwingt er wat van te zeggen... mwehehehequote:Op donderdag 7 maart 2013 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Weet je wat het is... Als je hem 1x aanhebt naar het werk en uiteindelijk geeft er toch iemand commentaar op (omdat die duidelijk geen gevoel voor mode heeft; of kledij of smaak of whatsoever....); enige wat je gaat doen is em niet meer aandoen naar het werk
Dus imho gewoon doenWant het is een toffe broek; en hij staat je goed
Zoek er wat neutraals bij en gaaannnn
Ja ik snauwde ook iets terug jaGoffer zeg....
Vraag dan niks klojo
Die is tofquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
KUT waarom heb ik tieten?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/P95_0005_324R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.1]&set=key[width],value[4905]&set=key[height],value[5735]&set=key[x],value[223]&set=key[y],value[1470]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Dat klinkt episch.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, echt
Strapless badpak met 85F
ik zag hem ook al op de site, die is leuk!quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
KUT waarom heb ik tieten?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/P95_0005_324R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.1]&set=key[width],value[4905]&set=key[height],value[5735]&set=key[x],value[223]&set=key[y],value[1470]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Dabedoellik!quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor de mannelijke omstanders, zeker!
jupquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou ook nooit een strapless badpak aandoen... Ook al heb ik geen tietenVoel ik me toch niet bepaald veilig bij
Heb ik een puckzzz idee in de waterslide zeg maar
![]()
*springt uit water FLASH*
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
ermewgerd Eny heeft getekend voor mijn pakketje![]()
![]()
Geen idee! Maar mijn zending waarvoor handtekening vereist is, staat op afgeleverd!quote:
Dat waren volgens mij die drie dagenquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
maar ze ruilde toch alleen haar stem voor benen, niet haar hele ziel?
anyways
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee! Maar mijn zending waarvoor handtekening vereist is, staat op afgeleverd!
[..]
Geen idee! Maar mijn zending waarvoor handtekening vereist is, staat op afgeleverd!
OHJA dat is ook zo! dan werd ze zo'n flubbertje in haar cave!quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat waren volgens mij die drie dagenals ze dan zijn hart niet had werd ze van ursula
Ja dat! Arme flubbertjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OHJA dat is ook zo! dan werd ze zo'n flubbertje in haar cave!
Ik had pas jaren later m'n eerste happy meal.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik had kleine zeemeermin happy meal poppetjes
Botje kon water spuiten!
[..]
Die was echt fantastischquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:49 schreef Mss het volgende:
Nu moet ik weer denken aan die goeden matigen foto op de feestboek.
Bingo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die was echt fantastisch
Dat kwartetje met de gerda's?
bertha'squote:Op donderdag 7 maart 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die was echt fantastisch
Dat kwartetje met de gerda's?
Welke heb jij nou?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]Ik ben verliefd op mijn galaxy legging
En Ariel![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijn_klootzakjes.html
Ik mis hier de katten van sjaan en skjoe in![]()
quote:Je bezoekt de site met een verouderde browser. Klik hier om te upgraden. Vergeet niet om Internet Explorer na de installatie opnieuw te starten.
jaaahquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
BullShit coordinator?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen die de titel BSc in hun email visitekaartje zetten ermahgerd
Moet ook altijd lachen als ik een mail van M. krijg en dan zijn standaard onderschrift daaronder inderdaad ook met zijn titelquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen die de titel BSc in hun email visitekaartje zetten ermahgerd
Dat kitten met die hontquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
faalhaasquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Foundation
Sponsjes
Tas spiegeltje
Douchegel
Gefaald
Ennn leather polish gezien van nails Inc maar kost 27.50
Dat laatste wil ik ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Foundation
Sponsjes
Tas spiegeltje
Douchegel
Gefaald
Ennn leather polish gezien van nails Inc maar kost 27.50
Ja ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 7 maart 2013 17:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb die leather niet gehaald hoor, te duur en die shit die erbij zit hoef ik niet.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:49 schreef Debsterr het volgende:
Nou, laat het grote ontvolgen maar beginnen... giveaway winner gemaild!
KWARTJEquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:54 schreef Debsterr het volgende:
Wel jeuj voor Nederlands iemand, goedkoper in verzending.
Ik heb gisteren lenzenvloeistof gefaaldquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
is douchegel kopen ook al falen tegenwoordig?
LIKEquote:
Ermahgerd dat was echt fantastischquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou ook nooit een strapless badpak aandoen... Ook al heb ik geen tietenVoel ik me toch niet bepaald veilig bij
Heb ik een puckzzz idee in de waterslide zeg maar
![]()
*springt uit water FLASH*
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
Die nieuwe catrice flesjes zijn echt pure aids
net voor het eerst gelakt. Kwastje is al aids. Draai ik flesje stevig dicht, breekt zo de buitendop afquote:
Hoe matig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net voor het eerst gelakt. Kwastje is al aids. Draai ik flesje stevig dicht, breekt zo de buitendop af!!
Oh, dat laatste heb ik gelukkig nog niet ervarenquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net voor het eerst gelakt. Kwastje is al aids. Draai ik flesje stevig dicht, breekt zo de buitendop af!!
ja die groen met gouden shimmers... Ehh..quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, dat laatste heb ik gelukkig nog niet ervaren.
Welke kleur?
Mint me Up.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja die groen met gouden shimmers... Ehh..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind em tof![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:46 schreef PriemGirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind em tof![]()
![]()
![]()
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ik moet telkens weer lachen om je onderschriftquote:
Lolquote:
Ja dat bedoelde ik eikquote:
Mhehe, eigenlijk kan 'ie er wel uit... aangezien die buren weg zijnquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moet telkens weer lachen om je onderschrift![]()
Ik vond je like al raar iddquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd kunnen ze die verdunnen en in een potje met een kwastje stoppen?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd kunnen ze die verdunnen en in een potje met een kwastje stoppen?
oldschool!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
zoiets?
http://www.joecartoon.com/index.php/episodes/frog-in-a-blender/
ik ben oldschoolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:41 schreef Mirjam het volgende:
en vanaf augustus tot nu:Top 100 voor reeks "SHJN SlowChat" van 01-08-2012 t/m 01-02-2013
nr / aantal posts / gebruiker
01 12967 Stormqueen
02 11785 SpaceInvaders
03 10677 BBQ-kip
04 09190 Nagelschaartje
05 06503 Mss
06 06421 PriemGirl
07 06125 IJsdraakje
08 05044 megamandy
09 04891 Dwyn
10 04739 Miss_Congeniality
11 04618 Sharana_LV
12 03963 AlbinoBambi
13 03719 Incantrix
14 03397 Diconnected
15 02948 Lindytje
16 02594 Mirjam
17 02201 Unfckingtitled
18 01518 De_Taartjesfee
19 01410 Debsterr
20 01143 Loqi
21 00941 RenRen-
22 00808 Surveillance-Fiets
23 00772 SwarteEarrebarre
24 00683 Puckzzz
25 00620 princess-a
26 00480 Miezziej
27 00411 milka82
28 00376 -Bubseltje-
29 00366 bleiblei
30 00159 Dimens
31 00096 Spouwerranger
32 00069 Joysa
33 00058 Beije
34 00025 Ricardo1989
35 00017 DjinN
36 00015 BGTes
37 00007 AmyGrace
37 00007 Plastic_zak
37 00007 Lijnloos
40 00004 Oceanview
41 00003 Glijdt_licht
41 00003 Thinkk-Pinkk
41 00003 msacras
44 00002 -Peach
44 00002 TheClown1
44 00002 Finland.
47 00001 Quantic
47 00001 Dagkaart
47 00001 Irakeesje
47 00001 TBakkert
47 00001 Montelly
47 00001 kL0j00h
47 00001 pos
47 00001 Apuleius
47 00001 rianne89
47 00001 stevenmac26
47 00001 minkuukel
47 00001 Miniem
47 00001 littledrummergirl
47 00001 Angel-Joy
47 00001 Kroegtijgertje
47 00001 RichardHammond
47 00001 bibi
47 00001 Boca_Raton
Ik moest ff zoeken, maar heb er 1 gemaakt van 1 januari 2012 tot 1 maart 2013 , zoiets?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Godver, ik zie deze post net pas, ik zat namelijk uit te zoeken wat "Sherlock" was. Maar goed... zijn deze standen er ook t/m 1 maart 2013?
[..]
quote:Top 100 voor reeks "SHJN SlowChat" van 01-01-2013 t/m 01-03-2013
nr / aantal posts / gebruiker
01 5782 SpaceInvaders
02 5780 Stormqueen
03 3832 Nagelschaartje
04 3761 BBQ-kip
05 2498 PriemGirl
06 2337 Miss_Congeniality
07 2091 IJsdraakje
08 1979 Sharana_LV
09 1800 Mss
10 1760 megamandy
11 1481 Dwyn
12 1403 Diconnected
13 1075 Incantrix
14 0928 Mirjam
15 0903 De_Taartjesfee
16 0893 Unfckingtitled
17 0837 AlbinoBambi
18 0738 Debsterr
19 0394 Miezziej
20 0323 Puckzzz
21 0288 RenRen-
22 0267 Loqi
23 0222 Lindytje
24 0210 -Bubseltje-
25 0167 Surveillance-Fiets
26 0135 bleiblei
27 0134 princess-a
28 0109 milka82
29 0065 Joysa
30 0064 Spouwerranger
31 0056 SwarteEarrebarre
32 0020 Trinitrobenzeen
33 0005 Intronic
34 0003 msacras
34 0003 oLexie
34 0003 sabrosa
37 0002 Matip
37 0002 Greys
39 0001 Miniem
39 0001 littledrummergirl
39 0001 Angel-Joy
39 0001 Kroegtijgertje
39 0001 RichardHammond
39 0001 Finland.
39 0001 bibi
39 0001 Boca_Raton
39 0001 Ynske
39 0001 DancingPhoebe
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
holy hellquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik moest ff zoeken, maar heb er 1 gemaakt van 1 januari 2012 tot 1 maart 2013 , zoiets?
[..]
ermahgerdquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik moest ff zoeken, maar heb er 1 gemaakt van 1 januari 2012 tot 1 maart 2013 , zoiets?
[..]
Ik ben gezakt, NEINZquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
Wel een mooi nummerquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
spees die foundation die je gekocht valt nog mee hoe licht hij is! ik dacht datj ij een bleker huidje had maar dan ebn je toch een stuk bruiner dan mij
ermahgerd spookquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
spees die foundation die je gekocht valt nog mee hoe licht hij is! ik dacht datj ij een bleker huidje had maar dan ebn je toch een stuk bruiner dan mij
si ik zag je FB foto langskomenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij lijkt wel veel donkerder op de foto op facebook hoor, als je het daarop baseerde
40 was de lichtste kleur he, ik weet niet waar ze beginnen met die nummeringquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
si ik zag je FB foto langskomenmaar ik ben sowieso geen 40, dan krijg ik een masker
maar ik ben dan ook glow in the dark wit
ik zou t risico niet nemenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:00 schreef Mss het volgende:
Die beige holo van de HH is toch wel sollicitatie proof he? Of is het té?
oh okayquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
40 was de lichtste kleur he, ik weet niet waar ze beginnen met die nummering
Als jij zegt dat je weet dat neutrale kleuren meer op prijs gesteld worden bij sollicitatie gesprekken is t raar dat het tegen je werkt imhoquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had de laatste keer juist de vraag waarom ik zo'n saaie kleur droeg omdat ik zei dat ik nagellak leuk vond, dus het kan ook tegen je werken bij sollicitaties. En het is niet alsof je super representatief hoeft te zijn voor data entry
mja okay, naja dan moet t wel kunnen denk ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Het gaat om een bijbaan als belmiep he. Even voor het referentiekader.
Hoezo zeg ik dat ik dat weet?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh okay
[..]
Als jij zegt dat je weet dat neutrale kleuren meer op prijs gesteld worden bij sollicitatie gesprekken is t raar dat het tegen je werkt imho
[..]
mja okay, naja dan moet t wel kunnen denk ik
nee mijn zin staat er wat krom, ik bedoel als je dat tegen hun zou zeggenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo zeg ik dat ik dat weet?
Ik snap het nog nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee mijn zin staat er wat krom, ik bedoel als je dat tegen hun zou zeggen
ik wou net posten dat voor belmiep juist super lange klauwen moet maken en dan een van de meest foeilelijke felle kleuren op moet doenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
Al doe je neongeel op. Heb je de gelklauwen van een gemiddelde belmiep wel eens gezien?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wou net posten dat voor belmiep juist super lange klauwen moet maken en dan een van de meest foeilelijke felle kleuren op moet doen
dat lijkt me echt fantastisch.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:11 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ja, en een panterlegging moet aantrekken.
en zo'n marlies dekkers bhquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:11 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ja, en een panterlegging moet aantrekken.
en glitter en een nagelpiercing!quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
of french manicure met de tips een neon kleur of luipaard printje!
nee... Ik moest huilen om de mental image, kutquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dekker, dekkers, whatever
Ik vind die bh's zo verschrikkelijk
oh ik dacht ook dat t dekkers was hoor!quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dekker, dekkers, whatever
Ik vind die bh's zo verschrikkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |